als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
Heb mij er al overheen gezet, vergeten en door met het leven. Stuk prettiger zo
Mooi zo. Case closed.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
No more dramaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef MrBradge het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
als dit soort mensen zich aan kon passen waren ze wel onderdeel van de menselijke evolutie
lekker snel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:14 schreef MrBradge het volgende:
Na de 3e date besloten wij maar om het stempeltje relatie er aan te geven
Klinkt als Genemuiden of Staphorst. Hoe oud is die chick? Daarnaast zou ik voorzichtig zijn met dat soort mensen, ik weet niet of je dat als schoonfamilie wil. Mijn ouders waren niet zo erg gelukkig, maar ook behoorlijk. Redelijke schade van ondervonden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, ze is niet super aantrekkelijk.
Maar dat is dus ook het probleem, die ouders hebben mij nog nooit ontmoet en hadden al wel meteen een oordeel klaar want:
- Ik was niet gelovig.
- Ging niet naar de kerk.
- Kwam niet uit een rijke leefomgeving.
- Had geen goed betaalde baan.
Dus dan kan ik doen wat ik wil maar hebben die ouders sowieso al niks met mij denk ik.
Ik vermoed zelfs dat het in bepaalde kringen zoals gereformeerden dan ook nog uit maakt in welke kerk je zit, en hoe streng.quote:Op zondag 24 april 2016 23:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Als iemand niet Christelijk is, kan dat voor sommige Christenen reden genoeg zijn om iemand die ze niet gezien te hebben, ongeschikt te achten voor een relatie met hun dochter.
Het gaat hier helemaal niet om het geloof. Het gaat hier om manipulatieve ouders en een beïnvloedbare dochter.quote:Op zaterdag 23 april 2016 12:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zoiets van, die meid maakte daar totaal geen punt van, en die zei al, al woon je in een hutje op de hei, interesseert mij niet.
Maar die ouders maken daar zo`n punt van, en hebben er voor gezorgd dat die meid het afkapte..
Terwijl die ouders mij niet eens hebben ontmoet, en ook niet de kans gaven (Heb aangeboden om met ze te praten om het een en ander aan ze uit te leggen) om met mij te praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |