SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sit's me just me :)
achter ieder user schuilt een mens...
Spez...quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zegt niks over een alternatieve hole in one
quote:
Schoonmaken? Slikken moeten ze!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe gaat dat precies in zijn werk met de schoonmakers en de gloryholes, eerwaarde?
dan neem ik gewoon mijn andere account weer aanquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, belediging van een staatshoofd
Het gaat om een bevriend staatshoofd. Dat mag niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, belediging van een staatshoofd
Ik heb ze nooit kunnen betrappen Lucky2Bastard.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe gaat dat precies in zijn werk met de schoonmakers en de gloryholes, eerwaarde?
Wij hebben Gup, hij heeft Max.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die past morgen zijn programma zelf aan.
* knokkels gooit een scooby snack naar Spezzaquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat om een bevriend staatshoofd. Dat mag niet.
Aangezien ik me niet voor kan stellen dat onze Godmother met WimLex bevriend is, is er dus niets aan de hand.
Ik gok met goede PBM'squote:Op dinsdag 26 april 2016 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:30 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit kunnen betrappen Lucky2Bastard.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gooit een scooby snack naar Spezza
quote:
Ik ben niet voor één gat te vangen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er staat dan ook een muur tussen.
Nee, Katholieke vaders houden wel van meerdere gatenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:32 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik ben niet voor één gat te vangen.
Vooral niet door de gaten gluren, want voor u er erg in hebt is er een oog uitgezogen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:32 schreef FatherJohn het volgende:
[..]
Ik ben niet voor één gat te vangen.
Helaas heb je daar helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, Katholieke vaders houden wel van meerdere gaten
Nitril handschoenen, masker met vizier enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat de klodders om je oren vliegen, op die fiets?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, de batterijen van muis raken erg leeg
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vooral niet door de gaten gluren, want voor u er erg in hebt is er een oog uitgezogen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met gordijnen waar ze hun pik aan smeren
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hodver.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoeveel weesgegroetjes worden dat nou?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
Mmm, de batterijen van muis raken erg leeg
* Spezza19 moet zo maar even naar de supermarkt scheuren
Geen weesgegroetjes. In dit geval voldoet het biergebed ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoeveel weesgegroetjes worden dat nou?
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:37 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Father bent u familie van Vout ?
Ja, gelovigen doen het ook wel met weesjes denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoeveel weesgegroetjes worden dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |