Ik houd niet van bruin bier.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel gewoon de bruine. Blijf ik toch het lekkerst vinden.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig durft het bijna niet te zeggen, maar ook van dit nummer bestaat een Jam & Spoon remix...
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig durft het bijna niet te zeggen, maar ook van dit nummer bestaat een Jam & Spoon remix...
Marmalade & Lepel remix...quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt wel als iets wat ik doe jaquote:Op woensdag 27 april 2016 17:56 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
neuh, je kunt nog wel eens wat uh... ongelukjes hebben
* knokkels begint te denken dat Elf aandelen Jam & Spoon heeftquote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Elf is de helft van Jam & Spoon.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels begint te denken dat Elf aandelen Jam & Spoon heeft
Ik moet een heel eind kunnen komenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij kan er zo een hele show mee vullen
Een van die knakkers is toch dood?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer die aandelen in uitvoerenden hebben...quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt ook nog kers, tripple en zon speciale, maar deze vind ik het lekkerstquote:
Dan zal ie de andere wel zijnquote:Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een van die knakkers is toch dood?
aanname of zekers te wetenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer die aandelen in uitvoerenden hebben...
*kuch* ahumquote:Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer die aandelen in uitvoerenden hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |