Ik zou het random ontvangen van (half)naakte pics ook niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Klinkt als een aparte jongen.
[..]
Typisch dat je gelijk aan vieze dingen dacht.
Euhm je zit met de zomervakantie. Zou augustus doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wil trouwens in september beginnen met werkenof nou ja willen ....
Maar wanneer zou ik ongeveer gaan beginnen met solliciteren? Mei ofzo?
Ja, ik weet het dus ook niet. Nu lijkt me te vroeg in ieder geval, maar straks is de vakantieperiodequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm je zit met de zomervakantie. Zou augustus doen.
Al is denk ik 2/3 maanden eerder beter/
Ja, ik kan niet ruiken hoe hij is natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou het random ontvangen van (half)naakte pics ook niet kunnen waarderen.
Tenzij bekend persoon
Ik noem maar iemand
Ronaldo
.
Dudequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet ruiken hoe hij is natuurlijk.
Een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt zou ik niet zo chill vinden, maar iets spannenders of verhullenders is iets anders toch.
De meeste mensen kunnen dat niet waarderen, niet als relatiemateriaal. Wel als gewoon voor de fun.. maar wordt zelden relatiequote:Op vrijdag 22 april 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet ruiken hoe hij is natuurlijk.
Een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt zou ik niet zo chill vinden, maar iets spannenders of verhullenders is iets anders toch.
Jij vindt een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt "fun"?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat niet waarderen, niet als relatiemateriaal. Wel als gewoon voor de fun.. maar wordt zelden relatie
Ik nam aan dat ze op het 2de doelde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vindt een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt "fun"?
Heb wel eens een foto van een opengesperde achterkant gehad, en verhaal erbij.quote:
ja johquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vindt een foto van een opengesperde anus waar zaad uit druipt "fun"?
I knowquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook niet. Nu lijkt me te vroeg in ieder geval, maar straks is de vakantieperiode
Sowieso is werken kut![]()
Ver opengesperd hoeft van mij ook weer niet. Maar goed, anders wordt ik er ook niet van. Kreeg wel kriebels van een gifje in KPD laatst, maar dat was ook maar een moment.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens een foto van een opengesperde achterkant gehad, en verhaal erbij.
Vond het wel grappig eens te zien, maar mijn ding is het niet.
Het enige wat ik echt niet kan hebben (niet zelf he, maar om naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ver opengesperd hoeft van mij ook weer niet. Maar goed, anders wordt ik er ook niet van. Kreeg wel kriebels van een gifje in KPD laatst, maar dat was ook maar een moment.
Buikje zit toch nog steeds lekker vol
Mehquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt niet kan hebben (niet zelf he, maar om naar te kijken) zijn naalden en shit in tepels/pussys enzo enzo. Echt
Wat voor baan zoek je?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I knowHEt is gewoon ook super kut om aan een baan te komen
Goede kriebels of slechte kriebels?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ver opengesperd hoeft van mij ook weer niet. Maar goed, anders wordt ik er ook niet van. Kreeg wel kriebels van een gifje in KPD laatst, maar dat was ook maar een moment.
Buikje zit toch nog steeds lekker vol
Waarom zou je dan ook een naald in je kut duwenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt niet kan hebben (niet zelf he, maar om naar te kijken) zijn naalden en shit in tepels/pussys enzo enzo. Echt
Nee, kan ik niet hebbenquote:
Ja, weet ook niet. Omdat je piercing wilde? En toen toch weer niet? Keer 10?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook een naald in je kut duwen
Awkward kriebels.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede kriebels of slechte kriebels?
Is bij mij altijd wel verschil of ik die persoon ken of niet.
iemand die ik niet ken hoef ik niet naakt te zien. Iemand die ik wel ken, wil ik wel graag zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Awkward kriebels.Gewoon, omdat ik niet wist van het bestaan mensen die zulke dingen kunnen doen. Het was, ook wel een enerverende ervaring en een ekte eye-opener.
wtfff????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |