Ja, maar toen zat ik al thuis.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:05 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
maar toch weer ergens anders neergelegd ?
je kunt nu toch gaan?quote:
Genoeg benzine verspild deze maand.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
je kunt nu toch gaan?
koop je oranje tape, is vandaag vast overal te koop
Zwollywood ga ik niet redden qua afstand helaasquote:Op woensdag 27 april 2016 11:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom je hem halen? Kom je dan ook hier langs? Je krijgt nog een LP geloof ik
ga dan ook diesel verstokenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg benzine verspild deze maand.
QFTquote:
Jaquote:Op donderdag 28 april 2016 23:03 schreef GodmotherR49 het volgende:
Ligt die stok nu nog steeds eenzaam te wezen daar
quote:Op vrijdag 29 april 2016 07:56 schreef Fogel het volgende:
* Fogel boekt een nieuwe vergadering in Nederland
The stok will be mine!
Ooit...
Niks mis met Zwolle. Gewoon flauw van Nattekat dat ie er niet even heen fietst. Ligt vlakbij Haerst waar hij wel heen wilde.quote:
Ik was in zwolle op de dag dat Herman Brood in A'dam van het hilton hotel af sprong.Dus het heeft voor mij altijd een negatieve bijsmaak gehadquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks mis met Zwolle. Gewoon flauw van Nattekat dat ie er niet even heen fietst. Ligt vlakbij Haerst waar hij wel heen wilde.
Als je me niet voor niets had laten rijden, had ik hem dinsdag opgehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2016 10:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niks mis met Zwolle. Gewoon flauw van Nattekat dat ie er niet even heen fietst. Ligt vlakbij Haerst waar hij wel heen wilde.
als je beter gelezen had......quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je me niet voor niets had laten rijden, had ik hem dinsdag opgehaald
Daar lag het probleem nietquote:
tja... ik had het wel door hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar lag het probleem niet
Spezza deed voor de verandering weer eens enorm vaag omtrent zijn actie, en ervaring leert dat ie hem dan niet heeft.
Jajaquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:49 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
tja... ik had het wel door hoor
quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar lag het probleem niet
Spezza deed voor de verandering weer eens enorm vaag omtrent zijn actie, en ervaring leert dat ie hem dan niet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |