abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161647929
Heb een aantal keer met een meid gedate van in de 20 met zwaar christelijke ouders (Als in, geen tv kijken, in de avond binnen blijven, op zondag naar de kerk en dat was het wel) En dat verliep niet al te best..

Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven

Haar moeder kwam daar natuurlijk achter, en:

- Ik moest een soa test ondergaan.
- Zij moest een soa test ondergaan.
- Ze moest een zwangerschapstest ondergaan.
- Ze mocht een jaar lang niet met jongens behalve familie in contact komen.

En de ergste:

Haar ouders hadden het huis van hun overleden grootmoeder gekocht voor haar om in te wonen, maar ze is dus gedwongen om weer bij haar ouders te komen wonen want jongens over de vloer kon echt niet, en nu staat dat huis dus te koop.

Ze verzette zich er ook niet tegen (Ondanks dat die meid zelf totaal niet gelovig was) En zei dat we er maar een punt achter moesten zetten want haar ouders wilde haar niet kwijt en ze wilde de band met haar ouders niet verneuken.

Nou vraag ik mij dan af, in hoeverre is de band met je ouders nog "goed" Als je zo enorm word gemanipuleerd en word tegen gehouden door ze?

Meid in kwestie zei wel dat ik haar mocht contacten als dat goed voelde voor mij (Was er nogal van geschrokken dat ze zo erg word tegengehouden terwijl ze op zichzelf woonde én niet gelovig was) En dat ze mij ook wel weer zou berichten als de band met haar ouders weer goed was.

Nu zijn we zeg maar 3 weken verder en vraag ik mij af, kan het kwaad om haar weer een berichtje te sturen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 12:17:14 ]
pi_161647955
christengekkies hebben ook een pik nodig TS, gewoon doen.
pi_161647988
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Heb een aantal keer met een meid gedate van in de 20 met zwaar christelijke ouders (Als in, geen tv kijken, in de avond binnen blijven, op zondag naar de kerk en dat was het wel) En dat verliep ook niet al te best..

En na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven

En de ergste:

Haar ouders hadden het huis van hun overleden grootmoeder gekocht voor haar om in te wonen, maar ze is dus gedwongen om weer bij haar ouders te komen wonen want jongens over de vloer kon echt niet, en nu staat dat huis dus te koop.

Ze verzette zich er ook niet tegen (Ondanks dat die meid zelf totaal niet gelovig was) En zei dat we er maar een punt achter moesten zetten want haar ouders wilde haar niet kwijt en ze wilde de band met haar ouders niet verneuken.

Nou vraag ik mij dan af, in hoeverre is de band met je ouders nog "goed" Als je zo enorm word gemanipuleerd en word tegen gehouden door ze?

Meid in kwestie zei wel dat ik haar mocht contacten als dat goed voelde voor mij (Was er nogal van geschrokken dat ze zo erg word tegengehouden terwijl ze op zichzelf woonde én niet gelovig was) En dat ze mij ook wel weer zou berichten als de band met haar ouders weer goed was.

Nu zijn we zeg maar 3 weken verder en vraag ik mij af, kan het kwaad om haar weer een berichtje te sturen?
Je vraagt dit uit puur eigenbelang. Het interesseert geen moer of die relatie tussen haar en haar ouders door alle andere mensen behalve hun 3 als 'goed' of wat dan ook bestempeld wordt. Als zij 3 het daar mee eens zijn (en dat zijn ze) is dat alles wat telt, ongeacht wat jij daar van vindt.

Feit is dat een relatie tussen jullie blijkbaar niet mogelijk is, en zij laat zich door haar ouders dus beinvloeden. Dat kun je leuk vinden en niet leuk vinden maar feit is en blijft dat zij zich schikt naar haar ouders.

Dan kun jij wel een berichtje willen sturen omdat jij niet wil opgeven maar dat gaat je helemaal niks brengen, behalve diezelfde shit, nogmaals.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 12:18:54 ]
pi_161648074
Onzin...
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:24:24 #5
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_161648082
Is ze zo super aantrekkelijk dat ze normaal een betere kerel kan krijgen, maar die krijgt ze niet omdat ze constant belemmerd wordt door haar ouders?
In dat geval is er voor jou alleen winst als je je naar de regels van haar ouders gaat gedragen.
Als ze niet zo super aantrekkelijk is, zou ik op zoek gaan naar een beter exemplaar.
pi_161648134
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:24 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Is ze zo super aantrekkelijk dat ze normaal een betere kerel kan krijgen, maar die krijgt ze niet omdat ze constant belemmerd wordt door haar ouders?
In dat geval is er voor jou alleen winst als je je naar de regels van haar ouders gaat gedragen.
Als ze niet zo super aantrekkelijk is, zou ik op zoek gaan naar een beter exemplaar.
Nee, ze is niet super aantrekkelijk.
Maar dat is dus ook het probleem, die ouders hebben mij nog nooit ontmoet en hadden al wel meteen een oordeel klaar want:

- Ik was niet gelovig.
- Ging niet naar de kerk.
- Kwam niet uit een rijke leefomgeving.
- Had geen goed betaalde baan.

Dus dan kan ik doen wat ik wil maar hebben die ouders sowieso al niks met mij denk ik.
pi_161648149
quote:
*knip
Is het wel het geloof? Denk eerder dat de dame in kwestie "psychische belemmeringen" heeft, waardoor haar ouders haar willen behoeden voor impulsief en zelf-destructief gedrag.

Als je zo enorm om haar geeft, zou je juist blij moeten zijn dat haar ouders zo goed op haar letten, want het klinkt namelijk alsof jullie in een sneltreinvaart zijn vertrokken, zonder zelf goed de gevolgen hiervan te kunnen zien.

Als ze aangegeven heeft dat je contact mag opnemen, en je wilt het graag, gewoon doen. Maar wel pas als je geaccepteerd hebt dat haar ouders geen kwade intenties hebben. Probeer het een tijdje rustig aan te doen, zodat die ouders voelen dat je serieus bent en hun zorgen en geloof ook serieus neemt.

Succes!
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:27:43 #8
455509 OliverNelsonRemix
pi_161648158
Het probleem is dat ze niet super aantrekkelijk is?

Ik dacht dat dat het probleem juist oploste? ;)
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:28:22 #9
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161648170
Als er 1 iemand baat heeft bij het geloof en vastigheid in zijn leven dan ben jij het wel Braddie. Ik zou deze niet laten lopen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_161648192
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:27 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Is het wel het geloof? Denk eerder dat de dame in kwestie "psychische belemmeringen" heeft, waardoor haar ouders haar willen behoeden voor impulsief en zelf-destructief gedrag.

Als je zo enorm om haar geeft, zou je juist blij moeten zijn dat haar ouders zo goed op haar letten, want het klinkt namelijk alsof jullie in een sneltreinvaart zijn vertrokken, zonder zelf goed de gevolgen hiervan te kunnen zien.

Als ze aangegeven heeft dat je contact mag opnemen, en je wilt het graag, gewoon doen. Maar wel pas als je geaccepteerd hebt dat haar ouders geen kwade intenties hebben. Probeer het een tijdje rustig aan te doen, zodat die ouders voelen dat je serieus bent en hun zorgen ook serieus neemt.

Succes!
Het is voornamelijk het geloof, die ouders houden haar heel erg onder de duim, en ook wat ik in m`n laatste bericht schreef, die ouders vonden mij zonder ook maar 1 woord met mij te hebben gesproken al niks want ik was niet christelijk, ging niet naar de kerk, kwam niet uit een rijke leefomgeving en had geen goed betaalde baan.

Ga er even over nadenken, want daarom open ik ook dit topic, om van andere meningen te krijgen hier over. Thanks :)
pi_161648199
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:26 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Maar dat is dus ook het probleem, die ouders hebben mij nog nooit ontmoet en hadden al wel meteen een oordeel klaar want:

- Ik was niet gelovig.

Dus dan kan ik doen wat ik wil maar hebben die ouders sowieso al niks met mij denk ik.
En nu voldoe je daar wel aan? :')
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161648222
Braddie je moet hier goed over nadenken, wil je je leven hiermee delen? Want als je er eenmaal inzit is het vrij moeilijk om eruit te komen ;)
pi_161648230
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

En nu voldoe je daar wel aan? :')
Nee, maar ik heb zoiets van, die meid maakte daar totaal geen punt van, en die zei al, al woon je in een hutje op de hei, interesseert mij niet.
Maar die ouders maken daar zo`n punt van, en hebben er voor gezorgd dat die meid het afkapte..

Terwijl die ouders mij niet eens hebben ontmoet, en ook niet de kans gaven (Heb aangeboden om met ze te praten om het een en ander aan ze uit te leggen) om met mij te praten
pi_161648255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:29 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Het is voornamelijk het geloof, die ouders houden haar heel erg onder de duim, en ook wat ik in m`n laatste bericht schreef, die ouders vonden mij zonder ook maar 1 woord met mij te hebben gesproken al niks want ik was niet christelijk, ging niet naar de kerk, kwam niet uit een rijke leefomgeving en had geen goed betaalde baan.

Ga er even over nadenken, want daarom open ik ook dit topic, om van andere meningen te krijgen hier over. Thanks :)
Des te belangrijker dat jij haar het gevoel geeft dat ze niet moet vervreemden van haar ouders. Niet pushen, gewoon meegaan in hun flow.
Het is namelijk niet gek dat je als ouders even gaat steigeren als je dochter met iemand thuiskomt die 180 graden tegenovergesteld is van je eigen levensopvatting.
pi_161648271
quote:

[..]

- Ik was niet gelovig.

- Ze is niet super aantrekkelijk.
- ze heeft een familie die haar (zoals jij het ziet in ieder geval) kort houdt (uit religieuze overwegingen).
- Ze gaat daar volledig in mee.
- Deze hele situatie heeft tot nu toe alleen maar gedoe opgeleverd.

En toch wil jij niet opgeven. Wow...dan heb je dus écht geen andere alternatieven dan zij, want anders had je je hier niet zo in vastgebeten. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 12:33:27 ]
pi_161648296
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:31 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Des te belangrijker dat jij haar het gevoel geeft dat ze niet moet vervreemden van haar ouders. Niet pushen, gewoon meegaan in hun flow.
Het is namelijk niet gek dat je als ouders even gaat steigeren als je dochter met iemand thuiskomt die 180 graden tegenovergesteld is van je eigen levensopvatting.
Ik moedigde het juist aan om wat meer richting de regels van die ouders te leven en wat meer naar die ouders te gaan luisteren. Zodat dit misschien nog wat zou worden, maar dat schoot ook niks op.
pi_161648324
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

- Ze is niet super aantrekkelijk.
- ze heeft een familie die haar (zoals jij het ziet in ieder geval) kort houdt (uit religieuze overwegingen).
- Ze gaat daar volledig in mee.
- Deze hele situatie heeft tot nu toe alleen maar gedoe opgeleverd.

En toch wil jij niet opgeven. Wow...dan heb je dus écht geen andere alternatieven dan zij, want anders had je je hier niet zo in vastgebeten. :')
Oh jawel, ik heb wel andere alternatieven hoor ;)
Maar ik vind het jammer dat het zo is gegaan, want zelfs normaal praten zit er niet meer in.

Het hoeft voor mij helemaal niet weer te worden zoals het was (Heb ik zelf niet echt meer behoefte aan) Maar normaal contact zou toch wel mogelijk zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 12:35:30 ]
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:37:04 #18
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161648372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Maar ik vind het jammer dat het zo is gegaan, want zelfs normaal praten zit er niet meer in.

Het hoeft voor mij helemaal niet weer te worden zoals het was (Heb ik zelf niet echt meer behoefte aan) Maar normaal contact zou toch wel mogelijk zijn?
Maar wil je normaal contact of wil je een relatie met haar? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
pi_161648375
Wil je dat als schoonouders hebben.
Zij zal waarschijnlijk trouw blijven aan haar ouders. Volgens mij is dat nog vrij normaal daar boven.

Als jij daar zin in hebt moet je het doen. Kijk zij zal niet nu bij jou gaan intrekken. Dus je hebt nogal een aardig tijdje met die zwarte kousen familie te maken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_161648381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:35 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Wat wil je eigenlijk bereiken. Wat is je doel? Wil je HAAR vanwege haar, of is dit gewoon je trots (of wanhopigheid) die per se niet op wil geven, want als jij genoeg alternatieven hebt en deze meid geeft alleen maar problemen en ze is dan ook nog eens niet heel erg aantrekkelijk, dan ga jij mij niet vertellen dat jij zoveel alternatieven hebt, want anders ging je je deze hoofdpijn niet opzoeken.
pi_161648391
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:33 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik moedigde het juist aan om wat meer richting de regels van die ouders te leven en wat meer naar die ouders te gaan luisteren. Zodat dit misschien nog wat zou worden, maar dat schoot ook niks op.
Tja.. Lastige situatie, zeker voor de dame in kwestie.
pi_161648401
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:37 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Maar wil je normaal contact of wil je een relatie met haar? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
Ik wil normaal contact met haar, en dan die ouders leren kennen en misschien van daaruit weer verder waar wij gebleven waren? Maar wel op zo`n manier dat ook die ouders gewoon weten dat ik geen kwade bedoelingen heb zeg maar.
pi_161648424
[quote]0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Wat wil je eigenlijk bereiken. Wat is je doel?

Ik wil haar vanwege haar. wat ik ook al net aan MPC60 meldde, eerst maar weer normaal contact, en dan die ouders leren kennen zodat die hopelijk doorkrijgen dat ik helemaal de kwaadste niet ben, en dan misschien met haar verder waar we gebleven waren?
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:40:09 #24
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161648433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:38 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik wil normaal contact met haar, en dan die ouders leren kennen en misschien van daaruit weer verder waar wij gebleven waren? Maar wel op zo`n manier dat ook die ouders gewoon weten dat ik geen kwade bedoelingen heb zeg maar.
Pfoe moeilijk man, als je gewoon vrienden wil zijn zou ik zeggen laat gaan maar als je denkt de liefde van je leven mis te lopen dan zou ik er nu vol voor gaan. Helemaal als ze, zoals je zegt, verder niets met het geloof van haar ouders heeft.
pi_161648484
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:39 schreef MrBradge het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 april 2016 12:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Wat wil je eigenlijk bereiken. Wat is je doel?

Ik wil haar vanwege haar. wat ik ook al net aan MPC60 meldde, eerst maar weer normaal contact, en dan die ouders leren kennen zodat die hopelijk doorkrijgen dat ik helemaal de kwaadste niet ben, en dan misschien met haar verder waar we gebleven waren?
Je weet zelf wel dat dat niet gaat gebeuren. Dit is religie waar je mee te maken hebt, dat is niet vatbaar voor logica. Daarnaast, als jij betere alternatieven had was je hier niet mee doorgegaan.

Het is gewoon heel simpel, je wil gewoon niet accepteren dat het niet gaat werken, maar daar ga je vanzelf achter komen.

Het staat er een beetje bot, maar zo bot bedoel ik het niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 12:42:34 ]
pi_161648487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:40 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Pfoe moeilijk man, als je gewoon vrienden wil zijn zou ik zeggen laat gaan maar als je denkt de liefde van je leven mis te lopen dan zou ik er nu vol voor gaan. Helemaal als ze, zoals je zegt, verder niets met het geloof van haar ouders heeft.
Ja precies, maar ze heeft het wel afgekapt mede door dat geloof (Althans, door haar ouders)
Zit zelf ook in dubio weet je, het is niet de liefde van m`n leven maar ik vind het jammer dat het zo moet zeg maar.

Ik wil in eerste instantie gewoon vrienden met haar zijn en dan verder kijken, maar als dat niet gaat vanwege het geloof van haar ouders en dus ja, haar ouders. Schiet dat niet op.
pi_161648507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je weet zelf wel dat dat niet gaat gebeuren. Dit is religie waar je mee te maken hebt, dat is niet vatbaar voor logica. Daarnaast, als jij betere alternatieven had was je hier niet mee doorgegaan.

Het is gewoon heel simpel, je wil gewoon niet accepteren dat het niet gaat werken, maar daar ga je vanzelf achter komen.

Het staat er een beetje bot, maar zo bot bedoel ik het niet.
Ik begrijp je volkomen, ik wil het misschien ook niet accepteren. Heb wel met andere meiden gedate in de tussentijd, maar haar kreeg ik niet uit m`n hoofd helaas.

Denk dat het inderdaad (wat MPC60 ook zegt) Beter is om er dan maar mee te stoppen.
pi_161648524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:43 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik begrijp je volkomen, ik wil het misschien ook niet accepteren. Heb wel met andere meiden gedate in de tussentijd, maar haar kreeg ik niet uit m`n hoofd helaas.

Denk dat het inderdaad (wat MPC60 ook zegt) Beter is om er dan maar mee te stoppen.
Dat denk ik ook.
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:45:25 #29
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161648535
Scheelt weer een diesel aanschaffen en afstand doen van je betrouwbare smurf.
pi_161648540
Jij hebt echt van die sterke verhalen steeds!
pi_161648796
Die zijn wel vaak bloedgeil dus die zou ik koste wat kost aanhouden TS.
pi_161648832
quote:

[..]

- Ik was niet gelovig.

Vertel haar omwille van de ouders dat je nu die dingen allemaal wel aan het doen bent, plus dat je je in de vrije tijd je bezighoudt met het verspreiden van het geloof en een christelijke kringloopwinkel financieel ondersteunt, zo ook verspreiding van flyers voor de plaatselijke kerk (zou fijn zijn als het dezelfde soort kerkstroming betrof als waar de ouders zich mentaal in hebben gevestigd).

Een leugen om een leugen.

Pas als je een half jaar een relatie met haar hebt, en haar bevrijd hebt van die christelijke greep, vertel haar voorzichtig dat je alles gelogen hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Metalfrost op 23-04-2016 13:09:49 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_161648834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:01 schreef TUFKAL het volgende:
Die zijn wel vaak bloedgeil dus die zou ik koste wat kost aanhouden TS.
Lol inderdaad. Hoe langer de rok, des te natter het hok.
pi_161649072
Zijn altijd de beste mensen. We woonden eerder in de Betuwe en sprak toen een achterbuurvrouw die had gebroken met de familie vanwege het geloof, zij beschreef het als een ziekelijke sekte en was blij dat ze er niets meer mee te maken had, haar kinderen konden nu vrij opgroeien zonder regels. Voor een cursus moest ik altijd verderop zijn, ook zwaar gelovig als in geen tv, zondag kerk enz enz, maar wel tv kijken in de cursusruimte konden ze gewoon de zenders ontvangen of op de labtop uitzending gemist.
Het mafst was nog wel toen ik het huis in de verkoop had, had ik een opvallende kleur auto, bij de winkel kwam een meisje van 20 naar mij toe met de vraag waar ik ging wonen want ze herkende de auto die altijd naast het huis stond, toen ik zei dat ik terug naar Assen ging wou ze haast mee, ze vond het afschuwelijk om daar te wonen en smeekte regelmatig haar vriend om ergens anders te gaan wonen.

Ik heb meiden onder de brug snel spijkerbroeken zien aantrekken voor ze naar school gingen, snel make up zien opdoen voor ze naar school gingen omdat ze dat gewoon niet van hun ouders mochten.

Ik weet wel je komt er heel moeilijk bij weg, maar er tussen komen is nog moeilijker, ze moeten niets van buitenstaanders hebben.
pi_161649076
Wat een gedoe. Gedoe moet je niet willen.
Ja doei.
pi_161649166
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gedoe. Gedoe moet je niet willen.
Gedoe is best leuk, soms.
Google is your friend, abuse your friends
pi_161649575
Waarom ja 3 dates al spreken van een relatie, ook als er nog zoveel gezeik omheen is geweest?
pi_161649654
Ik vind die eerste set regels heel zo gek niet. Ze wordt speciaal voor jou, rein en al aangeleverd. Ze geven er zelfs een huis bij
pi_161649863
quote:

[..]

- Ik was niet gelovig.

Je bent ook al geen doorzetter. ;)

Het is heel simpel: is zij al die drama waard, dan moet je vooral je poging wagen. Maar zo niet, next.
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:21:05 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_161649883
Je bent ongezien ongeschikt bevonden om hun nageslacht te produceren. Kan toch?
  zaterdag 23 april 2016 @ 15:35:15 #41
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_161650997
quote:

[..]

- Ik was niet gelovig.

Niet uit een rijke leefomgeving? De biodiversiteit viel tegen? Onvoldoende flora en fauna?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_161651017
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:35 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Niet uit een rijke leefomgeving? De biodiversiteit viel tegen? Onvoldoende flora en fauna?
Die ouders willen perse iemand (Vertelde die meid mij) Die in een vrijstaand huis woont, omdat ze zelf ook in een vrijstaand huis wonen in een dure buurt :')
  zaterdag 23 april 2016 @ 15:39:09 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_161651062
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Die ouders willen perse iemand (Vertelde die meid mij) Die in een vrijstaand huis woont, omdat ze zelf ook in een vrijstaand huis wonen in een dure buurt :')
Dat zou ik ook willen voor mijn kinderen. Toch belangrijk dat ze een beetje OSM daten.

zaterdag 23 april 2016 @ 17:56:44 #44
455509 OliverNelsonRemix
pi_161653261
Hilarisch dat het er op neer komt dat ze hun kind als hoer beschouwen :').
Topouders.
pi_161653328
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:56 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Hilarisch dat het er op neer komt dat ze hun kind als hoer beschouwen :').
Topouders.
Ja precies dat..
  zaterdag 23 april 2016 @ 18:55:08 #46
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161654465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Jij hebt echt van die sterke verhalen steeds!
Daar staat TS ook om bekend. Ik geloof werkelijk geen ene kloot van dit verhaal en dat TS veel 'alternatieven' heeft.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 23 april 2016 @ 20:04:24 #47
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_161655977
Is dit ook het meisje die niet durfde af te spreken omdat ze allerlei angststoornissen heeft?
pi_161658690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:04 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Is dit ook het meisje die niet durfde af te spreken omdat ze allerlei angststoornissen heeft?
Ja, dat is ook dit meisje inderdaad.
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:09:00 #49
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_161659041
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:57 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ja, dat is ook dit meisje inderdaad.
Echt, wees blij dat die ouders er een stokje voor gestoken hebben en zij geen enkel verzet toont. Dit is echt niets dan ellende.
pi_161659079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:09 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Echt, wees blij dat die ouders er een stokje voor gestoken hebben en zij geen enkel verzet toont. Dit is echt niets dan ellende.
Heb je wel een punt denk ik, schat dat het ook een en al ellende was geworden. Maar toch is't zonde.
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:19:46 #51
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_161659382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Heb je wel een punt denk ik, schat dat het ook een en al ellende was geworden. Maar toch is't zonde.
Wat vind je er precies zonde aan?
Dat je eindelijk dacht iemand gevonden te hebben en dat het een halve tamme blijkt te zijn?

Je kan het beter andersom bekijken, gelukkig kom je er zo snel achter.
pi_161659459
Ja, dat inderdaad! Vind ik erg jammer, het daten gaat wel redelijk, maar het kwam nooit verder dan een eerste date met een "eventueel vervolg" Wat er dan vervolgens nooit kwam omdat ze mij dan toch niet zo interessant vonden.

Maar het is inderdaad wel beter.
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:47:27 #53
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_161660218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:22 schreef MrBradge het volgende:
Ja, dat inderdaad! Vind ik erg jammer, het daten gaat wel redelijk, maar het kwam nooit verder dan een eerste date met een "eventueel vervolg" Wat er dan vervolgens nooit kwam omdat ze mij dan toch niet zo interessant vonden.

Maar het is inderdaad wel beter.
Als er 1 je interessant genoeg vond voor een vervolg, moeten er meerderen zijn die er ook zo over denken.
pi_161660556
Ja, zal ook wel. Maar ben altijd stiekem wel een beetje "angstig" Dat ik m`n hele leven alleen blijf :@
pi_161661333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
Ja, zal ook wel. Maar ben altijd stiekem wel een beetje "angstig" Dat ik m`n hele leven alleen blijf :@
Dus je hebt, zoals ik al vermoedde en gezegd heb, helemaal geen alternatieven. Je bijt je in deze meid vast, omdat het alternatief is dat je niks hebt en dat wil je niet.
pi_161661369
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je hebt, zoals ik al vermoedde en gezegd heb, helemaal geen alternatieven. Je bijt je in deze meid vast, omdat het alternatief is dat je niks hebt en dat wil je niet.
Er zijn wel meiden waar ik mee praat, en sommige willen ook wel daten, maar dan komt er wat tussen of ik word aan een lijntje gehouden.

Ja eh, oke :') niet echt alternatieven dus :') ;(
pi_161661433
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:18 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Er zijn wel meiden waar ik mee praat, en sommige willen ook wel daten, maar dan komt er wat tussen of ik word aan een lijntje gehouden.

Ja eh, oke :') niet echt alternatieven dus :') ;(
Exact, geen alternatieven dus. En dus is iets, hoe kansloos dat iets ook is, beter dan niets. Had dat dan straks direct toegegeven toen ik t zei. Het lag er dik op. Kap die meid af, alleen zijn is beter dan dat drama van dit mokkel.

Je moet gewoon minder wanhopig zijn.
pi_161661474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact, geen alternatieven dus. En dus is iets, hoe kansloos dat iets ook is, beter dan niets. Had dat dan straks direct toegegeven toen ik t zei. Het lag er dik op. Kap die meid af, alleen zijn is beter dan dat drama van dit mokkel.

Je moet gewoon minder wanhopig zijn.
Ja, moet het wel afkappen he...
Ik wil wel minder wanhopig zijn, maar vind ik lastig..
pi_161661567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid. Bied haar ouders aan om met haar te trouwen.
pi_161662931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef vaduz het volgende:

[..]

Neem je verantwoordelijkheid. Bied haar ouders aan om met haar te trouwen.
_O-
  zondag 24 april 2016 @ 02:47:11 #61
455509 OliverNelsonRemix
pi_161665540
Als ze wel aantrekkelijk zou zijn, dan zou dit een buitenkans zijn.
Alle betere concurrenten vallen af, dus kun je boven je league scoren.

Maargoed, dat is dus niet zo.
Voortaan een geïsoleerd leven is ook oke:).
pi_161674490
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 00:01 schreef MrBradge het volgende:

[..]

_O-
Serieus, die ouders zijn gewoon bang dat jij zo een jongen bent die wel de lusten neemt, maar niet de lasten. Dit is een alles of niets situatie, waarbij je ofwel veel verantwoordelijkheid neemt of de boot moet laten varen. Kijk ik zeg niet dat het makkelijk zal gaan, maar het zal heus niet zo zwart-wit zijn als die meid het zegt. Je hebt zelf niet eens met haar ouders gesproken.
  zondag 24 april 2016 @ 16:12:08 #63
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_161675059
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die meid jou niks vond en de reactie van haar ouders als excuus gebruikte om niet meer verder met je te hoeven daten. Ik bedoel je hebt haar ouders nog nooit ontmoet en ze reageren al meteen zo heftig op je. Ik vraag me dan af wat dat meisje allemaal over jou verteld heeft.
  zondag 24 april 2016 @ 23:31:41 #64
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_161691447
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 16:12 schreef schrijfveer het volgende:
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die meid jou niks vond en de reactie van haar ouders als excuus gebruikte om niet meer verder met je te hoeven daten. Ik bedoel je hebt haar ouders nog nooit ontmoet en ze reageren al meteen zo heftig op je. Ik vraag me dan af wat dat meisje allemaal over jou verteld heeft.
Als iemand niet Christelijk is, kan dat voor sommige Christenen reden genoeg zijn om iemand die ze niet gezien te hebben, ongeschikt te achten voor een relatie met hun dochter.
pi_161694640
Letterlijk 3 weken geleden had je nog een date met een meisje die zich heel absurd aan het gedragen was. Je maakt net iets teveel ongewone en soms onrealistische dingen mee.
  maandag 25 april 2016 @ 12:04:19 #66
455509 OliverNelsonRemix
pi_161697994
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 08:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Letterlijk 3 weken geleden had je nog een date met een meisje die zich heel absurd aan het gedragen was. Je maakt net iets teveel ongewone en soms onrealistische dingen mee.
Vertel meer?

Zij was religieus?
En ze begon voor het eten ineens in zichzelf te praten?
pi_161700988
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:39 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dat zou ik ook willen voor mijn kinderen. Toch belangrijk dat ze een beetje OSM daten.
Online Soccer Manager daten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 25 april 2016 @ 14:56:27 #68
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_161701905
quote:

Gadverdamme, fucking hell :{ Wat gaan ze doen, zodra ze praat met iemand hem of haar hysterisch gillend wegslepen :D
Allemaal gestoorde punten dit :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_161702545
Je bent niet verliefd en dit topic gaat meer over jou dan over jullie of haar. In dat opzicht ben je dus ook niet de beste optie voor die meid. Laat haar los en ga aan jezelf werken, want met deze insteek is het ook bepaald niet verwonderlijk hoe je iedere keer struggelt en strand met probleemmeisjes..
  maandag 25 april 2016 @ 15:24:56 #70
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_161702690
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2016 14:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Online Soccer Manager daten?
Ons Soort Mensen; mensen in de zelfde sociaal-maatschappelijke klasse.

pi_161956233
quote:

Natuurlijk is die niet goed, maar zij is waarschijnlijk ook niet helemaal goed. Als je in zo'n gezin opgroeit, raak je sowieso flink beschadigd. Erg triest.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_161958139
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol inderdaad. Hoe langer de rok, des te natter het hok.
Deze mensen weten
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_161958501
Maargoed, het is voor derest wel een beetje herkenbaar allemaal. Alleen als ze je echt leuk vond, had ze er waarschijnlijk gewoon scheit aan gehad. Ik snap uberhaupt niet als ze op zichzelf woonde ze het aan der ouders zou vertellen. Slimmer is gewoon het zo lang mogelijk voor je te houden, maja daar is nu te laat voor.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_161971084
quote:
Heb een aantal keer met een meid gedate van in de 20 met zwaar christelijke ouders (Als in, geen tv kijken, in de avond binnen blijven, op zondag naar de kerk en dat was het wel) En dat verliep niet al te best..

En de ergste:

Als ze niet katholiek zijn of orthodox wegrennen.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:05:07 #75
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_161971410
Gast..

Ik heb deze situatie gehad. Moeilijk veel ruzie met die ouders gehad, haar moeder is me zelfs een keer naar mn nek gevlogen.

De enige tip die ik je wil geven. Vergeten, en door naar de volgende. Heeft me 2 jaar van mn leven gekost en tis het me zeker niet waard geweest. Je wring jezelf in allerlei bochten die je eigenlijk niet wil maar wel voor haar doe, en als jij dan eens wat wil, oh man..

Gun dat kind een goede band met haar ouders en thats it.
No offence, but not worth it. Helemaal niet als zij zich niet verzet. Destijds deed de mijne dat wel, en zelfs dat heeft niet geholpen.

Bezint, eer ge begint.
Tadumtiedum.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:07:37 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161971483
lolreligionlol
pi_161971487
Heb mij er al overheen gezet, vergeten en door met het leven. Stuk prettiger zo
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:17:07 #78
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161971823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutie
pi_161972016
quote:
Mooi zo. Case closed.
pi_161973356
quote:
No more drama
  maandag 9 mei 2016 @ 15:42:48 #81
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162038714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutie
:')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_162038977
quote:
lekker snel.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_162039254
quote:

[..]

- Ik was niet gelovig.

Klinkt als Genemuiden of Staphorst. Hoe oud is die chick? Daarnaast zou ik voorzichtig zijn met dat soort mensen, ik weet niet of je dat als schoonfamilie wil. Mijn ouders waren niet zo erg gelukkig, maar ook behoorlijk. Redelijke schade van ondervonden.

Wat je ook kan doen is het spelletje meespelen en dan ga je mee naar de kerk enzo. Misschien mag je dan wel naast elkaar zitten als je geluk hebt.

Edit. Ah je hebt het al laten gaan zie ik. Blijf muziek maken mrBradge! dat is de echte onvoorwaardelijke liefde.
pi_162039322
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 23:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Als iemand niet Christelijk is, kan dat voor sommige Christenen reden genoeg zijn om iemand die ze niet gezien te hebben, ongeschikt te achten voor een relatie met hun dochter.
Ik vermoed zelfs dat het in bepaalde kringen zoals gereformeerden dan ook nog uit maakt in welke kerk je zit, en hoe streng.

er zitten best goede normen en waarden tussen, maar ook echt heel veel onzin wat ouderwets is.
  zondag 22 mei 2016 @ 10:49:16 #85
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_162398782
Alweer back in business met die meid, braad?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_162399301
-zo niet relevant hier-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 22-05-2016 14:48:21 ]
pi_162405325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb zoiets van, die meid maakte daar totaal geen punt van, en die zei al, al woon je in een hutje op de hei, interesseert mij niet.
Maar die ouders maken daar zo`n punt van, en hebben er voor gezorgd dat die meid het afkapte..

Terwijl die ouders mij niet eens hebben ontmoet, en ook niet de kans gaven (Heb aangeboden om met ze te praten om het een en ander aan ze uit te leggen) om met mij te praten
Het gaat hier helemaal niet om het geloof. Het gaat hier om manipulatieve ouders en een beïnvloedbare dochter.

De dochter vindt het belangrijker om naar de pijpen van haar ouders te dansen dan om te doen waar zij misschien gelukkig van wordt en wat zij wil.

Daar kun je dus gewoon niks mee. Zoek een meisje dat bij je wil blijven ondanks externe factoren (ouders) die haar tegenhouden, een meisje dat haar eigen wil volgt en haar eigen geluk zoekt.

Vergeet deze dus en zoek een nieuwe. Succes ermee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162409306
Als dat meisje 18 is en ze zelf niet zo dom is om religie aan te hangen kan je gewoon lekker door blijven gaan met haar maar als ze net zo gek is als haar ouders zou ik snel vaarwel zeggen.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')