quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
dat was een grapje omdat je me een kanjer vindtquote:
Beetje maar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Das te oldskool he
Vond al oudbollig klinken
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was een grapje omdat je me een kanjer vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja vroeger kreeg ik er best veelquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een schat
En je spaarde vroeger naam TT'S
Kloptquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jij bent dan ook gewoon van die tijd
Daarom, ik ben jong maar verlang ERG terug naar de oude stempel.quote:
Héquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vroeger kreeg ik er best veel
Ik spaar ook 5 centen. Ik heb er echt al heel veel
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:49 schreef Crack_ het volgende:
@FokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt goed opgelet afgelopen seizoenen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Weet niet, heb er denk ik al wel 400quote:
neequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jij hebt goed opgelet afgelopen seizoenen
20 euroknallersquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, heb er denk ik al wel 400
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neehelemaal niet
Maar ik vind het wel veel leuker worden sinds ik deze shit weet dus heb me vandaag kei hard ingelezen hahahahaha![]()
als ik ooit geen geld meer heb dan kan ik daar op terug vallenquote:
Best gek.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, heb er denk ik al wel 400
ik dacht aan tien pond in gewichtquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Over geld gesproken.
Ik ben dit weekend 10 pond kleingeld kwijtgeraakt omdat mn portomonee KAPOT is gegaan.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Over geld gesproken.
Ik ben dit weekend 10 pond kleingeld kwijtgeraakt omdat mn portomonee KAPOT is gegaan.
coolquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Best gek.
Zal je binnenkort mijn game-collectie eens showen
wat ga je doen met je date vrijdag?quote:
Ja geen idee, denk misschien ligt het in de tas van mn vriendin ofzo of misschien in de auto.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je hoort dat toch vallen dan op gegeven moment
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
denk gewoon wat drinkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je doen met je date vrijdag?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ik heb daar helemaal niet opgelet eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn die hints dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
hoezo is ze raar?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
denk gewoon wat drinken
wel een beetje raar meisje hoor
leuk is dat hequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:54 schreef supersof het volgende:
Vrijdag komt mijn oma naar mijn kamer kijken want dat vindt ze echt super super leuk en daarna lunchen met mijn moeder en oma![]()
ALLE mario'squote:
woooow super vetquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
ALLE mario's
Bijna 1100 games nu
Wil complete NES collectie maar sommige games kan ik niet aan komen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niet opgelet eigenlijkWat zijn die hints dan?
Ja heb er wel zin inquote:
Dit moet een TOPOMA zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb er wel zin inDat is mijn rotterdamse oma
weeniequote:
Vet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow super vet
ik heb laatst nintendo 3ds xl gekocht
wat doe je onaardigquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet een TOPOMA zijn.
Waar woont ze
Ze woont nu niet meer in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet een TOPOMA zijn.
Waar woont ze
Oh oke. Nou geen gekke dingen doen hequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
weenie
ze is afgelopen jaren ziek geweest ofzo. dus ze doet beetje moeilijk dat ik niet te serieus moet zijn enzo.
Alleen al dat het zo vaak over die potentiële vader van Jon Snow gaat, is best wel bijzonder als die man verder niks zou betekenen in dit verhaal denk ikquote:
Nee nog nooit gedaanquote:
wat zijn gekke dingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke. Nou geen gekke dingen doen he
Waarom zit je heel de tijd jezelf te quotenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen al dat het zo vaak over die potentiële vader van Jon Snow gaat, is best wel bijzonder als die man verder niks zou betekenen in dit verhaal denk ik.
wat veelquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Tenerife Maladiven Indonesië
In die volgorde
Jij
leuk waar in indonesiequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Tenerife Maladiven Indonesië
In die volgorde
Jij
dat zijn alleen maar bestemmingen waar idioten heen gaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk waar in indonesie
ZO-azie (weet nog niet precies waarheen)
polen voor familia
moskou
moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
dat zijn alleen maar bestemmingen waar idioten heen gaan
omdat het nog een aanvulling is op en omdat fokkie dat dan leest. Anders zouden het steeds nieuwe losse comments zijn zonder contextquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zit je heel de tijd jezelf te quoten
ik denk dat jij begonquote:
oh ik dacht dat hij er niet meer wasquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat het nog een aanvulling is op en omdat fokkie dat dan leest. Anders zouden het steeds nieuwe losse comments zijn zonder context
Japan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk waar in indonesie
ZO-azie (weet nog niet precies waarheen)
polen voor familia
moskou
nee, kijk terplekke wel wat weer is waar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan?
Denk gewoon Bali man miss singlereis
Maar Ned is dan de oom toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen al dat het zo vaak over die potentiële vader van Jon Snow gaat, is best wel bijzonder als die man verder niks zou betekenen in dit verhaal denk ik.
singlereizenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan?
Denk gewoon Bali man miss singlereis
hahaha dat zou kutje zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij er niet meer was
yessquote:
Ja? Why?quote:
Sowieso wel handig om je wat meer in te lezen ja, dan snap je de hele lijn wel wat beterquote:
ik begin het wel steeds meer te waarderenquote:
Tjacka was nooit lang alleenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik begin het wel steeds meer te waarderen
Zo erg dat je een gek gaat daten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik begin het wel steeds meer te waarderen
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Why?
Vind nu wel chill maar ik kan nog wel gewoon knuffelen en shit en dat is vaak wat ik als eerste mis. Niet zo zeer een vriend zelf
dat is behoorlijk tegendraads jaquote:
wowquote:
je moet wat hé als je in het echte leven weinig voorstelquote:
gewoon in het echt robbetjes gaan vechtenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
je moet wat hé als je in het echte leven weinig voorstel
Ja, is leukquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso wel handig om je wat meer in te lezen ja, dan snap je de hele lijn wel wat beter
Ahhhh, ja dat herken ik wel echt ja. Dat is echt even zoeken naar hoe je dat nu moet doen en allesquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.
En ik heb geen idee met wie ik moet knuffelen. Ja met mijn vader en moeder maar die zie ik een keer per week ofzo. Vind het raar om met vrienden zo te knuffelen en met je ouders is dat ook anders.
blijft prima autootjequote:Op dinsdag 26 april 2016 01:10 schreef Elan het volgende:
Vandaag in Fiat gereden Tjacka, viel niet tegen.
Ahw, dit is echt zo openhartig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.
En ik heb geen idee met wie ik moet knuffelen. Ja met mijn vader en moeder maar die zie ik een keer per week ofzo. Vind het raar om met vrienden zo te knuffelen en met je ouders is dat ook anders.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
blijft prima autootje
was laatst alleen met 70 tegen een stoep aangereden
band lek
ja zou ik mee uitkijken in GRTDquote:
Gewoon iemand oplichten op Marktplaats voor nieuwe band tochquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
blijft prima autootje
was laatst alleen met 70 tegen een stoep aangereden
band lek
Ja, en dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zou ik mee uitkijken in GRTD
of iemand verlinkt de boel of iemand schrijft het op in zn bestandje
Gewoon auto ongeluk maken en verzekeringsfraude plegen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon iemand oplichten op Marktplaats voor nieuwe band toch
Dan ben je echt TOTAAL gestoord.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou jij gelukkig nooit doenquote:
Oh ja ik heb hem al een tijd niet gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is leuk
En komt door Kaneel want die is zo nerdy en toen dacht ik 'hee eigenlijk best leuk dit'![]()
![]()
[..]
Ahhhh, ja dat herken ik wel echt ja. Dat is echt even zoeken naar hoe je dat nu moet doen en alles. Ik kan daar ook niet aan wennen, echt niet
. Snap ook dat je niet zo met je vrienden knuffelt, dat is echt anders. Dat kun je ook ja, niet zo snel veranderen denk ik
. Dat tegen iemand verhaal kwijt kunnen dat lukt mij iig nu wel. Bij meerdere mensen en dat is wel fijn als kostte dat echt wel veel tijd en moeite
.
Ik knuffel gewoon nog met ex, dat is gewoon makkelijk. Maar moet je ook maar kunnen eigenlijk
haha jij mist je exquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ik vind het niet zo erg dat mensen dit weten denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heh?quote:
Je pakte me wel terug op dingen die ik tegen je had gezegdquote:
haha zo leukquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:14 schreef Nouri het volgende:
[..]
haha jij mist je ex
opgeschreven in google doc die ik deel met elan
nee hij is engquote:
Nee, ik vroeg ooit wat jij over mij had.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg ooit wat jij over mij had.
en daar stond tussen
"GEwonde hond"
lol
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je pakte me wel terug op dingen die ik tegen je had gezegd
wil je ook op onze hond passenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:16 schreef supersof het volgende:
ik moet deze zomer waarschijnlijk op onze hond passen
vroeger waren ww grapjes leukquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Omdat ik je soms behoorlijk hypocriet vindt.
Zoals met die pedograpjes
Ja je hond was gebeten en toen wilde je rechtzaak aanspannen tegen die eigenaar nogquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg ooit wat jij over mij had.
en daar stond tussen
"GEwonde hond"
lol
nee zo zat het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je hond was gebeten en toen wilde je rechtzaak aanspannen tegen die eigenaar nogman man
ja is goed, mag je hem bij mijn ouders brengen want daar ben ik danquote:
hahahaha watquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was toen aangifte tegen mij gedaan door die eigenaar
Volgens mij was je maar 1x boos op me en had dat voor FOK! begrippen nog redelijk serieuze ondertoon ookquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan en ik pakken elkaar nooit ergens op.
Wij zijn gezworen bloedbroeders
Huhquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was toen aangifte tegen mij gedaan door die eigenaar
Ja, liep met hond.quote:
Nee, had harde woorden tegen hem gesproken toen zei die dat ik hem bedreigd had.quote:
ohjaaa toenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, liep met hond.
Komt er opeens een oude man met zn hond die hond pakt mijn hond hard, bijten enzo.
dus ik had beetje harde woorden tegen hem gezegd dat ie zn hond vast moest doen
Ohjaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, had harde woorden tegen hem gesproken toen zei die dat ik hem bedreigd had.
Nee, had gewoon met die agent gesproken en verhaal uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja
Best raar eigenlijk
Had je nooit meer wat van gehoord zeker?
Ja, ik dacht dat ook maar kwam er achter dat ik veel meer kwijt kon bij andere mensen dan ik dacht. Dat kon ik wel enkel bij 'nieuwe' mensen, en niet bij mijn huidige vrienden omdat ja, dat paste niet in die vriendschap ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja ik heb hem al een tijd niet gezien![]()
Maar ja ik kan de dingen die ik aan hem vertelde niet echt aan iemand anders vertellen eigenlijk. Want heel veel dingen waren ook gewoon raar en niet nuttig
voor mij is dat kauaigodinquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ook maar kwam er achter dat ik veel meer kwijt kon bij andere mensen dan ik dacht. Dat kon ik wel enkel bij 'nieuwe' mensen, en niet bij mijn huidige vrienden omdat ja, dat paste niet in die vriendschap ofzo?
Alsnog blijft het wel groot deel anders natuurlijk, vrienden is geen relatie maar hopelijk kun jij ook iets meer je weg daar in vinden dat je wat meer kwijt kan bij andere?![]()
Maar bij mij was het ook dat ik ook mis wat jij opnoemt maar dat ik verder totaaal geen zin heb in relatie![]()
dus moest wel ofzo?
quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Nouri het volgende:
elan ik had laatst ruzie in arena omdat ik feyenoord liedjes ging zingen
inbouw huhquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Grootste pranks hier was denk dat Tjacka als mod beweerde dat hij zijn inbouw had gekoppeld aan die vam LR. En ik geloofde dat.
Op een schaal van 1 tot 10 hoeveel had je gebruikt toen je dat geloofde.quote:
nee ze keken mij aan toen wisten ze genoegquote:
Hm ja misschien dat het op een gegeven moment wel kan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ook maar kwam er achter dat ik veel meer kwijt kon bij andere mensen dan ik dacht. Dat kon ik wel enkel bij 'nieuwe' mensen, en niet bij mijn huidige vrienden omdat ja, dat paste niet in die vriendschap ofzo?
Alsnog blijft het wel groot deel anders natuurlijk, vrienden is geen relatie maar hopelijk kun jij ook iets meer je weg daar in vinden dat je wat meer kwijt kan bij andere?![]()
Maar bij mij was het ook dat ik ook mis wat jij opnoemt maar dat ik verder totaaal geen zin heb in relatie![]()
dus moest wel ofzo?
Wel dikke 8.5 jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10 hoeveel had je gebruikt toen je dat geloofde.
watquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan. Wist je nog toen je een paard/pony moest versieren.
Dat je handicap hebt ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee ze keken mij aan toen wisten ze genoeg
lief en fijn vooral jaquote:
Mja, denk dat dat ook wel echt goed is maar soms dan van die inkak momenten dat je gewoon eventjes moe bent en gewoon geen zin hebt om je best te doenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien dat het op een gegeven moment wel kan.
Ik heb er wel zin in en vind het gewoon heel fijn om samen met iemand te zijn en nu is dat gewoon weg en kan het niet handelenProbeer al wel andere dingen te doen, hardlopen enzo en beter eten, meer met vriendinnen afspreken blabla.
Jaaaaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan. Wist je nog toen je een paard/pony moest versieren.
Dat was een van de weinige keren dat ik tranen in het ogen heb eghad om internet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaa
Beest zat niet eens vast in Heinenoordtunnel bijna verloren
Nadat je hem m`n fb had doorgedmt zekerquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Nouri het volgende:
ik heb alleen fokkie gesnitched
maja
fokker vroeg is dit fokkie
toen zei ik ja
ik wil het wetenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet luisteren echt chanant dat verhaal
Ja wie weet, misschien welquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief en fijn vooral ja
[..]
Mja, denk dat dat ook wel echt goed is maar soms dan van die inkak momenten dat je gewoon eventjes moe bent en gewoon geen zin hebt om je best te doenen dan is het kut
.
Dat je je best moet doen om je goed te voelen terwijl je eigenlijk alleen zo fijn wil knuffelen en verhaaltje vertellen.
Maar misschien heb je wel weer snel vriendje?!?!
nee hij was zelf achter gekomenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nadat je hem m`n fb had doorgedmt zeker
Achja, maakt het ook uit
sletquote:
Hoe weet hi jdat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:28 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee hij was zelf achter gekomen
hij vroeg mij ter controle
nou ik ben de moeilijkste niet natuurlijk
Of ga gewoon daten?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wie weet, misschien wel![]()
En ja, soms is een knuffel al gewoon voldoende
hij had je voornaam keer gevondenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet hi jdat dan?
Als je dat hebt gedaan heb je me ook niet gesnitched verder.
Nah, ik wil alleen op date als ik diegene echt interessant en leuk vind. Niet zomaar hahaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of ga gewoon daten?Beetje complimentjes ontvangen enzo
was dat ritmoquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
Tjacka ging mij ook snitchen door kloon door te geven aan Happel
Je moet er maar zin in hebben die fotos te willen zienquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij had je voornaam keer op gevonden
toen vroeg hij wat is zijn achternaam
toen zei ik dat hij goed gegokt had
Jammer dit sofquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik wil alleen op date als ik diegene echt interessant en leuk vind. Niet zomaar haha
dat begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben die fotos te willen zien
hoezoquote:
dat was een zeer vervelend accountquote:
Stokstaartquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:34 schreef Nouri het volgende:
ik zit hier al vanaf 2002 kwam hier samen met stokstaart
en dan moest ik uitzoeken van je welke user je was
man oh man
wat een kansloze tijd heb ik daar aan vuil gemaakt
ohquote:
dat blijktquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:35 schreef Elan het volgende:
Soms liggen dingen zo voor de hand dat je er overheen kijkt Tjack
oeh hihihihquote:
Outlander kijk je wel en GoT niet?quote:
dag insoquote:
Alleen omdat ik het meekijk met de mrsquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Outlander kijk je wel en GoT niet?
Hm
Overdreven?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it ik was in shock over het einde.
Ik vond het wel even een wtf moment.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven?
VIel allemaal wel mee toch
Dat wel. Ze werd er niet beter opquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel even een wtf moment.
Trustenquote:
Is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 13 uur achter elkaar geslapen.
Wat een aids.
Heerlijk. Al had ik liever jou naast mij gehad natuurlijk.quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Heerlijk. Al had ik liever jou naast mij gehad natuurlijk.
Veel succes Elan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef Elan het volgende:
Zo tandartsgenot, mijn gezicht id helemaal opgezet aan 1 kant
sterktequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef Elan het volgende:
Zo tandartsgenot, mijn gezicht id helemaal opgezet aan 1 kant
Heyquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey kerel, lang niet gezien
Dat is minderquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey![]()
Klopt, ben niet zoveel aanwezig de laatste tijd. Druk op werk enzo, trainingen volgen ivm nieuw werkpakket en daardoor steeds laat thuis en weinig energie over
Klopt, maar het is het waard. Vanwege nieuwe werkzaamheden ga ik er qua loon op vooruit, en ook niet zo'n beetje. Dat heb ik er graag voor overquote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar het is het waard. Vanwege nieuwe werkzaamheden ga ik er qua loon op vooruit, en ook niet zo'n beetje. Dat heb ik er graag voor over
ik blijf sowieso thuisquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als het vannacht en morgen ook zo is blijf ik thuis
Normaal vind ik live bandjes wel leuk, maar met dit weer zie ik mezelf niet in de regen naar live muziek luisterenquote:
Bradgequote:Op dinsdag 26 april 2016 15:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Normaal vind ik live bandjes wel leuk, maar met dit weer zie ik mezelf niet in de regen naar live muziek luisterenGa ik liever zelf met de band repeteren in een verwarmd oefenhoek
Nee niet eens, distributieriem moest worden vervangen. (Of 5 jaar, of 60,000 kilometer, nu staat 'ie op 170k na 4,5 jaar, dus vond het wel mooi)quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker wezen toeren in de auto?
Oei, ik snap ik snapquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, distributieriem moest worden vervangen. (Of 5 jaar, of 60,000 kilometer, nu staat 'ie op 170k na 4,5 jaar, dus vond het wel mooi)
Nee, nog nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens een mongooltje omdat je per ongeluk op 'print topic' hebt geklikt?
Op nieuwe topics, natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Waar wilde je dan op klikken?
ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens een mongooltje omdat je per ongeluk op 'print topic' hebt geklikt?
Dat overkomt mij nou nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:22 schreef Lokasenna het volgende:
hoe gaat het hardlopen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
ik heb echt belachelijk veel chocolade en chips gegeten vorige weekvoel me echt rot erover
nu maar wat minder snacken
Owja.quote:
stay calmquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Crack_ het volgende:
BAWAAAAAAA, ik heb over tien minuten een deadline en ik en mn groepje worden GEK.![]()
![]()
![]()
![]()
oh oh oh oh.
Oei.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Crack_ het volgende:
BAWAAAAAAA, ik heb over tien minuten een deadline en ik en mn groepje worden GEK.![]()
![]()
![]()
![]()
oh oh oh oh.
vandaag niet geweestquote:
dit is écht zo'n flut verslag, echtquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Nouja, over 10 minuten is de stress over.
ik moet het even laten lopen komende tijdquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag niet geweest
ik ga donderdag weer
en bij jou?
Moet discouraging zijn.\quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
The Bob campaign mainly focuses on driving while sober, but is encouraging little to drive while alcohol consumed with the use of threats and reputational preemption.
Lol, nu nog hele discussie over dat encouraging moet vervangen worden door discouraging en zij beweren van niet. HALP.
gewoon die hele zin weghalen toch yoloquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
The Bob campaign mainly focuses on driving while sober, but is encouraging little to drive while alcohol consumed with the use of threats and reputational preemption.
Lol, nu nog hele discussie over dat encouraging moet vervangen worden door discouraging en zij beweren van niet. HALP.
Ja, maar ze lezen die zin verkeerd want zij lezen little als aanmoedigen om maar weinig alcohol te drinken maar staat er toch nietquote:
Mijn op een na favoriete Youtuberquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, distributieriem moest worden vervangen. (Of 5 jaar, of 60,000 kilometer, nu staat 'ie op 170k na 4,5 jaar, dus vond het wel mooi)
Lekker herhaling kijken of je wat gemist hebt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond asperges eten en GoTje kijken
Wat een heerlijk beest is het toch. Ben dolblij dat ik niet doodging en dus met hem kon spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel en Lokje, heb dat matras gewoon hier nog op de grond, Rodin is er wel heel erg blij mee![]()
![]()
![]()
Mooiste lotus ooit gemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn op een na favoriete Youtuber
Al aan de slag bij Peugeot?
hoe was het bij de tandarts? Ik ben er nuquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn op een na favoriete Youtuber
Al aan de slag bij Peugeot?
Kreeg antibiotica en moet wortelkanaal volgende week pfffquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe was het bij de tandarts? Ik ben er nu
herhaling jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker herhaling kijken of je wat gemist hebt?
[..]
Wat een heerlijk beest is het toch. Ben dolblij dat ik niet doodging en dus met hem kon spelen.
Misschien dat ik hem ook maar eens aanzet vanavond. Kijken of ik een of twee aanwijzingen kan vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
herhaling ja![]()
Haha, ja dat vond ik ook wel fijn. En gewoon mega blij dat andere kunnen zien wat voor leuk beestje het is. Leukste kat evahhhhh
quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel en Lokje, heb dat matras gewoon hier nog op de grond, Rodin is er wel heel erg blij mee![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem ook maar eens aanzet vanavond. Kijken of ik een of twee aanwijzingen kan vinden.
ik vond ook schattig om te zien toen ik wakker werd dat hij daar zo tussen in jullie in zat en jullie zo aaien en spelen AHWWWquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar hij naartoe liep toen de deur open ging.
En Dorne, vergeet Dorne nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]had gisteren ook al groot deel gekeken
![]()
alleen saaie stukken niet
En echt echt echt saai bedoel ik arya en sansa, dat hele stuk. Ja, dat dingetje er aan kwam was wel even leuk maar als je dat eenmaal weet is er niks meer aan
[..]
ik vond ook schattig om te zien toen ik wakker werd dat hij daar zo tussen in jullie in zat en jullie zo aaien en spelen AHWWW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Dorne, vergeet Dorne nietze hebben dorne dus flink verneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Dorne, vergeet Dorne nietJa maar Dorne is nog zo onbekend hoe en wat dat me dat nog niet zo veel doet. En die prins, ja. Ja die kende we amper dus vind ik ook niet zo zielig. Ja dat is 'nog' niks, snapje?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik zeg toch niks? Alleen dat ik Dorne niet zielig vindquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien even paar dingen in spoilers zetten voor mensen die nog niet gekeken hebben.
Als je er echt diep op in wilt gaan (BNW stijl), raad ik je wel dit kanaal aan:quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mij gisteren onwijs ingelezen over GoT trouwens Kaneel, omdat ik al die vehralen en feiten enzo wel leuk vond. Voornamelijk L + R = J enzo enzoleuk hoor
Wat is BNW stijl?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je er echt diep op in wilt gaan (BNW stijl), raad ik je wel dit kanaal aan:
https://www.youtube.com/channel/UCXU7XVK_2Wd6tAHYO8g9vAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |