Maar Ned is dan de oom toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen al dat het zo vaak over die potentiële vader van Jon Snow gaat, is best wel bijzonder als die man verder niks zou betekenen in dit verhaal denk ik.
singlereizenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan?
Denk gewoon Bali man miss singlereis
hahaha dat zou kutje zijnquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat hij er niet meer was
yessquote:
Ja? Why?quote:
Sowieso wel handig om je wat meer in te lezen ja, dan snap je de hele lijn wel wat beterquote:
ik begin het wel steeds meer te waarderenquote:
Tjacka was nooit lang alleenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik begin het wel steeds meer te waarderen
Zo erg dat je een gek gaat daten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik begin het wel steeds meer te waarderen
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Why?
Vind nu wel chill maar ik kan nog wel gewoon knuffelen en shit en dat is vaak wat ik als eerste mis. Niet zo zeer een vriend zelf
dat is behoorlijk tegendraads jaquote:
wowquote:
je moet wat hé als je in het echte leven weinig voorstelquote:
gewoon in het echt robbetjes gaan vechtenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
je moet wat hé als je in het echte leven weinig voorstel
Ja, is leukquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso wel handig om je wat meer in te lezen ja, dan snap je de hele lijn wel wat beter
Ahhhh, ja dat herken ik wel echt ja. Dat is echt even zoeken naar hoe je dat nu moet doen en allesquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.
En ik heb geen idee met wie ik moet knuffelen. Ja met mijn vader en moeder maar die zie ik een keer per week ofzo. Vind het raar om met vrienden zo te knuffelen en met je ouders is dat ook anders.
blijft prima autootjequote:Op dinsdag 26 april 2016 01:10 schreef Elan het volgende:
Vandaag in Fiat gereden Tjacka, viel niet tegen.
Ahw, dit is echt zo openhartig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg stom dat ik mijn liefde niet aan iemand kan geven en ik mis het heel, heel erg om alles met iemand te delen. Want ik vertelde echt ALLES aan mijn ex en niks was raar en nu kan dat gewoon niet echt. Ja wel met mijn nichtje die ook mijn beste vriendin is, maar het is toch anders.
En ik heb geen idee met wie ik moet knuffelen. Ja met mijn vader en moeder maar die zie ik een keer per week ofzo. Vind het raar om met vrienden zo te knuffelen en met je ouders is dat ook anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |