Nee, die zijn goed uitgemeten. Dat heb ik gedaan door er een stok in te zetten en iedere keer op het hele uur een streep te zetten. Dat klopt dus exact!quote:Op maandag 2 mei 2016 20:40 schreef PeteSampras het volgende:
Die zonnewijzers van je, heb je die wel goed uitgemeten, of is het gewoon een plak hout met een stokje erin?
Handeltjes zijn leuk. En al verdien ik met een dag gewoon werken meestal netto meer en kost me dat minder moeite en zweet, hier heb ik meer lol van.quote:
Toch zeker op de derde mei.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die zijn goed uitgemeten. Dat heb ik gedaan door er een stok in te zetten en iedere keer op het hele uur een streep te zetten. Dat klopt dus exact!
Exact. Maar ongeveer klopt het altijd wel. Waarom nog langer tobben met de instellingen van je i-phone als je voor een fractie van het geld bij mij een uurwerk op zonne-energie kan krijgen dat nooit kapot gaat en je niet in hoeft te stellen.quote:
Kijk, dat is nu eens een (redelijk) verstandige opmerking.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:32 schreef Mainport het volgende:
Ik had gisteren een discussie met een man van 45 die al z'n hele leven in de wajong zit en een grootmajoor met pre-pensioen. Op papier zou ik als overjarige antikapitalistische student met een gezonde hekel aan het leger meer gemeen moeten hebben met de werkloze wajonger, maar het was de grootmajoor die in Srebrenica had gediend met wie ik het beter kon vinden. Zo zag ik weer dat het individu zelden beantwoordt aan de stereotypen van de groep waartoe hij behoort.
Waarom iemand een iPhone zou willen kopen, daar kan ik ook niet bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Exact. Maar ongeveer klopt het altijd wel. Waarom nog langer tobben met de instellingen van je i-phone als je voor een fractie van het geld bij mij een uurwerk op zonne-energie kan krijgen dat nooit kapot gaat en je niet in hoeft te stellen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu eens een (redelijk) verstandige opmerking.
Leuk als zo'n boekje bewaard is gebleven. Ik heb ook nog een boekje van mijn opa waar hij de administratie van de boerderij in bijhield. Dan staat daar: Paard gekocht, 80 gulden. En 2 maanden later weer verkocht voor 120 gulden!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:29 schreef sigme het volgende:
In '38 ging mijn opa op reis, met de T-Ford, naar de Middellandse zee. In een boekje noteerde hij de tankbeurten. En het tijdsverschil tussen Nederland en België. In '38 liep België 20 minuten achter. In '38 was het in België 20 minuten vroeger dan in Nederland.
Ik heb al 4 stammen van 4 meter verkocht aan mensen die een soort hut wilden bouwen en een stam van 2 meter als krabpaal. Ik zaag het ter plekke.quote:
Ik ben 9 jaar domineeszoon in Heusden geweest. Heusden was nog vrij licht vergeleken met de andere kant van het water.quote:
Dat is niet zo erg. De dorpjes zelf zijn mooi. Het zijn de mensen die het dorp gereformeerd maken die lelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Ringo het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen meer gereformeerde dorpjes gezien dan in mijn hele leven daarvoor.
Ik was in Werkendam en Boven-Hardinxveld de 4de mei (met het veer vanuit Gorinchem). Op Bevrijdingsdag ben ik met mijn lief vanuit Alblasserdam naar Kinderdijk gelopen. Vandaag deed ik een tochtje door de Betuwe en de Utrechtse Heuvelrug (Kesteren, Opheusden en Rhenen).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben 9 jaar domineeszoon in Heusden geweest. Heusden was nog vrij licht vergeleken met de andere kant van het water.
wot?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Toevallig een beetje teveel WoT gespeeld, Bosbeetle?
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:R86_LTPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:R86_LTPWees maar niet bang. Het was gewoon een typefout, LTP doet me hooguit denken aan een printerpoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Het is de dagelijkse gang van zaken in mijn leven en hoe ik hierover reflecteer. Daar gaat dit topic zo'n beetje over.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:02 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, nee, dit hele houtverhaal kan van mijn part de fik in.
Je bedoelt over het wereldomspannend complot van Joden om het blanke ras te vernietigen? Heb je al een overtuigend argument of bewijs hiervoor gevonden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:02 schreef LelijKnap het volgende:
Wij hadden het even geleden over joden en ik was jou nog een reactie verschuldigd geloof ik.
Misschien ben ik over een jaar geen militair meer maar houtverkoper. Dan fiets ik door de bossen hier, zoek mooie stukken hout uit die ik vervolgens aan mensen uit de stad verkoop. Daar heb ik al over gedagdroomd, het lijkt me wel iets. Fietsen, fysiek bezig zijn, natuur, sociale contacten, handel. Dat zijn wel zo'n beetje mijn dingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:06 schreef Franny_G het volgende:
Echt een goed verhaal, LXIV. Kun je zo de Happinez mee in.
Ah, dat was mij dan weer ontgaan. In dat geval; ik heb vandaag tweemaal aan mijn eigen boomstam getrokken, vier biertjes en een halve fles wijn gedronken - en tussen dat alles in een vorderingsbrief geschreven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is de dagelijkse gang van zaken in mijn leven en hoe ik hierover reflecteer. Daar gaat dit topic zo'n beetje over.
Ja, zoiets inderdaad. Volgens mij ging het meer over de mogelijke waarschijnlijkheid ervan door de vele machtspositie die ingenomen zijn door joodse mensen. De waarschijnlijkheid is nog steeds zeer groot. Bewijs voor de mogelijkheid dat er een algeheel, door alle (machtige) joden, complot nageleefd wordt, is natuurlijk geen reëel eis.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bedoelt over het wereldomspannend complot van Joden om het blanke ras te vernietigen? Heb je al een overtuigend argument of bewijs hiervoor gevonden?
Ik heb 2 grote bomen geveld, 80 euro omzet gedraaid, de verjaardag van mijn dochter gevierd, gebarbequed op hout met zelf gemarineerde kip-spiezen, uitgevonden welk plekje mijn beste legkip de afgelopen 6 dagen gebruikt had om haar eieren te leggen, een hindernisbaan gebouwd voor de kinderen en een pakje Gauloises gerookt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, dat was mij dan weer ontgaan. In dat geval; ik heb vandaag tweemaal aan mijn eigen boomstam getrokken, vier biertjes en een halve fles wijn gedronken - en tussen dat alles in een vorderingsbrief geschreven.
Mijn hart huilt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb 2 grote bomen geveld, 80 euro omzet gedraaid, de verjaardag van mijn dochter gevierd, gebarbequed op hout met zelf gemarineerde kip-spiezen, uitgevonden welk plekje mijn beste legkip de afgelopen 6 dagen gebruikt had om haar eieren te leggen, een hindernisbaan gebouwd voor de kinderen en een pakje Gauloises gerookt.
Nu ik dit lees schiet mij een hele oude herinnering te binnen, ik denk dat het 1976 was, waarin ik met mijn ouders onderweg was naar Schotland (per vliegtuig, dat was toen nog iets bijzonders), en we in Londen in een hotel overnacht hebben. Dat was aan een hele drukke straat. Het kabaal daar ging de hele nacht door, dat was voor mijn totaal onbekend en heel beangstigend. Nog jaren later droomde ik daar van. Ik was dit helemaal vergeten, totdat het me nu te binnen schoot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb afgelopen week ook veel hout gezien, We zaten een week in een huisje op de Veluwe. Mijn dochter vond het geweldig, maar werd wel iedere nacht een paar keer wakker en riep dan angstig om mama. Het was er wel érg donker en stil. Nu thuis slaap ze weer als een roosje.
De Joden hebben natuurlijk wel vaak machtige posities in de politiek en de media. Maar ze hebben ook vooraanstaande posities in de kunst en in de wetenschap. Dat heeft niets met een streven tot vernietiging oid te maken, maar vooral met hun intellectuele capaciteiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad. Volgens mij ging het meer over de mogelijke waarschijnlijkheid ervan door de vele machtspositie die ingenomen zijn door joodse mensen. De waarschijnlijkheid is nog steeds zeer groot. Bewijs voor de mogelijkheid dat er aan algeheel, door alle (machtige) joden, complot nageleefd wordt, is natuurlijk geen reëel eis.
Man, jij bent 13 jaar ouder dan ik ben. Dat scheelt toch weer een stukje jaloezie - en belangrijker; schept een beetje hoop.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu ik dit lees schiet mij een hele oude herinnering te binnen, ik denk dat het 1976 was, waarin ik met mijn ouders onderweg was naar Schotland (per vliegtuig, dat was toen nog iets bijzonders), en we in Londen in een hotel overnacht hebben. Dat was aan een hele drukke straat. Het kabaal daar ging de hele nacht door, dat was voor mijn totaal onbekend en heel beangstigend. Nog jaren later droomde ik daar van. Ik was dit helemaal vergeten, totdat het me nu te binnen schoot.
Hoe weet jij dat dit 13 jaar is? Of bedoel je minstens 13 jaar?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Man, jij bent 13 jaar ouder dan ik ben. Dat scheelt toch weer een stukje jaloezie - en belangrijker; schept een beetje hoop.
Klopt ja. De fles is bijna leeg. Ik had de sluitingstijd moeten honoreren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit 13 jaar is? Of bedoel je minstens 13 jaar?
Niets valt meer te benijden dan de jeugd. Dat geef ik toe. Hier zou ik ook heel voor wat willen inleveren. Helaas valt dit niet onder de mogelijkheden.
Tot wanneer is men eigenlijk nog 'jeugd'?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dit 13 jaar is? Of bedoel je minstens 13 jaar?
Niets valt meer te benijden dan de jeugd. Dat geef ik toe. Hier zou ik ook heel voor wat willen inleveren. Helaas valt dit niet onder de mogelijkheden.
Ik krijg die nonsens dagelijks op m'n redditpagina te zien ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
Ook een vermakelijke en gemakkelijke manier om goed geld te verdienen.
1) Koop een hydraulische pers
2) Koop een HD-videocamera
3) Gebruik die pers om allerlei dingen (bowlingballen, muntjes, gummyberen etc) fijn te persen en film dat
4) Scoor miljoenen hits en laat je door Google goed hiervoor uitbetalen.
Hydrolic Press Channel!
https://www.youtube.com/channel/UCcMDMoNu66_1Hwi5-MeiQgw
Als ik jouw leeftijd had gehad in dit internettijdperk (veel tijd, veel energie, veel ideeën), dan had ik ongetwijfeld ook een dergelijk succesvol kanaal gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik krijg die nonsens dagelijks op m'n redditpagina te zien ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |