2e keer vandaag waar de straatverlichting wel aan kan. Goed dreigend donker luchtje nu.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:13 schreef Againzender het volgende:
Het wordt donker in Amsterdam. Tijdje geleden 1 doffe dreun gehoord, onweer lijkt uit de bui te zijn nu.
Bijzonder veel onduidelijkheid nog wat het precies gaat doen. Maar dat het in ieder geval omhoog gaat lijkt tenminste wel zekerquote:
quote:donderdag 05 mei tot en met donderdag 12 mei
Spoedige overgang naar een licht wisselvallig weertype met grote kans (70-80%) op temperaturen die oplopen naar waarden boven normaal.
Zou tijd worden. Maar eerst zien, dan geloven. Die lange termijn voorspellingen zijn vaak niet zo nauwkeurig.quote:
Die schapenquote:Op donderdag 28 april 2016 17:30 schreef Koelkastje het volgende:
https://www.facebook.com/WALID1994/posts/1033433593361300
LOL dat gifje. Heb ik net Poker Face van Lady Gaga opstaan (ja ik weet..). Het klopt nog aardig dat ritmequote:
Moet eerst die Polar Low bij Europa weg gaan...quote:Op donderdag 28 april 2016 19:59 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde gaat naar de 20 graden.
[ afbeelding ]
Kom maar op met een heerlijk wam pinksterweekend! Dan zijn wij een weekendje wegquote:Op donderdag 28 april 2016 19:59 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde gaat naar de 20 graden.
[ afbeelding ]
Titel had ook 'Zuidoost-Europa koelt af' kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:07 schreef aloa het volgende:
Europa warmt op...
WKN / Winter in Europa 2015/2016 #2
Tuurlijk, net in de periode dat ik in Noorwegen benquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:16 schreef Dven het volgende:
Kijk eens wat een mooie kaart voor het oosten des lands
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |