quote:Op woensdag 27 april 2016 00:13 schreef Tingo het volgende:
Over fakery.....
The dogfight images that are too good to be true
http://www.telegraph.co.u(...)good-to-be-true.html
“They are iconic photographs of First World War aerial dogfights that have been used in books, magazines and newspapers all over the world to capture the daring exploits of the pilots.”
“The photographs are stunning in their clarity, even as the biplanes carry out daring acrobatics – which is perhaps not surprising, given that all of them are carefully manufactured fakes.”
-----------------------
Hopelijk 't zo lang niet duurt voordat 't in de Telegraaf of zo is dat andere 'iconic' beelden gefaked zijn.
Tis ook goed bekend dat er veel fotos van andere oorlogs situaties gefaked zijn.
….................
Hier is 'n interessante voorbeeldje van CGI 1974 style.
Voor 't vinden van 't info met dank aan:
http://www.aamorris.net/p(...)entertainmentcomplex
Ik heb niet alles gekeken/gelezen maar tot nu toe is 't zeer informatief.
Kan je de titel : 'De wereld van vandaag' maken AUB?quote:
Maar geen foto's , lijkt op een lariekoek artikel.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:56 schreef Tingo het volgende:
Kos Bishop: Foreign Reporters Pay Refugees to Play Victims of Drowning
http://greece.greekreport(...)victims-of-drowning/
"The bishop said that mass media are trying to present a fake picture of events, far from reality. He said it is a sin to exploit human pain."
Niet erg verassend.
Wat is het complot?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Seattle man undresses in women's locker room at local pool to test new transgender bathroom rule
“We’re not here saying that the transgendered community are predators,” a woman who was a victim of sexual assault told KING-5 TV, “We will never say that because we don’t believe that. What we do believe is that this code is so poorly written that predators will abuse. We know it because we have lived it.”
Tja, elke gek kan met deze wet zomaar de damesplee op. Wat een gekte voor die paar procent.
Angst zaaien bij mensen die denken dat transseksuelen human predators zijn die het op elk kind voorzien hebben. Bij voorkeur in openbare toiletten. En zo te lezen werkt het.quote:
Dan heb je vast wel cijfers waaruit blijkt dat dit een reëel probleem is?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je denkt dat dit niet zal gebeuren of niet voorkomt dan leef je in Utopia.
Maar omdat jij er van uitgaat dat het wel zal gebeuren ben je van mening dat transgenders geen gelijke rechten behoren te hebben?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je denkt dat dit niet zal gebeuren of niet voorkomt dan leef je in Utopia.
Het eerste voorbeeld van je link:quote:Op donderdag 28 april 2016 12:14 schreef controlaltdelete het volgende:
5 Times ‘Transgender’ Men Abused Women And Children In Bathrooms
“It was a busy time at Evans Pool around 5:30 p.m. Monday February 8,” reports KING5 News. “The pool was open for lap swim. According to Seattle Parks and Recreation, a man wearing board shorts entered the women's locker room and took off his shirt. Women alerted staff, who told the man to leave, but he said ‘the law has changed and I have a right to be here.’”
Zal wel sporadisch voorkomen en wat dan nog? Moeten we er maar voor over hebben toch?
Waar is het abusen?quote:1. A Seattle man, citing transgender bathrooms laws, was able to gain access to a women’s locker-room at a public recreational center while little girls were changing for swim practice.
In February, The Daily Wire reported that a Seattle man who walked into the women’s locker-room—on two occasions—and began undressing, cited the “new state rule that allows people to choose a bathroom based on gender identity.” You know, those laws the ingenious left has been pushing because of “inclusiveness.”
“It was a busy time at Evans Pool around 5:30 p.m. Monday February 8,” reports KING5 News. “The pool was open for lap swim. According to Seattle Parks and Recreation, a man wearing board shorts entered the women's locker room and took off his shirt. Women alerted staff, who told the man to leave, but he said ‘the law has changed and I have a right to be here.’”
Subsequent to this new rule, no one called the police on this man who reportedly came back a second time when young girls were changing into their swimsuits for swim practice.
En wanneer vind jij het te ver gaan? kinderen van nauwelijks 4 jaar oud al vragen met welke gender ze zich identificeren voor ze naar school mogen?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:29 schreef ems. het volgende:
Leuk om te zien dat ook de complotters "onze kinderen" gaan gebruiken als argument om hun zin te krijgen. Goed afgekeken bij de elite, dames
Dat wordt toch niet gevraagd? In welk land gebeurt dat?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En wanneer vind jij het te ver gaan? kinderen van nauwelijks 4 jaar oud al vragen met welke gender ze zich identificeren voor ze naar school mogen?
Het neemt in mijn ogen in amerika absurde vormen aan.
Dat gebeurde op een school in engelandquote:Op donderdag 28 april 2016 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet gevraagd? In welk land gebeurt dat?
Maar wat kan Amerika daar aan doen?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat gebeurde op een school in engeland
Op dit filmpje op 9:10
Wat is het complot?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Men say we have nothing to fear from them in our locker rooms, bathrooms, and sleeping spaces. We say: Decide for yourself.
Je zal ze maar tegenkomen op de plee.
Ik dacht dat het in amerika was, (al ben ik bang dat het wel die kant ook daar opgaat) zag bij nader inzien dat het om engeland ging(BBC) mijn fout. Maar neemt niet weg dat het zaken zijn die i.m.o. terecht vragen oproepen of dit een gewenste weg te gaan is.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat kan Amerika daar aan doen?
Maar leg nu eens uit, als je daar überhaupt toe in staat bent, wat er mis is met gelijke rechten voor transgenders?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Al die Social Justice Warriors gaan er natuurlijk in mee. Freedom for all
wat zijn sjw's?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Vragen naar de bekende weg, transgender mindcontrol programming. En al die sjw's trappen er in en juichen het toe.
Transgender mindcontrol programming. Aha. Oke.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Vragen naar de bekende weg, transgender mindcontrol programming. En al die sjw's trappen er in en juichen het toe.
Ik vind niets te ver gaan. Ouders moeten lekker zelf weten hoe ze hun kind opvoeden. Als ze besluiten om moeilijk te doen om genders of erger, hun kind bijvoorbeeld op korfbal doen is dat hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En wanneer vind jij het te ver gaan? kinderen van nauwelijks 4 jaar oud al vragen met welke gender ze zich identificeren voor ze naar school mogen?
Wat mij betreft ook. Maar de absurditeit van mensen die er tegen zijn springt ook in het oog.quote:Het neemt in mijn ogen in amerika absurde vormen aan.
Hoe groter de onzekerheid des te makkelijker neemt iemand iets aan van een autoriteit.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Transgender mindcontrol programming. Aha. Oke.
In wat voor opzicht is het mindcontrol?
Vergeet de moslims niet die zijn daar ook fel op tegen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat er mensen zijn die het toejuichen en het als iets positiefs zien onder de noemer 'freedom for all' en 'equal rights'. De programming slaat dus aan, ondertussen mensen die het er niet mee eens zijn wegzetten als homofoob, christian nutter of conservatief.
Zo blijktquote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
De programming slaat dus aan,
Volkomen terecht.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat er mensen zijn die het toejuichen en het als iets positiefs zien onder de noemer 'freedom for all' en 'equal rights'. De programming slaat dus aan, ondertussen mensen die het er niet mee eens zijn wegzetten als homofoob of conservatief.
Geen idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoe groter de onzekerheid des te makkelijker neemt iemand iets aan van een autoriteit.
In wat voor opzicht is het mindcontrol?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat er mensen zijn die het toejuichen en het als iets positiefs zien onder de noemer 'freedom for all' en 'equal rights'. De programming slaat dus aan, ondertussen mensen die het er niet mee eens zijn wegzetten als homofoob, christian nutter of conservatief.
Dat is de vraag niet, de vraag is waarom het een probleem voor jou is dat deze mensen dezelfde rechten krijgen?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien hebben ze daar wel reden toe, geen idee dat laat ik liever in het midden. De gayness propaganda kunnen ze beter in dat soort landen gaan prediken dan in het westen, daar is het veel harder nodig, want zoveel is/was er niet aan de hand.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Hoe groter de onzekerheid des te makkelijker neemt iemand iets aan van een autoriteit.
[..]
Vergeet de moslims niet die zijn daar ook fel op tegen.
Schandalig , natuurlijk word daar misbruik van gemaakt . Een naysayer hoeft ook niet begrijpend te lezen want het kost niks om overal tegen te zijn .quote:Op donderdag 28 april 2016 11:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Er wordt niet beweerd dat transgenders predators zijn maar dat mannen (creeps) van deze wet misbruik kunnen maken om zo hun slag te slaan. Begrijpend lezen is ook een vaardigheid. Dat zal vast niet gebeuren en al helemaal niet in een land als Amerika. If it does so what, dat moeten we er maar over hebben voor equal rights voor die 0,003 %.
Dat het op zembla was geeft toch wel duidelijk aan dat er om gemaald word of snap je dat ook al weer niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Gisteren was er nog op Zembla hoe er in SA omgegaan wordt met joden, christenen en vrouwen laat staan dat je daar lekker gay kunt zijn. Je wordt opgehangen. Maar goed malen we niet om want we doen nu éénmaal zaken met die lui. Om het even over iets anders te hebben...
Undercover in Saudi-Arabië
Daar zit ook geen complot achter. Want als mensen van geslacht veranderen doe je daar toch niemand kwaad mee?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Fixers het volgende:
Maar wat is nou het complot achter die LGBT-agenda. Ik heb het intern gevraagd, maar niemand kan me het uitleggen.
Maar daar ligt het probleem ook niet, het probleem ligt bij een man die zich vrouw voelt maar nog gewoon een man is en om die reden gebruik denkt te mogen maken van de vrouwen faciliteiten.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zit ook geen complot achter. Want als mensen van geslacht veranderen doe je daar toch niemand kwaad mee?
Maar ik zie wel weer op dit topic hoe dun het laagje tolerantie is. Best triest eigenlijk.
Vaag dat je dan niet zelf gaat onderzoeken om iets te begrijpen en antwoord op je vraag te krijgen .quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Fixers het volgende:
Maar wat is nou het complot achter die LGBT-agenda. Ik heb het intern gevraagd, maar niemand kan me het uitleggen.
Zo te lezen heeft ze wel onderzocht maar niks gevonden of lees jij wat anders?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Vaag dat je dan niet zelf gaat onderzoeken om iets te begrijpen en antwoord op je vraag te krijgen .
Wordt totaal niet om gemaald, ja voor het oog doen onze Haagse duivels er een zegje over en dat was het dan weer. Zaken gaan voor mensenrechten.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:05 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat het op zembla was geeft toch wel duidelijk aan dat er om gemaald word of snap je dat ook al weer niet?
Lees ik nou goed dat jij dus tegenstander bent van gelijke rechten voor homo's ten opzichte van hetero's?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De LGBT en P!! agenda is al langer gaande dan vandaag. Langzaam mee beginnen 30 jaar geleden ofzo, laten wennen aan rechten voor homo's e.d. en nu de transgenders. Niks mis met deze mensen al ben je imo nog steeds geen man/vrouw hoeveel je ook aan jezelf laat sleutelen. Ik denk dat er eerder iets mis is in je bovenkamer maar als het je gelukkig maakt en daar beter mens door denkt te worden, waarom niet? Ga vooral je gang.
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wordt totaal niet om gemaald, ja voor het oog doen onze Haagse duivels er een zegje over en dat was het dan weer. Zaken gaan voor mensenrechten.
De LGBT en P!! agenda is al langer gaande dan vandaag. Langzaam mee beginnen 30 jaar geleden ofzo, laten wennen aan rechten voor homo's e.d. en nu de transgenders. Niks mis met deze mensen al ben je imo nog steeds geen man/vrouw hoeveel je ook aan jezelf laat sleutelen. Ik denk dat er eerder iets mis is in je bovenkamer maar als het je gelukkig maakt en daar beter mens door denkt te worden, waarom niet? Ga vooral je gang.
Het opdringen van is een ander verhaal zeker aan kinderen en jongeren met als doel beïnvloeden zodat beetje bij beetje de maatschappij verandert, traditionele gezin moet weg, met als uiteindelijke doel depopulatie. Dit gaat niet over één nacht ijs, het is een meerjaren (generatie) plan.
Zal wel niet in goede aarde vallen maar dit is BNW per slotte
As predicted.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Nevermind ik blijf niet in herhaling vallen, ik moet nu zand gaan ruimen niet zo'n leuke klus, maar voor het goede doel
Ik heb rondgevraagd aan mijn mede LGBT-ers en zelfs de queers die ik ken. Maar niemand kon me duidelijk maken hoe we de wereldheerschappij wilden veroveren. De meesten kwamen niet verder dan: erkenning voor onze persoonlijkheid, gelijke rechten, een veilige leefomgeving, betere voorlichting, minder discriminatie. Dat was het wel, klinkt niet echt als een complot hè.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Vaag dat je dan niet zelf gaat onderzoeken om iets te begrijpen en antwoord op je vraag te krijgen .
Mensen die wel complotten zien gaan zelf op onderzoek uit en vormen zelf een beeld , zie jij ze ooit stampvoeten dat andere mensen moeten aantonen dat iets bestaat ? Nee want je moet het zelf doen . Als je echt iets wilt weten of leren kan niemand je tegenhouden . Er zijn nou eenmaal weinig mensen die willen erkennen dat er complotten bestaan en altijd een ander de schuld geven van hun eigen onwetendheid en niet open en afhankelijke houding .quote:Op donderdag 28 april 2016 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft ze wel onderzocht maar niks gevonden of lees jij wat anders?
en waarom moeten de mensen die geen complot zien en het prima vinden dat die mensen dezelfde rechten krijgen op onderzoek uitgaan, o.a. cad, die uiteraard niks tegen die mensen heeft zolang ze er maar niet zijn, beweert dat er sprake is van een complot en dan moet ze het ook maar aantonen.
Sorry in de echte wereld werkt het zo dat degene die iets beweert, cad in dit geval, dit ook onderbouwt.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Mensen die wel complotten zien gaan zelf op onderzoek uit en vormen zelf een beeld , zie jij ze ooit stampvoeten dat andere mensen moeten aantonen dat iets bestaat ? Nee want je moet het zelf doen . Als je echt iets wilt weten of leren kan niemand je tegenhouden . Er zijn nou eenmaal weinig mensen die willen erkennen dat er complotten bestaan en altijd een ander de schuld geven van hun eigen onwetendheid en niet open en afhankelijke houding .
Waar verdraai ik haar woorden precies? Het mag toch wel duidelijk zijn dat cad niet zit te wachten op gelijke rechten voor die mensen.quote:En dan ook nog eens steeds cad haar woorden verdraaien .
Het gaat om gelijke rechten voor ons allemaal, waartegen geageerd wordt is tegen meer rechten voor transgenders dan voor anderen omdat ze zich anders voelen niet omdat ze anders zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar verdraai ik haar woorden precies? Het mag toch wel duidelijk zijn dat cad niet zit te wachten op gelijke rechten voor die mensen.
Dat is dus precies waarom het gaat, mag je voor de 1 zijn veiligheidsgevoel dat van een ander opheffen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:16 schreef ems. het volgende:
Lijkt me hartstikke wenselijk. Dan kan ik lekker bij de bitches gluren want dat is uiteraard het eerste dat in me opkomt.
welke rechten, naast huwelijk?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees ik nou goed dat jij dus tegenstander bent van gelijke rechten voor homo's ten opzichte van hetero's?
Alleen daar is helemaal geen sprake van.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het gaat om gelijke rechten voor ons allemaal, waartegen geageerd wordt is tegen meer rechten voor transgenders dan voor anderen omdat ze zich anders voelen niet omdat ze anders zijn.
ik zou daar geen moeite mee hebben, op festivals zie je het trouwens ook al, de betaalde toiletten (die regelmatig schoongemaakt worden) zijn al jaren gender neutraal.quote:Dan kunnen we de scheiding van manelijk en vrouwelijke toiletten net zo goed opheffen, hetzelfde geld voor kleedkamers. Is dat een wenselijke weg die je wil gaan? Is de maatschappij al zover.?
de hele homo en gender craze ook. Het is meer een paradepaardje van liberalen. Op homohuwelijk na, dat is wat ze wel echt zelf willen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:41 schreef Chewie het volgende:
een uitvinding is van de MSM en maar weinig raakvlakken heeft met de realiteit.
Zeg je nu dat homo's en transgenders helemaal niet dezelfde rechten (behalve dan het recht om te trouwen) willen?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef Manke het volgende:
[..]
de hele homo en gender craze ook. Het is meer een paradepaardje van liberalen. Op homohuwelijk na, dat is wat ze wel echt zelf willen.
zoals welke rechten?quote:Op donderdag 28 april 2016 16:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zeg je nu dat homo's en transgenders helemaal niet dezelfde rechten (behalve dan het recht om te trouwen) willen?
Gewoon camera's in WC's plaatsen dus. Het is natuurlijk hartstikke belangrijk dat irrationele bange mensen zich veilig voelen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is dus precies waarom het gaat, mag je voor de 1 zijn veiligheidsgevoel dat van een ander opheffen.
Ah jij bent Groningsche billenmanquote:Op donderdag 28 april 2016 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon camera's in WC's plaatsen dus. Het is natuurlijk hartstikke belangrijk dat irrationele bange mensen zich veilig voelen.
Wat is P!! nou?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Totale controle in trapped cities. Onder de noemer protecting wildland, waar bepaald wordt waar je woont, het vervoer, hoe en wanneer je eruit mag om in het park een frisse neus te halen, wie moet betalen en wie niet. Gehaaide manier om mensen op te sluiten. In CA zijn ze er al mee bezig
is jullie google stuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Heb gegoogeld maar kan het niet vinden.
Nee dat is het niet. Het gaat om P!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
is jullie google stuk.
http://www.urbancarnivores.com/p22-the-hollywood-lion/
Blabla - Er is een puplic meeting, maar niemand wist dat! (Aan wie ligt dat?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Totale controle in trapped cities. Onder de noemer protecting wildland, waar bepaald wordt waar je woont, het vervoer, hoe en wanneer je eruit mag om in het park een frisse neus te halen, wie moet betalen en wie niet. Gehaaide manier om mensen op te sluiten. In CA zijn ze er al mee bezig
Wat dacht je van alle rechten? Het gaat er ook niet om hoe anderen over die mensen denken (en behandelen) maar over hoe overheden er mee omgaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:42 schreef Manke het volgende:
[..]
zoals welke rechten?
Recht op gelijke behandeling? Dat kan je niet afdwingen (discriminatie is al strafbaar) , behalve van werkgevers.
Verder?
Geloof je het toch niet, boeie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Blabla - Er is een puplic meeting, maar niemand wist dat! (Aan wie ligt dat?)
Blabla - Friends with Obama! (Ah! Die tour.)
Blabla - Taking from the public!!! (Om er een beschermd natuurgebied van te maken voor.... the public?)
Blabla - They want to protect, from you!!! (Euhm... Nee. Vóór jou!)
Blabla - This is the proof that people are going to be litteraly trapped!!! (Euhm... Nee, je kunt gewoon door National Parks rijden. Net als hier... De Veluwe, waar de A1 dwars doorheen loopt.)
Blabla - How are you ever going to get from here to here... (Over de 118 of de 101... Wegen die daar gewoon lopen.)
National Park Service is de Amerikaanse variant van Staatsbosbeheer. Zij beheren nationale parken. Voor het publiek.
Waarom geloof je dit cad? Wat maakt zijn verhaal... Plausibel? Waarom echt je waarde aan wat iemand anoniem op internet gooit? Is het alleen maar om de 'zie-je-wel' factor?
Ondertussenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle rechten? Het gaat er ook niet om hoe anderen over die mensen denken (en behandelen) maar over hoe overheden er mee omgaan.
Als je al een overheid nodig hebt dan zou die iedereen gelijk moeten behandelen, overigens gaat dit wel een stukje verder dan alleen de lgbt agenda aangezien overheden veel grotere groepen niet gelijk behandeld. Als alleenstaande word je toch meer benadeeld door de overheid dan als je een partner en kinderen hebt en zo zijn er wel meer voorbeelden waarin de overheid een bepaalde levensstijl de voorkeur geeft,
Wat is P!! nou?quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geloof je het toch niet, boeie.
[..]
Ondertussen
This school is opening the first gender-neutral bathroom in Los Angeles Unified
More people are considering gender not to be binary, and don't identify as either male or female — and that can make it hard to choose a bathroom, students say.
als paddestoelen, de conditionering slaat aan
Ik wil gewoon graag weten waarom jij het wél geloofdquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Maar ik ben nog wel heel benieuwd wat P!! is. Dus als ik daar nog antwoord op kan krijgen van controlaltdelete zou dat fijn zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:47 schreef jogy het volgende:
Graag minderen met de persoonlijke aanvallen in dit topic. Laat het lbgt (of zo) gedoe maar gewoon even liggen.
heb je überhaupt wel meer dan een minuut onderzocht van a21quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Blabla - Er is een puplic meeting, maar niemand wist dat! (Aan wie ligt dat?)
Blabla - Friends with Obama! (Ah! Die tour.)
Blabla - Taking from the public!!! (Om er een beschermd natuurgebied van te maken voor.... the public?)
Blabla - They want to protect, from you!!! (Euhm... Nee. Vóór jou!)
Blabla - This is the proof that people are going to be litteraly trapped!!! (Euhm... Nee, je kunt gewoon door National Parks rijden. Net als hier... De Veluwe, waar de A1 dwars doorheen loopt.)
Blabla - How are you ever going to get from here to here... (Over de 118 of de 101... Wegen die daar gewoon lopen.)
National Park Service is de Amerikaanse variant van Staatsbosbeheer. Zij beheren nationale parken. Voor het publiek.
Waarom geloof je dit cad? Wat maakt zijn verhaal... Plausibel? Waarom echt je waarde aan wat iemand anoniem op internet gooit? Is het alleen maar om de 'zie-je-wel' factor?
Duik maar in de dm/pm met die vraag.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ik ben nog wel heel benieuwd wat P!! is. Dus als ik daar nog antwoord op kan krijgen van controlaltdelete zou dat fijn zijn.
Ik ga haar echt niet DM'en, dat kan ze vast niet aan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Duik maar in de dm/pm met die vraag.
Mijn gok is P!!edofilie.
Vrij bizar dan dat ze dat gelijk trekt met de 'LBGT-agenda'quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Duik maar in de dm/pm met die vraag.
Mijn gok is P!!edofilie.
Dat moet je zelf weten verder, nu is het hier wel even klaar met het drukken op de knopjes iigquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga haar echt niet DM'en, dat kan ze vast niet aan.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, het zijn twee hele verschillende beestjes maar in het verleden ging het gesprek over de lbgt (of zo ) wel altijd die kant op als ik het me een beetje goed herinner.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrij bizar dan dat ze dat gelijk trekt met de 'LBGT-agenda'
Het handelsverdrag met ruslandquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:31 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens welk verdrag is wel in ons voordeel.
ernstig ernstig ernstigquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen
This school is opening the first gender-neutral bathroom in Los Angeles Unified
More people are considering gender not to be binary, and don't identify as either male or female — and that can make it hard to choose a bathroom, students say.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrij bizar dan dat ze dat gelijk trekt met de 'LBGT-agenda'
.. heeft dat voordeel voor de belastingbetaler ?! Niet de gecorrumpeerde politici of multinational.quote:
Ja dat heeft voordeel voor de belastingbetaler.Maar dat zul je wel niet willen zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:20 schreef Lambiekje het volgende:
.. heeft dat voordeel voor de belastingbetaler ?!
samenwerking kunstenaars, wetenschappers laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja dat heeft voordeel voor de belastingbetaler.Maar dat zul je wel niet willen zien.
Tsja zoals gezegt je pikt alleen wat bs eruit en de rest lees je niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
samenwerking kunstenaars, wetenschappers laat me niet lachen.
https://www.rijksoverheid(...)rland/inhoud/rusland
Wat een BS
Waar zit het belastingvoordeel dan? Ik heb me er niet zo in verdiept maar ik lees het ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Tsja zoals gezegt je pikt alleen wat bs eruit en de rest lees je niet.
Wie draait er op voor de kosten van die achterlijke door america opgedrongen boycot?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar zit het belastingvoordeel dan? Ik heb me er niet zo in verdiept maar ik lees het ook niet.
Oh op die fiets. Ik denk dat we daar niet echt veel belastingtechnisch gezien, iets drastisch van zullen merken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wie draait er op voor de kosten van die achterlijke door america opgedrongen boycot?
Wie betaald de schadevergoeding van de getroffen tuinders (betaald vanuit de EU)?
juist wij de burgers.,
Maar geen probleem hoor het TTIP verdrag brengt ons de oplossing, maar het levert alleen niks op , alleen veel gedoe in afgeschermde rechtszaken achter gesloten deuren met eigen regels die nog veel meer kosten voor de burger meebrengen.
En zo gaat het maar verderquote:Moet goud worden onteigend ?!
De laatste weken werd duidelijk hoe de centrale banken in de achtergrond druk doende zijn met het in bezit krijgen van alle grote bedrijven.
Voor ingewijden komt het dan ook niet als een verrassing dat er in de mainstream-media nu artikelen verschijnen die zeggen dat goud misschien onteigend moet worden.
Wanneer heb je echt totale controle over wereld? Dat is wanneer je zo goed als alle waardevolle bezittingen in handen hebt en mensen voor hun inkomen volkomen van jou afhankelijk zijn.
Dat is nu precies wat er recht onder onze ogen gebeurt en maar weinigen die het zien. Allemaal spelen ze mee; het spel dat er om zou gaan de in elkaar gezakte wereldeconomie weer aan de gang te krijgen.
Ogenschijnlijk lijken de centrale banken van alles te proberen en helemaal niets schijnt te werken. Daarom worden deze bankiers door sommigen uitgemaakt voor dom omdat ze maar weinig kaas gegeten zouden hebben van economie en een monetair beleid wat daarbij zou passen.
Ondertussen zijn ze veel slimmer dan al die anderen bij elkaar en zijn hun “steunprogramma’s” niets anders dan verkapte manieren om het complete bedrijfsleven en daarmee de individuele landen en hun bezit te krijgen.
Wanneer ze dat in handen hebben, is er nóg iets dat voor hen gevaarlijk kan zijn en dat is wanneer burgers over bezittingen beschikken die niet zo gemakkelijk in handen van de bankiers terecht zullen komen en waarbij mensen zelfs een bepaalde mate van onafhankelijkheid zouden kunnen verkrijgen. Ook in tijden van crisis; juíst in tijden van crisis.
Dan gaat het over het bezit van goud.
Is het dan merkwaardig dat er nu opeens mensen van zich laten horen die vinden dat goud onteigend moet worden?
http://niburu.co/index.ph(...)financieel&Itemid=28
Het westen (eu en USA) is daar al los van.quote:
Maar er is nu geen noodzaak voor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef DeMolay het volgende:
is eerder gebeurd !
(alleen familie sieraden waren gevrijwaard)
Gelukkig gaat het nog veel verderquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het westen (eu en USA) is daar al los van.
Daar heb jij ooit weleens iets over geschreven idd. Weet jij nog op welk topic?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:25 schreef DeMolay het volgende:
Goud is alleen belangrijk na een collapse !
Oh ja, ik weet het weer. Bedankt!quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:36 schreef DeMolay het volgende:
Was over Amerika en de crisistoen de banken geprivatiseerd werden als federal reserves !
Goud werd toen ingenomen omdat dat hen handels strategie kon ondermijnen !
Sommigen leren wat van de geschiedenis.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:02 schreef DeMolay het volgende:
In nederland hebben ze na de 2 de wereld oorlog al het geld ongeldig verklaard om zwart handelaren uit de oorlog hun kapitaal te reduceren !
Dat geloof ik ook wel, alleen laat hij dat op een verdomd vervelende manier blijken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:15 schreef DeMolay het volgende:
Ik hoop nu ook want ik vind lambiekje wel iemand die het goed met ons voor heeftbackend wat niemand wil zien
... jullie verdedigen msm, ms-wetenschap en ms-politiek op een vervelende manier. kom niet aanzetten met flauwekul in bnwquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, alleen laat hij dat op een verdomd vervelende manier blijken.
"los van" in de slechte zin, ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het westen (eu en USA) is daar al los van.
BNW / Nieuw handelsverdrag EU-VS schaadt burger en milieuquote:Op zondag 1 mei 2016 21:42 schreef ToT het volgende:
Ik zie ff geen specifiek TTIP-topic zo snel, maar: Greenpeace onthult geheime TTIP-documenten
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
BNW / Nieuw handelsverdrag EU-VS schaadt burger en milieu
tjohquote:TTIP: Gelekte documenten onthullen verregaande maatregelen
[..]
Uit de documenten zou blijken dat Washington dreigt de export van Europese auto’s naar de Verenigde Staten te blokkeren, als de EU de grenzen niet opent voor meer Amerikaanse landbouwproducten.
[..]
In de onderhandelingsnota’s is te zien hoe de verhoudingen tussen Europa en Amerika rond TTIP zijn verhard. De Amerikanen eisen dat Europa de wetten ter bescherming van de consument drastisch versoepeld, of dat de Amerikanen die wetten zelfs compleet mogen omzeilen. Zo wordt voorgesteld dat de uiteindelijke beslissing of gewassen wel of niet schadelijk voor de gezondheid zijn, bij de importeur neergelegd. -
http://www.joop.nl/nieuws(...)regaande-maatregelen
Euhm, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:50 schreef Lambiekje het volgende:
heb je überhaupt wel meer dan een minuut onderzocht van a21
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar Agenda 21 kan men toch nog niet loslaten.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Hopelijk gaat dit zo snel mogelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
VPRO Tegenlicht Slimme Steden
Technologiebedrijven schetsen een aanlokkelijke toekomstvisie voor het toenemende aantal stadsbewoners. Een goed georganiseerd leven in zogenaamde smart cities waar bewoners en apparaten zijn aangesloten op The Internet of Things en alles en iedereen met elkaar verbonden is. Maar welke prijs betaalt de burger voor deze ambitieuze technologische droom?
Amsterdam is er al mee bezig ism Google. Data wordt (anoniem) uitgewisseld aan Google. Ambtenaren die het promoten hebben geen idee waar ze over praten. Anonimisering kun je makkelijk weer ongedaan maken. Waarom doet Google dit? De enige die het snapt in deze documentaire is die computerprogrammeur. Men bouwt een koepelgevangenis waar een burger totaal niet meer anoniem kan zijn.
Eindhoven ook; mooie docu!quote:Op maandag 2 mei 2016 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Amsterdam is er al mee bezig ism Google. Data wordt (anoniem) uitgewisseld aan Google. Ambtenaren die het promoten hebben geen idee waar ze over praten. Anonimisering kun je makkelijk weer ongedaan maken. Waarom doet Google dit? De enige die het snapt in deze documentaire is die computerprogrammeur. Men bouwt een koepelgevangenis waar een burger totaal niet meer anoniem kan zijn.
Wat is je werkveld als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 mei 2016 09:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eindhoven ook; mooie docu!![]()
Interessant omdat het ook veel van doen heeft met mijn werkveld.
Informatiemanager - GISquote:
Geld verdienen.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Revealed: Google AI has access to huge haul of NHS patient data
Wat moet Google toch met al die data?
Yup ten koste van de burger zijn privacy. Kwalijke zaak.quote:
Hoezo ten koste van?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup ten koste van de burger zijn privacy. Kwalijke zaak.
Je bestoken met gewillige dames en viagraquote:Op maandag 2 mei 2016 16:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Revealed: Google AI has access to huge haul of NHS patient data
Wat moet Google toch met al die data?
Niet alleen; ja natuurlijk is dat de insteek, maar Google doet ook analyses naar erfelijke ziektes bijvoorbeeld en doet dit naar mijn weten kostenloos.quote:
Op dit moment?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Wat voor werkzaamheden moet ik me daar bij voorstellen?
Ja, dat bedoel ik. Zie mijn editquote:Op maandag 2 mei 2016 16:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet alleen; ja natuurlijk is dat de insteek, maar Google doet ook analyses naar erfelijke ziektes bijvoorbeeld en doet dit naar mijn weten kosteloos.
Hmm oke. Klinkt interessantquote:[..]
Op dit moment?Het verschilt nogal, ik ben consultant... Dus ik doe wat de klant van me vraagt
![]()
Op dit moment ben ik bij verschillende (software) bouw projecten de schakel tussen de gebruiker en het systeem. Verantwoordelijk voor de functionele eisen.
Ook word ik in andere projecten ingezet om data te verzamelen, daar analyses op te doen en dit weer te presenteren. Vaak in de kaart, vandaar de GIS toevoeging.
Oh oke. Bedankt voor je toelichting. Ik ben om.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure, schone praat door Google om data te bemachtigen. Bleek gisteravond wel weer zie de uitzending van Tegenlicht. Vandaag lezing aangehoord van Aral Balkan. Deze meneer vertelt de achterliggende gedachte van data mining. Die nobele insteek is er niet bovendien anonieme data bestaat niet.
Hoe weet je dat ze niet terug te leiden zijn naar patiënten?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:12 schreef Scrummie het volgende:
Al bedoel ik dan meer: hoezo ten koste van de burger? Dat Google geld wil verdienen lijkt me duidelijk, maar het zijn anonieme gegevens, dus niet terug te leiden naar patienten, en data word gebruikt om bepaalde aandoeningen eerder te constateren etc.
Omdat dat gezegd is, het is anonieme data.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze niet terug te leiden zijn naar patiënten?
Als Google ook data van diezelfde personen in handen heeft afkomstig van andere bronnen (en dat hebben ze uiteraard) en deze data gaat analyseren en aan elkaar gaat knopen, wie zegt mij dan dat de betreffende data nog steeds niet aan een persoon gekoppeld kan worden?
Ja, het is zeer complex, maar als je maar genoeg verzamelt en de juiste eindjes aan elkaar weet te knopen, dan is dit mogelijk.
Data is het nieuwe olie.
Ja ja... gisteren Tegenlicht gezien.
Ja, maar anoniem is niet altijd anoniem als je data uit allerlei andere anonieme en niet anonieme bronnen aan elkaar weet te knopen. Zo kan een niet anonieme bron naar een anonieme bron leiden en zo is die data dus ineens niet meer anoniem.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat dat gezegd is, het is anonieme data.
Lees anders dat artikel.
Anonieme data bestaat niet. Die zogenaamde anonieme data is makkelijk te ontsleutelen. Als je denkt dat dit niet gebeurt kun je net zo goed in sprookjes gaan geloven.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat dat gezegd is, het is anonieme data.
Lees anders dat artikel.
Maar waar staat dat men data gaat koppelen die niet anoniem is?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar anoniem is niet altijd anoniem als je data uit andere bronnen aan elkaar gaat knopen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar anoniem is niet altijd anoniem als je data uit allerlei andere anonieme en niet anonieme bronnen aan elkaar weet te knopen. Zo kan een niet anonieme bron naar een anonieme bron leiden en zo is die data dus ineens niet meer anoniem.
Had mijn post nog gewijzigd.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar waar staat dat men data gaat koppelen die niet anoniem is?
Inderdaad. Helaas zijn er genoeg toekomstige NWO-slaven die zoiets toejuichen en daar de schouders over ophalenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Had mijn post nog gewijzigd.
Dat staat er niet, maar reken maar dat dit gedaan wordt. Ik vind het maar niks, al die gretigheid om maar zoveel mogelijk data te oogsten.
Maar reken maar. Ja kom, we gaan weer iets aannemen zodat een grote corporatie weer mega eng is en mega balblabla. Daar kan ik dus niets mee, zoals je al wel weetquote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Had mijn post nog gewijzigd.
Dat staat er niet, maar reken maar dat dit gedaan wordt. Ik vind het maar niks, al die gretigheid om maar zoveel mogelijk data te oogsten.
Die gretigheid snap ik heel goed. Macht.... krijgt je met die al data. Pure macht.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap die gretigheid heel goed. Met data kan je iets, kan je iets beter afstemmen. Een proces versimpelen, wat weer een besparing ergens anders oplevert, etc. Data is schitterend. Anonieme data dan. En gepersonaliseerde data is ook prima, mits men er toestemming voor geeft.
Nergens op gebaseerd zegt ie dan.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Jullie angst is weer eens nergens op gebaseerd, verschrikkelijk irritant. Komt nog bij dat deze angstcultuur die jullie aanhangen innovatie op zoveel gebieden in de weg staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |