Deze man.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roodharigen > rest.
Wij zijn de elite en de rest is jaloers, en zo zie ik het. Problemen mee? Jammer dan
quote:
... en die ouders gaan rood staan.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:39 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Die gaat zeker de zaak winnen
quote:
Als meid is dat dan ook geen probleem natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2016 03:39 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft ook rood haar and she loves it. En ik ook
Wat is er mis met sproeten?quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Als ze nog een normale huid hebben gaat het wel, dit monster heeft helaas ook die afzichtelijke roestvlekken op zn gelaat gekregen.
Met een paar sproeten niks. Maar als je hele gezicht (en armen en rug ook) onder zit is dat meestal niet bepaald mooi...quote:
Beetje beperkte denkwijze wel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Met een paar sproeten niks. Maar als je hele gezicht (en armen en rug ook) onder zit is dat meestal niet bepaald mooi...
Spring van een flat dat scheelt weer vertraging.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
die jongen op de foto in de OP. ik had een trein gekopt als ik zo uit zag
Bij meisjes is rood haar dan ook meestal mooiquote:Op zaterdag 23 april 2016 03:39 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft ook rood haar and she loves it. En ik ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |