Helaas?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helaas niet nodig, ik was echt boos toen ik mn milkshake kwijt was. Ja verdomme zin in man. Ben net klein kindje![]()
ja, preciesquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel lekker 1-2 keer in de zomer ja als het warm is
ja beter volwassen tochquote:
ik ga denk een zalm wrap maken zoquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
broodje paling en broodje zalm ga ik halen voor de autorit zo
paling is wel lekker maar hoe dat eruit ziet neequote:Op vrijdag 22 april 2016 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
broodje paling en broodje zalm ga ik halen voor de autorit zo
ja gelijk heb je.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, precies.
Voor de rest waterijsjes
[..]
ja beter volwassen toch
wat saaiquote:
Dan heb je straks van die slaapoogjes -_-quote:
Weet nietquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet
Was net in de appie, en toen zat er een meid achter de kassa die een cute glimlach had.
Lopend naar huis, een meid met een muts op, ook cute. Meid met hond, cute.
Ben gewoon geil denk ik.
Ik vind dat juist altijd lelijk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:54 schreef Divje het volgende:
Maar slaapoogjes zijn áltijd cute. En dan beetje wrijven, en de wereld in kijken alsof alles nieuw is.
Haha aparte jongen ben ik he hihiquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je geil bent vind je alles cute? Das ook wel apart hoor!
[..]
Ik vind dat juist altijd lelijk?![]()
Haha, ja apart hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha aparte jongen ben ik he hihi
Vind je 't lelijk bij jezelf of bij iedereen?
Pfff. Tegenvaller dit.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja apart hoor.
En bij iedereen, alleen bij kindjes mooi
He Flipper.quote:
Nee nog een maand wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Flipper.
Had je inmiddels je boy van je reizen al weer gezien?
Weer eentje voor de trein gesprongen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
Toevallig iemand in Zeist die mij naar Arnhem wil brengen?
Lief.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nog een maand wachten![]()
Wel al 2 andere boys van reizen gezien. Had ze gemist![]()
(en zij mij)
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
Toevallig iemand in Zeist die mij naar Arnhem wil brengen?
Alcohol. Heel veel alcohol.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Heb je al een plan om hem voor je te winnen?
[..]
Ja
Zooquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nog een maand wachten![]()
Wel al 2 andere boys van reizen gezien. Had ze gemist![]()
(en zij mij)
Snookeren met een slap touwquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij hem straks niet meer omhoog krijgen
Blauw pilletjequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij hem straks niet meer omhoog krijgen
wie dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Heb je al een plan om hem voor je te winnen?
[..]
Ja
1 keer gehad. Tragische avond.quote:
En daarna maar hopen dat hij bij je blijft plakken omdat de seks zo uitmuntend was?quote:
Geen idee, maar vast wel iemand die voor je stopt als je je duim opsteekt.quote:
dat durf ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 keer gehad. Tragische avond.
[..]
En daarna maar hopen dat hij bij je blijft plakken omdat de seks zo uitmuntend was?
[..]
Geen idee, maar vast wel iemand die voor je stopt als je je duim opsteekt.
Ah ja, ik loop daar nu stagequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
Er staat hier echt een hele knappe NS medewerker wauw
En toen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
En daarna maar hopen dat hij bij je blijft plakken omdat de seks zo uitmuntend was?
[..]
1,5 jaar verder nog steeds gelukkig samenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah ja, ik loop daar nu stage
[..]
En toen?
Zo iets?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Huldequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,5 jaar verder nog steeds gelukkig samen
Weet niet, op mij zou het werken in de zin van dat ik het eens bewust zou willen meemaken. Telt dat?quote:
Heb andere kwaliteiten dan snookerenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
De hell![]()
Ik deed mee met zo'n prijsvraag, maar wilde het antwoord googlen. Kom ik terug op de vraag: 'Je hebt de vraag goed beantwoord'terwijl ik niks heb ingeklikt
![]()
Hmmm weet niet. Denk het wel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, op mij zou het werken in de zin van dat ik het eens bewust zou willen meemaken. Telt dat?
[..]
Heb andere kwaliteiten dan snookeren
Lassiequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, op mij zou het werken in de zin van dat ik het eens bewust zou willen meemaken. Telt dat?
[..]
Heb andere kwaliteiten dan snookeren
Misschien moet je hem peilen, door hem pikante kiekjes te sturenquote:
Nee manquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je hem peilen, door hem pikante kiekjes te sturen
[..]
Nee man
Ik bedoelde lief zijn enzo.
Lief zijn is underratedquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je hem peilen, door hem pikante kiekjes te sturen
[..]
Nee man
Ik bedoelde lief zijn enzo.
Stuur maar naar mij, dan keur ik ze wel even voorafquote:
Dat waardeer ik dan weer van jequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, dan keur ik ze wel even vooraf
Wat?quote:
Typisch dat je gelijk aan vieze dingen dacht.quote:
Ik zou het random ontvangen van (half)naakte pics ook niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Klinkt als een aparte jongen.
[..]
Typisch dat je gelijk aan vieze dingen dacht.
Euhm je zit met de zomervakantie. Zou augustus doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil trouwens in september beginnen met werkenof nou ja willen ....
Maar wanneer zou ik ongeveer gaan beginnen met solliciteren? Mei ofzo?
Ja, ik weet het dus ook niet. Nu lijkt me te vroeg in ieder geval, maar straks is de vakantieperiodequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm je zit met de zomervakantie. Zou augustus doen.
Al is denk ik 2/3 maanden eerder beter/
Ja, ik kan niet ruiken hoe hij is natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou het random ontvangen van (half)naakte pics ook niet kunnen waarderen.
Tenzij bekend persoon
Ik noem maar iemand
Ronaldo
.
Dudequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet ruiken hoe hij is natuurlijk.
Een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt zou ik niet zo chill vinden, maar iets spannenders of verhullenders is iets anders toch.
De meeste mensen kunnen dat niet waarderen, niet als relatiemateriaal. Wel als gewoon voor de fun.. maar wordt zelden relatiequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet ruiken hoe hij is natuurlijk.
Een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt zou ik niet zo chill vinden, maar iets spannenders of verhullenders is iets anders toch.
Jij vindt een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt "fun"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat niet waarderen, niet als relatiemateriaal. Wel als gewoon voor de fun.. maar wordt zelden relatie
Ik nam aan dat ze op het 2de doelde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vindt een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt "fun"?
Heb wel eens een foto van een opengesperde achterkant gehad, en verhaal erbij.quote:
ja johquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vindt een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt "fun"?
I knowquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook niet. Nu lijkt me te vroeg in ieder geval, maar straks is de vakantieperiode
Sowieso is werken kut![]()
Ver opengesperd hoeft van mij ook weer niet. Maar goed, anders wordt ik er ook niet van. Kreeg wel kriebels van een gifje in KPD laatst, maar dat was ook maar een moment.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens een foto van een opengesperde achterkant gehad, en verhaal erbij.
Vond het wel grappig eens te zien, maar mijn ding is het niet.
Het enige wat ik echt niet kan hebben (niet zelf he, maar om naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ver opengesperd hoeft van mij ook weer niet. Maar goed, anders wordt ik er ook niet van. Kreeg wel kriebels van een gifje in KPD laatst, maar dat was ook maar een moment.
Buikje zit toch nog steeds lekker vol
Mehquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt niet kan hebben (niet zelf he, maar om naar te kijken) zijn naalden en shit in tepels/pussys enzo enzo. Echt
Wat voor baan zoek je?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I knowHEt is gewoon ook super kut om aan een baan te komen
Goede kriebels of slechte kriebels?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ver opengesperd hoeft van mij ook weer niet. Maar goed, anders wordt ik er ook niet van. Kreeg wel kriebels van een gifje in KPD laatst, maar dat was ook maar een moment.
Buikje zit toch nog steeds lekker vol
Waarom zou je dan ook een naald in je kut duwenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt niet kan hebben (niet zelf he, maar om naar te kijken) zijn naalden en shit in tepels/pussys enzo enzo. Echt
Nee, kan ik niet hebbenquote:
Ja, weet ook niet. Omdat je piercing wilde? En toen toch weer niet? Keer 10?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook een naald in je kut duwen
Awkward kriebels.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede kriebels of slechte kriebels?
Is bij mij altijd wel verschil of ik die persoon ken of niet.
iemand die ik niet ken hoef ik niet naakt te zien. Iemand die ik wel ken, wil ik wel graag zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Awkward kriebels.Gewoon, omdat ik niet wist van het bestaan mensen die zulke dingen kunnen doen. Het was, ook wel een enerverende ervaring en een ekte eye-opener.
wtfff????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Krijg al de rillingen bij een piercing door mijn edele delenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, kan ik niet hebben
[..]
Ja, weet ook niet. Omdat je piercing wilde? En toen toch weer niet? Keer 10?
[..]
Awkward kriebels.Gewoon, omdat ik niet wist van het bestaan mensen die zulke dingen kunnen doen. Het was, ook wel een enerverende ervaring en een ekte eye-opener.
Ohnee, dit vind ik dan gewoon grappig klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
[..]
Die heb ik gezien, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasty.
Ik kan eigenlijk alleen niet tegen kots en poep dingen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg al de rillingen bij een piercing door mijn edele delen
Wat, je hebt een piercing?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik ook dat het daar beneden wel erg gevoelig is
ja, snap ik ook echt nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Divje het volgende:
't is echt niet meer te geleuven!
Zo'n wcborstel moet toch gigantisch pijn doen?
Beetje kokhalzen blijft het bij..quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik gezien, ja.
Nasty.
Ik kan eigenlijk alleen niet tegen kots en poep dingen.
Zo'n sybian ?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou elektronische shit wel willen proberen, gewoon omdat nieuwsgierig. Maar die shit is echt fucking duur en straks vind ik het niks
Nee, dat niet.quote:
Mobiel op trilstand en gaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou elektronische shit wel willen proberen, gewoon omdat nieuwsgierig. Maar die shit is echt fucking duur en straks vind ik het niks
omgquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar het is weleens gepierced, en niet vrijwillig. De details bespaar ik mezelf.
Ja maar dan geen sybian hoor, dat is wel tering beperkt en lijkt me niks. Gewoon plakkertjes zou ik dan mee beginnen hoorquote:
Ja bijnaquote:
't Echte werk is toch veel en veeeeel leuker & beterquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar dit is iets van 'ben wel nieuwsgierig maar ben ik naar bijna alles' en niet echt drang van 'OHJA WIL IKKKK![]()
' dus misschien koop ik het wel nevah. Zo nieuwsgierig ben ik er ook weer niet naar.
of weet jij ook niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
[..]
't Echte werk is toch veel en veeeeel leuker & beter
enneehh.. plakkertjes?
Van die dingen die kleine schokjes geven op tepels of iets?quote:
eeeeeeuhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik bedoel niet elektronische apparaten, ik bedoel.. elektrische shit. Ja man. Weet ik veel hoe dat heet maar nu snap je het vast
wherever you put 'mquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die dingen die kleine schokjes geven op tepels of iets?
ja wat is 'echte werk is pas real deal' nou weer voor reactiequote:
Ja zeg. Forgive me madame!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wherever you put 'm
[..]
ja wat is 'echte werk is pas real deal' nou weer voor reactie![]()
Nu snaptu wel toch?
Pics?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik bedoel niet elektronische apparaten, ik bedoel.. elektrische shit. Ja man. Weet ik veel hoe dat heet maar nu snap je het vast
ja goh ze hebben een week verbouwd. Waar was jij dat je dat niet hebt gezien hahahquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
ik was net bij de Spar
zit er opeens keistrak uit daarbinnen wow
Sinterklaar Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Pietquote:
Ja, ik wist dat ze aan het verbouwen waren maar had nog niet gezien hoe het was geworden binnenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goh ze hebben een week verbouwd. Waar was jij dat je dat niet hebt gezien hahah
Ooh ik heb het ook nog niet gezien, maar had wel verwacht dat het zoiets zou worden als bij het station. Klopt dat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ze aan het verbouwen waren maar had nog niet gezien hoe het was geworden binnen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga alleen naar de spar als ik me kut voel en wat te eten moet hebben want het is de dichtstbijzijnde
Ja, ziet er wel een beetje hetzelfde uit. Alleen wat groter enzo natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh ik heb het ook nog niet gezien, maar had wel verwacht dat het zoiets zou worden als bij het station. Klopt dat?
Even wat te eten halen na het fappenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga alleen naar de spar als ik me kut voel en wat te eten moet hebben want het is de dichtstbijzijnde
heheheheheheehequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Even wat te eten halen na het fappen![]()
Loop je door de winkel met die spermageur om je heenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom niet te vaak luisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo snel saai worden
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of als achtergronddat werkt wel prima
visluchtquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je door de winkel met die spermageur om je heen
Met zo'n vers opdrogend kwakje in je boxerquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je door de winkel met die spermageur om je heen
ik doe dat niet midden op de dag ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet? Ik heb daar echt geen regeltjes oid voor, als je zin hebt dan heb je toch zin? En soms ben je hele dag thuis in pyjama, waarom dan nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe dat niet midden op de dag ofzo
Als het niet zoveel tijd zou kosten, zou ik het de hele dag doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Ik heb daar echt geen regeltjes oid voor, als je zin hebt dan heb je toch zin? En soms ben je hele dag thuis in pyjama, waarom dan niet. Enkel omdat het overdag is? Ja nee, daar doe ik niet aannn
Ik doe het sowieso al niet vaak en als ik er overdag zin in zou hebben dan zou ik het wel doen. Maar het komt eigenlijk niet in me op om het te gaan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Ik heb daar echt geen regeltjes oid voor, als je zin hebt dan heb je toch zin? En soms ben je hele dag thuis in pyjama, waarom dan niet. Enkel omdat het overdag is? Ja nee, daar doe ik niet aannn
Wanneer wel dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom is dit zo leuk om te weten?quote:
quote:
ah, nee oke goedzo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso al niet vaak en als ik er overdag zin in zou hebben dan zou ik het wel doen. Maar het komt eigenlijk niet in me op om het te gaan doen.
Wat was je max, Aldo?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet altijd aan deze scene denken als het gesprek gaat over het aantal keer fappen![]()
Babi Pangangquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
eindelijk thuis
lig nu lekker in bed en even thuisbezorgd doen
kut, heb ik ook zin inquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
eindelijk thuis
lig nu lekker in bed en even thuisbezorgd doen
nee ik lust geen chinees ;s Krijg ik altijd buikpijn vanquote:
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kut, heb ik ook zin inwat ga je bestellen?!
't gaatquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joaaaaah. Heb vandaag schoenen en een jurkje gekocht![]()
Daar?
[..]
2x de helft
Wat the....?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
zijn er wel eens mensen die een halve haan bestellen bij de snackbar?
heb je dat nog nooit gezien?quote:
oh ik zie het best vaak gewoon in de snackbar op het menu staanquote:
Ik kom er zelden. Misschien heeft het daarmee te maken....quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zie het best vaak gewoon in de snackbar op het menu staan
Lekkerrr, ja hungry is ideaal. Geeft vet vaak kortingquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Bij de site hungry.nl hebben ze korting van 25% bij alle restaurants. Maar ze hebben in Arnhem niet echt veel variatie daar itt thuisbezorgd.
Ik denk iets van een burger
ohquote:
Nee altijd een broodje kroket, broodje frikandel mayo, raspatatje met, boerenburger, een cola en een biertjequote:Op vrijdag 22 april 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
mja, I knowquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, ja hungry is ideaal. Geeft vet vaak korting
[..]
oh
watquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee altijd een broodje kroket, broodje frikandel mayo, raspatatje met, boerenburger, een cola en een biertje
ik krijg niet eens een kleine friet met opquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Een man zonder buik is als een huis zonder tuin!
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Een man zonder buik is als een huis zonder tuin!
huh hoezoquote:
Wel eens gedaan ja. Maar toch liever zo'n kippetje uit zo'n braadvitrine van de toko.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
hoe ziet dat eruit?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel eens gedaan ja. Maar toch liever zo'n kippetje uit zo'n braadvitrine van de toko.
ik snapte het nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vertelde een verhaal, niemand geeft een neuk
oh dat heb ik nog nooit gezien bij een snackbarquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n ding bij een snackbar/toko
[ afbeelding ]
Of dat ze aan spiesen zitten.
Nou, het is echt heerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat heb ik nog nooit gezien bij een snackbar
zou het niet bestellen
Nee ik eet geen hanen of kippenpootjes ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, het is echt heerlijk![]()
![]()
![]()
Halve haan van een snackbar ook wel hoor
Maar beter koop je bij de Jumbo zo'n Goudhaantje. kost je ~2,-
Waarom vraag je dan of iemand dat wel eens bij een snackbar heeft besteldquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik eet geen hanen of kippenpootjes ofzo
Gewoon interesse omdat ik het zelf nooit zal bestellen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iemand dat wel eens bij een snackbar heeft bestelddacht dat je dat ook van plan was
Jeweetwel. Zo'n kippetje (geen idee waarom ze het haan noemenquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Halve haan, wat is dat voor iets vaags dan
Oke.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon interesse omdat ik het zelf nooit zal bestellen?kan toch
Godsamme, noem het dan ook gewoon kip.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeweetwel. Zo'n kippetje (geen idee waarom ze het haan noemenis 'n gewone kip) maar dan doordemidden.
Dat gebeurt echt aan de lopende band en is soms inderdaad wel vervelend maar niet persoonlijk oid en soms moet je dan gewoon je verhaaltje herhalen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vertelde een verhaal, niemand geeft een neuk
lol ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt aan de lopende band en is soms inderdaad wel vervelend maar niet persoonlijk oid en soms moet je dan gewoon je verhaaltje herhalen.
Las een keer in de krant dat er een McDonalds was die het verboden heeft te paard door de McDrive te gaan. Dit omdat ze vanaf de nabij gelegen manege allemaal tegelijk kwamen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja joh, ik dacht ik gooi er effe een dijenkletsertje in.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:32 schreef Divje het volgende:
Nu was het niet zo'n probleem dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar de stront die bleef liggen he
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Las een keer in de krant dat er een McDonalds was die het verboden heeft te paard door de McDrive te gaan. Dit omdat ze vanaf de nabij gelegen manege allemaal tegelijk kwamen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:32 schreef Divje het volgende:
Nu was het niet zo'n probleem dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar de stront die bleef liggen he
Je neemt ook niet ff een schepje en een plastic zakje mee ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
als ik ging paardrijden vond ik dat zo lullig he, paard dat dan ging kakken op iemand zn erf. Ja, kan niks aan doen he
. Snel weg galopperen
![]()
![]()
Ooit opgezeten!?quote:
Asociaal he.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Je neemt ook niet ff een schepje en een plastic zakje mee ofzo
Nee alleen toen ik inderdaad een jaar of 8 wasquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooit opgezeten!?Nee maar ik bedoel echt, en niet toen je 8 was maar toen je meisje was die zelf kon nadenken
[..]
Asociaal he.
dit was een grapje trouwensquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg niet eens een kleine friet met op![]()
oh ik dacht alquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee alleen toen ik inderdaad een jaar of 8 was
Maar ik ben ook een beetje bang voor paarden he![]()
![]()
maar misschien ondertussen niet meer
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht al
ga je nog robbertje maken dit weekend jc
Ja het lijkt me ook wel leuk op zich om een keer te doen. Maar dan op het strand ofzo, niet saai op een manegequote:Op vrijdag 22 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaha, ik hield écht niet van paarden tot ik 16 was oid en toen gingen we met school paardrijden en ik vond het écht geweldig. Dan heb je pas door wat je eigenlijk doet en dat het een levend dier is en blabla, dat vond ik zo tof
. En je merkt heel erg aan die dieren dat ze echt heel erg gevoelig zijn en dat vond ik mega tof, maar ik hou dan ook van dieren.
En paarden zijn ook eng. Ik voel mij sterker en meer zelfverzekerd OP het paard, dan ernaast hoor
. H
oke goed zoquote:
Strand, ja dat is vast kei leukquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook wel leuk op zich om een keer te doen. Maar dan op het strand ofzo, niet saai op een manege
oh ik zag inso een keer robbertje maken zeggenquote:
vechten of matten meestalquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zag inso een keer robbertje maken zeggen
of ik heb het verkeerd onthouden
wat is robbertje danquote:
Een robbertje vechtenquote:
bedankt jcquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een robbertje vechten
Waar komt de zegswijze een robbertje vechten ('een partijtje vechten') vandaan?
Het woord robbertje, of beter gezegd robber, komt uit het kaartspel. Onder andere bij de Engelse kaartspelen whist en bridge duidde robber (ook wel rubber) een reeks bijeenhorende partijen aan. In overdrachtelijk gebruik kreeg robber(tje) de betekenis 'bepaalde korte periode (van een actie)', aldus het Etymologisch woordenboek van het Nederlands (EWN). Die betekenisoverdracht is vergelijkbaar met die van potje in een potje kaarten naar bijvoorbeeld een potje huilen. Tegenwoordig komt robbertje vooral voor in combinatie met woorden als vechten, knokken en stoeien; dat komt misschien door invloed van het verouderde werkwoord robben voor 'ravotten, stoeien'.
Robber/rubber is begin negentiende eeuw voor het eerst aangetroffen in het Nederlands, in een handleiding van het whistspel, dat hier eind achttiende eeuw bekend was geraakt. De oorsprong van het woord ligt (net als die van het spel) in het Engels. Daar was rubber niet alleen een kaartterm, maar ook al een veel ouder begrip uit het kegelen: 'beslissende slotpartij'. De verdere herkomst ervan is volgens het EWN onbekend. In het spreekwoorden- en gezegdenboekje Roeien en ruiten (2003) oppert Riemer Reinsma wel een mogelijke herkomst. Het woord heeft in elk geval niet te maken met rubber als materiaal, maar "herinnert waarschijnlijk aan het feit dat na afloop van een kaartronde de aantekeningen van de vorige ronde werden uitgevlakt (to rub)". Het zou kunnen; in het Engels kan rubber – ook nu nog – onder meer 'wisser, gum' betekenen.
Een van de oudste vindplaatsen van een robbertje vechten is het boek Indrukken van een 'Tòtòk' (1897) van Justus van Maurik, die schreef: "Daar heb je een andere [aap] – met een bloedenden staart, zeker 'n robbertje gevochten."
baasquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit rollercoaster tycoon 2 te spelen
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit rollercoaster tycoon 2 te spelen
Welke zijn dat ook alweer. Wacky Worlds en Loopty Loops ofzo Time Twisterquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt wel, inclusief uitbreidingsets.
Klopt ja. Maar dacht dat er ook een derde was toentertijd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Welke zijn dat ook alweer. Wacky Worlds en Loopty Loops ofzo Time Twister
Heb toen de Tripple Thrill pack van GOG gekocht, puur om de nostalgie. Want het spel start niet op
Volgens mij maar 2quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar dacht dat er ook een derde was toentertijd.
1 was ook wel baas hoor.... totdat 2 kwamquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij maar 2RCT1 had ook 2 expansions. Waarvan 1 wel 2 namen had
Ja waarheidquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 was ook wel baas hoor.... totdat 2 kwam
deel 3 was echt geen reet aan
Ken ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja waarheid![]()
deel 3 heb ik ook maar een kwartiertje gespeeld ooit, snel flauw van.
Zit nu te wachten op Planet Coaster, wat daarvan te zien is op youtube is echt weergaloos vet
GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Geef eens een linkje
Wow, facking vet!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]
GAM / Planet Coaster #1 een nieuwe rollercoaster simulatie!
Playlistje van een Nederlander, de beste op dit moment
https://www.youtube.com/p(...)fLRIkf-GQaCl_TD4Rf5i
En er is nog veel meer te vinden. Spel is nog in de alpha-fase. Komt over ~6 maanden uit dacht ik.
De nieuwe Rollercoaster Tycoon: World is echt belachelijk slecht weer overigens
Nee, dat was ook een aanfluitingquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow, facking vet!
Is dat die voor mobiel? die nieuwe RTC?
ah oké, ik heb wel heel even die voor mobiel gespeeld. Vond er inderdaad niets aan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, dat was ook een aanfluiting
Gewoon voor PC ook
Zou volgens mij 30 maart uitkomen maar is vertraagd. Volgens mij
Dat was toch ook met die pay4play ofzo? Beetje zoals die FB-spelletjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah oké, ik heb wel heel even die voor mobiel gespeeld. Vond er inderdaad niets aan.
Ja klopt. Schijtziek werd ik er van.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat was toch ook met die pay4play ofzo? Beetje zoals die FB-spelletjes
Wat bezielde die ontwikkelaar toenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Schijtziek werd ik er van.
Heb hem jaren terug gedownload op mijn oude laptop. Werkt nog primaquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat bezielde die ontwikkelaar toenAl die fans die ze toen hebben weggejaagd
sukkels.
Ga nu toch maar ff kijken of ik RCT2 aan de praat krijg
Hmm ja kon dat maar. Kreeg 'm niet werkend op Windows 7. Zit nu op 10 dus vraag me af of 't dan überhaupt wel gaat werken maar heb dat nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem jaren terug gedownload op mijn oude laptop. Werkt nog prima
Haha nee, windows 10 gaat hem niet worden. Windows 7 kan volgens mij wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm ja kon dat maar. Kreeg 'm niet werkend op Windows 7. Zit nu op 10 dus vraag me af of 't dan überhaupt wel gaat werken maar heb dat nog niet geprobeerd
en ik voel me ziekquote:
beterschap sofje hopelijk snel overquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
en ik voel me ziekweet nog steeds niet of het hooikoorts of verkoudheid is
jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:41 schreef supersof het volgende:
En morgen laatste volleybal wedstrijd en dat vind ik jammer
waarom ben jij er dan xdquote:
waar zou iedereen zijnquote:
heyyyy amaquote:
Jullie? Ik zei alleen dat je in GRTD te vinden bent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
heyyyy ama
ik las dat jullie het over mij hadden in klb sc
ja die anderequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie? Ik zei alleen dat je in GRTD te vinden bent.
Ja 1 van die andere chicks, weet zo ook even niet meer wie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die andere
ik wist gewoon even niet wat ik moest zeggen dus begon ik daar maar over oke![]()
![]()
hey mortiequote:
waarop?quote:
oh wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hele dag op bed gelegen
Heb mij flink misdragen gister
nee moet ik nog doen hahahquote:
teveel gedronkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wat heb je gedaan dan
hele dag op bed liggen is lekker toch
heb je vandaag wel genoeg water gedronken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
teveel gedronken
Niet echt voelde me hele dag verrot. Net een soepje op. Had ik eerder moeten doen
alleen wat melk en een banaanquote:Op zaterdag 23 april 2016 00:10 schreef supersof het volgende:
h
[..]
heb je vandaag wel genoeg water gedronken?
Zonder water word je kater ern iet beter op hequote:
eet jij ook elke dag een banaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |