Als dat weesjes van boven de 18 zijn zie ik daar geen kwaad in.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, gelovigen doen het ook wel met weesjes denk ik
het is net met autorijden op je reservetank, je weet nooit wanneer die leeg isquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vorige keer deden ze het nog een week.. Nu dreigen ze al met VERY LOW na 1 dag
En toen deed meneer de kapelaan mijn broekje naar beneden en toen deed het pijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, gelovigen doen het ook wel met weesjes denk ik
cm toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Als dat weesjes van boven de 18 zijn zie ik daar geen kwaad in.
Nog een nieuwequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
En toen deed meneer de kapelaan mijn broekje naar beneden en toen deed het pijn.
Daar hebben gelovigen helaas geen boodschap aan...quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Als dat weesjes van boven de 18 zijn zie ik daar geen kwaad in.
Uit de buurt blijven van meneer de kapelaan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
En toen deed meneer de kapelaan mijn broekje naar beneden en toen deed het pijn.
Aparte manier om te posten bij binnenkomst.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Reine_Claudje het volgende:
[..]
dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aparte manier om te posten bij binnenkomst.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, deed ik ook toch vanochtend?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is onzin, niet alle gelovigen zijn zo, net zomin als alle ongelovigen zo zijn. Er zullen altijd rotte appels tussen zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar hebben gelovigen helaas geen boodschap aan...
Altijd meen ik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, deed ik ook toch vanochtend?
Of was dat alweer gister?
Klopt, alleen doet de kerk net of hun neus bloed... En daarvoor mogen ze van mij allemaal op de brandstapelquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Dat is onzin, niet alle gelovigen zijn zo, net zomin als alle ongelovigen zo zijn. Er zullen altijd rotte appels tussen zitten.
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:43 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Dat is onzin, niet alle gelovigen zijn zo, net zomin als alle ongelovigen zo zijn. Er zullen altijd rotte appels tussen zitten.
Helemaal waar dat er veel is verdoezeld en verzwegen en dat deugt van geen kanten, maar om nou iedere gelovige op een brandstapel te zetten is wel erg barbaars.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, alleen doet de kerk net of hun neus bloed... En daarvoor mogen ze van mij allemaal op de brandstapel
Oei, dat zou best wel weer een uurtje fijn zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht éven dat je keiharde gabberhouse ging draaien Spezz
Flink vuurtje wordt dat. Lijkt me dat dat vast niet mag. Is daar al een vergunning voor aangevraagd?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:46 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Helemaal waar dat er veel is verdoezeld en verzwegen en dat deugt van geen kanten, maar om nou iedere gelovige op een brandstapel te zetten is wel erg barbaars.
Ehm, nou héb ik toevallig een intro...quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht éven dat je keiharde gabberhouse ging draaien Spezz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |