oeh hihihihquote:
Outlander kijk je wel en GoT niet?quote:
dag insoquote:
Alleen omdat ik het meekijk met de mrsquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Outlander kijk je wel en GoT niet?
Hm
Overdreven?quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it ik was in shock over het einde.
Ik vond het wel even een wtf moment.quote:Op dinsdag 26 april 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overdreven?
VIel allemaal wel mee toch
Dat wel. Ze werd er niet beter opquote:Op dinsdag 26 april 2016 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel even een wtf moment.
Trustenquote:
Is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 13 uur achter elkaar geslapen.
Wat een aids.
Heerlijk. Al had ik liever jou naast mij gehad natuurlijk.quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Heerlijk. Al had ik liever jou naast mij gehad natuurlijk.
Veel succes Elan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef Elan het volgende:
Zo tandartsgenot, mijn gezicht id helemaal opgezet aan 1 kant
sterktequote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef Elan het volgende:
Zo tandartsgenot, mijn gezicht id helemaal opgezet aan 1 kant
Heyquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey kerel, lang niet gezien
Dat is minderquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey![]()
Klopt, ben niet zoveel aanwezig de laatste tijd. Druk op werk enzo, trainingen volgen ivm nieuw werkpakket en daardoor steeds laat thuis en weinig energie over
Klopt, maar het is het waard. Vanwege nieuwe werkzaamheden ga ik er qua loon op vooruit, en ook niet zo'n beetje. Dat heb ik er graag voor overquote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar het is het waard. Vanwege nieuwe werkzaamheden ga ik er qua loon op vooruit, en ook niet zo'n beetje. Dat heb ik er graag voor over
ik blijf sowieso thuisquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als het vannacht en morgen ook zo is blijf ik thuis
Normaal vind ik live bandjes wel leuk, maar met dit weer zie ik mezelf niet in de regen naar live muziek luisterenquote:
Bradgequote:Op dinsdag 26 april 2016 15:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Normaal vind ik live bandjes wel leuk, maar met dit weer zie ik mezelf niet in de regen naar live muziek luisterenGa ik liever zelf met de band repeteren in een verwarmd oefenhoek
Nee niet eens, distributieriem moest worden vervangen. (Of 5 jaar, of 60,000 kilometer, nu staat 'ie op 170k na 4,5 jaar, dus vond het wel mooi)quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker wezen toeren in de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |