abonnement Unibet Coolblue
pi_161874576
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Jullie angst is weer eens nergens op gebaseerd, verschrikkelijk irritant. Komt nog bij dat deze angstcultuur die jullie aanhangen innovatie op zoveel gebieden in de weg staat.
Nergens op gebaseerd zegt ie dan. :')
pi_161874592
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die gretigheid snap ik heel goed. Macht.... krijgt je met die al data. Pure macht.

Kijk Tegenlicht van gisterenavond ff als je tijd hebt. Gaat over slimme steden. Linkje staat in documentaire topic hier op BNW.
Cad had het ook al gelinkt. Misschien, maar gok dat ik er geen tijd voor heb komende dagen. Bovendien verwacht ik weinig nieuws te leren.

Tegenlicht had ooit ook al zo'n goeie docu over Google, man man man :').
pi_161874602
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nergens op gebaseerd zegt ie dan. :')
Waar is het op gebaseerd dan?
  maandag 2 mei 2016 @ 16:46:12 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161874677
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die gretigheid snap ik heel goed. Macht.... krijgt je met die al data. Pure macht.

Kijk Tegenlicht van gisterenavond ff als je tijd hebt. Gaat over slimme steden. Linkje staat in documentaire topic hier op BNW.
Goed advies maar aan dovemans oren vrees ik en dan nog komt er standaard prietpraat over vooruitgang niet wetende dat ze hun eigen bajes aan het bouwen zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161874834
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar is het op gebaseerd dan?
Op een mogelijke realiteit die eng dichtbij aan het komen is.

Als een overheid alles van jou weet, en ik bedoel écht alles..... hoe laat je gaat slapen, wanneer je pist, wat je zegt, waar je allemaal heen gaat, wat je eet en drinkt, met wie je praat, wat je mening is over bepaalde zaken, dus gewoon alles maar dan ook alles.... dan leef je feitelijk in een panopticon.

Wat denk je dat er met die gegevens gedaan kan worden? Wil jij jezelf weggeven, want dat is wat je feitelijk doet? Je bent met het blootgegeven van al die data het bezit geworden van die overheid. De overheid kan een door haar gewenste samenleving creëren en alle ongewenste entiteiten kan ze met een druk op de knop het zwijgen opleggen / verwijderen uit die samenleving.

1984 dus gewoon.
pi_161874854
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Op een mogelijke realiteit die eng dichtbij aan het komen is.

Als een overheid alles van jou weet, en ik bedoel écht alles..... hoe laat je gaat slapen, wanneer je pist, wat je zegt, waar je allemaal heen gaat, wat je eet en drinkt, met wie je praat, wat je mening is over bepaalde zaken, dus gewoon alles maar dan ook alles.... dan leef je feitelijk in een panopticon.

Wat denk je dat er met die gegevens gedaan kan worden? Wil jij jezelf weggeven, want dat is wat je feitelijk doet? Je bent met het blootgegeven van al die data het bezit geworden van die overheid. De overheid kan een door haar gewenste samenleving creëren en alle ongewenste entiteiten kan ze met een druk op de knop het zwijgen opleggen / verwijderen uit die samenleving.

1984 dus gewoon.
Dus Google = overheid?
pi_161874964
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goed advies maar aan dovemans oren vrees ik en dan nog komt er standaard prietpraat over vooruitgang niet wetende dat ze hun eigen bajes aan het bouwen zijn.
Altijd maar uitgaan van goede bedoelingen van de overheid en bedrijven. :{

"Geef al je data, want zij hebben het goed met ons voor en willen het alleen maar zo comfortabel mogelijk maken voor ons"
pi_161874985
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus Google = overheid?
Grote corporaties zijn tegenwoordig de overheid ja.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 16:57:50 ]
pi_161874991
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Altijd maar uitgaan van goede bedoelingen van de overheid en bedrijven. :{

"Geef al je data, want zij hebben het goed met ons voor en willen het alleen maar zo comfortabel mogelijk maken voor ons"
God, je bent echt meester in het leggen van woorden in iemands mond :').
pi_161874996
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het bedrijfsleven is tegenwoordig de overheid ja.
Dit geloof jij echt he?
pi_161875003
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

God, je bent echt meester in het leggen van woorden in iemands mond :').
Dank u :)
pi_161875022
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Dit geloof jij echt he?
Ik geloof dat zij een hele grote vinger in de pap hebben. Zeker in de VS.
pi_161875057
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus Google = overheid?
Oh, en aan wie verkoopt Google al die data? Zou dat ook aan overheden kunnen zijn?

Edit: Overigens doe ik nu erg paranoïde, maar het gaat er in mijn optiek om dat mensen zich bewust worden van het gevaar dat er aan al die data kleeft. Dat besef lijkt er bij een relatief kleine groep te zijn, de rest lijkt het gewoonweg niet te boeien en dat lijkt me nogal dom.

Er beslissen ook mensen over bepaalde zaken die met datamining te maken hebben, die eigenlijk geen kaas van de materie gegeten hebben en die dus totaal niet weten wat hun besluit voor gevolgen kan hebben. Dit moet veranderen, in mijn optiek.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2016 17:09:23 ]
  maandag 2 mei 2016 @ 17:07:40 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161875217
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoezo ten koste van?

Al bedoel ik dan meer: hoezo ten koste van de burger? Dat Google geld wil verdienen lijkt me duidelijk, maar het zijn anonieme gegevens, dus niet terug te leiden naar patienten, en data word gebruikt om bepaalde aandoeningen eerder te constateren etc.
Volgens mij is het wel terug te herleiden maar mogen ze het officieel niet terugleiden, nogal cruciaal verschil. Ik ben zeker fan van de voordelen die een digitale samenleving ons kon brengen maar zolang (geheime) overheidsdiensten gewoon zonder iemand in te lichten een open deur hebben naar de nog niet geanonimiseerde data is het gewoon een giftige appel.

Ook een leuk artikel wat dat betreft: http://www.techtimes.com/(...)g-app-stores-spy.htm
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 2 mei 2016 @ 17:12:39 #165
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161875308
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus Google = overheid?
Google moet volledig samenwerken met de mensen van de overheid in alle digitale zaken. Dus het is een beetje een irrelevant punt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_161876771
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh, en aan wie verkoopt Google al die data? Zou dat ook aan overheden kunnen zijn?

Edit: Overigens doe ik nu erg paranoïde, maar het gaat er in mijn optiek om dat mensen zich bewust worden van het gevaar dat er aan al die data kleeft. Dat besef lijkt er bij een relatief kleine groep te zijn, de rest lijkt het gewoonweg niet te boeien en dat lijkt me nogal dom.

Er beslissen ook mensen over bepaalde zaken die met datamining te maken hebben, die eigenlijk geen kaas van de materie gegeten hebben en die dus totaal niet weten wat hun besluit voor gevolgen kan hebben. Dit moet veranderen, in mijn optiek.
Dan zijn we het nog eens ook.

Ik denk overigens dat dat besef bij die groep er niet komt, en het zou ook niet hoeven. Mits er maar een groep mensen aan de macht is die dat besef wel hebben (los van het feit of dat op dit moment het geval is ja of nee).

Ik deed overigens extreem niet paranoïde want ik zie de gevaren wel, maar ik zie nog meer winstpunten, vooral op medisch gebied (en openheid daarin haalt de gevaren grotendeels weg).
  maandag 2 mei 2016 @ 23:03:53 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161886653


Social justice has become scientifically illiterate, logically unsound, deeply bigoted and openly supremacist. Social justice professors are indoctrinating young people into a pseudoscientific cult behind closed doors that is doing damage to their health, education and future.

Social justice has become a victim of its own good intentions and in the desperate attempt to make the world better for some it is creating a world better for none. It has become another ideology fit only to pave the road to Hell, so it is time to turn around and choose another path that is concerned with reason, science and improving the lives of every human.

To clarify, we are calling for the teaching of social justice courses in universities to be temporarily suspended. What follows is up for debate, but as it stands now, social justice is causing far more harm than good and it must be halted and reassessed.

Suspend Social Justice Courses

Geweldig _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 2 mei 2016 @ 23:16:17 #168
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161887119
TTIP

maar er is niks aan de hand....EU :r
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 2 mei 2016 @ 23:55:14 #169
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161888388
quote:
A New Digital Cash System Was Just Unveiled At A Secret Meeting For Bankers In New York
Last month, a “secret meeting” that involved more than 100 executives from some of the biggest financial institutions in the United States was held in New York City. During this “secret meeting“, a company known as “Chain” unveiled a technology that transforms U.S. dollars into “pure digital assets”. Reportedly, there were representatives from Nasdaq, Citigroup, Visa, Fidelity, Fiserv and Pfizer in the room, and Chain also claims to be partnering with Capital One, State Street, and First Data. This “revolutionary” technology is intended to completely change the way that we use money, and it would represent a major step toward a cashless society. But if this new digital cash system is going to be so good for society, why was it unveiled during a secret meeting for Wall Street bankers? Is there something more going on here than we are being told?

[]

This is actually how it was described by Bloomberg. And I think that there is a very good reason why this meeting was held in secret, because many in the general public would definitely be alarmed by this giant step toward a cashless society.
[]
The global push toward a cashless society is only going to intensify, because banks and governments both tend to really like the idea of such a system.

Banks really like the concept of a cashless society because it would force everyone to be their customers. There would be no more hiding cash in a mattress at home or trying to pay all of your bills with paper money. Under a cashless system, we would all be dependent on the banks, and they would make lots of money whenever we swiped our cards or our “chips” were scanned.

Governments see a lot of advantages in a cashless society as well. They tell us that they would be able to crack down on drug dealers, tax evaders, terrorists and money launderers, but the truth is that it would enable them to watch, track, monitor and control virtually all of our financial transactions. Our lives would become open books to the government, and financial privacy would be a thing of the past.

In addition, the potential for tyranny would be absolutely off the charts.
http://theeconomiccollaps(...)-bankers-in-new-york
Joepie. Secret meeting voor ultrafascistische tiranie.

TTIP perikelen nog meer net opgewaaid door Greenpeace of de elite heeft weer wat nieuws bedacht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:05:38 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161888668
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit geloof jij echt he?
het is niet geloven...

Bedrijven staan boven overheden in de machtstructuur. Bedrijven sturen overheden aan. Bedrijven worden op hun beurt ook weer aangestuurd.

Nooit gehoord van Bilderberg zeker?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:11:37 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161888823
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 18:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan zijn we het nog eens ook.

Ik denk overigens dat dat besef bij die groep er niet komt, en het zou ook niet hoeven. Mits er maar een groep mensen aan de macht is die dat besef wel hebben (los van het feit of dat op dit moment het geval is ja of nee).

Ik deed overigens extreem niet paranoïde want ik zie de gevaren wel, maar ik zie nog meer winstpunten, vooral op medisch gebied (en openheid daarin haalt de gevaren grotendeels weg).
in kwaadaardige zin ja. De [industrie kan] dan nog gerichter genocide plegen.

Het is dus een zeer kwalijke zaak dat google die dat heeft en analyseert.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 03-05-2016 10:28:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:18:58 #172
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161889004
windows..backend NSA en dan google is de juiste interpretatie ! ;)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:23:48 #173
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_161889096
wie heeft goa verlslagen :Y) NSA\Google
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:51:11 #174
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161889412
quote:
Een groot deel van de Duitse bevolking is het spuugzat dat hun land door politici wordt verraden en pikken het niet langer.

Toen de Duitse Minister van Justitie, Heiko Maas, op de dag van de Arbeid een toespraak wilde houden, werd deze met boe geroep en kreten als “verrader” van het toneel gejaagd.

Iets wat tot voor kort misschien nog niet voor mogelijk werd gehouden, is dat een Minister in Duitsland niet in staat wordt gesteld om zijn toespraak af te maken.

Nu gebeurt dat wel en dat is het zoveelste teken dat de bevolking genoeg heeft van de verraders die zich voordoen als volksvertegenwoordigers.

Heiko Maas, de Duitse Minister van Justitie, was niet in staat om zijn toespraak tijdens de viering van de Dag van de Arbeid in Zwickau af te maken.

Hij werd letterlijk van het toneel gejaagd doordat het spreken hem onmogelijk werd gemaakt door een woedende menigte die kreten hanteerde als: “linkse rat”, “verrader” en “maak dat je weg komt”.

Het enige dat Maas nog restte was het afbreken van zijn toespraak en snel vluchten naar zijn gepantserde auto omringd door lijfwachten.

In Duitsland wordt Maas beschouwd als één van de meest fervente voorstanders van het uitbreiden van censuurwetgeving, waarbij mensen steeds vaker vervolgd kunnen worden in de vorm van boetes of gevangenisstraffen voor het plaatsen van haatberichten op sociale media.

Hij probeerde in zijn toespraak nog wanhopig te zeggen, “Mensen die verrader schreeuwen weten niet eens wat er met hen gebeurt”.

De bevolking was in dit geval bijzonder woedend omdat de man een toespraak hield op de Dag van de Arbeid, terwijl zijn partij (SPD) de import steunt van miljoenen ongeschoolde (moslim) arbeidskrachten.

Misschien wel niet heel toevallig vond dit voorval plaats enkele uren nadat de snel groeiende AfD haar anti moslim manifest bekend had gemaakt:

De rechts-populistische partij Alternative für Deutschland, AfD, heeft haar anti-islamuitgangspunten vastgelegd in het partijprogramma. De leden hebben tijdens de tweede dag van hun partijcongres ingestemd met een programma waarin staat dat de islam niet in Duitsland hoort, onder het motto: "Duitse manier van leven in plaats van multiculturalisme".

Het programma is voor het uitbannen van minaretten, het verbieden van de oproep tot gebed door een muezzin, en een verbod op hoofddoeken op scholen. Letterlijk staat er nu "de orthodoxe islam is niet verenigbaar met onze rechtsorde en cultuur". De AfD wil ook het ritueel slachten van dieren niet langer toestaan, ook niet na elektrische verdoving.

Heiko Maas kan dan wel zeggen dat de mensen die “verrader” schreeuwen niet weten wat hen overkomt, aan de beelden te zien weten ze dat wel degelijk.

De tijd voor hooivorken en pek met veren lijkt gekomen, ook in Duitsland.
http://niburu.co/index.ph(...)buitenland&Itemid=23
Het zal eens tijd worden.

Hoelang nog voor dat de lelijkerds in Nederland weggehoond worden. Jammerlijk dat een Diederik niet wordt weggehoond door RTL-Late publiek. Je wordt toch gewoon onpasselijk van zijn aanwezigheid. En al helemaal voor zijn linkse partij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 08:53:45 #175
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161891007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 00:51 schreef Lambiekje het volgende:
Het zal eens tijd worden.
Het verbieden van...
Het inperken van vrijheden...
Anti religie...
Het uitbannen van...

Alles wat niet in 'onze' wereld past, raus. En jij staat te juichen? Zijn ultra-fascisten in jouw wereld wat anders dan 'gewone' fascisten?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')