SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Het punt niet snappenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist door op Spotify rond te neuzen kun je leuke muziek ontdekken die door de mainstream niet wordt opgepikt.
Wat gevestigde radiozenders draaien, met hun beperkte playlists, doet er eigenlijk niet toe. Je bent er als muziekliefhebber namelijk niet meer van afhankelijk. Je kunt je eigen smaak ontwikkelen en Spotify kan je zelfs allerlei passende suggesties doen.
Niettemin bedankt voor het draaien
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
De titel van dit topic slaat op de sample die zo komt
Ik snap je punt wel. Je vindt dat artiesten er bekaaid van afkomen en wilt dat mensen betalen voor muziek. De realiteit is echter gewoon anders en NIKS wijst erop dat het zich weer verandert in de door jou gewenste richting.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het punt niet snappen
Ik ben er weg van.
Diverse mensen die je bedanken voor het draaien en dit is weer alles als reactie?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het punt niet snappen
Ik ben er weg van.
Ze hebben eerst herrie gemaakt, toen het gebonk van de buren op de muren opgewacht en die er gewoon bijgemixt.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben eerst herrie gemaakt, toen het gebonk van de buren op de muren opgewacht en die er gewoon bijgemixt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben eerst herrie gemaakt, toen het gebonk van de buren op de muren opgewacht en die er gewoon bijgemixt.
Jij wilde toch hardcore?quote:
Neu joh, een uurtje gabberenquote:
Dit.... klinkt... engquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jij komt nog aan de beurt binnenkort.
Ja precies, je kan het wel, maar je doet het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nou dan kan ik hier aardig wat albums in elkaar zetten!
Ik hou het wel bij Photoshopjes!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja precies, je kan het wel, maar je doet het niet.
En dat onderscheidt jou en mij van artiesten die dan denken van "fuck it, ik doe het gewoon".
Je wordt op je wenken bediend door die fijne vriend van jequote:
quote:
Ik denk dat ik mijn koksmessen maar verbergquote:
Scheermesje onder je tong...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn koksmessen maar verberg
jouw normaal of mijn normaalquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nog een nummer voor knok en eentje voor jou, daarna krijgen we normale muziek.
quote:
quote:
Uitkijken met hoesten en niezenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu komt mijn kleine schatje aan de beurt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:21 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom binnen en het volkslied speelt.
ZO HOORT HET, GODVERDOMME!
Ik ben een stoere vent en sta altijd fier overeindquote:
wacht... wat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een stoere vent en sta altijd fier overeind
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]Verrassing voor Lucky!
![]()
![]()
Edit: Oh crap, verkeerd gekeken wie het zei!
Ik denk dat Lucky inderdaad verrast is als just me hem op staat te wachten ipv Muisquote:
Pfjoeh!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]Verrassing voor Lucky!
![]()
![]()
Edit: Oh crap, verkeerd gekeken wie het zei!Muis postte er net onder.
Hij heeft geen foto van mij hè, en ongetwijfeld wel van Muisquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk dat Lucky inderdaad verrast is als just me hem op staat te wachten ipv Muis
* knokkels zet nét op tijd zijn glas neer en slikt doorquote:
quote:
De meeste volksliederen zijn ruk, uit de pre historie en vol van vals sentiment.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Maarre Lucky, hoe zit het met jouw gabber collectie?
Gabber Piet, Hakkûbar, gabberwijffie en zo?
dat is toch het 1e wat je gevraagd hebtquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat ik nu draai, gabber heb ik wel een beetje gehad nu.
nu al?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat ik nu draai, gabber heb ik wel een beetje gehad nu.
Neequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
dat is toch het 1e wat je gevraagd hebt
Dit is natuurlijk de opwarmer voor jou, dat begrijp je hequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik kan dit verdomd goed verteren. Beetje electro, beetje house, beetje vocals, lekkah.
ga je morgen nog ergens je home-made waar verkopen ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik kan dit verdomd goed verteren. Beetje electro, beetje house, beetje vocals, lekkah.
hebben wij al een misverstandquote:
Klinkt als een goed receptquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik weet niet of ik er tegen middernacht nog ben. Ligt er aan of de First Lady mij wulpse blikken toewuiftquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de opwarmer voor jou, dat begrijp je he
Yorick is jongerquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je bent er maandag weer niet bij...
De eerste scheuren zijn alweer zichtbaar...quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het 'genre' waar muis het over had heb ik sowieso nooit iets mee gehad.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je bent er maandag weer niet bij...
Gezien het weer van morgen laten we het over aan de koek en zopie kraampjesquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
ga je morgen nog ergens je home-made waar verkopen ?
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gezien het weer van morgen laten we het over aan de koek en zopie kraampjes
wulpse blikken van First Lady mogen niet onbeantwoord blijven. Anders Doghouse, koud en zoquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er tegen middernacht nog ben. Ligt er aan of de First Lady mij wulpse blikken toewuift
quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste scheuren zijn alweer zichtbaar...
quote:
WT weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |