jij moet onvrijwillig in de regen staan als je marinier bentquote:Op woensdag 27 april 2016 10:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig 8 uur in de regen staan
Onvrijwillig door de sloot heen bedoel jequote:Op woensdag 27 april 2016 10:06 schreef Beach het volgende:
[..]
jij moet onvrijwillig in de regen staan als je marinier bent
helemaal in die oranjesfeerquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 10:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
helemaal in die oranjesfeer
net als crea bea, ja toch
Deze broquote:I crack 2 eggs into about a cup of OJ. Yes, raw eggs. I call it a power breakfast on the go. The OJ masks the consistency of the raw egg.
I also weight train a lot so there are times where I need something fast and this works wonders for me
haha ga zo doen in turkiye aubquote:Op woensdag 27 april 2016 12:37 schreef Montelly het volgende:
Het regent![]()
al dat blije paupervolk kan weer huiswaarts..
quote:Op woensdag 27 april 2016 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom noemt ze dat andere nog een relatie.
blijf gewoon es van dat soort troep afquote:Op woensdag 27 april 2016 13:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedereen z'n tompouce al op? Nee? Schuif maar deze kant op.
tussen je balle en je pik vriendquote:Op woensdag 27 april 2016 11:57 schreef VMSDKR het volgende:
haha etha vriend heb die shit naar binnen gesmokkeld onder me ballen goeie tip man tnx good kingsday
Ja, echt historisch ditquote:Op woensdag 27 april 2016 11:36 schreef Drinky het volgende:
Ai ik wil mijn baard oranje verven maar met de regen komt het er net zo hard weer uit denks. 7 graden kutweer in april
Oprotten, kan toch niet komen, moet werken.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
klokov is de belichaming van fun at parties.
Quote er eens 20 dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:20 schreef seto het volgende:
klokov maakt ook constant spelfouten dus vind hem wel toepasselijk
Jij hebt toch van iedereen een uitgebreid dossier?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:21 schreef seto het volgende:
ja laat ik dat eens allemaal op gaan zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt omdat hij geen baard heeft. Koning heeft een majestic facial hair nodig.
Nee, vrijdag of zaterdag update ik mijn spreadsheet altijd.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:27 schreef Faeroer het volgende:
Klokov, maak jij morgen ook een mooie spreadsheet?
Ben je nerdje vriend?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef smegmanus het volgende:
Hee jongs, is een surface pro 4 wat? Jullie weten dat vast wel.
Sorry kompaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef Beach het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)akkig-verbeterd.html
voortaan zelf zoeken vriend
Beetje.quote:
¤ 1.300 voor een youtube machientje waarmee je niet kan bellenquote:
Dashboards showen met sliders, of lekkere fabrieks ISO auditje mee doen, meer nietquote:Op woensdag 27 april 2016 20:15 schreef Klokov het volgende:
Kan je daar wel een goede spreadsheet op maken?
https://www.asus.com/us/2-in-1-PCs/ASUS_Transformer_Book_T100TAF/quote:
daarvoor heb je adblocker ghostery en noscriptquote:Op woensdag 27 april 2016 20:16 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb zeker geen 1300 betaald.
Maar je moet wel een beetje specs hebben om FOK! te kunnen draaien met al die koala ads.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 20:27:18 ]
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 100TAM werkt idd prima. Zou wel surface pro kopen alleen wil nu geen 1400 euro betalen daarvoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
https://www.asus.com/us/2-in-1-PCs/ASUS_Transformer_Book_T100TAF/
ik heb dit was 300
1300 voor een tablet
quote:
Erg informatief ditquote:
Jij bent zeker actuaris vriendquote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
Accountancy, dat is qua beroepsveld zo ongeveer het minst sexy dat er bestaat.
Dat vergelijken met een surfacequote:Op woensdag 27 april 2016 20:17 schreef Beach het volgende:
[..]
https://www.asus.com/us/2-in-1-PCs/ASUS_Transformer_Book_T100TAF/
ik heb dit was 300
1300 voor een tablet
Nee marketing is boeiend. Nog steeds nachtmerries van die kankerboeken over de vijf P's. Beetje marketingmixje in je ondernemingsplannetje zetten en dan de stoere boy uit hangen voor je klant en dat was het dan wel. MER (lol Stimotrol), bedrijfskunde (lol Stimorol lange studie #2), commerciële economie en andere marketing onzin is voor mensen die te dom zijn om in een normaal bedrijf te functioneren en dan maar (veelal) mislukte ZZP'er worden en na 5 jaar LinkedIn te vullen met je KvK nummer reclamespam toch maar de bijstand in gaan. Dan liever een studie in het minst sexy beroepsveld waarmee je de volgende ronde aan ontslagen op je naam kan hebben staan na een mooi dashboard momentje ja togquote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
Accountancy, dat is qua beroepsveld zo ongeveer het minst sexy dat er bestaat.
Doe nrml tgn stimo gr gr betastudentequote:Op woensdag 27 april 2016 22:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee marketing is boeiend. Nog steeds nachtmerries van die kankerboeken over de vijf P's. Beetje marketingmixje in je ondernemingsplannetje zetten en dan de stoere boy uit hangen voor je klant en dat was het dan wel. MER (lol Stimotrol), bedrijfskunde (lol Stimorol lange studie #2), commerciële economie en andere marketing onzin is voor mensen die te dom zijn om in een normaal bedrijf te functioneren en dan maar (veelal) mislukte ZZP'er worden en na 5 jaar LinkedIn te vullen met je KvK nummer reclamespam toch maar de bijstand in gaan. Dan liever een studie in het minst sexy beroepsveld waarmee je de volgende ronde aan ontslagen op je naam kan hebben staan na een mooi dashboard momentje ja tog
Zit jij niet op een hbo'tje?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe nrml tgn stimo gr gr betastudente
Meteen zo defensief. Gevoelig snaartje geraakt?quote:Op woensdag 27 april 2016 22:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee marketing is boeiend. Nog steeds nachtmerries van die kankerboeken over de vijf P's. Beetje marketingmixje in je ondernemingsplannetje zetten en dan de stoere boy uit hangen voor je klant en dat was het dan wel. MER (lol Stimotrol), bedrijfskunde (lol Stimorol lange studie #2), commerciële economie en andere marketing onzin is voor mensen die te dom zijn om in een normaal bedrijf te functioneren en dan maar (veelal) mislukte ZZP'er worden en na 5 jaar LinkedIn te vullen met je KvK nummer reclamespam toch maar de bijstand in gaan. Dan liever een studie in het minst sexy beroepsveld waarmee je de volgende ronde aan ontslagen op je naam kan hebben staan na een mooi dashboard momentje ja tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |