Teenbalansquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
zou echt hilarisch zijn om hier beelden van te zien
'Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.' i can't even hoor![]()
![]()
er bij blijven is dan toch fout?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je per se iets fout doet als je 1 gek treft die dat doet.
ik vind monogaam echt gekquote:Op woensdag 27 april 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je per se iets fout doet als je 1 gek treft die dat doet.
Ook in een polygame relatie kun je bepaalde grenzen overschrijden waarmee je je partner kwetst.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind monogaam echt gek
bij holland's got talent was zaterdag een man die een relatie had met een koppelquote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook in een polygame relatie kun je bepaalde grenzen overschrijden waarmee je je partner kwetst.
ook een open deur kan worden ingetraptquote:Op woensdag 27 april 2016 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook in een polygame relatie kun je bepaalde grenzen overschrijden waarmee je je partner kwetst.
Was om te benadrukken dat bedrog niet per se iets is van een monogame relatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook een open deur kan worden ingetrapt
mijne was om te benadrukken dat je een ander punt maakte dan ikquote:Op woensdag 27 april 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Was om te benadrukken dat bedrog niet per se iets is van een monogame relatie.
Oké top.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijne was om te benadrukken dat je een ander punt maakte dan ik
En dan stap je straks de deur uit, en 10 minuten later gaat het plenzen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ohmygawdie blauwe lucht en een zonnetje ik ga helemaal naar de kk vanmiddag ahahahja
Trquote:Op woensdag 27 april 2016 11:58 schreef Oberkullie het volgende:
Ohmygawdie blauwe lucht en een zonnetje ik ga helemaal naar de kk vanmiddag ahahahja
Ik ging vanochtend naar de IKEA en precies toen ik binnen was heeft het geregend. Op de fiets was het telkens lekker zonnig.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
En dan stap je straks de deur uit, en 10 minuten later gaat het plenzen.
Ja behalve Ikeaquote:
Supermarkten ook gewoon.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja behalve Ikea
Maar ik steek liever een mes in men oog als dat ik naar Ikea ga
Hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
zou echt hilarisch zijn om hier beelden van te zien
'Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.' i can't even hoor![]()
![]()
O topquote:
Dat die kinderen zo lelijk zijn komt echt door willemquote:
Oh je bent gay en je vermaakt je het liefst met winkelen de hele dag?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
O top
Ga ik de hele dag in supermarkten lopen
....
!!!
,,,,,,,,
Ja ik hou van dikke lullenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je bent gay en je vermaakt je het liefst met winkelen de hele dag?Sorry dat wist ik niet.
Volgens mij worstelen ze wel eens in een badkuip vol chocoladevlaquote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef Rozevla het volgende:
Zouden maxima en willem zichzelf wel is filmen tijdens het peneren?
Hee mogge!quote:Op woensdag 27 april 2016 12:15 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Volgens mij worstelen ze wel eens in een badkuip vol chocoladevla
Wat vind jij nou van oranjevla?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee mogge!
SKippie die pa pa pa wop dee!!!1
Hoe ziet een vlakarretje er uit eigenlijk?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:18 schreef Vlakarretje het volgende:
[..]
Wat vind jij nou van oranjevla?
Hoi Vladdiequote:Op woensdag 27 april 2016 12:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoe ziet een vlakarretje er uit eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |