Ik heb in een week beide seizoenen gekeken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:11 schreef Vinture het volgende:
Ben nu aflevering 1 aan het kijken en het begint goed
Ze noemen het ook wel de Canadese American horror story.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb in een week beide seizoenen gekeken.![]()
Zo gaaf vond ik m.
Die overeenkomst zie ik ook wel erin.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel de Canadese American horror story.
Jep die wou ik ook nog wel even kijken.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:18 schreef EP3 het volgende:
Kick! Zelden zo hyped geweest voor n horrorfilm. Trailer ziet er alvast fantastisch uit:
Insgelijks man. Echt drama dat soort voorspelbare kut films.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:50 schreef haakon het volgende:
Alleen het gehype om de film staat me al niet aan. Net als bij Paranormal Activities dat mensen "huilend de bioscoop verlieten en flauwvielen", maar wát een kutfilm
was dat. Kan, ben ik bang, alleen maar tegenvallen. Heb verder niets van Hereditary gevolgd, dus ben benieuwd.
Ik heb het idee dat deze trailer alle 'enge' stukken al spoilert.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:50 schreef haakon het volgende:
Alleen het gehype om de film staat me al niet aan. Net als bij Paranormal Activities dat mensen "huilend de bioscoop verlieten en flauwvielen", maar wát een kutfilm
was dat. Kan, ben ik bang, alleen maar tegenvallen. Heb verder niets van Hereditary gevolgd, dus ben benieuwd.
Het engste zal die onuitstaanbare kop van die vrouw zijn in de thumbnailquote:Op zondag 25 februari 2018 20:38 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze trailer alle 'enge' stukken al spoilert.
Ik bedoel de artikelen die ik gelezen heb btw.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:38 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze trailer alle 'enge' stukken al spoilert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De trailer verraadt alvast dat ie prachtig geschoten is. En hij komt uit de 'A24-fabriek', waar verdomd veel interessante films vandaan komen ( waaronder The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb, die ik ook geweldig vind ), dus ik heb ditmaal goede hoop. - Maar als je op zoek bent naar de zoveelste horror met ontelbaar veel ( voorspelbare ) jumpscares kan je deze alvast overslaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:50 schreef haakon het volgende:
De VVitch vond ik heel sterk!quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
De trailer verraadt alvast dat ie prachtig geschoten is. En hij komt uit de 'A24-fabriek', waar verdomd veel interessante films vandaan komen ( waaronder The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb, die ik ook geweldig vind ), dus ik heb ditmaal goede hoop. - Maar als je op zoek bent naar de zoveelste horror met ontelbaar veel ( voorspelbare ) jumpscares kan je deze alvast overslaan.
Na het zien van de trailer leek het me juist de zoveelste horror met ontelbaar veel ( voorspelbare ) jumpscares, maar dan leuk geschoten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
De trailer verraadt alvast dat ie prachtig geschoten is. En hij komt uit de 'A24-fabriek', waar verdomd veel interessante films vandaan komen ( waaronder The VVitch: A New-England Folktale (2015) - IMDb, die ik ook geweldig vind ), dus ik heb ditmaal goede hoop. - Maar als je op zoek bent naar de zoveelste horror met ontelbaar veel ( voorspelbare ) jumpscares kan je deze alvast overslaan.
Top!quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:29 schreef EP3 het volgende:
Nee, geen jumpscares, mensen. Ik heb genoeg reviews gelezen die dat bevestigen.
Inderdaad goede seriequote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:33 schreef dud0r het volgende:
Ik ben de haunting of hill house op Netflix aan het kijken. Wat een gave serie. Zit net in episode 7 maar vind het met de aflevering sterker worden.
Meer scifi dan horror, maar de enkele horrorelementen zijn zeker sterk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:43 schreef LookAtMe het volgende:
Annihilation (2018) - IMDb Meer gaten in het plot dan in een gatenkaas
Staat onder horror bij imdb dus vandaar. Ik was door wat er mis mee was te veel afgeleid van de horror elementen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:06 schreef Kamina het volgende:
[..]
Meer scifi dan horror, maar de enkele horrorelementen zijn zeker sterk.
1922 vond ik wel sterk, al is het niet een film die ik vaker zal kijken. Mooi gefilmd wel!
Summer of 84 vond ik echt heel matig.
Een aantal van deze ken ik niet, dus ik ga eens kijken. Bedankt!
Met name één scene is zeer freaky en scary, dus alleen daarom al het kijken waard voor een horrorfan. Maar het hele concept van de film heeft wel een horrorelement, dus het is begrijpelijk dat IMDb het ook als horror omschrijft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 23:19 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Staat onder horror bij imdb dus vandaar. Ik was door wat er mis mee was te veel afgeleid van de horror elementen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |