quote:The beauty of this tie is that it pits the defensive master, Simeone, the great destroyer, the coach who has made the disruption of the opponent into an art form, against the great creator, Guardiola, the godfather of tiki-taka, the most protean tactician in the modern game.
quote:
quote:Hare Checklist
Dr. Robert Hare, een Canadees psycholoog, ontwikkelde een betrouwbare test voor het vaststellen van psychopathie. Hij ziet psychopathie en de antisociale persoonlijkheidsstoornis als twee verschillende aandoeningen en pleit ervoor dat psychopathie als aparte diagnose wordt opgenomen in de DSM-V. Hare is ook van mening dat iedere psychopaat lijdt aan de antisociale persoonlijkheidsstoornis zoals beschreven in de DSM, maar dat niet iedere ASP-lijder een psychopaat is. Bij een combinatie van de DSM-IV criteria van de antisociale persoonlijkheidsstoornis en de kenmerken volgens Hare, kan er van psychopathie gesproken worden.
Hallo Renéquote:Op woensdag 27 april 2016 21:46 schreef GGMM het volgende:
KingRoland is de beste
En blijf van m'n posts af, idioot.
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
De gelijkmaker valt binnen enkele minuten.
Er kan genoeg racisme zijn. Heerlijk 40 PVVers in de kamerquote:
Eerste of tweede?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er kan genoeg racisme zijn. Heerlijk 40 PVVers in de kamer![]()
De tongmetingquote:Op woensdag 27 april 2016 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe heet die test dan?
De Hare Checklist?
Ja blijkbaar, tis gewoon een checklist, hoe die individuele items dan weer worden getest weet ik niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe heet die test dan?
De Hare Checklist?
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychopathy_Checklistquote:The Psychopathy Checklist or Hare Psychopathy Checklist-Revised, now the Psychopathy Checklist—revised (PCL-R)
Wat vind jij van:quote:
nouquote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
FORZA VAMOS ATLETIIIIIIquote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, tis gewoon een checklist, hoe die individuele items dan weer worden getest weet ik niet.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychopathy_Checklist
Misschien ik dit later nog eens doorneem, nu weer FC BAYERNNNNN.
Van binnen zit bij iedereen poep, de verbindende factor.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
Dat siert je toch weer.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven aan Josep.
Ik kijk pas sinds de 44ste minuut, maar de stand belooft veel goeds.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij van:
- de wedstrijd
- het topic over de wedstrijd
- het niveau van de mods in dit topic
Ik ben hier erg benieuwd naar, en het zal grote invloed hebben op de mening die ik ga vormen.
Alles wat je eet is poep, alleen nog onverwerkt.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Van binnen zit bij iedereen poep, de verbindende factor.
Ik begreep vandaag dat er ook mensen de topic zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij van:
- de wedstrijd
- het topic over de wedstrijd
- het niveau van de mods in dit topic
Ik ben hier erg benieuwd naar, en het zal grote invloed hebben op de mening die ik ga vormen.
En de enige soort aardappelen die je maag kent, is aardappelpuree.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alles wat je eet is poep, alleen nog onverwerkt.
Dat zijn vooral mensen die interessant willen doen omdat ze er recent achter zijn gekomen dat dat ook goed Nederlands is.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begreep vandaag dat er ook mensen de topic zeggen.
Ja ik mag hopen dat dat snel opgelost wordt.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zijn zeker mensen die ook de park checken etc.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog, maar ik zag in de rust de fraaie 1-0quote:Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds de 44ste minuut, maar de stand belooft veel goeds.
Meh, ik heb wel eens beter gezien.
Ronduit belabberd.
En jij!?
Ik ben er!quote:Op woensdag 27 april 2016 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn zeker mensen die ook de park checken etc.
[..]
Ik kijk met een half oog, maar ik zag in de rust de fraaie 1-0
Over het topic en de mods heb ik nog geen oordeel kunnen vormen, daarom was ik ook érg benieuwd wat jij had te melden. Ik denk dat de afwezigheid van Paxcon duidelijk te voelen is, hij brengt het topic vaak naar een hoger plan
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En de enige soort aardappelen die je maag kent, is aardappelpuree.
okquote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten om wat te gaan eten.
Ik denk 2 broodjes pindakaas.
Ik zit aan het bier.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Wat dacht je van koekjes?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Wat zijn dat voor een mislukte Jodensterren.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van koekjes?
[ afbeelding ]
Wat ziet Jessica Alba er apart uit hier.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van koekjes?
[ afbeelding ]
Oblak. Geweldige middenvelder van bayern in de jaren 70.quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een mislukte Jodensterren.
Dit neem je terugquote:Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat ziet Jessica Alba er apart uit hier.
Die ken ik niet?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oblak. Geweldige middenvelder van bayern in de jaren 70.
Alleen jij hebt een oranje tagjequote:Op woensdag 27 april 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft iedereen een oranje naam?
Je blijft jezelf steeds voorstellen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft jezelf steeds voorstellen.
WOW WAT GEVAT!quote:Op woensdag 27 april 2016 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft jezelf steeds voorstellen.
Die gaan sowieso nog scoren deze wedstrijdquote:
Zoals Feyenoordquote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef Rabieluh het volgende:
Ja hoge voorzetten, dat gaat hem worden.
Gadverdamme vieze rolmopsquote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
2 broodjes pindakaas en een banaan.![]()
(en thee)
Broodjes?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
2 broodjes pindakaas en een banaan.![]()
(en thee)
xDquote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant trouwens dat ze de uitslag van de eerste wedstrijd niet gewoon in beeld zetten.
Het veld in zeker, schorsing bittequote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHA Simones telefoon vloog uit z'n borstzak
Recidivistquote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Het veld in zeker, schorsing bitte
Branko Oblak (born on 27 May 1947 in Ljubljana, PR Slovenia, FPR Yugoslavia) is a Slovenian football coach and former international player. He usually played as an attacking midfielder or deep-lying playmaker, notable for his excellent dribbling, stamina, great vision and precision passing. He was also capable of helping out defensively.quote:
Ik mocht het niet meer over WoW hebbenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wat irritant trouwens dat ze de uitslag van de eerste wedstrijd niet gewoon in beeld zetten.
Dat moet je dan ook niet meer C'Thun.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mocht het niet meer over WoW hebben
Netjes.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Branko Oblak (born on 27 May 1947 in Ljubljana, PR Slovenia, FPR Yugoslavia) is a Slovenian football coach and former international player. He usually played as an attacking midfielder or deep-lying playmaker, notable for his excellent dribbling, stamina, great vision and precision passing. He was also capable of helping out defensively.
Brane, as he is often known, started playing football at the youth team of Svoboda. In 1965 he went to Ljubljana's more famous club, Olimpija. He made his debut on 20 May 1966 against Partizan in Belgrade, where he scored both Olimpija's goals for a 1–2 win. He stayed with Olimpija until 1973. During that time he played 181 matches and scored 33 goals.
In 1973, he moved to Hajduk Split and stayed there for two seasons. In both seasons Hajduk won the national champion and cup winner titles. In 1975 he signed a two-year contract with Schalke 04 of the German Bundesliga for what was a world record fee for that season. In the 1976–77 season, Oblak's second year at the club, Schalke 04 finished the league in second place, behind Borussia Mönchengladbach. In the summer of 1977, Oblak went to Bayern Munich. He stayed there for three seasons and in his final season with the club (1979–80), Bayern became the German champion. After that, Oblak played in various Austrian amateur clubs until 1987, when he retired as a football player.
Oblak's debut for the Yugoslav national team came in a friendly match against Romania in 1971. The same year he had the honour of playing at Pelé's farewell match at the Maracană in Rio de Janeiro. At the 1974 World Cup in Germany, he and his teammate Danilo Popivoda became the first Slovenians to play in a World Cup. Even more impressive is that Oblak was selected into the best squad of the World Cup. In 1976 he played at the European Championship, which was hosted by Yugoslavia. His excellent pass for the first goal in the semi final match against Germany is still remembered among football experts. After the tournament, he retired from international football. In altogether 46 matches he scored six goals.
Jij wilt alleen dat Atleti de CL wint zodat je met je piemeltje kan gaan spelen, omdat PSV een redelijk pot tegen ze gespeeld hebbenquote:
Maak er ff een topic overquote:Op woensdag 27 april 2016 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Branko Oblak (born on 27 May 1947 in Ljubljana, PR Slovenia, FPR Yugoslavia) is a Slovenian football coach and former international player. He usually played as an attacking midfielder or deep-lying playmaker, notable for his excellent dribbling, stamina, great vision and precision passing. He was also capable of helping out defensively.
Brane, as he is often known, started playing football at the youth team of Svoboda. In 1965 he went to Ljubljana's more famous club, Olimpija. He made his debut on 20 May 1966 against Partizan in Belgrade, where he scored both Olimpija's goals for a 1–2 win. He stayed with Olimpija until 1973. During that time he played 181 matches and scored 33 goals.
In 1973, he moved to Hajduk Split and stayed there for two seasons. In both seasons Hajduk won the national champion and cup winner titles. In 1975 he signed a two-year contract with Schalke 04 of the German Bundesliga for what was a world record fee for that season. In the 1976–77 season, Oblak's second year at the club, Schalke 04 finished the league in second place, behind Borussia Mönchengladbach. In the summer of 1977, Oblak went to Bayern Munich. He stayed there for three seasons and in his final season with the club (1979–80), Bayern became the German champion. After that, Oblak played in various Austrian amateur clubs until 1987, when he retired as a football player.
Oblak's debut for the Yugoslav national team came in a friendly match against Romania in 1971. The same year he had the honour of playing at Pelé's farewell match at the Maracană in Rio de Janeiro. At the 1974 World Cup in Germany, he and his teammate Danilo Popivoda became the first Slovenians to play in a World Cup. Even more impressive is that Oblak was selected into the best squad of the World Cup. In 1976 he played at the European Championship, which was hosted by Yugoslavia. His excellent pass for the first goal in the semi final match against Germany is still remembered among football experts. After the tournament, he retired from international football. In altogether 46 matches he scored six goals.
Of het was gewoon een grapjequote:Op woensdag 27 april 2016 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij wilt alleen dat Atleti de CL wint zodat je met je piemeltje kan gaan spelen, omdat PSV een redelijk pot tegen ze gespeeld hebben
Twee redelijke potten zelfs.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jij wilt alleen dat Atleti de CL wint zodat je met je piemeltje kan gaan spelen, omdat PSV een redelijk pot tegen ze gespeeld hebben
Wil je dat ik weer hap?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik nu wel genoeg potjes van gezien eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer hap?
Maar ik hoop, uiteraard, op een Madrileense finale
quote:Op woensdag 27 april 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je dat ik weer hap?
Maar ik hoop, uiteraard, op een Madrileense finale
Twee van 14.quote:
PSV is toch gewoon twee keer weggespeeld maar Atletico (met name Griezmann) liet het na te scoren. Atletico had iets van 28 doelpogingen in Madrid.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In het geval van teams uit Madrid geef ik geen neuk. Maar City - Atleti zou ik ook waarderen als finale. Nieuwe winnaars altijdquote:Op woensdag 27 april 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, daar heb ik nu wel genoeg potjes van gezien eigenlijk
Sowieso is twee clubs uit hetzelfde land matig
Mwah dat is ook wat overdreven. Ook PSV kreeg kansenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV is toch gewoon twee keer weggespeeld maar Atletico (met name Griezmann) liet het na te scoren. Atletico had iets van 28 doelpogingen in Madrid.
Rukken op een voetbalwedstrijd.quote:
Heeft de CL ook hard nodig imoquote:Op woensdag 27 april 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het geval van teams uit Madrid geef ik geen neuk. Maar City - Atleti zou ik ook waarderen als finale. Nieuwe winnaars altijd
Hard gelachen.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV is toch gewoon twee keer weggespeeld maar Atletico (met name Griezmann) liet het na te scoren. Atletico had iets van 28 doelpogingen in Madrid.
Mwah ik had niet het idee dat Atleti ging scoren in Madrid. In Eindhoven wel trouwens, ook genoeg kansen toe gehad maar PSV had mazzel. Maar in Madrid was 0-0 wel een logische uitslag (PSV kon niet tot aanvallen komen, Atleti kon in de aanval zelden succesvol doorzetten)quote:Op woensdag 27 april 2016 22:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik ook om het voetbal van PSVquote:
26 tegen 10 schoten waarbij 7 - 2 op doel.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah dat is ook wat overdreven. Ook PSV kreeg kansen
Mooi hč ? Zo zijn er meer grote vergeten helden. Maar dan spreekt opa.quote:
Atleti was absoluut beter hoor, maar ik had nou niet het idee dat PSV weggespeeld werdquote:Op woensdag 27 april 2016 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
26 tegen 10 schoten waarbij 7 - 2 op doel.
Nou ik zie ze niet meer in de CL, dus volgens mij wel.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Atleti was absoluut beter hoor, maar ik had nou niet het idee dat PSV weggespeeld werd
Als je ze nog herinnert dan zijn ze nog niet vergetenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hč ? Zo zijn er meer grote vergeten helden. Maar dan spreekt opa.![]()
Jij hebt er weinig kijk op.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:12 schreef Coco98 het volgende:
En toch gaat dadelijk iemand zeggen "Dit blijft 1-0".
Kahn ook.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Müller heeft wel echt een kop voor een Offizier
Uit 5-0quote:Op woensdag 27 april 2016 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
De fans van Atletico vieren het feestje alvast, dus zometeen 1-1.
Jij ook niet.quote:
okquote:Op woensdag 27 april 2016 22:17 schreef tong80 het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen zingen in een stadion.
Jij doet het liever thuis?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:17 schreef tong80 het volgende:
Nooit begrepen waarom mensen zingen in een stadion.
IK HAD JE VOOR JE NINJA EDIT! HAHAHAHAHAHHAquote:
Met Mario Been ook.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Robben was Bayern al met 1,5 been in de finale.
alleen jammer dat dat andere halve been altijd stuk is.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee buiten de kerk, wel voor het zingen.quote:
je repertoire blijft onvervangbaar.quote:
Heeft ze niet op de rails. Hij spoort niet.quote:
Ga jij dan wel voor het zingen de kerk uit?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee buiten de kerk, wel voor het zingen.
Leg eens uit. Dan kan ik briljant reposteren.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ga jij dan wel voor het zingen de kerk uit?
Haha omdat 'ie altijd kreupel is zekerquote:Op woensdag 27 april 2016 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Begin daar eens mee ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Dan kan ik briljant reposteren.
Jij en ik posten hier te weinig.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Dit topic kan me niet echt boeien vandaag.
Datzelfde gevoel heb ik helaas ookquote:Op woensdag 27 april 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Dit topic kan me niet echt boeien vandaag.
Gammaquote:
Wat wil je horen ? Ik doe niet anders en dan moet ik me niet aanstellen omdat ik me niks moet inbeelden.quote:
Okéquote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
Atletico is echt een waardeloos team. Schandalig dat die zover gekomen zijn.
Symboliseren alles wat fout is aan voetbal
Oneensquote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
KAMPFGEISTquote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
groot, sterk, fysiek.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
Dit. Die gaan afgeslacht worden in Duitsland.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
Nietes.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Die gaan afgeslacht worden in Duitsland.
Gudelj meenemenquote:Op woensdag 27 april 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt me wel een team voor Frank de Boer
Real is een mooie ploeg.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:25 schreef truedestiny het volgende:
Atletico is nog waardelozer dan Real. Wat een kutploeg zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |