oh dat heb ik nog nooit gezien bij een snackbarquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n ding bij een snackbar/toko
[ afbeelding ]
Of dat ze aan spiesen zitten.
Nou, het is echt heerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat heb ik nog nooit gezien bij een snackbar
zou het niet bestellen
Nee ik eet geen hanen of kippenpootjes ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, het is echt heerlijk![]()
![]()
![]()
Halve haan van een snackbar ook wel hoor
Maar beter koop je bij de Jumbo zo'n Goudhaantje. kost je ~2,-
Waarom vraag je dan of iemand dat wel eens bij een snackbar heeft besteldquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik eet geen hanen of kippenpootjes ofzo
Gewoon interesse omdat ik het zelf nooit zal bestellen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iemand dat wel eens bij een snackbar heeft bestelddacht dat je dat ook van plan was
Jeweetwel. Zo'n kippetje (geen idee waarom ze het haan noemenquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Halve haan, wat is dat voor iets vaags dan
Oke.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon interesse omdat ik het zelf nooit zal bestellen?kan toch
Godsamme, noem het dan ook gewoon kip.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Jeweetwel. Zo'n kippetje (geen idee waarom ze het haan noemenis 'n gewone kip) maar dan doordemidden.
Dat gebeurt echt aan de lopende band en is soms inderdaad wel vervelend maar niet persoonlijk oid en soms moet je dan gewoon je verhaaltje herhalen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vertelde een verhaal, niemand geeft een neuk
lol ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt aan de lopende band en is soms inderdaad wel vervelend maar niet persoonlijk oid en soms moet je dan gewoon je verhaaltje herhalen.
Las een keer in de krant dat er een McDonalds was die het verboden heeft te paard door de McDrive te gaan. Dit omdat ze vanaf de nabij gelegen manege allemaal tegelijk kwamen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja joh, ik dacht ik gooi er effe een dijenkletsertje in.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:32 schreef Divje het volgende:
Nu was het niet zo'n probleem dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar de stront die bleef liggen he
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Las een keer in de krant dat er een McDonalds was die het verboden heeft te paard door de McDrive te gaan. Dit omdat ze vanaf de nabij gelegen manege allemaal tegelijk kwamen.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:32 schreef Divje het volgende:
Nu was het niet zo'n probleem dat ze allemaal tegelijk kwamen, maar de stront die bleef liggen he
Je neemt ook niet ff een schepje en een plastic zakje mee ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
als ik ging paardrijden vond ik dat zo lullig he, paard dat dan ging kakken op iemand zn erf. Ja, kan niks aan doen he
. Snel weg galopperen
![]()
![]()
Ooit opgezeten!?quote:
Asociaal he.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Je neemt ook niet ff een schepje en een plastic zakje mee ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |