hoezo? Ik snap dat niet, je kunt toch tegen de werkgever zeggen van ja ik fok zo'n 6 uur van mijn werktijd. Dat is toch heel normaal?quote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohnee hahaha dat niet maar ik snapte het niet echt lol
heej proffie wrm altijd zo geheimzinnig over je leeftijd? anders blijf ik je zien als een 40erquote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
is 2nutz wederom met een act bezig?
Je collega's weten hier vast alles van ja.quote:Op maandag 25 april 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alles aan elk debieltje moet uitleggen kom je helemaal niet meer aan werk toe he
Nee hopeloos ouderwets man wij hebben gewoon urencode daarvoor waar je op kan boekenquote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? Ik snap dat niet, je kunt toch tegen de werkgever zeggen van ja ik fok zo'n 6 uur van mijn werktijd. Dat is toch heel normaal?
ik ben jonger dan 2nutz en daar moet je het mee doen. groetjes.quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej proffie wrm altijd zo geheimzinnig over je leeftijd? anders blijf ik je zien als een 40er
Zo is het.quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je collega's weten hier vast alles van ja.
quote:Op maandag 25 april 2016 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hopeloos ouderwets man wij hebben gewoon urencode daarvoor waar je op kan boeken
Smooth hoorquote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ben jonger dan 2nutz en daar moet je het mee doen. groetjes.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je jonger bent dan WCH.quote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekker interessant vaag doen stoerquote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
true maar dat snappen ze niet ahahaquote:Op maandag 25 april 2016 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je alles aan elk debieltje moet uitleggen kom je helemaal niet meer aan werk toe he
wowquote:
keej fylaxjequote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dm mij dat danquote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Gewoon Toto dm'en, die gaf mij ook het antwoord
Kontkutjequote:
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?quote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef HPLC het volgende:
Maar ik denk dat Profmans mijn leeftijd is, dus ook iets van 26
Doe zelf ook een keer ietsquote:
Wow twee van die alpha's kan toch nooit goed komen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?
zou in een hokje met jou stappenquote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
keej dan kan ik hem eindelijk ook in een hokje stoppen snapje. ik zet jullie samen in eentje goed?
Leef je in een andere tijdzone? Avondeten is al geweest vraag maar aan Braddie.quote:
Die bestaan ook helemaal niet.quote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heel mijn kwaliteitstopic missen, lompe boer
Zou niets liever willenquote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou in een hokje met jou stappen
Goed voor je alibi dit hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 12:33 schreef madeliefff het volgende:
jongens waar is TARDIS.? hij lijkt vermist
Niet geklikt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
met ordinaire spamlink
KLB / Toto
Ik kom nooit buiten, dat weet iedereen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat jij je eerder druk moet maken daarom
qftquote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, dat weet iedereen.
Hele familietraditie naar de klote nu ja, maar het is voor een goed doel.quote:Op maandag 25 april 2016 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is ook voor het eerst he vuile nsb hond
hoop dat je van je tractor flikkertquote:Op maandag 25 april 2016 12:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hele familietraditie naar de klote nu ja, maar het is voor een goed doel.
niet gekliktquote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
met ordinaire spamlink
KLB / Toto
Kan je lang hopen, dat hebben we nietquote:Op maandag 25 april 2016 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je een potje met picrinezuur opent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |