Wat vind je er precies zonde aan?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je wel een punt denk ik, schat dat het ook een en al ellende was geworden. Maar toch is't zonde.
Als er 1 je interessant genoeg vond voor een vervolg, moeten er meerderen zijn die er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:22 schreef MrBradge het volgende:
Ja, dat inderdaad! Vind ik erg jammer, het daten gaat wel redelijk, maar het kwam nooit verder dan een eerste date met een "eventueel vervolg" Wat er dan vervolgens nooit kwam omdat ze mij dan toch niet zo interessant vonden.
Maar het is inderdaad wel beter.
Dus je hebt, zoals ik al vermoedde en gezegd heb, helemaal geen alternatieven. Je bijt je in deze meid vast, omdat het alternatief is dat je niks hebt en dat wil je niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
Ja, zal ook wel. Maar ben altijd stiekem wel een beetje "angstig" Dat ik m`n hele leven alleen blijf
Er zijn wel meiden waar ik mee praat, en sommige willen ook wel daten, maar dan komt er wat tussen of ik word aan een lijntje gehouden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je hebt, zoals ik al vermoedde en gezegd heb, helemaal geen alternatieven. Je bijt je in deze meid vast, omdat het alternatief is dat je niks hebt en dat wil je niet.
Exact, geen alternatieven dus. En dus is iets, hoe kansloos dat iets ook is, beter dan niets. Had dat dan straks direct toegegeven toen ik t zei. Het lag er dik op. Kap die meid af, alleen zijn is beter dan dat drama van dit mokkel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Er zijn wel meiden waar ik mee praat, en sommige willen ook wel daten, maar dan komt er wat tussen of ik word aan een lijntje gehouden.
Ja eh, okeniet echt alternatieven dus
![]()
Ja, moet het wel afkappen he...quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Exact, geen alternatieven dus. En dus is iets, hoe kansloos dat iets ook is, beter dan niets. Had dat dan straks direct toegegeven toen ik t zei. Het lag er dik op. Kap die meid af, alleen zijn is beter dan dat drama van dit mokkel.
Je moet gewoon minder wanhopig zijn.
Neem je verantwoordelijkheid. Bied haar ouders aan om met haar te trouwen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
Ja, zal ook wel. Maar ben altijd stiekem wel een beetje "angstig" Dat ik m`n hele leven alleen blijf
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Neem je verantwoordelijkheid. Bied haar ouders aan om met haar te trouwen.
Serieus, die ouders zijn gewoon bang dat jij zo een jongen bent die wel de lusten neemt, maar niet de lasten. Dit is een alles of niets situatie, waarbij je ofwel veel verantwoordelijkheid neemt of de boot moet laten varen. Kijk ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan, maar het zal heus niet zo zwart-wit zijn als die meid het zegt. Je hebt zelf niet eens met haar ouders gesproken.quote:
Als iemand niet Christelijk is, kan dat voor sommige Christenen reden genoeg zijn om iemand die ze niet gezien te hebben, ongeschikt te achten voor een relatie met hun dochter.quote:Op zondag 24 april 2016 16:12 schreef schrijfveer het volgende:
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die meid jou niks vond en de reactie van haar ouders als excuus gebruikte om niet meer verder met je te hoeven daten. Ik bedoel je hebt haar ouders nog nooit ontmoet en ze reageren al meteen zo heftig op je. Ik vraag me dan af wat dat meisje allemaal over jou verteld heeft.
Vertel meer?quote:Op maandag 25 april 2016 08:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Letterlijk 3 weken geleden had je nog een date met een meisje die zich heel absurd aan het gedragen was. Je maakt net iets teveel ongewone en soms onrealistische dingen mee.
Online Soccer Manager daten?quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen voor mijn kinderen. Toch belangrijk dat ze een beetje OSM daten.
Gadverdamme, fucking hellquote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Haar moeder kwam daar natuurlijk achter, en:
- Ik moest een soa test ondergaan.
- Zij moest een soa test ondergaan.
- Ze moest een zwangerschapstest ondergaan.
- Ze mocht een jaar lang niet met jongens behalve familie in contact komen.
Ons Soort Mensen; mensen in de zelfde sociaal-maatschappelijke klasse.quote:
Natuurlijk is die niet goed, maar zij is waarschijnlijk ook niet helemaal goed. Als je in zo'n gezin opgroeit, raak je sowieso flink beschadigd. Erg triest.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Nou vraag ik mij dan af, in hoeverre is de band met je ouders nog "goed" Als je zo enorm word gemanipuleerd en word tegen gehouden door ze?
Deze mensen wetenquote:Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol inderdaad. Hoe langer de rok, des te natter het hok.
Als ze niet katholiek zijn of orthodox wegrennen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Heb een aantal keer met een meid gedate van in de 20 met zwaar christelijke ouders (Als in, geen tv kijken, in de avond binnen blijven, op zondag naar de kerk en dat was het wel) En dat verliep niet al te best..
Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven
Haar moeder kwam daar natuurlijk achter, en:
- Ik moest een soa test ondergaan.
- Zij moest een soa test ondergaan.
- Ze moest een zwangerschapstest ondergaan.
- Ze mocht een jaar lang niet met jongens behalve familie in contact komen.
En de ergste:
Haar ouders hadden het huis van hun overleden grootmoeder gekocht voor haar om in te wonen, maar ze is dus gedwongen om weer bij haar ouders te komen wonen want jongens over de vloer kon echt niet, en nu staat dat huis dus te koop.
Ze verzette zich er ook niet tegen (Ondanks dat die meid zelf totaal niet gelovig was) En zei dat we er maar een punt achter moesten zetten want haar ouders wilde haar niet kwijt en ze wilde de band met haar ouders niet verneuken.
Nou vraag ik mij dan af, in hoeverre is de band met je ouders nog "goed" Als je zo enorm word gemanipuleerd en word tegen gehouden door ze?
Meid in kwestie zei wel dat ik haar mocht contacten als dat goed voelde voor mij (Was er nogal van geschrokken dat ze zo erg word tegengehouden terwijl ze op zichzelf woonde én niet gelovig was) En dat ze mij ook wel weer zou berichten als de band met haar ouders weer goed was.
Nu zijn we zeg maar 3 weken verder en vraag ik mij af, kan het kwaad om haar weer een berichtje te sturen?
als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
Heb mij er al overheen gezet, vergeten en door met het leven. Stuk prettiger zo
Mooi zo. Case closed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
No more dramaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutie
lekker snel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven
Klinkt als Genemuiden of Staphorst. Hoe oud is die chick? Daarnaast zou ik voorzichtig zijn met dat soort mensen, ik weet niet of je dat als schoonfamilie wil. Mijn ouders waren niet zo erg gelukkig, maar ook behoorlijk. Redelijke schade van ondervonden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ze is niet super aantrekkelijk.
Maar dat is dus ook het probleem, die ouders hebben mij nog nooit ontmoet en hadden al wel meteen een oordeel klaar want:
- Ik was niet gelovig.
- Ging niet naar de kerk.
- Kwam niet uit een rijke leefomgeving.
- Had geen goed betaalde baan.
Dus dan kan ik doen wat ik wil maar hebben die ouders sowieso al niks met mij denk ik.
Ik vermoed zelfs dat het in bepaalde kringen zoals gereformeerden dan ook nog uit maakt in welke kerk je zit, en hoe streng.quote:Op zondag 24 april 2016 23:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Als iemand niet Christelijk is, kan dat voor sommige Christenen reden genoeg zijn om iemand die ze niet gezien te hebben, ongeschikt te achten voor een relatie met hun dochter.
Het gaat hier helemaal niet om het geloof. Het gaat hier om manipulatieve ouders en een beïnvloedbare dochter.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zoiets van, die meid maakte daar totaal geen punt van, en die zei al, al woon je in een hutje op de hei, interesseert mij niet.
Maar die ouders maken daar zo`n punt van, en hebben er voor gezorgd dat die meid het afkapte..
Terwijl die ouders mij niet eens hebben ontmoet, en ook niet de kans gaven (Heb aangeboden om met ze te praten om het een en ander aan ze uit te leggen) om met mij te praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |