abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161733619
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat valt natuurlijk ook per definitie niet te onderzoeken. Je kan hoogstens onderzoeken of er een significante trendbreuk in de afgeleide van de ex- en import is van al die landen op het moment dat de gezamenlijke Europese markt begint.
En die is er. Igen heeft dat eens mooi in beeld gebracht.
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:26:45 #152
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161733625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat valt natuurlijk ook per definitie niet te onderzoeken. Je kan hoogstens onderzoeken of er een significante trendbreuk in de afgeleide van de ex- en import is van al die landen op het moment dat de gezamenlijke Europese markt begint.
Dat ben ik met je eens, daarom moet je ook niet stellen dat de export zou zijn toegenomen dankzij de EU maar dat doen veel EU-fielen wel. Dit terwijl we ook nog te maken hadden met fenomenen zoals globalisering.
Wel is het zeker dat veel landen er nu economisch slechter voor staan door de eurocrisis en dat die eurocrisis flink werd verergerd doordat de PIGS-landen economisch niet mee konden met de NE landen, dit begon al op het moment dat ze lid werden (zwakke economie in vergelijking met die van ons, boekhoudfraude). Ook hier kan je kanttekeningen bij plaatsen, het punt is dat dat geen argument is om maar lid te blijven van de EU.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161733671
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, daarom moet je ook niet stellen dat de export zou zijn toegenomen dankzij de EU maar dat doen veel EU-fielen wel. Dit terwijl we ook nog te maken hadden met fenomenen zoals globalisering.
Dat verklaart een gigantische toename van een paar jaar voor naar een paar ja na toetreding tot die zone? Bizar toeval dan wel.
pi_161733676
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En die is er. Igen heeft dat eens mooi in beeld gebracht.
Link?
pi_161733698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:28 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Link?
Vele delen geleden in de Oekraine discussie moet je Igen even vragen.
pi_161734570
quote:
Tja, of je dat 'de Spanjaarden' kunt noemen is maar de vraag. Spanje bestond toen immers nog niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161734622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Cultuur is altijd aan veranderingen onderhevig. Als je daar voor bang bent is vertrekken naar een andere planeet de beste optie.
Alles is aan verandering onderhevig. Zo ook het wel/niet aanwezig zijn van de islam in Europa.
pi_161734763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:56 schreef LelijKnap het volgende:
Deze man moet koning van Europa worden.
Keizer, ja.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:19:41 #159
117098 Hathor
Effe niet
pi_161734899
Geen islam in je land willen vind ik een gezonde gedachte.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:22:54 #160
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161735002
Kunnen we Mark Rutte inruilen voor Orban? Orban zou vast niet met 1/3de bezuinigen op de universiteiten. ;)
#NoDAPL
pi_161735197
De islamisering zou in strijd met iedere westerse grondwet moeten zijn.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:51:27 #162
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161736009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

beschouwt ;)
Er is ook al vaak herhaald dat er geen enkel bewijs is dat die export meer is gegroeid dankzij de EU. Toch wel heel erg belangrijk bij de bewijsvoering. ;)
Bewijs ga je uiteraard nooit krijgen. Maar bekijk de trend pre 2007 en vanaf 2007 en het is wel duidelijk hoor.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:55:23 #163
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161736171
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Bewijs ga je uiteraard nooit krijgen. Maar bekijk de trend pre 2007 en vanaf 2007 en het is wel duidelijk hoor.
Enkel voor EU-fielen. Jij begrijpt toch wel dat die eurocrisis veel erger was doordat we in de jaren 90 en 0 zoveel lucht in de economie pompten, doordat de PIGS-landen hun boekhouding vervalsten en doordat twee decennia lang de PIGS-landen voor een stuiver hun landbouwproducten verkochten terwijl ze veel moesten betalen voor wat wij exporteerden? Dat heeft de crisis zo ernstig gemaakt. Wat er voor 2007 gebeurde was kunstmatig verhoogde opbrengsten, de directe consequentie hiervan is dat we nu al 8 jaar lang een economische malaise hebben. Newsflash: daar zijn we nog lang niet van af! Normaal gesproken zou je op een jaar of 20 mogen rekenen maar het zal langer gaan duren aangezien we geld hebben gedrukt.
#NoDAPL
pi_161736970
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier bijv. de export van Nederland naar Hongarije:

http://atlas.cid.harvard.(...)un/show/1995.2014.2/

De sprong op het moment van EU-toetreding (2004) is zó enorm, dat valt onmogelijk te ontkennen.
pi_161737078
Westerse vrijheid.
pi_161737225
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De topictitel beweert iets dat niet waar is. Hongarije heeft islamisering helemaal niet 'officieel' verboden. Het aangehaalde bronbericht vertelt slechts met zoveel woorden dat Orban van mening is dat islamisering in strijd is met de (al bestaande) Hongaarse grondwet. De premier heeft een mening, meer is er niet aan de hand.
Hij heeft die Grondwet zelf geschreven. :')

En hij heeft het kiesstelsel zo gereorganiseerd dat hij met 44% van de stemmen nog steeds 67% van de zetels heeft en daarmee de grondwet in z'n eentje kan aanpassen wanneer hij daar maar zin in heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 21:24:25 ]
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:27:59 #167
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161737412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Hier bijv. de export van Nederland naar Hongarije:

http://atlas.cid.harvard.(...)un/show/1995.2014.2/

De sprong op het moment van EU-toetreding (2004) is zó enorm, dat valt onmogelijk te ontkennen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Enkel voor EU-fielen. Jij begrijpt toch wel dat die eurocrisis veel erger was doordat we in de jaren 90 en 0 zoveel lucht in de economie pompten, doordat de PIGS-landen hun boekhouding vervalsten en doordat twee decennia lang de PIGS-landen voor een stuiver hun landbouwproducten verkochten terwijl ze veel moesten betalen voor wat wij exporteerden? Dat heeft de crisis zo ernstig gemaakt. Wat er voor 2007 gebeurde was kunstmatig verhoogde opbrengsten, de directe consequentie hiervan is dat we nu al 8 jaar lang een economische malaise hebben. Newsflash: daar zijn we nog lang niet van af! Normaal gesproken zou je op een jaar of 20 mogen rekenen maar het zal langer gaan duren aangezien we geld hebben gedrukt.
Ja, staar je blind op de sprong en besteed geen enkele aandacht aan de keerzijde: de rekening die we sinds 2008 betalen doordat wij daarvoor 20 jaar lang de Zuid-Europeanen als het ware hebben als citroenen uitgeknepen (voor weinig marge landbouwproducten kopen, voor een hoge marge onze producten verkopen) en dit nadat we hen toelieten terwijl we wisten dat zij met hun boekhouding hadden gefraudeerd, ze werden er notabene nog op gewezen door een CDA-parlementariër naar wie niet werd geluisterd.
#NoDAPL
pi_161737549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Ja, staar je blind op de sprong en besteed geen enkele aandacht aan de keerzijde: de rekening die we sinds 2008 betalen doordat wij daarvoor 20 jaar lang de Zuid-Europeanen als het ware hebben als citroenen uitgeknepen (voor weinig marge landbouwproducten kopen, voor een hoge marge onze producten verkopen) en dit nadat we hen toelieten terwijl we wisten dat zij met hun boekhouding hadden gefraudeerd, ze werden er notabene nog op gewezen door een CDA-parlementariër naar wie niet werd geluisterd.
De gevolgen sinds 2008 van de invoering van de Euro in Griekenland zijn geen keerzijde van de positieve effecten van de toetreding van Hongarije tot de interne markt in 2004. Het heeft niets met elkaar te maken. Ik ga er dus ook inderdaad verder geen enkele aandacht aan besteden, want dit topic gaat niet over de euro en niet over Zuid-Europa maar over Hongarije.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 21:32:41 ]
pi_161744660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus enerzijds trek fel je van leer tegen Erdogan, maar dat Orban de persvrijheid in zijn land de nek omdraait, vind jij geen probleem?
Schrijf ik dat ergens op?
  woensdag 27 april 2016 @ 08:49:23 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161745277
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Dus we gaan van Hongarije naar de Oost-Europese boevenstaten en inmiddels zijn we bij Portugal, Spanje, Italië en Griekenland beland. Oke Bram. Duidelijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_161750746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus we gaan van Hongarije naar de Oost-Europese boevenstaten en inmiddels zijn we bij Portugal, Spanje, Italië en Griekenland beland. Oke Bram. Duidelijk.
Doe niet zo kinderachtig, stop met laster en reageer eens op de inhoud! Jij suggereert nu valselijk dat ik aan het glijden ben terwijl ik juist heel erg consistent ben. Ik roep al een paar jaar lang dat de EU zou moeten splitsen in 3 delen, ik roep al heel erg lang over zowel ZE als OE dat NWE daarvan zou moeten splitsen wat betreft de monetaire unie, de douaneunie (Schengenzone) en de politieke unie.
Ja, de PIGS-landen zijn een blok aan het been van NWE maar andersom zouden de Grieken en Spanjaarden niet zo extreem in de shit zijn geraakt als zij niet mee hadden gedaan met de EMU. Het is voor geen van de landen goed dat landen met zulke extreem verschillende economieën en culturen één monetaire unie en politieke unie moeten vormen.

Waarom negeer jij het jou onwelgevallige feit dat wij Griekenland bij de EMU trokken terwijl wij wisten dat een bedrijf zoals Goldman Sachs (achteraf weten we dat het Goldman Sachs was) met hun boekhouding had gefraudeerd? Notabene riep een prominente CDA-politicus dat toen der tijd nog, hij werd genegeerd.

Waarom negeer jij dat wij 20 jaar lang de Zuid-Europese landen hebben uitgeknepen door met hele lage marges (weinig bewerkte producten) van hen te kopen en met hele hoge marges (meer bewerkte producten) aan hen te verkopen?

Waarom negeer jij dat de crisis sinds 2007/2008 veel erger is doordat wij 20 jaar lang de Zuid-Europese landen hebben uitgeknepen en bij de EMU hebben laten zitten terwijl hun economie niet aankon?

Waarom doe jij alsof ik de Oost-Europese landen boevenstaten heb genoemd? Dat heb ik nooit gedaan! Integendeel! Ik heb meermaals aangegeven dat zij prima functioneerden voordat zij achter het Ijzeren Gordijn belandden.
#NoDAPL
  woensdag 27 april 2016 @ 13:08:36 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161750886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig, stop met laster
Hier gestopt met lezen. Zonde.
pi_161750904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:31 schreef Igen het volgende:
De gevolgen sinds 2008 van de invoering van de Euro in Griekenland zijn geen keerzijde van de positieve effecten van de toetreding van Hongarije tot de interne markt in 2004.
Ik heb het helemaal niet over Hongarije gehad! Waar staat Hongarije in het bericht van mij wat jij citeerde? :?
De extreme gevolgen sinds 2008 zijn de keerzijde van het feit dat we:

- landen met zwakke economieën hebben toegelaten tot de EMU terwijl we wisten dat hun economie zwak was en we voor 100% zeker wisten dat ze met hun boekhouding hadden geknoeid, dit werd notabene nog aangegeven door een prominente CDA-politicus

- 20 jaar lang deze landen hebben uitgeknepen door met weinig marge te importeren en met een hoge marge te exporteren. Dat sloopte hun economie met als gevolg dat zij van ons weinig meer konden kopen, dat wij een hoop geld naar daar moesten sturen, dat investeerders het vertrouwen verliesden in de EMU-zone etc.

Dit is niet mijn theorie, deze theorie hoorden we regelmatig van economen toen de media nog veel aandacht besteedden aan de oorzaak van de crisis.
#NoDAPL
pi_161750932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:08 schreef Dven het volgende:

[..]

Hier gestopt met lezen. Zonde.
Je mag ook niet reageren als je niets zinnigs te zeggen hebt! Ga nu maar even in op de argumenten in plaats van laster te plegen en woorden in de ander zijn mond te leggen! Kleuter!
#NoDAPL
pi_161751032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je mag ook niet reageren als je niets zinnigs te zeggen hebt! Ga nu maar even in op de argumenten in plaats van laster te plegen en woorden in de ander zijn mond te leggen! Kleuter!
Wat sta je nou steeds te stampvoeten als mensen niet helemaal reageren zoals jij wil. Alles moet binnen jouw regeltjes anders word je boos. Iedereen mag reageren, en de beoordeling is aan de moderators. Niet aan jou.
  woensdag 27 april 2016 @ 13:13:14 #176
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161751039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Laster! Idioot! Kleuter! Man man man :')

Nogmaals, de toetreding van die landen heeft de export zodanig beïnvloed dat de kosten voor zelfs de EU als geheel volledig wegvallen. Dat was het punt. Dan kan je nog een uur roeptoeteren over laster, idioten, kleuters en de PIGS-landen maar dat is ook voor jezelf niet zo nuttig.
  woensdag 27 april 2016 @ 13:16:21 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161751150
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat sta je nou steeds te stampvoeten als mensen niet helemaal reageren zoals jij wil. Alles moet binnen jouw regeltjes anders word je boos. Iedereen mag reageren, en de beoordeling is aan de moderators. Niet aan jou.
Ik moet zeggen dat de uitroeptekens wel erg indrukwekkend overkomen.
pi_161751159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Laster! Idioot! Kleuter! Man man man :')

Nogmaals, de toetreding van die landen heeft de export zodanig beïnvloed dat de kosten voor zelfs de EU als geheel volledig wegvallen. Dat was het punt. Dan kan je nog een uur roeptoeteren over laster, idioten, kleuters en de PIGS-landen maar dat is ook voor jezelf niet zo nuttig.
Aldus Bram die vaak herhaalt dat je niet op de man mag spelen. Ik ben er nog niet uit of ik het sneu of komisch vind.
pi_161751741
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over Hongarije gehad!
Ja, dat is precies het probleem. Het topic gaat over Hongarije en jij kaapt het voor jouw standaardverhaal over de EU en de PIGS-landen.
pi_161762722
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2016 20:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tja, of je dat 'de Spanjaarden' kunt noemen is maar de vraag. Spanje bestond toen immers nog niet.
Oké de mensen van het Iberisch Schiereiland. Beter?
pi_161769155
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
Westerse vrijheid.
Denken dat Hongarije een westers land is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161769385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Schrijf ik dat ergens op?
Uit je reactie blijkt dat je er weinig problemen mee hebt dat Orban de persvrijheid aan banden ligt.

Wat natuurlijk je goed recht is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 28 april 2016 @ 09:12:22 #183
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_161769396
Moslims Willem sowieso niet naar Hongarije dus waar maakt deze man zich druk over.
  donderdag 28 april 2016 @ 09:17:32 #184
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161769440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:12 schreef Daarnaast het volgende:
Moslims Willem sowieso niet naar Hongarije dus waar maakt deze man zich druk over.
oke willem.
pi_161769547
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit je reactie blijkt dat je er weinig problemen mee hebt dat Orban de persvrijheid aan banden ligt.

Wat natuurlijk je goed recht is.
Waar schrijf ik dat op en wat schrijf ik erover op. Kom op Koos, een beetje onderbouwing lijkt me wel op zijn plaats.
pi_161769579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat op en wat schrijf ik erover op. Kom op Koos, een beetje onderbouwing lijkt me wel op zijn plaats.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ze zijn toch vrij om aan hun protest uitdrukking te geven?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Zeker, dan ben je enkel je baan kwijt en hangt je een straf boven het hoofd. Niks aan de hand dus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 12:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als ik met camera en met een vakbondsleider fel protesteer op de stoep van mijn werkplek kan ik ook een gesprekje met mijn leidinggevende verwachten. Triest maar waar.
Jij snapt blijkbaar niet helemaal hoe persvrijheid werkt.
pi_161769783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Jij snapt blijkbaar niet helemaal hoe persvrijheid werkt.
Ik lees binnen deze uitspraken nergens dat ik het beleid van Orban ondersteun. Boze journalisten zijn juist de straat opgegaan om te protesteren. Hun goed recht overigens. Dat schreef ik op.

Ik ben inderdaad voorstander voor een betere aanpak tegen de ver islamisering van Europa. (inclusief de onderliggende maatschappelijke en sociale problematiek) Maar tegelijkertijd mag je daar ook tegen zijn. Dat is vrijheid. Als je vindt dat de PVV het recht heeft om als eenmanspartij te bestaan, kun je vervolgens niet roepen dat je voor een verbod bent voor een nieuwe tegenovergestelde partij als DENK.

Het klinkt paradoxaal, maar dat is het niet. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en daar zal je alle consequenties (de leuke als de minder leuke) van moeten accepteren. Iets verbieden werkt niet of heeft een houdbaarheidsdatum. Uiteindelijk komt de opgesloten geest altijd uit de fles.
pi_161769814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik lees binnen deze uitspraken nergens dat ik het beleid van Orban ondersteun. Boze journalisten zijn juist de straat opgegaan om te protesteren. Hun goed recht overigens. Dat schreef ik op.

Ik ben inderdaad voorstander voor een betere aanpak tegen de ver islamisering van Europa. (inclusief de onderliggende maatschappelijke en sociale problematiek) Maar tegelijkertijd mag je daar ook tegen zijn. Dat is vrijheid. Als je vindt dat de PVV het recht heeft om als eenmanspartij te bestaan, kun je vervolgens niet roepen dat je voor een verbod bent voor een nieuwe tegenovergestelde partij als DENK.

Het klinkt paradoxaal, maar dat is het niet. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en daar zal je alle consequenties (de leuke als de minder leuke) van moeten accepteren. Iets verbieden werkt niet of heeft een houdbaarheidsdatum. Uiteindelijk komt de opgesloten geest altijd uit de fles.
Geen idee waar je heen wil met je gezwets. Het ging mij er puur even om dat je nogal schouderophalend reageerde op Orban die de persvrijheid in Hongarije aan banden legt.
pi_161769978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee waar je heen wil met je gezwets. Het ging mij er puur even om dat je nogal schouderophalend reageerde op Orban die de persvrijheid in Hongarije aan banden legt.
Veronderstellingen vanuit de losse pols is geen debat. Lees wat de ander opschrijf en onderbouw dat. Maar opschrijven dat ik het beleid van deze man ondersteun, zonder quote (of met een suggestieve halve quote) is een zwaktebod. Daar mag ik je best op wijzen.
pi_161770008
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Veronderstellingen vanuit de losse pols is geen debat. Lees wat de ander opschrijf en onderbouw dat. Maar opschrijven dat ik het beleid van deze man ondersteun, zonder quote (of met een suggestieve halve quote) is een zwaktebod. Daar mag ik je best op wijzen.
Wat vind jij van Orban?
pi_161770054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij van Orban?
Ik heb me nog veel te weinig verdiept in deze man om daar concrete uitspraken over te doen. (ga ik nog wel doen) Ik vind op eerste gezicht zijn houding tegenover het falende EU-beleid goed overkomen. Tegelijkertijd ken ik ook de keerzijde van Hongarije als EU-lid met het open Schengenbeleid. Daar sluit ik mijn ogen ook niet voor.
  donderdag 28 april 2016 @ 10:14:27 #192
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_161770142
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Pindarotsjes mogen blijven, die zijn goed te eten. Tenzij ze een chocoladevulling hebben.
Spekkoek!!!

En dat voor moslims :D
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')