Ja klopt. SOwieso van die drukke shots zijn vervelend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Maar is toch ook heel de tijd vanuit zijn perspectief gefilmd? lijkt me gek kijken
jaquote:
Enige leuke aan die film was het russischquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. SOwieso van die drukke shots zijn vervelend.
Vind ik ook helemaal geen film voor jou om in de bioscoop te gaan kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige leuke aan die film was het russisch
Oh die heb ik gezien, heel erg leuk die filmquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je die
We kunnen Flipped kijken dan.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die heb ik gezien, heel erg leuk die film
hoe kom je erbij om die te kijken?
Oh ik kan films wel nog een keer kijken hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Mijn zus zei dat het leuk was en romantisch.
Sweet Novembernummer vind ik anders wel leuk, heb je die gezien.
kan nietquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja walgelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |