Kun je je ook gewoon normaal gedragen.quote:Op maandag 25 april 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach,gelijk iedereen daar over vallen
Ik vond het wel grappig, hij is gewoon bloedfanatiek
Hij heeft z`n security meequote:
Die gedroeg zich niet heel vreemd toch?quote:Op maandag 25 april 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest wel na afloop lachen, die Tapia moet wat gebruikt hebben.
Wat een idioot ben je als je je zo uitlaat op het moment dat je nog moet voorkomenquote:
Die was blijer dan iedereen.quote:Op maandag 25 april 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gedroeg zich niet heel vreemd toch?
Achahbar ook, goeie gast.quote:Op maandag 25 april 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was blijer dan iedereen.
Die heeft al weken niet gespeeld.
Denk dat meeste supporters vooral opgelucht zijnquote:Op maandag 25 april 2016 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vond het eigenlijk leuker voor de spelers dan voor mezelf .
Die waren oprecht blij.
Ik had er eigenlijk weinig gevoel bij.quote:Op maandag 25 april 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat meeste supporters vooral opgelucht zijn
Was ook totaal onterecht verderquote:
Ja, maarja. Als je hem tegenkrijgt krijg je hem tegen.quote:
Verlenging zonder Kramer en Kuytquote:Op maandag 25 april 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maarja. Als je hem tegenkrijgt krijg je hem tegen.
Kende hij Feyenoord wel voor hij jou kende?quote:Op maandag 25 april 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn shcoonvader dacht dat Elia nog bij southampton speelde
Jawel.quote:Op maandag 25 april 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kende hij Feyenoord wel voor hij jou kende?
Wel logisch toch? Wel hechte groep verderquote:Op maandag 25 april 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wel leuk, ook iedere speler was blij.
Wel blij dat ik niet gegaan ben.quote:Op maandag 25 april 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel logisch toch? Wel hechte groep verder
Je broertje ook? Had wel verwacht dat die graag was gegaanquote:Op maandag 25 april 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel blij dat ik niet gegaan ben.
De kaarten die we hadden zijn naar broers van vriendin van broertje gegaan.
En die vonden het wel oprecht super.
Terwijl mn broertje en ik iets hadden van meh.
Hij mag toch niet drinkenquote:Op maandag 25 april 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je broertje ook? Had wel verwacht dat die graag was gegaan
Had hij hem nog gewonnen trouwens?quote:
quote:
Hij moet over 2 weken nog.quote:
Heeft hij dan sowieso een profcontract?quote:Op maandag 25 april 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij moet over 2 weken nog.
En dan niet meer tot zn 18e.
misschien is hij te laatquote:Op maandag 25 april 2016 08:31 schreef supersof het volgende:
Bel je om half negen de tandarts, krijg je een bandje dat ze pas vanaf half negen bereikbaar zijn
ja hallo![]()
![]()
een minuut later was er wel iemandquote:
met watquote:Op maandag 25 april 2016 15:07 schreef supersof het volgende:
ohh joepie, ik kan voor 40 euro per persoon twee nachten een hotel boeken
even kijken of een vriendin van me mee wil ofzo
ik heb ooit een of andere box gekocht voor tien euro waarvan ik dacht dat er allemaal leuke producten in zaten, maar er zaten vooral kortingsbonnen inquote:
ah zo.quote:Op maandag 25 april 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ooit een of andere box gekocht voor tien euro waarvan ik dacht dat er allemaal leuke producten in zaten, maar er zaten vooral kortingsbonnen inen dus ook eentje van een hotelketen
Jaa een paar in Nederland. Hopelijk kan mijn nichtje volgende weekquote:
zou met bevrijdingsdag gaanquote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa een paar in Nederland. Hopelijk kan mijn nichtje volgende week![]()
Hoezo?quote:
oh maar het zijn allemaal hotels aan zee of in een bosquote:
ooooh sorryquote:Op maandag 25 april 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar het zijn allemaal hotels aan zee of in een bos
Fletcher zeker.quote:Op maandag 25 april 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar het zijn allemaal hotels aan zee of in een bos
jaquote:
Ik zou wel bij het strand willen aangezien ik daar bijna nooit komquote:
strandenquote:Op maandag 25 april 2016 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou wel bij het strand willen aangezien ik daar bijna nooit kom
wat is daar mis meequote:
je negeert al bijna een week mijn dm pffquote:Op maandag 25 april 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Noordwijk is wel leuk
Wandelen op strandje
Nee johquote:Op maandag 25 april 2016 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
je negeert al bijna een week mijn dm pff
ja dat is wel irritantquote:
oh ja dat weet ik toch nietquote:
Ik vind het zand ook niet echt fijn, maar dat komt meer omdat je dan vaak nog ergens naar toe moet reizen en dan zit je met dat zandquote:Op maandag 25 april 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is wel irritant
daarom of zonder schoenen of met laarzen
Nee hoorquote:Op maandag 25 april 2016 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gezegd hoor.
Nu ben ik stiekem wel nieuwsgierig
wow ik ookquote:
wie is tjackaquote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik niet komt denk door die kloon van Tjacka. Die zit vol rare ideeën
Beter vraag je daar niet naarquote:
Wat heb je.quote:
Ja een vriendin en ik gingen een keer naar het strand en daarna naar een concert lol. Maar volgens mij hadden we er geen last van eigenlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zand ook niet echt fijn, maar dat komt meer omdat je dan vaak nog ergens naar toe moet reizen en dan zit je met dat zand. Maar dit is echt kindherinnering dus misschien valt het wel allemaal mee?
In mijn hoofd deed dat ook pijn enzo
hahahaha, oh nou als je geen last van hebt. Ja ik moet ook gewoon weer gaaaaanquote:Op maandag 25 april 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja een vriendin en ik gingen een keer naar het strand en daarna naar een concert lol. Maar volgens mij hadden we er geen last van eigenlijk.
Zand doet pijn als het waait en dan zo tegen je benen aan komt
lolquote:
of in je gezicht echt kutquote:Op maandag 25 april 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja een vriendin en ik gingen een keer naar het strand en daarna naar een concert lol. Maar volgens mij hadden we er geen last van eigenlijk.
Zand doet pijn als het waait en dan zo tegen je benen aan komt
Tjacka ban?quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
dat is tjacka he tegen wie je nu praat
anderhalve maand geleden verstandskies getrokken maar nu doet die kies er naast pijnquote:Op maandag 25 april 2016 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb je.
Mijn kaak is helemaal dik maar heb geen kiespijn of gaatjes
Zal wel weer antibiotica genot worden
Geen ideequote:
Waarom afzeggenquote:Op maandag 25 april 2016 15:42 schreef Nouri het volgende:
ik heb vrijdag voor het eerst echt een officiële date
ik ben kaulo zenuwachtig denk dat ik af zeg
tinderquote:Op maandag 25 april 2016 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom afzeggenWaarvan ken je hem/haar?
Oh nee dat weet ik niet meerquote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, oh nou als je geen last van hebt. Ja ik moet ook gewoon weer gaaaaan
Ja, in mijn hoofd deed dat met douchen pijn?
weet nietquote:
Oh fijn is dat hequote:Op maandag 25 april 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
anderhalve maand geleden verstandskies getrokken maar nu doet die kies er naast pijn
wat gek dat je kaak zo dik is dan zonder pijn
danny wil mijn wachtwoord niet terug gevenquote:Op maandag 25 april 2016 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol meen je
Wrm heb je mocronaam opeens
#BRINGBACKDETJACK
Oh raar zegquote:Op maandag 25 april 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh fijn is dat he
Nou doet wel flink pijn maar niet zoals van gaatje met warm koud
Heb je al je verstandskiezen er uit nu?
Waarom nietquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
danny wil mijn wachtwoord niet terug geven
hij reageert niet op mijn mailsquote:
Heb je last van danquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh raar zeg
Nee ik heb er een en die is goed doorgekomen, eentje is zo vergroeit met mijn kaak dat die er nooit komt (zeggen ze) en de andere gaat er in juli uit. Net afspraak gepland![]()
mail yvonne dan ofzoquote:Op maandag 25 april 2016 15:47 schreef Nouri het volgende:
[..]
hij reageert niet op mijn mails
en ik had vet lang een ban zonder dat ik het wist![]()
ik vind dit wel een bazenaccountquote:
Nee nog niet, maar als hij er nu niet uit wordt gehaald kan het zo erg uit de hand lopen dat uiteindelijk die verstandskies EN de kies daarnaast eruit moetenquote:
hoe spreek je het uitquote:
Weet niet is al sinds vorige weekquote:Op maandag 25 april 2016 15:47 schreef supersof het volgende:
elan wanneer is je dm ban afgelopen
is toch meestal 1 dag maar
Pfff wat een gedoe weerquote:Op maandag 25 april 2016 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar als hij er nu niet uit wordt gehaald kan het zo erg uit de hand lopen dat uiteindelijk die verstandskies EN de kies daarnaast eruit moeten
Rare naamquote:
niet over nadenkenquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
En ik ben best wel bang want die kies zit heeeeel dicht bij een zenuw en er is een miniscule kans dat hij die zenuw raakt en dat een stukje van mijn lip verdoofd raaktHopelijk groeit die zenuw dan aan, anders is het echt kut
Ik laat hem er liever preventief uithalen dan dat ik straks twee kiezen misquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Pfff wat een gedoe weer
Maar als je geen last van hebt hoef je niks aan te doen hé
nee, tjacka zijn naam is gerelateerd met trollenquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Rare naam
regel tjacka maar gewoon weer
Of Eianquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Rare naam
regel tjacka maar gewoon weer
nee die is stomquote:
Komt zelden voor minder dan 1%quote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef supersof het volgende:
En ik ben best wel bang want die kies zit heeeeel dicht bij een zenuw en er is een miniscule kans dat hij die zenuw raakt en dat een stukje van mijn lip verdoofd raaktHopelijk groeit die zenuw dan aan, anders is het echt kut
Mijn vader had dat ook zei hij, maar bij hem is ie weer aangegroeid.quote:
ik ben nog steeds boos op jequote:
Ik durf dat niet, omdat ik anders vanavond niet meer in slaap kom.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga zo misschien wel dutje doen midden in de woonkamer![]()
![]()
hopelijk ben je ook aangenomenquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
En vanochtend had ik een sollicitatiegesprek voor stage en ik vond het best goed gaan![]()
quote:Op maandag 25 april 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader had dat ook zei hij, maar bij hem is ie weer aangegroeid.
Heb trouwens een super leuke brief naar ikea gestuurd, hopelijk mag ik op gesprek komen
Ja, daar ben ik ook wel een beetje bang voor maar kan niet meer wakker blijvenquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, omdat ik anders vanavond niet meer in slaap kom.
hoezoquote:
Ja er stond in de vacature 24-38 uur, maar heb gezegd dat ik zoveel mogelijk wil werkenquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]goed beziiigggg
Je moet trouwens wel minimaal 12 uur in de week werken, weet niet of ik dat had gezegd?
de wat dolloquote:Op maandag 25 april 2016 15:54 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo
alleen maar omdat je niet echt de dollo van elan had
ahhh jaquote:Op maandag 25 april 2016 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja er stond in de vacature 24-38 uur, maar heb gezegd dat ik zoveel mogelijk wil werken
- 1 week voor verstandskies eruit halen
jaa hoop ik ookquote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hopelijk ben je ook aangenomen
waarom dan boosquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
de wat dollo
nee man ik had niet eens ja gezegd, ik had toen nog een relatie gek
Kan je niet een wekker zetten?quote:Op maandag 25 april 2016 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, omdat ik anders vanavond niet meer in slaap kom.
dat je me voor de gek hieldquote:
Hij praat nu ook als een mocroquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
de wat dollo
nee man ik had niet eens ja gezegd, ik had toen nog een relatie gek
ik hield eerder mijzelf voor de gekquote:
Goh?quote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
mijn ex vond het ook altijd heel leuk om mij boos te maken, ik vind dat echt super kut
Hoop echt dat ik word aangenomen danquote:Op maandag 25 april 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh ja![]()
En je kunt echt zo veel werken als je wil bij Ikea, altijd druk, altijd mensen nodig
waren er rellenquote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog staan rellen op de Coolsingel?
Ja blijkbaar niet duidelijk voor hemquote:
quote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
mijn ex vond het ook altijd heel leuk om mij boos te maken, ik vind dat echt super kut
Kan.quote:
Nee joh.quote:Op maandag 25 april 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog staan rellen op de Coolsingel?
Ja, gewoon mega chill..quote:Op maandag 25 april 2016 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoop echt dat ik word aangenomen dan
ohjaa, het is natuurlijk vakantiequote:Op maandag 25 april 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan.
Maar vandaag van 5 tot 12 geslapen al.
Ik wacht gewoon tot vanavond 10 uur ofzo.
wooooow watquote:Op maandag 25 april 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon mega chill..
Wij hebben ook 75 euro vergoeding per half jaar voor sport, als winkel t goed doet krijg je bonus. Was afgelopen jaar bij ons, 75% van je gemiddelde maandloon kreeg je als bonus, even voor de lol 800 euro krijgen OMGGGGGG![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat is bijna nooit
nee je krijgt 75 euro maar je hoeft niet te sportenquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wooooow wat
en hoezo 75 euro vergoeding voor sport?gewoon zomaar, of moet je dan ook echt sporten? sporten bij ikea?
je bent zelf domquote:Op maandag 25 april 2016 16:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee je krijgt 75 euro maar je hoeft niet te sporten
jij bent wel dom hé
Nee, als je bij vereniging oid zit, dan krijg je 75 euro per half jaar vergoed. Gewoon iedere sport waar je contributie voor betaald, dus niet hardlopen oid (of je moet bij hardloopgroep zitten)quote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wooooow wat
en hoezo 75 euro vergoeding voor sport?gewoon zomaar, of moet je dan ook echt sporten? sporten bij ikea?
ja wel hoorquote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf dom
ga je tjacka account maar halen want je bent geen serieuze jongen geworden
Hij heeft wel een beetje een punt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent zelf dom
ga je tjacka account maar halen want je bent geen serieuze jongen geworden
Oh super coolquote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als je bij vereniging oid zit, dan krijg je 75 euro per half jaar vergoed. Gewoon iedere sport waar je contributie voor betaald, dus niet hardlopen oid (of je moet bij hardloopgroep zitten)
Het fruit in het restaurant voor medewerkers is gratis (bananen, druiven, appels, peren blablabla) en allemaal dat soort dingen.
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn echt mega goed
Maar misschien is dit Ikea Delft want is andere Ikea dan Ikea Nederland. Delft = hoofd Ikea en veel luxer blabla
ja oke ik denk niet echt na voordat ik post okequote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja wel hoor
spreek gewoon waarheid
domme vraag
had ik ook gelezen jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:00 schreef Elan het volgende:
Ikea is toch slechte werkgever
Was laatst in nieuws
Want dat is dan die in, Duiven?quote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh super coolzie wel of dat ook voor mij geldt allemaal dan haha
oke nu zijn we weer beste vriendenquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke ik denk niet echt na voordat ik post oke
die gehaktballetjes zijn zo lekkerquote:Op maandag 25 april 2016 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een punt.
Sportvergoeding krijg je doorgaans niet om Zweedse gehaktballetjes in restaurant te eten.
rellen kan altijdquote:Op maandag 25 april 2016 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Toch geen tijdstip om te rellen man
nou niet bestequote:
Verkrachtingquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef Nouri het volgende:
[..]
had ik ook gelezen ja
was toch een aanrandingszaak oid?
wowquote:Op maandag 25 april 2016 16:04 schreef Nouri het volgende:
ik ben blij dat amarantha hier niet meer post
wow eikelquote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkrachting
Maar was heel mooi meisje dus ze zullen sof wel met rust laten wrs
Daardoor werkt Crack er ook al een tijdje natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkrachting
Maar was heel mooi meisje dus ze zullen sof wel met rust laten wrs
jij vindt dat verkrachting op de werkvloer maar moet kunnen?quote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ikea is een slechte werkgever omdat iemand is verkracht? Ik ken dit hele verhaal niet maar ik vind het nu al bijzonder.
quote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
Daardoor werkt Crack er ook al een tijdje natuurlijk
quote:
jij bent echt onaardigquote:
aardige mensen zijn er al genoegquote:
Google eens op angstcultuur Ikea.quote:Op maandag 25 april 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Ikea is een slechte werkgever omdat iemand is verkracht? Ik ken dit hele verhaal niet maar ik vind het nu al bijzonder.
Eén ikea vestiging is representatief voor allemaal? Ikea is een slechte werkgever omdat één manager (waarschijnlijk) van een afdeling kut is?quote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
jij vindt dat verkrachting op de werkvloer maar moet kunnen?
nou ja, als ikea er openlijk geen afstand van neemt vind ik dat een kwalijke zaak jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eén ikea vestiging is representatief voor allemaal? Ikea is een slechte werkgever omdat één manager (waarschijnlijk) van een afdeling kut is?
Dat bedoel ik met bijzonder verhaal
Ja, dat had ik wel gelezen. Hebben we t hier ook gewoon over gehad, was niemand het mee eens. Kan dat dat bij andere vestigingen wel zo is, maar ik herkende er écht niks van.quote:Op maandag 25 april 2016 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Google eens op angstcultuur Ikea.
Stond artikel over in NRC vorig jaar
Ja maar dit kun je dus niet zeggen, Ikea is niet één winkel dus je kunt never nooit zeggen dat heel Ikea slechte werkgever zou zijn. Dat kannie.quote:Op maandag 25 april 2016 16:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
nou ja, als ikea er openlijk geen afstand van neemt vind ik dat een kwalijke zaak ja
net als met is bij de moslims
moet je nagaan hoe erg de angstcultuur is doorgedrongenquote:Op maandag 25 april 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Die hele verkrachting kan ik niet vinden trouwens, als iemand linkje heeft oid. Ben wel benieuwd
Wij van wc-eend....quote:Op maandag 25 april 2016 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel gelezen. Hebben we t hier ook gewoon over gehad, was niemand het mee eens. Kan dat dat bij andere vestigingen wel zo is, maar ik herkende er écht niks van.
Ook dat management op je lippen zou hangen, bij ons hebben we juist mega veel input. En echt twee keer per jaar anonieme vragenlijst over het management en zo, dus ja nee ik persoonlijk herkende dat niet echt. Natuurlijk heeft Ikea wel wat problemen en gaat niet alles soepel voornamelijk door communicatie, maar vooral voor een groot bedrijf vind ik ook dat Ikea dat wel goed doet.
Was in Utrecht in Smalland gebeurt 3 jaar geledenquote:Op maandag 25 april 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Die hele verkrachting kan ik niet vinden trouwens, als iemand linkje heeft oid. Ben wel benieuwd
Of ik werk er oprecht met heel erg veel plezier?quote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij van wc-eend....
Je kan zo bij PR aan de slag.
Internet kan dit niet vindenquote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Was in Utrecht in Smalland gebeurt 3 jaar geleden
was echt een vreselijk verhaalquote:Op maandag 25 april 2016 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Was in Utrecht in Smalland gebeurt 3 jaar geleden
Ja, lijkt wel herfst hier.quote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
Het regent hier echt al een paar uur non-stop. bij jullie ook?
Misschien moet je ook niet in de douche FOKenquote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
Het regent hier echt al een paar uur non-stop. bij jullie ook?
Ja echt vies. En ik moet zo naar buitenquote:
Doe jij dat wel eens elan. Ik nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet je ook niet in de douche FOKen
doei tjackaquote:
Gewoon binnen blijven ja tochhhquote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt vies. En ik moet zo naar buiten
[..]
Doe jij dat wel eens elan. Ik niet
[..]
doei tjacka
Kan wel met mijn telefoon alleen werkt touchscreen dan nietquote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt vies. En ik moet zo naar buiten
[..]
Doe jij dat wel eens elan. Ik niet
[..]
doei tjacka
Nee ik ga zo naar een vriendin toe en daar eten. Vorige week bij haar gegeten en toen kreeg ik een bakje met restjes mee die ik mocht eten omdat zij toch naar haar ouders ging. En gisteren heb ik gekookt en vroeg ik of ze samen met mij de rest wil op eten, aangezien ik voor meerdere dagen kook.quote:
Samen eten is leuuuuuuuuuuuuuuuuk. Samen koken ook?!quote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ga zo naar een vriendin toe en daar eten. Vorige week bij haar gegeten en toen kreeg ik een bakje met restjes mee die ik mocht eten omdat zij toch naar haar ouders ging. En gisteren heb ik gekookt en vroeg ik of ze samen met mij de rest wil op eten, aangezien ik voor meerdere dagen kook.
Wat een leuk dagboekverhaal
Oh mijn telefoon kan dat niet dus als ik douche ben ik helemaal zennn zonder mobielquote:Op maandag 25 april 2016 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel met mijn telefoon alleen werkt touchscreen dan niet
Wanneer ga je beginnen bij Ikea als ze je aannemen
Oke dat is al bijnaquote:Op maandag 25 april 2016 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh mijn telefoon kan dat niet dus als ik douche ben ik helemaal zennn zonder mobiel
Midden juni denk ik. Dan heb ik zomervakantie![]()
Jaa en ze woont echt 600m hiervandaanquote:Op maandag 25 april 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Samen eten is leuuuuuuuuuuuuuuuuk. Samen koken ook?!
Hm ja misschien. Subway was wel leuk, maar je stonk dan zoooo erg naar subway. Maar dat is niet een hoofdreden om er niet meer te werkenquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke dat is al bijna
Zou je niet weer terug naar Subway willen dan?
hehehehe ja dat klopt wel jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa en ze woont echt 600m hiervandaan
Samen koken mehhh, ik vind koken al niet zo heel leuk. En als je samen kookt dan doet eentje bijna niksMaar het is wel gezellig ja, beetje kletsen enzo
gewoon oude kleren dragen en douchen als je klaar bent met werkenquote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien. Subway was wel leuk, maar je stonk dan zoooo erg naar subway. Maar dat is niet een hoofdreden om er niet meer te werken![]()
Of op terras on bediening dan.quote:Op maandag 25 april 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja misschien. Subway was wel leuk, maar je stonk dan zoooo erg naar subway. Maar dat is niet een hoofdreden om er niet meer te werken![]()
Ja maar dan moet ik in de ochtend douchen en in de avond en dat is super slecht. En ik kan mijn haar ook niet elke dag wassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon oude kleren dragen en douchen als je klaar bent met werken
ik stink ook altijd als ik gewerkt heb
quote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Of op terras on bediening dan.
Jij lijkt me echt zo'n horecameisje wel.
ik kom niet vaak in de subway, maar waar ruik je dan naar? Is toch geen frituur oid of wat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in de ochtend douchen en in de avond en dat is super slecht. En ik kan mijn haar ook niet elke dag wassen
hahaquote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Of op terras on bediening dan.
Jij lijkt me echt zo'n horecameisje wel.
Ja echt een subway geur is dat. Dat ruik je ook al als je buiten loopt. Kan het niet echt omschrijvenquote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kom niet vaak in de subway, maar waar ruik je dan naar? Is toch geen frituur oid of wat?
alweerquote:Op maandag 25 april 2016 16:26 schreef Elan het volgende:
Heb de auto van m'n broertje mee volgens mij heb ik boete
oh ja ik douche alleen als ik nog weg ga (wat op zich niet zo bar vaak isquote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik in de ochtend douchen en in de avond en dat is super slecht. En ik kan mijn haar ook niet elke dag wassen
ahhh, moet gewoon keer subway doenquote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt een subway geur is dat. Dat ruik je ook al als je buiten loopt. Kan het niet echt omschrijven
is kut hequote:Op maandag 25 april 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
Duurt echt nog LANG voordat ik weer op mag voor rijexamen![]()
Hm ja kreeg daar twee werkkleding setjes en kan die niet elke dag wassenquote:Op maandag 25 april 2016 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja ik douche alleen als ik nog weg ga (wat op zich niet zo bar vaak is)
maar zijn ook vaak mijn kleren die stinken dus even andere kleren aantrekken scheelt al veel
lol, ja das stomquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging racen bij flitsers.
Hij heeft snelle fiat. Tjacka vindt dit leuk.
Ja, precies twee maanden moet ik wachten. Maar al bijna op de helftquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, moet gewoon keer subway doen![]()
[..]
is kut he
AUTO IS ZO FIJN SOFJEquote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, precies twee maanden moet ik wachten. Maar al bijna op de helft
Meen je die.quote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol, ja das stom
Je kan online zien of je boete hebt he, of je broer dus.
woooow watquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef Elan het volgende:
Dit jaar al bijna 1800 overgemaakt aan CJIB koekoek
yess, inloggen op https://www.cjib.nl/ met je digidquote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je die.
Via welke site dan? Kun je gelijk zien?
Nouja, als ik hem heb dan heb ik niet eens een auto. Al mag ik wel die van mijn vader als hij hem niet gebruikt. En dat is dus ehhh, bijna nooit.quote:Op maandag 25 april 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AUTO IS ZO FIJN SOFJE
ben zo blij met mijnes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie je dan ook jezelf of alleen je autoquote:Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yess, inloggen op https://www.cjib.nl/ met je digid
Kun je ook je flitsfoto's zien![]()
maarquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Vaste flitspalen en trajectcontrole's etc zie je meteen, die sporadische controle's weet ik niet
oh ik moet mijn eigen kleren meenemen dus kan ze ook wassen wanneer ik gewerkt hebquote:Op maandag 25 april 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja kreeg daar twee werkkleding setjes en kan die niet elke dag wassen
Nouja eentje was al 540. Geflitst met 160 waar 90 #genot.quote:
lol het is geen duitsland hierquote:Op maandag 25 april 2016 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja eentje was al 540. Geflitst met 160 waar 90 #genot.
Doorgetrokken streep genot was volgens mij ook bijna 400.
Gaat hard dan.
jaquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nouja, als ik hem heb dan heb ik niet eens een auto. Al mag ik wel die van mijn vader als hij hem niet gebruikt. En dat is dus ehhh, bijna nooit.
yessquote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
maar
waarschijnlijk moet elan dan inloggen met de digid van zijn broertje aangezien het de auto van zijn broertje is?
Ik heb maar één foto en daar zie je alleen achterkant van mn auto.quote:Op maandag 25 april 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
zie je dan ook jezelf of alleen je auto
minimaal 30 km/u verschil, mwahhhh redelijk heel erg veel jawel.quote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
160 linkerrijbaan is niet zo raar toch
Wacht maar tot jij rijbewijs hebt.quote:
Klopt maar was wegwerkzaamheden. Dan rekenen ze dubbel.quote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
160 linkerrijbaan is niet zo raar toch
ohquote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
minimaal 30 km/u verschil, mwahhhh redelijk heel erg veel jawel.
Jaa sowieso handig en had er wel tijd voor toen ik begon met lessenquote:Op maandag 25 april 2016 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat was hier ook.
Nouja, ouders wonen in Brabant en ik in Den Haag dus dan zou ik nooit rijden dus dacht van ja, doe maar niet mn rijbewijs. En nu had ik 'm nodig dus nu ook rijbewijs gehaald en dus meteen auto.
Ik mocht niet van mn ouders (zij betalen) als ik niet ging rijden, vonden ze zonde van het geld enzo en ja, snap ik ergens wel maar toch wel handig als je het hebt voor die paar keer dat het echt handig is en uitkomt![]()
En sowieso handig voor als je moet solliciteren voor als je klaar bent met je opleiding enzo
[..]
yess
[..]
Ik heb maar één foto en daar zie je alleen achterkant van mn auto.![]()
dat is 30 km/u verschil MINIMAAL he.quote:
oh ja dat is niet handig hequote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar was wegwerkzaamheden. Dan rekenen ze dubbel.
ik ben nu al zo vaak boos op de fiets elke keer. ben benieuwd hoe dat in de auto gaatquote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij rijbewijs hebt.
Woon nu gelukkig nu dichter bij werk. Veel snelheidsboetes door haast/mad.
Klopt, maar dacht is gewoon 120.quote:Op maandag 25 april 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
160 waar je 90 mag rijden is wel stom hoor Elan.
160 is gewoon wel echt hard, dat rijden er écht niet veel in Nederland al is het maar omdat je die ruimte heul niet hebt
Mja, moet je niet doen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa sowieso handig en had er wel tijd voor toen ik begon met lessen![]()
Hele spaarrekening leeg door rijbewijs. Al helemaal omdat ik eerste keer gezakt wasbaal er nog steeds van, voel me zo dom
tuurlijk maar als je niet onnodig links rijdt heb je daar toch niet zoveel last van?quote:Op maandag 25 april 2016 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is 30 km/u verschil MINIMAAL he.
Dat gaat echt rap hoor, als zo iemand voorbij je rijdt
Ja ik reed gewoon goed, maar had die bijzondere verrichtingen verprutstquote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, moet je niet doen.
Ik weet niet wat er gebeurd was en misschien was het wel terecht, maar het is alsnog écht een moment opname hoor. Al blijft dat geld kut, is gewoon fucking veel geld.
Zelfdequote:Op maandag 25 april 2016 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nu al zo vaak boos op de fiets elke keer. ben benieuwd hoe dat in de auto gaat!
quote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, maar dacht is gewoon 120.
Boete is bijna altijd stom verder.
Al is de hoogte wel treurig in Nederland
Jawel, want mensen zijn niet goed in het inschatten van snelheid. Als ik auto voor mij wil inhalen en dus naar links ga, grote kans dat die gast die minimaal 30 km/u harder rijd dan ik, óf kei hard op de rem moet of gewoon tegen me aanknalt. En ik schrik me soms gewoon de tyfus als iemand zo tering hard langs komt rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk maar als je niet onnodig links rijdt heb je daar toch niet zoveel last van?
mja, en volgende keer kan het ook weer andersom zijn en argghh, om gek vna te worden wel..quote:Op maandag 25 april 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik reed gewoon goed, maar had die bijzondere verrichtingen verprutst
quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Elan het volgende:
Toen ik Clio van mijn zus leende 2 maanden geen boetes
Ja zal wel inderdaadquote:Op maandag 25 april 2016 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde
Tenzij je leert te beheersen.
Scheelt ook wel of je snelle auto mee hebt of gewoon langzame
A1 is gedeelte 100(trajectcontrole) 120 (in de spits) 130(buiten de spits) en dan nog 100 bij op/afritten.quote:Op maandag 25 april 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]sukkel
Al heb ik soms ook wel op stukken waar je dan ineens 100 moet dat ik dan nog 130 rij. En 130 = 140 in praktijk. Dat wel, iedereen (bijna iedereen) rijdt wel tussen 5 - en 10 km te hard
.
En als alle borden al op 100 staan als spits nog niet echt is begonnen rijdt iedereen hier gewoon 120. Maar ik vind dat er nog bijzonder weinig mensen 130 rijden man, echt. Meeste rijden 120 - 125 oid?
[..]
Jawel, want mensen zijn niet goed in het inschatten van snelheid. Als ik auto voor mij wil inhalen en dus naar links ga, grote kans dat die gast die minimaal 30 km/u harder rijd dan ik, óf kei hard op de rem moet of gewoon tegen me aanknalt. En ik schrik me soms gewoon de tyfus als iemand zo tering hard langs komt rijden
[..]
mja, en volgende keer kan het ook weer andersom zijn en argghh, om gek vna te worden wel..
ik vind fileparkeren echt leukquote:Op maandag 25 april 2016 16:44 schreef Crack_ het volgende:
En toen ik mn rijbewijs had leerde ik pas fileparkeren, hoe mijn rijinstructeur dat leerde daar snapte ik niks van. Nu gewoon inzicht, weet ik hoe mijn auto ongeveer moet staan door gewoon in de spiegel te kijken hoe en wat ipv "Als dit deurtje bij die deur is van die auto, moet je dit draaien en als de voorkant daar is' WAT
Precies.quote:Op maandag 25 april 2016 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
maatje van mij had paar maanden terug zijn beamer gecrasht
had ie ook vaak boete's voor te hard rijden
hij heeft nu een polo uit 99 en nog geen enkele boete
hehe is wel beter voor je danquote:Op maandag 25 april 2016 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Je krijgt dan ook gevoel dat iedereen wil racen opeens.
Met langzame auto geef je geen neuk, lukt toch niet
Achja, misschien moeten mensen nog wennen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
A1 is gedeelte 100(trajectcontrole) 120 (in de spits) 130(buiten de spits) en dan nog 100 bij op/afritten.
En wat je zegt klopt wel, Nederland is op meeste wegen niet geschikt voor 130
hahahaahha ik ben altijd als eerste weg maar na paar meter heb ik mijn 'winst' alweer DIK verloren.quote:Op maandag 25 april 2016 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Je krijgt dan ook gevoel dat iedereen wil racen opeens.
Met langzame auto geef je geen neuk, lukt toch niet
Bij mij begint het wel heftig te trillen bij 140-150. Mn navigatieding danquote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
beter gewoon duitse autobahn
kun je tenminste beetje doorrijden
quote:Op maandag 25 april 2016 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij begint het wel heftig te trillen bij 140-150. Mn navigatieding dan
hoe rijk denk je dat ik ben danquote:Op maandag 25 april 2016 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
daarom ingebouwde navigatie kan ie ook niet gaan trillen
quote:Op maandag 25 april 2016 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaahha ik ben altijd als eerste weg maar na paar meter heb ik mijn 'winst' alweer DIK verloren.
Vond dat mega chill toen ik leen auto had, echt 123 WOWOWOW RIJ AL VIJFTIIIIIIGGG
terwijl bij mij GODVERDOMME SCHIET OP SNELLER SNELLER. Helemaal kut als er dan beetje wind staat op een brug oid, kom godverodmme niet vooruit. En mijn auto komt nog uit 2012, wehhh
had ooit die nieuwe aygo als leenauto, die kleintjes.. Zit godverdomme achteruitrijcamera in, wtf?!?!! hahaahahquote:
echt?! omg, zou dat op het begin nog geen eens durven denk ikquote:Op maandag 25 april 2016 16:51 schreef supersof het volgende:
Als ik mijn rijbewijs heb mag ik ook in de citroën ds van mijn vader rijden zei hij![]()
wel eng vind ik dat hoor
Ja ik was echt super verbaasd dat dat van hem mochtquote:Op maandag 25 april 2016 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ooit die nieuwe aygo als leenauto, die kleintjes.. Zit godverdomme achteruitrijcamera in, wtf?!?!! hahaahah
[..]
echt?! omg, zou dat op het begin nog geen eens durven denk ik![]()
ik les in een wittequote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Jouw auto, Elan? En WP, heb je auto? En sof, waar les je nu in?
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 25 april 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]chevrolet spark
Ik wilde geen hele oude auto want wilde redelijk de zekerheid hebben dat ik er wel even mee vooruit kan en dat ik niet tering hoge rekeningen heel veel hoef te verwachten. En vijf deuren + gas was must, nou alleen deze kon ik betalen hehehe
nee heb ook geen rijbewijs ;squote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik was echt super verbaasd dat dat van hem mocht![]()
Maar ik denk wel op een verlaten terrein ofzo hoor.
hahaha, echt niet?!quote:Op maandag 25 april 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik les in een witte
;s
geen idee hoor welke auto dat is![]()
Wegenbelasting is iets hoger dan met benzine, vanaf 15k km per jaar was gas goedkoper dan benzinequote:Op maandag 25 april 2016 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch.
Zit je wrs ook lekker laag in de wegenbelasting.
Ja een keer en toen heb ik gekeken welke het is en volgens mij heb ik het toen ooit op fok gezet.quote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel heeel leuk
[..]
hahaha, echt niet?!heb je die vraag niet al kei vaak gehad?
[..]
Wegenbelasting is iets hoger dan met benzine, vanaf 15k km per jaar was gas goedkoper dan benzine.
Maar ik rij 30k per jaar dus scheelt nogal heeeeel erg veel. En tanken en maar steeds 'n tientje oid moeten betalen is écht mega chill.
weet wel beetje van autorijden hoorquote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt niet!? Pannenkoek! Wat praat u dan
Heb nu Polo 2014 gti.quote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Dat lijkt me wel episch voor tientje volle tankquote:Op maandag 25 april 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]wel heeel leuk
[..]
hahaha, echt niet?!heb je die vraag niet al kei vaak gehad?
[..]
Wegenbelasting is iets hoger dan met benzine, vanaf 15k km per jaar was gas goedkoper dan benzine.
Maar ik rij 30k per jaar dus scheelt nogal heeeeel erg veel. En tanken en maar steeds 'n tientje oid moeten betalen is écht mega chill.
Je mag die van mij hebbenquote:Op maandag 25 april 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
lijkt me wel gaaf om motorrijbewijs te hebben![]()
quote:
hoezo niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |