Deze man.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roodharigen > rest.
Wij zijn de elite en de rest is jaloers, en zo zie ik het. Problemen mee? Jammer dan
quote:
... en die ouders gaan rood staan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Die gaat zeker de zaak winnen
quote:
Als meid is dat dan ook geen probleem natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2016 03:39 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft ook rood haar and she loves it. En ik ook
Wat is er mis met sproeten?quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Als ze nog een normale huid hebben gaat het wel, dit monster heeft helaas ook die afzichtelijke roestvlekken op zn gelaat gekregen.
Met een paar sproeten niks. Maar als je hele gezicht (en armen en rug ook) onder zit is dat meestal niet bepaald mooi...quote:
Beetje beperkte denkwijze wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Met een paar sproeten niks. Maar als je hele gezicht (en armen en rug ook) onder zit is dat meestal niet bepaald mooi...
Spring van een flat dat scheelt weer vertraging.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
die jongen op de foto in de OP. ik had een trein gekopt als ik zo uit zag
Bij meisjes is rood haar dan ook meestal mooiquote:Op zaterdag 23 april 2016 03:39 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft ook rood haar and she loves it. En ik ook
quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Bij meisjes is rood haar dan ook meestal mooi
Ik zie het probleem niet met jongens. Maar nu ben ik opgegroeid met veel roodharige ooms van mij. Ik zie rood haar net als blond, zwart, bruinquote:Op zaterdag 23 april 2016 09:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als meid is dat dan ook geen probleem natuurlijk
Ik durf cynisch genoeg te zijn dat je het eigenlijk altijd iemand aandoet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 14:18 schreef SpecialK het volgende:
De vraag is.
Kan je het moreel onderbouwen om mensen civiel of strafrechtelijk aan te kunnen klagen omdat ze van hun recht op voortplanten gebruik hebben gemaakt?
- Moet dat kunnen als je als roodharige geboren wordt? Nee natuurlijk.
- Wat nou als je ouders van de abortus af zagen wetende dat ze een kind op de wereld zetten die gegarandeerd een zware handicap zal hebben. Dan wordt het al moeilijker.
Is het leven iets wat je iemand schenkt of kan het ook iets zijn wat je iemand aan doet?
Zonder pesten goed te praten is er vaak wel wat meer aan de hand bij gepeste gingers, rood haar is de kers op de taart. Geniet van je kids manquote:Op zaterdag 23 april 2016 05:26 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Mijn jongste twee hebben ook (knal)rood haar, gewoon een prachtige stoere jongen en en een schitterende ruige meid en het is ook nog eens een tweeling op de koop toe.
Er bestaat altijd een kans dat kinderen gepest worden, zou je als ouders zijnde geen kinderen moeten willen omdat die je anders aan kunnen klagen.
Beter vat je die domme pestkoppen eens flink bij hun sodemieter!
quote:Op zaterdag 23 april 2016 03:47 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Hij bewijst nu inderdaad geen ziel te hebben
Je eigen ouders aanklagen
Dan kan hij nog een geslachtsverandering ondergaan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:58 schreef ReplaR het volgende:
Mannen met rood haar zijn complete freaks.
Vrouwen met rood haar daarintegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |