Als je toch een stammetje wil, laat maar weten. Dan krijg jij het voor je goede raad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, maar ja, ik ben de doelgroep. De enige reden dat mijn huis er niet zo uitziet, is dat ik het samen met mijn lief inricht.
Nog toffer vind ik trouwens http://theselby.com/. Ik ben niet creatief en kijk met bewondering naar de interieurs van mensen die dat wel zijn.
Hoe heette die andere blog ook alweer waar jij sebbo en anderen dingen op zetten? Ohja brimstig.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vandaag was ik bezig om een oude computer definitief weg te gooien. Ik zag dat ik daar bij mijn rss-feeds (dat had je toen nog) http://bittereteleurstelling.blogspot.com staan. Wat een tijden.
Wat een mooie blog.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vandaag was ik bezig om een oude computer definitief weg te gooien. Ik zag dat ik daar bij mijn rss-feeds (dat had je toen nog) http://bittereteleurstelling.blogspot.com staan. Wat een tijden.
Nee, die zijn goed uitgemeten. Dat heb ik gedaan door er een stok in te zetten en iedere keer op het hele uur een streep te zetten. Dat klopt dus exact!quote:Op maandag 2 mei 2016 20:40 schreef PeteSampras het volgende:
Die zonnewijzers van je, heb je die wel goed uitgemeten, of is het gewoon een plak hout met een stokje erin?
Handeltjes zijn leuk. En al verdien ik met een dag gewoon werken meestal netto meer en kost me dat minder moeite en zweet, hier heb ik meer lol van.quote:
Toch zeker op de derde mei.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, die zijn goed uitgemeten. Dat heb ik gedaan door er een stok in te zetten en iedere keer op het hele uur een streep te zetten. Dat klopt dus exact!
Exact. Maar ongeveer klopt het altijd wel. Waarom nog langer tobben met de instellingen van je i-phone als je voor een fractie van het geld bij mij een uurwerk op zonne-energie kan krijgen dat nooit kapot gaat en je niet in hoeft te stellen.quote:
Kijk, dat is nu eens een (redelijk) verstandige opmerking.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:32 schreef Mainport het volgende:
Ik had gisteren een discussie met een man van 45 die al z'n hele leven in de wajong zit en een grootmajoor met pre-pensioen. Op papier zou ik als overjarige antikapitalistische student met een gezonde hekel aan het leger meer gemeen moeten hebben met de werkloze wajonger, maar het was de grootmajoor die in Srebrenica had gediend met wie ik het beter kon vinden. Zo zag ik weer dat het individu zelden beantwoordt aan de stereotypen van de groep waartoe hij behoort.
Waarom iemand een iPhone zou willen kopen, daar kan ik ook niet bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Exact. Maar ongeveer klopt het altijd wel. Waarom nog langer tobben met de instellingen van je i-phone als je voor een fractie van het geld bij mij een uurwerk op zonne-energie kan krijgen dat nooit kapot gaat en je niet in hoeft te stellen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Kijk, dat is nu eens een (redelijk) verstandige opmerking.
Leuk als zo'n boekje bewaard is gebleven. Ik heb ook nog een boekje van mijn opa waar hij de administratie van de boerderij in bijhield. Dan staat daar: Paard gekocht, 80 gulden. En 2 maanden later weer verkocht voor 120 gulden!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:29 schreef sigme het volgende:
In '38 ging mijn opa op reis, met de T-Ford, naar de Middellandse zee. In een boekje noteerde hij de tankbeurten. En het tijdsverschil tussen Nederland en België. In '38 liep België 20 minuten achter. In '38 was het in België 20 minuten vroeger dan in Nederland.
Ik heb al 4 stammen van 4 meter verkocht aan mensen die een soort hut wilden bouwen en een stam van 2 meter als krabpaal. Ik zaag het ter plekke.quote:
Ik ben 9 jaar domineeszoon in Heusden geweest. Heusden was nog vrij licht vergeleken met de andere kant van het water.quote:
Dat is niet zo erg. De dorpjes zelf zijn mooi. Het zijn de mensen die het dorp gereformeerd maken die lelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Ringo het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen meer gereformeerde dorpjes gezien dan in mijn hele leven daarvoor.
Ik was in Werkendam en Boven-Hardinxveld de 4de mei (met het veer vanuit Gorinchem). Op Bevrijdingsdag ben ik met mijn lief vanuit Alblasserdam naar Kinderdijk gelopen. Vandaag deed ik een tochtje door de Betuwe en de Utrechtse Heuvelrug (Kesteren, Opheusden en Rhenen).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben 9 jaar domineeszoon in Heusden geweest. Heusden was nog vrij licht vergeleken met de andere kant van het water.
wot?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Toevallig een beetje teveel WoT gespeeld, Bosbeetle?
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:R86_LTPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:R86_LTPWees maar niet bang. Het was gewoon een typefout, LTP doet me hooguit denken aan een printerpoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |