Nee, Cholo had er niets mee te maken. Hij stond zelfs met zijn rug naar de ballenjongen.quote:
Hmm, ik lees namelijk via o.a. het AD dat hij 'orders' gaf. Ik weet niet wat ik moet geloven.quote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Cholo had er niets mee te maken. Hij stond zelfs met zijn rug naar de ballenjongen.
De enige instructie die Cholo aan de ballenjongen(s) geeft is dat zij de bal lang moeten vasthouden indien de tegenstander haast heeft om de inworp te nemen.
Gisteren schreef het AD (net als VI, et cetera) nog dat Simeone zelf de bal gooide, dus dat zegt wat dat betreft voldoende.quote:Op zondag 24 april 2016 13:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hmm, ik lees namelijk via o.a. het AD dat hij 'orders' gaf. Ik weet niet wat ik moet geloven.
Voordeel van Atletico is dat ze maar 1 uitwedstrijd hebben. Barcelona en Real Madrid hebben twee uitwedstrijden.quote:Op zondag 24 april 2016 14:12 schreef bambino het volgende:
Normaal gesproken zal Barca dit toch gewoon winnen?
Als je kijkt naar het programma heeft Barca de makkelijkste wedstrijden (op papier).
Real Betis (13)- FC Barcelona
FC Barcelona - Espanyol (15)
Granada CF (17) - FC Barcelona
Atlético Madrid - Rayo Vallecano (16)
Levante UD (20) - Atlético Madrid
Atlético Madrid - Celta de Vigo (6)
Real Sociedad (12) - Real Madrid
Real Madrid - Valencia (9)
Deportivo la Coruña (14) - Real Madrid
Tussen haakjes is huidige plek op ranglijst.
Ik verwacht dat de ze alle 3 de laatste 3 wedstrijden winnen.
Dat maakt voor Barcelona niet uit of ze thuis of uit spelen. Voor Real Madrid wel degelijk, maar die winnen normaal gesproken wel met gemak van Depor, maar niet 1-2-3 van Sociedad.quote:Op zondag 24 april 2016 14:15 schreef iRemco het volgende:
[..]
Voordeel van Atletico is dat ze maar 1 uitwedstrijd hebben. Barcelona en Real Madrid hebben twee uitwedstrijden.
Real walst gewoon over Sociedad heen, alsof Anoeta zo'n onneembare vesting is. Zelfs Getafe kan er afgelopen donderdag winnen. Real heeft juist jarenlang een probleem gehad met Riazor. In de laatste twintig jaar wonnen ze er hooguit drie keer.quote:Op zondag 24 april 2016 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt voor Barcelona niet uit of ze thuis of uit spelen. Voor Real Madrid wel degelijk, maar die winnen normaal gesproken wel met gemak van Depor, maar niet 1-2-3 van Sociedad.
Nee.quote:Op zondag 24 april 2016 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Gameiro supersub achter de Tridente van Camp Nou wordt?
Kijk je de wedstrijd?quote:Op zondag 24 april 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Getafe op een 2-1 voorsprong tegen Valencia.
[ afbeelding ]
Het is dat Levante niet extra twee punten bijschreef, anders was het nog spannender.
Net ingeschakeld. Ik kreeg bloed in mijn ogen bij FEY-UTR.quote:
Abdennour is echt goed. Die tien miljoen is een terechte investering geweest.quote:Op zondag 24 april 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net ingeschakeld. Ik kreeg bloed in mijn ogen bij FEY-UTR.
Zag net Pedro Leon op vrije doortocht naar 3-1.
Hoe gaat de zoektocht van Valencia naar een nieuwe trainer?quote:Op zondag 24 april 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Abdennour is echt goed. Die tien miljoen is een terechte investering geweest.
Laatste tijd geen nieuws over te melden geweest.quote:Op zondag 24 april 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat de zoektocht van Valencia naar een nieuwe trainer?
Schitterende goal. Doet me denken aan Ibrahimovic maar deze is mooier omdat hij op een afgelegen kutveld gemaakt wordt.quote:
Dat kon ik er ook wel uithalen, ging mij om de overige bepalingen. Kan niet ruiken of dat wel of niet relevant is, wellicht staat er iets over (on)voorwaardelijk o.i.d. Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Tres partidos de suspención is toch geen Chinees? Het is zelfs bijna Engels..
Wat denk je.quote:
Ik ben er inmiddels.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef hafcfan het volgende:
Waar blijven de topusers(Pl en Cav bijv)?
PowerLoungenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:00 schreef hafcfan het volgende:
Waar blijven de topusers(Pl en Cav bijv)?
Je uiquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Sergio Ramos pakt een kaart, je verwacht het niet
Bij iedere post tegen dat hoofd aan kijken begint ook een beetje te vervelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Zeven andere spelers, ook leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak; Juanfran, Giménez, Lucas, Gámez; Gabi, Kranevitter, Óliver, Thomas; Correa y Vietto
Wat een geweldige opstelling.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij iedere post tegen dat hoofd aan kijken begint ook een beetje te vervelenKijk je wel eens in de spiegel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Moment geleden weer te zien.quote:
Die Engelsmannen hebben ook niets te zoeken in La Liga.quote:
Ik vind het slechts een verschrikkelijke voetballer, niet mijn type voetballer waar ik tot 04:00 voor zou opblijven.quote:
Niet liegen. Jij blijft voor alles opquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het slechts een verschrikkelijke voetballer, niet mijn type voetballer waar ik tot 04:00 voor zou opblijven.
Zizou is een laffe coachquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:37 schreef Paxcon het volgende:
Waarom nu de bus parkeren?
Tijdens het offensief kwam RSO er niet aan te pas
Tijdens het WK ben ik voorbeeldig op tijd naar bed gegaan omdat ik 's ochtends vroeg op moest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet liegen. Jij blijft voor alles op
lekker Japan - Ivoorkust kijken om 3 uurquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens het WK ben ik voorbeeldig op tijd naar bed gegaan omdat ik 's ochtends vroeg op moest.
Dus jij hebt Ivoorkust-Japan niet gezien? Ga je schamen! Waardeloos!quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens het WK ben ik voorbeeldig op tijd naar bed gegaan omdat ik 's ochtends vroeg op moest.
Dat heb ik dan weer niet gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
lekker Japan - Ivoorkust kijken om 3 uur
Dat was me een partijtje genotquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was echt genot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Kroatische karaokequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Kovacic eigenlijk buiten het bank zitten?
Geld tellen?
Ik vond alleen mijn Ajaxtopic-post een tikkeltje onzinnig, voor de rest gaat het prima.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn gedraagt zich raar de laatste tijd
iddquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn gedraagt zich raar de laatste tijd
O dat had ik niet gezien. Was hier niet in beeld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet aangezien hij een erectie van de 0-1 kreeg.
Stijn zit nu bij Richard op schootquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
O dat had ik niet gezien. Was hier niet in beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Lastig he, Anoeta?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Terechte overwinning.
DM me alsjeblieft voor nog meer open deuren.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord gaat los nu dat wordt cool singel volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag hem nie meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:50 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat Kieft alleen nog bij Ziggo te zien is
Ja, dat wordt me een wereldploeg zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord gaat los nu dat wordt cool singel volgend jaar
Ze zijn een beetje overschat omdat ze een keer van Barcelona wonnen, maar als zelfs Getafe er al kan winnen. Riazor gaat veel meer problemen opleveren, zoals ondergetekende allang wist en zei.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje overschat omdat ze een keer van Barcelona wonnen, maar als zelfs Getafe er al kan winnen. Riazor gaat veel meer problemen opleveren, zoals ondergetekende allang wist en zei.
Hoera voor mij.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje overschat omdat ze een keer van Barcelona wonnen, maar als zelfs Getafe er al kan winnen. Riazor gaat veel meer problemen opleveren, zoals ondergetekende allang wist en zei.
Hoera voor mij.
Hij heeft al die tijd ook bij Sport1/Ziggo gezeten toch?quote:
Dat boekje leverde ook veel centen opquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij sluit het misschien (nog) niet zo netjes af, maar Ziggo geeft hem gewoon serieuze centen
En hij mag praten over voetbal, niets mooier dan dat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij sluit het misschien (nog) niet zo netjes af, maar Ziggo geeft hem gewoon serieuze centen
Das iets heel anders.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Wim geen zin meer heeft om bij die opportunistische zwerm te zitten.
Dat heeft hij met Michel geschreven, natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat boekje leverde ook veel centen op
Vrijwel de hele voetbalwereld is een grote opportunistische zwermquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Wim geen zin meer heeft om bij die opportunistische zwerm te zitten.
Jij hebt duidelijk nog wat te lerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij mag praten over voetbal, niets mooier dan dat.
Sinds Stijn fan is van Pep en Ten Hag neemt hij het allemaal veel te serieus. Alsof we het over hogere wiskunde hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijwel de hele voetbalwereld is een grote opportunistische zwerm
Zo zie jij het.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds Stijn fan is van Pep en Ten Hag neemt hij het allemaal veel te serieus. Alsof we het over hogere wiskunde hebben
Dat klopt niet helemaal. Jij snapt ook wel dat een Bourgondisch elftal als FC Utrecht ook tijd nodig heeft om zich aan te passen aan een systeem en lang niet alle spelers passen in dat elftal. Dat noem ik slechts een proces. Raak niet in paniek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je begon al over processen. Je bent helemaal gehersenspoeld.
Oneens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is hands.
Atletico penalty ontnomen.
Wie hoop jij dat er kampioen wordt?quote:
FC Barcelona of Atlético Madrid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er kampioen wordt?
Dat zijn ook wel mijn favorieten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Barcelona of Atlético Madrid.
Sow, ik doe geen oog meer dicht vannachtquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef franske19 het volgende:
Atletico? Geer en Goor is nog leuker.
Saaier dan Arsenal - Norwich kan nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:07 schreef franske19 het volgende:
Atletico? Geer en Goor is nog leuker.
De #WengerOut parade is dan het leukstquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:15 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Saaier dan Arsenal - Norwich kan niet
Een Armeniër aanzien voor een Turk schijnt wat gevoelig te liggenquote:
Arsenal is nog altijd leuker maar wel drama niveau de laatste weken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:15 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Saaier dan Arsenal - Norwich kan niet
In het kader van de mafketels, neem voor de gein een kijkje in het Ajaxtopicquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een stelletje mafketels ook af en toe hier. Nagenoeg elke week weer kijken en net zo vaak klagen dat het 'saai' is.
Dat zat hij anderhalve week ook al. Tegen Sevilla speelde Musonda ook slechts 51 minuten.quote:
Principieel weiger ik in de clubtopics te komen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In het kader van de mafketels, neem voor de gein een kijkje in het Ajaxtopic
Ah, dat heb ik dan gemist in het zappen tussen LBL en de pot.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zat hij anderhalve week ook al. Tegen Sevilla speelde Musonda ook slechts 51 minuten.
Dan zal ik je vertellen dat er volk is wat Ajax niet als favoriet ziet tegen De Graafschapquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Principieel weiger ik in de clubtopics te komen.
Ik kan wel gokken wie dat heeft gezegdquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zal ik je vertellen dat er volk is wat Ajax niet als favoriet ziet tegen De Graafschap
Dat is een onjuiste bewering, en het heeft ook niet met verdedigende statistieken te makenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan wel gokken wie dat heeft gezegd
Gudelj de sterspeler
Aantrekkelijk voetbal want de meeste 'kansen'quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is een onjuiste bewering, en het heeft ook niet met verdedigende statistieken te maken
Wat is er mis met Granada?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees voor Granada met hun schema.
Nee, ik probeerde te zeggen dat ik vrees dat Granada eruit vliegt. Las Palmas is wel uitgespeeld, maar Sevilla uit en Barcelona thuis is echt kudt.quote:
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 20:04:30Ongehoord: Atlético Madrid heeft dit seizoen nu 34 keer de 0 gehouden in 53 officiële wedstrijden. reageer retweet
Wattwitter:VI_nl twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 20:04:40Atlético Madrid dreigde punten te verspelen. Tot Antoine Griezmann in het veld kwam...https://t.co/sjYOyryE3a https://t.co/6AmOdNI646 reageer retweet
Het schijnt dat je bij 0-0 geen 3 punten krijgt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wattwitter:VI_nl twitterde op zaterdag 30-04-2016 om 20:04:40Atlético Madrid dreigde punten te verspelen. Tot Antoine Griezmann in het veld kwam...https://t.co/sjYOyryE3a https://t.co/6AmOdNI646 reageer retweet
''Dreigde punten te verspelen''.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat je bij 0-0 geen 3 punten krijgt.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is toch fan van zoals jij het liefkozend noemt NEK?
En terecht. Als ik dat veld op ga staat daar nog een veel grotere straf opquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Messi krijgt geel voor op het veld staan...
Ik heb de indruk dat ie buiten Barcelona niet erg geliefd isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |