inbouw huhquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Grootste pranks hier was denk dat Tjacka als mod beweerde dat hij zijn inbouw had gekoppeld aan die vam LR. En ik geloofde dat.
Op een schaal van 1 tot 10 hoeveel had je gebruikt toen je dat geloofde.quote:
nee ze keken mij aan toen wisten ze genoegquote:
Hm ja misschien dat het op een gegeven moment wel kan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ook maar kwam er achter dat ik veel meer kwijt kon bij andere mensen dan ik dacht. Dat kon ik wel enkel bij 'nieuwe' mensen, en niet bij mijn huidige vrienden omdat ja, dat paste niet in die vriendschap ofzo?
Alsnog blijft het wel groot deel anders natuurlijk, vrienden is geen relatie maar hopelijk kun jij ook iets meer je weg daar in vinden dat je wat meer kwijt kan bij andere?![]()
Maar bij mij was het ook dat ik ook mis wat jij opnoemt maar dat ik verder totaaal geen zin heb in relatie![]()
dus moest wel ofzo?
Wel dikke 8.5 jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10 hoeveel had je gebruikt toen je dat geloofde.
watquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan. Wist je nog toen je een paard/pony moest versieren.
Dat je handicap hebt ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee ze keken mij aan toen wisten ze genoeg
lief en fijn vooral jaquote:
Mja, denk dat dat ook wel echt goed is maar soms dan van die inkak momenten dat je gewoon eventjes moe bent en gewoon geen zin hebt om je best te doenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien dat het op een gegeven moment wel kan.
Ik heb er wel zin in en vind het gewoon heel fijn om samen met iemand te zijn en nu is dat gewoon weg en kan het niet handelenProbeer al wel andere dingen te doen, hardlopen enzo en beter eten, meer met vriendinnen afspreken blabla.
Jaaaaquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Elan. Wist je nog toen je een paard/pony moest versieren.
Dat was een van de weinige keren dat ik tranen in het ogen heb eghad om internet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaaa
Beest zat niet eens vast in Heinenoordtunnel bijna verloren
Nadat je hem m`n fb had doorgedmt zekerquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Nouri het volgende:
ik heb alleen fokkie gesnitched
maja
fokker vroeg is dit fokkie
toen zei ik ja
ik wil het wetenquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet luisteren echt chanant dat verhaal
Ja wie weet, misschien welquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lief en fijn vooral ja
[..]
Mja, denk dat dat ook wel echt goed is maar soms dan van die inkak momenten dat je gewoon eventjes moe bent en gewoon geen zin hebt om je best te doenen dan is het kut
.
Dat je je best moet doen om je goed te voelen terwijl je eigenlijk alleen zo fijn wil knuffelen en verhaaltje vertellen.
Maar misschien heb je wel weer snel vriendje?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |