Nouquote:Op woensdag 27 april 2016 12:18 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van oranjevla?
pak je kekke para danquote:Op woensdag 27 april 2016 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Beter stopt het even met regenen, kan ik naar de markt.
moest lachen toen hij vast kwam te zitten, maar vond het zielig toen hij achterover viel.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_veuren.html
wie moest hierom lachen
Zo, zij heeft er zin inquote:
Idd, mijn concentratiespanne is nog steeds niet lang genoeg voor een hele dag deelnemen aan zulke onzin.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou hetzelfde hebben gedaan als kind, fucking saai
preciesquote:Op woensdag 27 april 2016 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, mijn concentratiespanne is nog steeds niet lang genoeg voor een hele dag deelnemen aan zulke onzin.
pics van je zusquote:Op woensdag 27 april 2016 12:53 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hou op echt precies dit stuurde ik naar mijn zus 😂
Dit moment viel mij ook op. Alsof ze een enorme kater heeft, maar toch even spontaan een vriend/vriendin wilt begroeten.quote:
Ik twijfel tussen McDonald's en Doner Company.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik maak thaise rijst gekookt in kippenbouillon. Daarna maak ik er nasi van samen met ui. Paprika en mais op hoog vuur apart bakken. Vervolgens meng ik het en doe er verse koriander overheen.
Van het weekend denk ik zelf weer broodjes hamburger maken.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen McDonald's en Doner Company.
Die zijn het beste. Vullen ook een stuk beter.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van het weekend denk ik zelf weer broodjes hamburger maken.
Een kind kan de was doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
Ik voel mezelf nu heel stoer en een 10/10 Heb voor het eerst een lamp vervangen van de Twingo, of überhaupt van een auto![]()
Het makkelijkste gedeelte is het lampje vervangenHet meest priegelerigste (?) Werk is het kapje er weer op krijgen, ben wel 10 minuten aan't kloten geweest.
Dit klinkt heel herkenbaarquote:Op woensdag 27 april 2016 13:07 schreef MrBradge het volgende:
Ik voel mezelf nu heel stoer en een 10/10 Heb voor het eerst een lamp vervangen van de Twingo, of überhaupt van een auto![]()
Het makkelijkste gedeelte is het lampje vervangenHet meest priegelerigste (?) Werk is het kapje er weer op krijgen, ben wel 10 minuten aan't kloten geweest.
Ben jij een nieuwe oude kloon?quote:Op woensdag 27 april 2016 13:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit moment viel mij ook op. Alsof ze een enorme kater heeft, maar toch even spontaan een vriend/vriendin wilt begroeten.
Voelt zo stomquote:
omdat je nog geen band kan plakken, daaromquote:Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voelt zo stomAls ik zie wat kennissen van mij doen, die doen al het onderhoud aan hun auto zelf, bouwen zelf dingen als Cruise Control in, zelf een gas installatie in, stellen zelf hun kleppen etc. En ik ben trots omdat ik een lampje heb vervangen
Dan hebben jouw kennissen ook meer verstand van auto's dan de gemiddelde medemens.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Voelt zo stomAls ik zie wat kennissen van mij doen, die doen al het onderhoud aan hun auto zelf, bouwen zelf dingen als Cruise Control in, zelf een gas installatie in, stellen zelf hun kleppen etc. En ik ben trots omdat ik een lampje heb vervangen
Heb koppijn en weer doet bipolairquote:Op woensdag 27 april 2016 13:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je excuus om niet naar kingsland te gaan?
Echte FOK!kerquote:Op woensdag 27 april 2016 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was gisteravond en nacht nog wel in de stad maar is zo druk dat ik dat ook haat
Gewoon in een hoekje staan net als dimaquote:Op woensdag 27 april 2016 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou die überhaupt wel even geweest zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |