Is 1 doekje wel genoeg?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:49 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 zoekt alvast doekje voor Knokkels
Kom net weer uit bed zo koud had ik het straks. Weer redelijk op kamertemperatuur, maar houdt niet over. Ook maar een biertje vatten, wellicht helpt dat.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 biertjes gehad die *iets* kouder was dan normaal zou zijn....
* knokkels voelt een ijsklomp naar beneden glijden
Ja toch?quote:
Ik heb mijn maandelijkse dosis bier weer binnenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kom net weer uit bed zo koud had ik het straks. Weer redelijk op kamertemperatuur, maar houdt niet over. Ook maar een biertje vatten, wellicht helpt dat.
Leve de koning ofzo.... Proost.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kom net weer uit bed zo koud had ik het straks. Weer redelijk op kamertemperatuur, maar houdt niet over. Ook maar een biertje vatten, wellicht helpt dat.
Leve de koning ofzo.... Proost.
Op de 27e is dat niet zo heel raarquote:Op woensdag 27 april 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse dosis bier weer binnen
Zoveel gedronken vandaag?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet ik ook nog ergens hebbenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Is 1 doekje wel genoeg?
Misschien is een tafellaken beter.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:52 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog ergens hebben
* GodmotherR49 geeft tafellaken aan knokkels
En dat in 2 uurtjes tijd...quote:Op woensdag 27 april 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was het korter.quote:
Snel, zet koffie. Dan smelt het ijs snellerquote:Op woensdag 27 april 2016 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 biertjes gehad die *iets* kouder was dan normaal zou zijn....
* knokkels voelt een ijsklomp naar beneden glijden
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Snel, zet koffie. Dan smelt het ijs sneller
Gelukkig doet mijn wasmachine goede dingenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:49 schreef GodmotherR49 het volgende:
* GodmotherR49 zoekt alvast doekje voor Knokkels
koffiequote:Op woensdag 27 april 2016 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Snel, zet koffie. Dan smelt het ijs sneller
Zeg je nu dat ik rommelig ben?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:52 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog ergens hebben
* GodmotherR49 geeft tafellaken aan knokkels
Maar wel een doublebarrel shotgunquote:
neuh, je kunt nog wel eens wat uh... ongelukjes hebbenquote:
En welke variant?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
An sich doe ik het wel goed met kasteelbier op koningsdag.
Het thema past in ieder geval.
Wel gewoon de bruine. Blijf ik toch het lekkerst vinden.quote:
Ik houd niet van bruin bier.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel gewoon de bruine. Blijf ik toch het lekkerst vinden.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig durft het bijna niet te zeggen, maar ook van dit nummer bestaat een Jam & Spoon remix...
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig durft het bijna niet te zeggen, maar ook van dit nummer bestaat een Jam & Spoon remix...
Marmalade & Lepel remix...quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dat klinkt wel als iets wat ik doe jaquote:Op woensdag 27 april 2016 17:56 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
neuh, je kunt nog wel eens wat uh... ongelukjes hebben
* knokkels begint te denken dat Elf aandelen Jam & Spoon heeftquote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
Elf is de helft van Jam & Spoon.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels begint te denken dat Elf aandelen Jam & Spoon heeft
Ik moet een heel eind kunnen komenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij kan er zo een hele show mee vullen
Een van die knakkers is toch dood?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer die aandelen in uitvoerenden hebben...quote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt ook nog kers, tripple en zon speciale, maar deze vind ik het lekkerstquote:
Dan zal ie de andere wel zijnquote:Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een van die knakkers is toch dood?
aanname of zekers te wetenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer die aandelen in uitvoerenden hebben...
*kuch* ahumquote:Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn er hier wel meer die aandelen in uitvoerenden hebben...
Nou nee, maar jullie draaien gewoon vaak nummers waar toevallig een Jam & Spoon remix van blijkt te bestaanquote:Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet Ewbank......... Niet Ewbank............ Niet Ewbank............quote:Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik begin zo met een nummer van de Kroningsshow.
Het kan maar achter de rug zijn.
Te laat!quote:Op woensdag 27 april 2016 18:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet Ewbank......... Niet Ewbank............ Niet Ewbank............
Jenever is wel lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 18:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Ow crapquote:Op woensdag 27 april 2016 18:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... het kan maar achter de rug zijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:02 schreef MadMaster het volgende:
De song die je wist die zou komen.
Met drie messen in je rug!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
...Ik was van plan ff wat fitnessapparatuur van zolder te halen, maar had daar ff geen zin in.
Nu wel!Thx Vout!
mag ik hem na je?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vout, kerel!![]()
Melting, bedankt nog!
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
...Ik was van plan ff wat fitnessapparatuur van zolder te halen, maar had daar ff geen zin in.
Nu wel!Thx Vout!
Ik heb 'm toch niet meer nodigquote:
TZ.quote:
Dat is een bijzonder onsmakelijk ogende smileyquote:
Gatver GM.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:05 schreef knokkels het volgende:
Drie vingers in de lucht lukt me dan nog wel
Daarmee houdt het dan wel weer op...quote:Op woensdag 27 april 2016 18:05 schreef knokkels het volgende:
Drie vingers in de lucht lukt me dan nog wel
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit liedje, en dan vragen onderzoekers zich af waarom er zoveel antidepressiva wordt geslikt.
Ik kan weer intunenquote:
Smakelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |