Snel, denk heel veel aan seks, daar gaat je baardhaar van groeienquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Nou ja, toch al weer 14 uur geleden sinds ik mij heb geschoren, dus er staat wat.
Ruud Lubbers weet het ultieme te presteren.quote:
Goeie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er bang voor. Nou ja, toch al weer 14 uur geleden sinds ik mij heb geschoren, dus er staat wat.
Ah.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snel, denk heel veel aan seks, daar gaat je baardhaar van groeien
De Achterhoekse portier is sneller tevreden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Als het geen themafeest is, wat boeit je outfit dan? Alles boven het niveau trainingspak is dan acceptabel.
Pff, klote man. Sterkte!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Vrijdag begrafenis van een medewerkster. #nietleuk
En als er veel allochtonen, voetbalfans en/of Brabanders zijn is dat ook nog wel prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Als het geen themafeest is, wat boeit je outfit dan? Alles boven het niveau trainingspak is dan acceptabel.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ja. Anderhalf jaar geleden diagnose longkanker en zes weken geleden de boodschap uitbehandeld gekregen. Blijft extreem zuur.quote:
Blijft zuur inderdaad. Hopelijk niet al teveel nabestaanden. Het is altijd zo schrijnend met jonge kinderen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja. Anderhalf jaar geleden diagnose longkanker en zes weken geleden de boodschap uitbehandeld gekregen. Blijft extreem zuur.
Kutzooi.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ja. Anderhalf jaar geleden diagnose longkanker en zes weken geleden de boodschap uitbehandeld gekregen. Blijft extreem zuur.
Gecondoleerd dude.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Klote man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nee, dat is allesbehalve leuk. Sterkte P_T.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Lijkt me interessant. Bedankt voor het delen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
Review van het nieuwe boek van Thomas Frank voor Robin:
http://mobile.nytimes.com(...)tp://m.facebook.com/
quote:I really cannot wait to see the first bilateral meeting between Vladimir Putin and Trump, the initial handshake with Recep Tayyip Erdoğan or the sunny photo with Venezuela’s Nicolás Maduro. The meeting with South Africa’s Jacob Zuma will be fun and the White House visit with Azerbaijan’s Ilham Aliyev will undoubtedly be overshadowed by a next-door meeting of the glamorous first ladies.
Twee jongens op de middelbare school.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft zuur inderdaad. Hopelijk niet al teveel nabestaanden. Het is altijd zo schrijnend met jonge kinderen.
Bah.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Twee jongens op de middelbare school.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Twee jongens op de middelbare school.
Oh god, alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:46 schreef Kaas- het volgende:
http://www.politico.eu/ar(...)thoritarian-regimes/
Hehe. Wat we allemaal stiekem een beetje denken.
Ik weet niet hoe de koers van de dollar momenteel is, maar $ 68.000 bruto per jaar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef Monolith het volgende:
http://www.economist.com/(...)/ed/teacherssalaries
Nederlandse leraren moeten dus gewoon niet zo zeiken.
Hangt er vanaf in hoeverre overuren e.d. worden meegerekend in die berekening.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef Monolith het volgende:
http://www.economist.com/(...)/ed/teacherssalaries
Nederlandse leraren moeten dus gewoon niet zo zeiken.
Nee, het zijn geen gewone Dollars maar PPP-Dollars. Oftewel er zit een correctie op voor het verschil in prijsniveau tussen de diverse landen. De verticale as geeft dus de koopkrachtigheid weer en niet het inkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de koers van de dollar momenteel is, maar $ 68.000 bruto per jaar?
En hoe zit het met al die parttimers in Nederland? Om er maar even op in te haken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in hoeverre overuren e.d. worden meegerekend in die berekening.
Zoals Kowloon al zegt is het gecorrigeerd naar koopkracht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de koers van de dollar momenteel is, maar $ 68.000 bruto per jaar?
Edit: ¤ 60.188 bruto per jaar, ¤ 4.629 bruto per maand... hmmz, lijkt me sterk.
Merkwaardig achtergrondkleurtje ook. Beetje bruin/oranje.quote:Op woensdag 27 april 2016 00:17 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik voel mij wel een beetje vies met dat oranje kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |