Verder alles goed?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Rozevla het volgende:
ACE OF SPADES !!!!
CANCER IN THE FACEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
bekrompen hoorquote:
hey bby hoe is hetquote:
That's what she said!!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nu toch al een tijdlang droog.
Ja kut daarquote:Op woensdag 27 april 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is nu toch al een tijdlang droog.
heb je een excuus nodig?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut daar
Gaat mijn excuus om niet te gaan
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja kut daar
Gaat mijn excuus om niet te gaan
zeer, vriendelijke vrindquote:
OOOEEEHHquote:Op woensdag 27 april 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je vent vaak vreemd gaat dan moet je als vrouw ook ergens wel iets verkeerd doen.
Allemaal blaasontsteking vanavond.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef xcachet het volgende:
Oei. Prinsesjes allemaal in een jurkje. Kouuuuud.
Dat is een hoaxquote:Op woensdag 27 april 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal blaasontsteking vanavond.
Klopt, ga maar weg.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:08 schreef Rozevla het volgende:
DEZE SC IS DOOR EN DOOR DOORDRENKT MET AIDS !!!!!
Kan je niet beter na het skaten douchenquote:Op woensdag 27 april 2016 11:18 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt even droog te zijn. ff douchen en een paar skates aantrekken dus.
Nee ik ga geen inspannende dingen doen. Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kan je niet beter na het skaten douchen
Maak anders een vlogquote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik ga geen inspannende dingen doen. Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.
teenbalans, hoe moet ik dat voor mij zien als je vast zit in zo'n skate?quote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik ga geen inspannende dingen doen. Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.
Dat is bijvoorbeeld op alleen de voorste twee wielen balanceren. Nog een lange weg te gaan, maar het gaat wel lekker inmiddels.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
teenbalans, hoe moet ik dat voor mij zien als je vast zit in zo'n skate?
zou echt hilarisch zijn om hier beelden van te zienquote:Op woensdag 27 april 2016 11:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2016 11:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld op alleen de voorste twee wielen balanceren. Nog een lange weg te gaan, maar het gaat wel lekker inmiddels.
De masters aan het werk:
mooie pirouette erbijquote:Op woensdag 27 april 2016 11:29 schreef zeer het volgende:
[..]
zou echt hilarisch zijn om hier beelden van te zien
'Hoofdzakelijk oefeningen op 1 been en teenbalans.' i can't even hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |