En die nemen alle offertes aan en schuiven die door naar juniorsquote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef El_Chili het volgende:
[..]
In de (top) advocatuur is dit in ieder geval een gangbaar bedrag. Laat het bij een big 4 partner 500 euro zijn dan.
Gast mn pa is partner en hoor al vanaf dat ik kan praten zijn verhalen. Weet heus wel een beetje waar ik het over heb.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En die nemen alle offertes aan en schuiven die door naar juniors
Je lult echt onzettend uit je nek.
We zijn ineens van accountancy naar de topadvocatuur gegaan?quote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef El_Chili het volgende:
[..]
In de (top) advocatuur is dit in ieder geval een gangbaar bedrag. Laat het bij een big 4 partner 500 euro zijn dan.
Accountancy - Big 4 - Advocatuur, de overgang is tegenwoordig vloeiend.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
We zijn ineens van accountancy naar de topadvocatuur gegaan?
En ik heb als accountmanager zelf dergelijke offertes opgesteld. En daar stonden doorgaans aanzienlijk lagere tarieven.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:35 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Gast mn pa is partner en hoor al vanaf dat ik kan praten zijn verhalen. Weet heus wel een beetje waar ik het over heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |