Onzin, je moeder kan zo een namenlijstje ophoesten van FOK!kers die toch minstens 1 keer sex hebben gehad. En anders moet ze maar even in de boekhouding zoeken.quote:
Mijn moeder noemt dat geen seks. Eerder kansarme stakkers die niet goed durfden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Onzin, je moeder kan zo een namenlijstje ophoesten van FOK!kers die toch minstens 1 keer sex hebben gehad. En anders moet ze maar even in de boekhouding zoeken.
Maar dan nemen haar moedergevoelens het weer over en hangen ze zo aan de borst.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mijn moeder noemt dat geen seks. Eerder kansarme stakkers die niet goed durfden.
dat wel, ze kan wel troostrijk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Maar dan nemen haar moedergevoelens het weer over en hangen ze zo aan de borst.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:31 schreef zovty het volgende:
Alleen mensen met bepaalde vormen van autisme worden blij van accountancy.
je moeder is fucking saai en eentonig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef Mark031 het volgende:
Dat is fucking saai en eentonig. Zijn voornamelijk een bepaald type mensen die dat leuk vinden of figuren die denken er veel geld mee te verdienen, maar uiteindelijk afhaken, omdat ze inzien hoe fucking saai het wel niet is.
Lesbiquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Pimmetje_engelengeduld het volgende:
[..]
je moeder is fucking saai en eentonig.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef El_Chili het volgende:
Accountancy is topsport. Het vereist een ongelimiteerde hoeveelheid doorzettingsvermogen, een ijzeren karakter, stalen zenuwen en een strakke kaaklijn.
De accountants van tegenwoordig zijn de piloten, de brandweermannen van voorheen. Kinderen beginnen al op de kleuterschool te dromen van een baan in de accountancy. Werkzaam geraken in het accountancyvak is als het bereiken van Mount Olympus : Nergens anders vind je zoveel extreem getalenteerde en ambitieuze jonge mensen : Termen als ''high potential'' en ''young professional'' zullen je dagelijks om de oren vliegen, nog niet gesproken over het feit dat op verjaardagen natuurlijk iedereen aan je lippen hangt.
Is voetballen bij Real Madrid voor jou geen optie meer maar is jouw ambitie om het leven van een superster zo dicht mogelijk te benaderen? Word dan accountant, zie bijvoorbeeld dit filmpje:
Accountancy is topsport. Het vereist een ongelimiteerde hoeveelheid doorzettingsvermogen, een ijzeren karakter, stalen zenuwen en een strakke kaaklijn.
De accountants van tegenwoordig zijn de piloten, de brandweermannen van voorheen. Kinderen beginnen al op de kleuterschool te dromen van een baan in de accountancy. Werkzaam geraken in het accountancyvak is als het bereiken van Mount Olympus : Nergens anders vind je zoveel extreem getalenteerde en ambitieuze jonge mensen : Termen als ''high potential'' en ''young professional'' zullen je dagelijks om de oren vliegen, nog niet gesproken over het feit dat op verjaardagen natuurlijk iedereen aan je lippen hangt.
Is voetballen bij Real Madrid voor jou geen optie meer maar is jouw ambitie om het leven van een superster zo dicht mogelijk te benaderen? Word dan accountant, zie bijvoorbeeld dit filmpje:
Wat dat betreft kan je natuurlijk ook gewoon weinig uren werken en de rest vrij houden om leuke dingen te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Meer rekenwerk dan echt harde wiskunde. Zelf ervaar ik het als een erg saaie baan, maar als het je bezighoudt zonder dat het je van binnen opvreet raad ik het zeker aan. Het verdient namelijk erg goed.
http://www.nu.nl/politiek(...)n-verduistering.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:22 schreef NobodyKerz het volgende:Wat doe je eigenlijk op je werk als accoutant.
Ik ben er niet jaloers op. Ik verdien ook lekker en loop lekker in mijn jeans op kantoor. Als ik om 5 uur aftaai in de wetenschap dat de accountant nog tot minimaal 20:00 bezig is kan ik toch niet echt jaloers zijn op die gasten. Het zijn ook allemaal van die tjappies.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ze verdienen wel meer poen dat de meerderheid van de fokkers, ik moet ze dat wel nageven met hun kutbaatje.
Zit ik hier als business development manager.
Zeg maar niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een accountant is zegmaar een hoofd boekhouder.
Hoeren ook, zou je dat dan gaan doen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ze verdienen wel meer poen dat de meerderheid van de fokkers, ik moet ze dat wel nageven met hun kutbaatje.
Zit ik hier als business development manager.
Het is ook niet dat het netto extra productiviteit oplevert die lange dagen, maar de klant betaalt er wel voor, al die declarabele uren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben er niet jaloers op. Ik verdien ook lekker en loop lekker in mijn jeans op kantoor. Als ik om 5 uur aftaai in de wetenschap dat de accountant nog tot minimaal 20:00 bezig is kan ik toch niet echt jaloers zijn op die gasten. Het zijn ook allemaal van die tjappies.
Ja en er zit ook een behoorlijke portie interessantdoenerij bij. Het type mens dat kiest om accountant te worden is het type mens dat veel waarde hecht aan status, een pak aan naar het werk en belangrijk gevonden worden. Dat is tenminste mijn indruk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is ook niet dat het netto extra productiviteit oplevert die lange dagen, maar de klant betaalt er wel voor, al die declarabele uren.
Haha, hier ook. Ik werk lekker in Rotterdam Centrum, kan zelfs in joggingsbroek naar kantoor als ik die dag geen klanten hoef te zien, en heb alle voordelen die zij ook hebben maar met 40 uur in de week ipv 60 uur wat meeste accountants MOETEN draaien.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben er niet jaloers op. Ik verdien ook lekker en loop lekker in mijn jeans op kantoor. Als ik om 5 uur aftaai in de wetenschap dat de accountant nog tot minimaal 20:00 bezig is kan ik toch niet echt jaloers zijn op die gasten. Het zijn ook allemaal van die tjappies.
Klinkt niet echt als mijn ding.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja en er zit ook een behoorlijke portie interessantdoenerij bij. Het type mens dat kiest om accountant te worden is het type mens dat veel waarde hecht aan status, een pak aan naar het werk en belangrijk gevonden worden. Dat is tenminste mijn indruk.
Kijk ik dan naar de techneuten waar ik onder val. Die verdienen bijna net zoveel lopen gewoon op afgetrapte gympies, rijden een goedkope bak en hebben een merkloos shirt aan naar kantoor.
Als je van cijfers houdt kun je ook overwegen de techniek in te gaan. Vele mogelijkheden, prima baankans en goed salaris. Je kunt helemaal verdrinken in de cijfers als je wilt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:53 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als mijn ding.
Toegepaste wiskunde dan. Is ook met cijfers maar dan mag je wel wiskunde gebruiken en nadenken.(Zeggen de sites tenminste)
De gemiddelde Fok!er dus.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:31 schreef zovty het volgende:
Alleen mensen met bepaalde vormen van autisme worden blij van accountancy.
Dat zegt deze vrouw ook over haar piercingsquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:45 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk dat het best leuk kan zijn als je er bewust voor hebt gekozen.
Meer van dit gaarnequote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef El_Chili het volgende:
LOL is dat die gast die eruit gegooid is en nu een zaak heeft aangespannen tegen kpmg ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:24 schreef El_Chili het volgende:
Eigenlijk is het 'owdit'quote:Op woensdag 27 april 2016 09:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Het is boekhouden!
Flikker op met dat zogenaamd interessante Engelstalige gedoe
Per ongeluk achter een tegeltje weg gemetseld ?!quote:Op woensdag 27 april 2016 18:01 schreef Argo het volgende:
Ik heb nog wel wat diploma's tegelzetter en zo maar geen idee waar ze liggen.
Het heeft een wat stoffig imago, maar waarschijnlijk is 80% van de users onwetend, omdat ze tot op heden niet verder zijn gekomen dan de krantenwijk en vakken vullen.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:36 schreef NobodyKerz het volgende:
Veel haat op dit beroep zeg. Zal wel niet waar zijn voor het geld dan.
Exact..quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:10 schreef Mark031 het volgende:
Dat is fucking saai en eentonig. Zijn voornamelijk een bepaald type mensen die dat leuk vinden of figuren die denken er veel geld mee te verdienen, maar uiteindelijk afhaken, omdat ze inzien hoe fucking saai het wel niet is.
De grote accountantskantoren gaan ook steeds meer over op ''advisory'', kortom : In dezelfde vijver vissen als grote advocatenkantoren.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Alle accountancy baantjes zijn over 10 verdwenen door de automatisering.
O.a. de jaarrekeningcontrole zal nooit worden geautomatiseerd dus die soep wordt niet zo heet gegeten.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Alle accountancy baantjes zijn over 10 verdwenen door de automatisering.
700 euro per uur voor een junior, yeah rightquote:Op woensdag 27 april 2016 23:00 schreef El_Chili het volgende:
[..]
De grote accountantskantoren gaan ook steeds meer over op ''advisory'', kortom : In dezelfde vijver vissen als grote advocatenkantoren.
Er ontstaat nu een hele mooie grote bubbel met allerlei bedrijven die over van alles en nog wat ''advies'' gaan geven, en het mooie is : klanten zijn nog bereid ook om er flink voor te betalen. Een of andere tuthola die net twee jaar van de universiteit af is die even gaat vertellen hoe je je bedrijfsstructuur moet inrichten a 700 euro per uur![]()
Steeds meer accountantsfirma's zetten nu ook arbeidsrechtelijke secties op, terwijl de advocatenkantoren hier ook al zeer actief mee zijn, en arbeidsrecht nu niet bepaald rocketscience is. Ik hoop daadwerkelijk dat hun cliënten er ooit achter komen dat het allemaal zo ingewikkeld niet is wat die tenten doen, want dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Vandaar dat ze ook zo interessant pretenderen alleen de top van de top binnen te halen, want dan lijkt het namelijk alsof je extreme capaciteiten moet hebben om binnen zo'n tent mee te kunnen draaien. Terwijl het in de praktijk eigenlijk vrij weinig voorstelt ; Denk dat 70% van de mensen dergelijk werk wel kan doen (puur op intelligentie gelet);
Of een partner neemt zo'n klus aan en laat 80 % door een junior uitvoeren...quote:Op woensdag 27 april 2016 23:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
700 euro per uur voor een junior, yeah right
kan je niet een beroep kiezen met kersen ofzo. dat je lekker in de weer gaat met kersen verkopen op de markt ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:36 schreef NobodyKerz het volgende:
Veel haat op dit beroep zeg. Zal wel niet waar zijn voor het geld dan.
Ook een partner heeft niet zo'n declaratietarief.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:29 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Of een partner neemt zo'n klus aan en laat 80 % door een junior uitvoeren...
In de (top) advocatuur is dit in ieder geval een gangbaar bedrag. Laat het bij een big 4 partner 500 euro zijn dan.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:30 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ook een partner heeft niet zo'n declaratietarief.
En die nemen alle offertes aan en schuiven die door naar juniorsquote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef El_Chili het volgende:
[..]
In de (top) advocatuur is dit in ieder geval een gangbaar bedrag. Laat het bij een big 4 partner 500 euro zijn dan.
Gast mn pa is partner en hoor al vanaf dat ik kan praten zijn verhalen. Weet heus wel een beetje waar ik het over heb.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En die nemen alle offertes aan en schuiven die door naar juniors
Je lult echt onzettend uit je nek.
We zijn ineens van accountancy naar de topadvocatuur gegaan?quote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef El_Chili het volgende:
[..]
In de (top) advocatuur is dit in ieder geval een gangbaar bedrag. Laat het bij een big 4 partner 500 euro zijn dan.
Accountancy - Big 4 - Advocatuur, de overgang is tegenwoordig vloeiend.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
We zijn ineens van accountancy naar de topadvocatuur gegaan?
En ik heb als accountmanager zelf dergelijke offertes opgesteld. En daar stonden doorgaans aanzienlijk lagere tarieven.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:35 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Gast mn pa is partner en hoor al vanaf dat ik kan praten zijn verhalen. Weet heus wel een beetje waar ik het over heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |