abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:07:37 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161971483
lolreligionlol
pi_161971487
Heb mij er al overheen gezet, vergeten en door met het leven. Stuk prettiger zo
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:17:07 #78
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161971823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutie
pi_161972016
quote:
Mooi zo. Case closed.
pi_161973356
quote:
No more drama
  maandag 9 mei 2016 @ 15:42:48 #81
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162038714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutie
:')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_162038977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven
lekker snel.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_162039254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:26 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Nee, ze is niet super aantrekkelijk.
Maar dat is dus ook het probleem, die ouders hebben mij nog nooit ontmoet en hadden al wel meteen een oordeel klaar want:

- Ik was niet gelovig.
- Ging niet naar de kerk.
- Kwam niet uit een rijke leefomgeving.
- Had geen goed betaalde baan.

Dus dan kan ik doen wat ik wil maar hebben die ouders sowieso al niks met mij denk ik.
Klinkt als Genemuiden of Staphorst. Hoe oud is die chick? Daarnaast zou ik voorzichtig zijn met dat soort mensen, ik weet niet of je dat als schoonfamilie wil. Mijn ouders waren niet zo erg gelukkig, maar ook behoorlijk. Redelijke schade van ondervonden.

Wat je ook kan doen is het spelletje meespelen en dan ga je mee naar de kerk enzo. Misschien mag je dan wel naast elkaar zitten als je geluk hebt.

Edit. Ah je hebt het al laten gaan zie ik. Blijf muziek maken mrBradge! dat is de echte onvoorwaardelijke liefde.
pi_162039322
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 23:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Als iemand niet Christelijk is, kan dat voor sommige Christenen reden genoeg zijn om iemand die ze niet gezien te hebben, ongeschikt te achten voor een relatie met hun dochter.
Ik vermoed zelfs dat het in bepaalde kringen zoals gereformeerden dan ook nog uit maakt in welke kerk je zit, en hoe streng.

er zitten best goede normen en waarden tussen, maar ook echt heel veel onzin wat ouderwets is.
  zondag 22 mei 2016 @ 10:49:16 #85
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_162398782
Alweer back in business met die meid, braad?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_162399301
-zo niet relevant hier-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 22-05-2016 14:48:21 ]
pi_162405325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb zoiets van, die meid maakte daar totaal geen punt van, en die zei al, al woon je in een hutje op de hei, interesseert mij niet.
Maar die ouders maken daar zo`n punt van, en hebben er voor gezorgd dat die meid het afkapte..

Terwijl die ouders mij niet eens hebben ontmoet, en ook niet de kans gaven (Heb aangeboden om met ze te praten om het een en ander aan ze uit te leggen) om met mij te praten
Het gaat hier helemaal niet om het geloof. Het gaat hier om manipulatieve ouders en een beïnvloedbare dochter.

De dochter vindt het belangrijker om naar de pijpen van haar ouders te dansen dan om te doen waar zij misschien gelukkig van wordt en wat zij wil.

Daar kun je dus gewoon niks mee. Zoek een meisje dat bij je wil blijven ondanks externe factoren (ouders) die haar tegenhouden, een meisje dat haar eigen wil volgt en haar eigen geluk zoekt.

Vergeet deze dus en zoek een nieuwe. Succes ermee.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_162409306
Als dat meisje 18 is en ze zelf niet zo dom is om religie aan te hangen kan je gewoon lekker door blijven gaan met haar maar als ze net zo gek is als haar ouders zou ik snel vaarwel zeggen.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')