Liep jaren voor.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom heeft ie een schaap aan de lijn?
Wel hoor, jij moet de gemeente giro ook nog wel gekend hebbenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit was geen reclame, want veel anders had je toen niet...
quote:
Morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dat hij vandaag wel weer genoeg heeft opgeruimd.
Geen kiele kiele koeweitquote:
Jawel, maar was dat niet de voorloper van de girokaart?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor, jij moet de gemeente giro ook nog wel gekend hebben
Jawel joh!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit was geen reclame, want veel anders had je toen niet...
Voor wat ik er indertijd van begreep welquote:Op woensdag 27 april 2016 19:23 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Toch was dat een leuk programma.
Nee, bestonden al naast elkaar. Gemeente Giro werd door de Post Giro (van de PTT) over genomen.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar was dat niet de voorloper van de girokaart?
Giroblauw was toch van de Postgiro?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, bestonden al naast elkaar. Gemeente Giro werd door de Post Giro (van de PTT) over genomen.
Kost een knaak.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Vout, wat doe je mij aan
Ik heb zuurstof nodig
Jij mag effe ademhalen!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Vout, wat doe je mij aan
Ik heb zuurstof nodig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |