De vloek van Koninginnedag. Nooit meer gaat het weer op 27 april beter zijn dan op 30 april. Alle drie de koningsdagen verliepen koud. Deze zelfs uitzonderlijk koud en nat. Volgend jaar wordt het nog kouder. In 2020 zullen er mensen een waagje doen op natuurijs.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:55 schreef roislecxe het volgende:
T is koud in de stad/ Koninginnedag vorig jaaar was 100x beterl.
Dan kan Willem Alexander wel mooi 11 steden aandoen op de schaats die dagquote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef Dven het volgende:
[..]
De vloek van Koninginnedag. Nooit meer gaat het weer op 27 april beter zijn dan op 30 april. Alle drie de koningsdagen verliepen koud. Deze zelfs uitzonderlijk koud en nat. Volgend jaar wordt het nog kouder. In 2020 zullen er mensen een waagje doen op natuurijs.
Prcies, het viel reuze mee vandaag. Ja, de temp had een grad of 10 hoger moeten doen, maar en jas hielp al behoorlijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef tralalala het volgende:
Op 2x 10 minuten regen na echt alleen maar zon gehad in Rhenen.![]()
![]()
Lekker hoor
Temperaturen boven normaal?? Tis niet te geleuven! Nu hopen dat het ook echt uitkomt.quote:Op donderdag 28 april 2016 08:18 schreef JDude het volgende:
Vooruitzichten lange termijn
donderdag 05 mei tot en met donderdag 12 mei
Spoedige overgang naar een licht wisselvallig weertype met grote kans (70-80%) op temperaturen die oplopen naar waarden boven normaal.
Dat kan nooit veel goeds betekenen voor mijquote:Op donderdag 28 april 2016 09:23 schreef aloa het volgende:
Ziet er steeds beter uit. EC en gfs gaan allebei voor warmer weer.
[ afbeelding ]
Ah scheelt maar 14 graden in een week.quote:
Oost-Europese taferelen!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:48 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah scheelt maar 14 graden in een week.
Lijkt me tof als dit waarheid wordt. Dan heb ik mijn nieuwe korte broek en tshirts in California tenminste niet voor niets gekochtquote:
2e keer vandaag waar de straatverlichting wel aan kan. Goed dreigend donker luchtje nu.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:13 schreef Againzender het volgende:
Het wordt donker in Amsterdam. Tijdje geleden 1 doffe dreun gehoord, onweer lijkt uit de bui te zijn nu.
Bijzonder veel onduidelijkheid nog wat het precies gaat doen. Maar dat het in ieder geval omhoog gaat lijkt tenminste wel zekerquote:
quote:donderdag 05 mei tot en met donderdag 12 mei
Spoedige overgang naar een licht wisselvallig weertype met grote kans (70-80%) op temperaturen die oplopen naar waarden boven normaal.
Zou tijd worden. Maar eerst zien, dan geloven. Die lange termijn voorspellingen zijn vaak niet zo nauwkeurig.quote:
Die schapenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef Koelkastje het volgende:
https://www.facebook.com/WALID1994/posts/1033433593361300
LOL dat gifje. Heb ik net Poker Face van Lady Gaga opstaan (ja ik weet..). Het klopt nog aardig dat ritmequote:
Moet eerst die Polar Low bij Europa weg gaan...quote:Op donderdag 28 april 2016 19:59 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde gaat naar de 20 graden.
[ afbeelding ]
Kom maar op met een heerlijk wam pinksterweekend! Dan zijn wij een weekendje wegquote:Op donderdag 28 april 2016 19:59 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde gaat naar de 20 graden.
[ afbeelding ]
Titel had ook 'Zuidoost-Europa koelt af' kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:07 schreef aloa het volgende:
Europa warmt op...
WKN / Winter in Europa 2015/2016 #2
Tuurlijk, net in de periode dat ik in Noorwegen benquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:16 schreef Dven het volgende:
Kijk eens wat een mooie kaart voor het oosten des lands
[ afbeelding ]
Nee, baggerkaart voor het westen des lands.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:16 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Afhankelijk van waar je zit ook niet gek hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:23 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tuurlijk, net in de periode dat ik in Noorwegen ben
I feel you, most voor mijn werk naar de VS precies in die week... nou ja ik moet in wisconsin zijn dus zal het ook prima zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:23 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tuurlijk, net in de periode dat ik in Noorwegen ben
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit ook niet gek hoor
[ afbeelding ]
ga nu alvast weg danquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef MaLo het volgende:
Wij gaan met Pinksteren een weekendje weg, en altijd als wij een weekendje weg zijn, is het mooi weer.
Sponsor me maarquote:
Nog wel een eind weg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:16 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
schrikken zeker, zoveel licht op je zolderkamertjequote:Op zaterdag 30 april 2016 11:30 schreef Koelkastje het volgende:
Einde der tijden komt er aan.
De zon scheen in Assen
Was gelukkig alleen op doorreis, wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
schrikken zeker, zoveel licht op je zolderkamertje
Kans is groot! het wordt hier zelfs warmer dan in Spanjequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik hoop echt dat volgende week, qua temperatuur, waar wordtZelfs in het zuiden van Engeland 19 graadjes!
En dan klagenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef RiKe het volgende:
We kennen allemaal het weer in Nederland.
Eerst zien, dan geloven..
De klagers die straks gaan klagen over de warmte zijn meestal dezelfde die in de winter klagen over de kouquote:
Nee hoor. 's zomers klaag ik enkel over het gebrek aan onweer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef aloa het volgende:
[..]
De klagers die straks gaan klagen over de warmte zijn meestal dezelfde die in de winter klagen over de kou
toch nog iets om over te klagenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. 's zomers klaag ik enkel over het gebrek aan onweer.
20 tot 25 graden is wat mij betreft een prima temperatuur. Het is nu wel lang genoeg koud geweest, moest vorige week steeds de ruiten krabben in de ochtendquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef aloa het volgende:
[..]
De klagers die straks gaan klagen over de warmte zijn meestal dezelfde die in de winter klagen over de kou
Voor begin mei zeker...in de echte zomermaanden mag het van mij nog flink wat hoger.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
20 tot 25 graden is wat mij betreft een prima temperatuur. Het is nu wel lang genoeg koud geweest, moest vorige week steeds de ruiten krabben in de ochtend
Nah, meer dan 30 vind ik dan weer minder relax.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor begin mei zeker...in de echte zomermaanden mag het van mij nog flink wat hoger.
Ik ook. Er mag af en toe wel wat vuurwerk te zien zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. 's zomers klaag ik enkel over het gebrek aan onweer.
Die dagen staan hier ook een weekendje weg geplandquote:Op zondag 1 mei 2016 11:25 schreef aloa het volgende:
[..]
vanaf donderdag vrij t/m zondag.
[ afbeelding ]
Hier (regio 040) hoorde ik vanochtend mensen hun autoruiten krabben.quote:Op maandag 2 mei 2016 07:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik ging even snel kijken of ik zonder jas de deur uit kon. Is het nog 2.6 graden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |