Nee, baggerkaart voor het westen des lands.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:16 schreef Dven het volgende:
Kijk eens wat een mooie kaart voor het oosten des lands
[ afbeelding ]
Afhankelijk van waar je zit ook niet gek hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:23 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tuurlijk, net in de periode dat ik in Noorwegen ben
I feel you, most voor mijn werk naar de VS precies in die week... nou ja ik moet in wisconsin zijn dus zal het ook prima zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:23 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tuurlijk, net in de periode dat ik in Noorwegen ben
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit ook niet gek hoor
[ afbeelding ]
ga nu alvast weg danquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan met Pinksteren een weekendje weg, en altijd als wij een weekendje weg zijn, is het mooi weer.
Nog wel een eind weg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:16 schreef Dven het volgende:
Kijk eens wat een mooie kaart voor het oosten des lands
[ afbeelding ]
schrikken zeker, zoveel licht op je zolderkamertjequote:Op zaterdag 30 april 2016 11:30 schreef Koelkastje het volgende:
Einde der tijden komt er aan.
De zon scheen in Assen
Was gelukkig alleen op doorreis, wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
schrikken zeker, zoveel licht op je zolderkamertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |