Ik ben er in ieder geval van af net als die monitor. Keurig ding hoor van IBM, maar zo 1 met een beeldbuis. Echt zo'n sta-in-de weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]die gaan dat niet verkopen nee.
Die nemen echt belachelijk veel ruimte in jaquote:Op woensdag 27 april 2016 09:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval van af net als die monitor. Keurig ding hoor van IBM, maar zo 1 met een beeldbuis. Echt zo'n sta-in-de weg.
Hun pappa even langs laten komen.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die nemen echt belachelijk veel ruimte in ja
Konden ze hem tillen?
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom post jij zo veel en wie ben jij. Kloon?
wie? haags?quote:Op woensdag 27 april 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom post jij zo veel en wie ben jij. Kloon?
Ik breng alleen maar gezelligheid.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie? haags?
jij post vandaag ook opeens erg veel
Er zijn zo van die momenten....quote:Op woensdag 27 april 2016 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie? haags?
jij post vandaag ook opeens erg veel
mag best vakerquote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er zijn zo van die momenten....
Klinkt wel lekker gezelligquote:Op woensdag 27 april 2016 09:59 schreef xcachet het volgende:
Wonen hier veel buitenlanders ja. Hele wijk hier is zelfs buitenlands en we hebben ook een Islamitische basisschool. Ook een vmbo school vol buitenlanders en een voetbalclub waarvan de meerderheid buitenlander is. Klein Marokko hier.
Yep bezet mja wat zegt dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
Prima user die Haags hoor SG. Hij is alleen wel bezet geloof ik.
Ze blijven gelukkig lekker in hun eigen wijk. Binnenstad zitten ze niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker gezellig
Is 1 dolfinarium niet genoeg?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
En we krijgen ook een azc van 800 mensen.
Dan ben je en no goquote:Op woensdag 27 april 2016 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep bezet mja wat zegt dat tegenwoordig?
dat valt best tegen andersquote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soooowwww wat een versier skills
Oh kijk nu walg ik al van jequote:Op woensdag 27 april 2016 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep bezet mja wat zegt dat tegenwoordig?
Hej ik heb ook in Harderwijk gewoond.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
En we krijgen ook een azc van 800 mensen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh kijk nu walg ik al van je![]()
gore smeerlap.
Nog niet, binnenkort nemen ze alles over.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze blijven gelukkig lekker in hun eigen wijk. Binnenstad zitten ze niet.
Slechte reddingquote:Op woensdag 27 april 2016 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sprak niet namens mezelf.
Goed zoquote:Op woensdag 27 april 2016 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan mijn vriendin
waarom?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wil ook in Harderwijk wonen!!!!
netjesquote:Op woensdag 27 april 2016 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bracht het wat ongelukkig. Ben al bijna 11 jaar gelukkig samen.
En hoe vaak ben je de fout in gegaan in die 11jaarquote:Op woensdag 27 april 2016 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bracht het wat ongelukkig. Ben al bijna 11 jaar gelukkig samen.
Waaaat hahahaquote:Op woensdag 27 april 2016 10:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hej ik heb ook in Harderwijk gewoond.
Boterlap de geksteee
0xquote:Op woensdag 27 april 2016 10:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je de fout in gegaan in die 11jaar
kijk dat jouw ex 100x de fout in ging in 2 maand tijd wil niet zeggen dat iedere vent zo isquote:Op woensdag 27 april 2016 10:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je de fout in gegaan in die 11jaar
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kijk dat jouw ex 100x de fout in ging in 2 maand tijd wil niet zeggen dat iedere vent zo is
Waarom zei je dan "dat zegt tegenwoordig niks meer"? Verdenk je je vriendin?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie
Nog steeds Boterlap. En nu ook veel groter.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ohnee het is ome Co tegenwoordig he
Zoals ik al zei, ik bracht dat wat ongelukkig. Wat ik bedoelde is dat het lijkt alsof veel stellen tegenwoordig niet meer zoveel geven om trouw zijn aan elkaar. Ik zie het ook in mijn omgeving gebeuren, gaan om de kleinste dingen uit elkaar of snel vreemd. Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarom zei je dan "dat zegt tegenwoordig niks meer"? Verdenk je je vriendin?
Ik snap dat ook niet. Maar ik ben ook niet van deze wereld.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik bracht dat wat ongelukkig. Wat ik bedoelde is dat het lijkt alsof veel stellen tegenwoordig niet meer zoveel geven om trouw zijn aan elkaar. Ik zie het ook in mijn omgeving gebeuren, gaan om de kleinste dingen uit elkaar of snel vreemd. Ik snap dat niet.
Ja hoorde dat er boven nu ook een zaal is. Heb daar wat wilde avonden gehad.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog steeds Boterlap. En nu ook veel groter.
Waarom ben jij niet van deze wereld?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar ik ben ook niet van deze wereld.
altijd gewetenquote:Op woensdag 27 april 2016 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar ik ben ook niet van deze wereld.
Omdat ik van een andere wereld kom.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet van deze wereld?
Dat doe jij sowieso al nietquote:Op woensdag 27 april 2016 10:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, ik kom ook de deur niet uit
Das gwn een restaurantquote:Op woensdag 27 april 2016 10:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja hoorde dat er boven nu ook een zaal is. Heb daar wat wilde avonden gehad.
Zit die tent daarnaast er ook nog?
Zag ook een soort van Nederland mijn Vaderland maar dan juist anti Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel te onveilig. Ik herken mijn Nederland niet meer
Er is hier niks van jou bij.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veel te onveilig. Ik herken mijn Nederland niet meer
Ik moet wel anders hakt mijn vriendin mijn kop erafquote:Op woensdag 27 april 2016 10:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze, ik kom ook de deur niet uit
okequote:Op woensdag 27 april 2016 10:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omdat ik van een andere wereld kom.
Is nu ook boterlapquote:Op woensdag 27 april 2016 10:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die links bedoel ik he. Was vroeger ook een bar.
HAHAHAquote:
jij had liever roze?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:20 schreef Rozevla het volgende:
WAT IS DIT MET DIE ORANGE KLEUR DAN !!!
GODVERDOMME !!!!!
je bent vergeten dat de spelregels omtrent satire bepalen dat het alleen Satire heet als degene die het doet wit is!quote:Op woensdag 27 april 2016 10:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zie je wel BozeHaas, meteen grote mond.
Niet gelezenquote:Op woensdag 27 april 2016 10:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je bent vergeten dat de spelregels omtrent satire bepalen dat het alleen Satire heet als degene die het doet wit is!
Dat is overigens de enige eis aan iets voordat het satire genoemd kan worden. Vandaar ook dat alleen witte mensen kunnen/mogen bepalen wat wel satire is en wat niet.......
wat zijn boterlappen dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze verkochten er vroeger boterlappen op de markt. Srs
Pics van een boterlap?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze verkochten er vroeger boterlappen op de markt. Srs
daarom staat bill cosby er ook zo slecht voorquote:Op woensdag 27 april 2016 10:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je bent vergeten dat de spelregels omtrent satire bepalen dat het alleen Satire heet als degene die het doet wit is!
Dat is overigens de enige eis aan iets voordat het satire genoemd kan worden. Vandaar ook dat alleen witte mensen kunnen/mogen bepalen wat wel satire is en wat niet.......
Hele dag maken tattas grapjes over Marokkanen, Turken, Chinezen, Antillianen, Surinamers, Afrikanen, Polen, Italianen, Belgen, etc. We kennen al die grapjes. Wat is een Turk in een vuilnisbak, hoe noem je een Antilliaan met borstkanker....etc.quote:
ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 april 2016 10:26 schreef BozeHaas het volgende:
hoe noem je een Antilliaan met borstkanker.
Verder alles goed?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Rozevla het volgende:
ACE OF SPADES !!!!
CANCER IN THE FACEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
bekrompen hoorquote:
hey bby hoe is hetquote:
That's what she said!!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nu toch al een tijdlang droog.
Ja kut daarquote:Op woensdag 27 april 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nu toch al een tijdlang droog.
heb je een excuus nodig?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut daar
Gaat mijn excuus om niet te gaan
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut daar
Gaat mijn excuus om niet te gaan
zeer, vriendelijke vrindquote:
OOOEEEHHquote:Op woensdag 27 april 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je vent vaak vreemd gaat dan moet je als vrouw ook ergens wel iets verkeerd doen.
Allemaal blaasontsteking vanavond.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef xcachet het volgende:
Oei. Prinsesjes allemaal in een jurkje. Kouuuuud.
Dat is een hoaxquote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal blaasontsteking vanavond.
Klopt, ga maar weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:08 schreef Rozevla het volgende:
DEZE SC IS DOOR EN DOOR DOORDRENKT MET AIDS !!!!!
Kan je niet beter na het skaten douchenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:18 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt even droog te zijn. ff douchen en een paar skates aantrekken dus.
Nee ik ga geen inspannende dingen doen. Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan je niet beter na het skaten douchen
Maak anders een vlogquote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik ga geen inspannende dingen doen. Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.
teenbalans, hoe moet ik dat voor mij zien als je vast zit in zo'n skate?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik ga geen inspannende dingen doen. Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.
Dat is bijvoorbeeld op alleen de voorste twee wielen balanceren. Nog een lange weg te gaan, maar het gaat wel lekker inmiddels.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
teenbalans, hoe moet ik dat voor mij zien als je vast zit in zo'n skate?
zou echt hilarisch zijn om hier beelden van te zienquote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld op alleen de voorste twee wielen balanceren. Nog een lange weg te gaan, maar het gaat wel lekker inmiddels.
De masters aan het werk:
mooie pirouette erbijquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
zou echt hilarisch zijn om hier beelden van te zien
'Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.' i can't even hoor![]()
![]()
Teenbalansquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
![]()
er bij blijven is dan toch fout?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je per se iets fout doet als je 1 gek treft die dat doet.
ik vind monogaam echt gekquote:Op woensdag 27 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je per se iets fout doet als je 1 gek treft die dat doet.
Ook in een polygame relatie kun je bepaalde grenzen overschrijden waarmee je je partner kwetst.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind monogaam echt gek
bij holland's got talent was zaterdag een man die een relatie had met een koppelquote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook in een polygame relatie kun je bepaalde grenzen overschrijden waarmee je je partner kwetst.
ook een open deur kan worden ingetraptquote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook in een polygame relatie kun je bepaalde grenzen overschrijden waarmee je je partner kwetst.
Was om te benadrukken dat bedrog niet per se iets is van een monogame relatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook een open deur kan worden ingetrapt
mijne was om te benadrukken dat je een ander punt maakte dan ikquote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Was om te benadrukken dat bedrog niet per se iets is van een monogame relatie.
Oké top.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijne was om te benadrukken dat je een ander punt maakte dan ik
En dan stap je straks de deur uit, en 10 minuten later gaat het plenzen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ohmygawdie blauwe lucht en een zonnetje ik ga helemaal naar de kk vanmiddag ahahahja
Trquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ohmygawdie blauwe lucht en een zonnetje ik ga helemaal naar de kk vanmiddag ahahahja
Ik ging vanochtend naar de IKEA en precies toen ik binnen was heeft het geregend. Op de fiets was het telkens lekker zonnig.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En dan stap je straks de deur uit, en 10 minuten later gaat het plenzen.
Ja behalve Ikeaquote:
Supermarkten ook gewoon.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja behalve Ikea
Maar ik steek liever een mes in men oog als dat ik naar Ikea ga
Hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
![]()
O topquote:
Dat die kinderen zo lelijk zijn komt echt door willemquote:
Oh je bent gay en je vermaakt je het liefst met winkelen de hele dag?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
O top
Ga ik de hele dag in supermarkten lopen
....
!!!
,,,,,,,,
Ja ik hou van dikke lullenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je bent gay en je vermaakt je het liefst met winkelen de hele dag?Sorry dat wist ik niet.
Volgens mij worstelen ze wel eens in een badkuip vol chocoladevlaquote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef Rozevla het volgende:
Zouden maxima en willem zichzelf wel is filmen tijdens het peneren?
Hee mogge!quote:Op woensdag 27 april 2016 12:15 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Volgens mij worstelen ze wel eens in een badkuip vol chocoladevla
Wat vind jij nou van oranjevla?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee mogge!
SKippie die pa pa pa wop dee!!!1
Hoe ziet een vlakarretje er uit eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:18 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van oranjevla?
Hoi Vladdiequote:Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoe ziet een vlakarretje er uit eigenlijk?
Nouquote:Op woensdag 27 april 2016 12:18 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van oranjevla?
pak je kekke para danquote:Op woensdag 27 april 2016 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Beter stopt het even met regenen, kan ik naar de markt.
moest lachen toen hij vast kwam te zitten, maar vond het zielig toen hij achterover viel.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_veuren.html
wie moest hierom lachen
Zo, zij heeft er zin inquote:
Idd, mijn concentratiespanne is nog steeds niet lang genoeg voor een hele dag deelnemen aan zulke onzin.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou hetzelfde hebben gedaan als kind, fucking saai
preciesquote:Op woensdag 27 april 2016 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, mijn concentratiespanne is nog steeds niet lang genoeg voor een hele dag deelnemen aan zulke onzin.
pics van je zusquote:Op woensdag 27 april 2016 12:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou op echt precies dit stuurde ik naar mijn zus 😂
Dit moment viel mij ook op. Alsof ze een enorme kater heeft, maar toch even spontaan een vriend/vriendin wilt begroeten.quote:
Ik twijfel tussen McDonald's en Doner Company.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik maak thaise rijst gekookt in kippenbouillon. Daarna maak ik er nasi van samen met ui. Paprika en mais op hoog vuur apart bakken. Vervolgens meng ik het en doe er verse koriander overheen.
Van het weekend denk ik zelf weer broodjes hamburger maken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen McDonald's en Doner Company.
Die zijn het beste. Vullen ook een stuk beter.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van het weekend denk ik zelf weer broodjes hamburger maken.
Een kind kan de was doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
Ik voel mezelf nu heel stoer en een 10/10 Heb voor het eerst een lamp vervangen van de Twingo, of überhaupt van een auto![]()
Het makkelijkste gedeelte is het lampje vervangenHet meest priegelerigste (?) Werk is het kapje er weer op krijgen, ben wel 10 minuten aan't kloten geweest.
Dit klinkt heel herkenbaarquote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
Ik voel mezelf nu heel stoer en een 10/10 Heb voor het eerst een lamp vervangen van de Twingo, of überhaupt van een auto![]()
Het makkelijkste gedeelte is het lampje vervangenHet meest priegelerigste (?) Werk is het kapje er weer op krijgen, ben wel 10 minuten aan't kloten geweest.
Ben jij een nieuwe oude kloon?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit moment viel mij ook op. Alsof ze een enorme kater heeft, maar toch even spontaan een vriend/vriendin wilt begroeten.
Voelt zo stomquote:
omdat je nog geen band kan plakken, daaromquote:Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voelt zo stomAls ik zie wat kennissen van mij doen, die doen al het onderhoud aan hun auto zelf, bouwen zelf dingen als Cruise Control in, zelf een gas installatie in, stellen zelf hun kleppen etc. En ik ben trots omdat ik een lampje heb vervangen
Dan hebben jouw kennissen ook meer verstand van auto's dan de gemiddelde medemens.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voelt zo stomAls ik zie wat kennissen van mij doen, die doen al het onderhoud aan hun auto zelf, bouwen zelf dingen als Cruise Control in, zelf een gas installatie in, stellen zelf hun kleppen etc. En ik ben trots omdat ik een lampje heb vervangen
Heb koppijn en weer doet bipolairquote:Op woensdag 27 april 2016 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je excuus om niet naar kingsland te gaan?
Echte FOK!kerquote:Op woensdag 27 april 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was gisteravond en nacht nog wel in de stad maar is zo druk dat ik dat ook haat
Gewoon in een hoekje staan net als dimaquote:Op woensdag 27 april 2016 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou die überhaupt wel even geweest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |