Snel, denk heel veel aan seks, daar gaat je baardhaar van groeienquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Nou ja, toch al weer 14 uur geleden sinds ik mij heb geschoren, dus er staat wat.
Ruud Lubbers weet het ultieme te presteren.quote:
Goeie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er bang voor. Nou ja, toch al weer 14 uur geleden sinds ik mij heb geschoren, dus er staat wat.
Ah.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snel, denk heel veel aan seks, daar gaat je baardhaar van groeien
De Achterhoekse portier is sneller tevreden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Als het geen themafeest is, wat boeit je outfit dan? Alles boven het niveau trainingspak is dan acceptabel.
Pff, klote man. Sterkte!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Vrijdag begrafenis van een medewerkster. #nietleuk
En als er veel allochtonen, voetbalfans en/of Brabanders zijn is dat ook nog wel prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Als het geen themafeest is, wat boeit je outfit dan? Alles boven het niveau trainingspak is dan acceptabel.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ja. Anderhalf jaar geleden diagnose longkanker en zes weken geleden de boodschap uitbehandeld gekregen. Blijft extreem zuur.quote:
Blijft zuur inderdaad. Hopelijk niet al teveel nabestaanden. Het is altijd zo schrijnend met jonge kinderen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja. Anderhalf jaar geleden diagnose longkanker en zes weken geleden de boodschap uitbehandeld gekregen. Blijft extreem zuur.
Kutzooi.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja. Anderhalf jaar geleden diagnose longkanker en zes weken geleden de boodschap uitbehandeld gekregen. Blijft extreem zuur.
Gecondoleerd dude.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Klote man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nee, dat is allesbehalve leuk. Sterkte P_T.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |