abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161618934
quote:
Bajes-azc geplunderd
vrijdag 22 april 2016, 6:00

© anp
Asielzoekers die een half jaar in de gevangenis van Alphen aan den Rijn zijn opgevangen, hebben het gebouw gestript. Hoewel de Dienst Justitiële Inrichtingen de diefstal in de doofpot stopt, blijkt uit interne documenten dat er wel degelijk een grootschalige roof heeft plaatsgevonden.

Goed ingevoerde bronnen meldden eerder aan De Telegraaf dat onder andere veel televisieschermen zouden zijn verdwenen. In de bajes van Alphen aan den Rijn werden sinds oktober 1140 vluchtelingen een half jaar gehuisvest. Inmiddels wordt de gevangenis weer gereed gemaakt voor het herbergen van 268 arrestanten. De schermen werden volgens de bronnen door de opgevangen asielzoekers verkocht.

Zowel in de periode dat de asielzoekers net gevestigd waren als tijdens hun vertrek verdwenen er kostbare spullen, zeggen de bronnen. Uit een intern document, dat bij De Telegraaf terechtkwam nadat woordvoerder Jaap Oosterveer de diefstal ontkende, blijkt dat bij het vertrek alleen al zestien televisies zijn verdwenen. De schermen waren niet, zoals normaliter wel in cellen gebeurt, vastgezet met speciale beugels.

"Ondanks de regelmatige controle blijken er zestien tv's te ontbreken en zijn veel natte ruimtes te smerig om schoon te maken. Overwogen wordt of hier een extern bedrijf voor moet komen", staat in een van de documenten waar De Telegraaf de hand op heeft weten te leggen. Gevangenisdirecteur Willem Boersma was bij het overleg aanwezig en merkte op dat de diefstal en onreinheden eerder geconstateerd hadden kunnen worden en was dus op de hoogte van de feiten. Gisteren nam deze krant opnieuw contact op met DJI-woordvoerster Renske Piet, die de diefstal glashard blijft ontkennen. "Ik heb het voor je nagevraagd, maar dit beeld wordt echt in zijn geheel niet herkend."

Daarvoor waren er ook al veel incidenten, waarbij de politie 51 keer in actie kwam. Er waren vechtpartijen en aanrandingen. Handel in drugs, alcohol en sigaretten werd eveneens geconstateerd. Ook werd er melding gemaakt van vermoedens van ronselen. Een van de bewoonsters is na een bedreiging zelfs naar een blijf-van-mijn-lijfhuis gebracht. Tot twee maal toe vonden er ook diefstallen plaats buiten het asielzoekerscentrum, bijvoorbeeld in een elektronicazaak, waarvan één keer aangifte werd gedaan. Triest dieptepunt was de zelfmoord van een asielzoeker. Daarnaast werden nog drie andere zelfmoordpogingen gerapporteerd, blijkt uit het incidentenoverzicht dat eveneens in handen is van deze krant.

Afgelopen dagen werd het plan geopperd om zogeheten 'aso-asielzoekers' in de gevangenis van Alphen aan den Rijn op te vangen. Burgemeester Liesbeth Spies voelt daar echter niets voor.
http://m.telegraaf.nl/article/25651672/bajes-azc-geplunderd
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er allemaal in die documenten staat.

Gelukkig zijn die tv-schermen toch niet meer nodig als iedereen straks een tablet heeft.
pi_161618956
Het COA heeft aan iedereen die aan het COA is verbonden een zwijgplicht opgelegd.

De beerput is diep en begint over te stromen. Het COA stinkt.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_161618991
Geniaal, na deze ramp zien we de echte omvang pas.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 22 april 2016 @ 06:58:59 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_161619013
Ah, het dagelijkse circlejerk topic over asielzoekers.

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 22-04-2016 07:48:34 ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 22 april 2016 @ 06:59:34 #5
438758 zeer
Opritsjniki
pi_161619019
'Goed ingevoerde bronnen meldden eerder aan De Telegraaf'

Fijn dat we nu ook fictie mogen posten in NWS.
  vrijdag 22 april 2016 @ 07:41:05 #6
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161619187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 06:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dank je voor je bijdrage aan dit topic.

[ Bericht % gewijzigd door timmmmm op 22-04-2016 07:48:43 ]
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 22 april 2016 @ 07:42:50 #7
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161619201
quote:
Ik vind dit toch anders een behoorlijk schandalig verhaal. Asielzoekers of niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_161619217
Gelegenheid maakt de dief, altijd al zo geweest.
  vrijdag 22 april 2016 @ 07:53:12 #9
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161619261
Toen ze er in kwamen klaagden ze nog dat het "net een gevangenis" was. Nu bewijzen ze dat we ze er allemaal in ieder geval totdat de procedure afgelopen is in moeten stoppen, met de deur op slot.

Weet je nog? Een jaar terug?

Toen we nog discussieerden over vluchtende mensen voor oorlog. :') Een jaar later bleek het toch het boevenleger van Sinbad te zijn.

In Griekenland hebben ze de grens al in handen, Grieken mogen hun land niet meer uit :')
pi_161619277
En in 10 jaar zitten ze er nog steeds en gebruikt de regering het argument: "Ze zijn er nu toch, nu moeten we ermee leren leven". _O-
  vrijdag 22 april 2016 @ 07:55:04 #11
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161619278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 07:46 schreef hoas het volgende:
Gelegenheid maakt de dief, altijd al zo geweest.
:') :') :') :') :')

Er zaten 1200 migranten in dat gebouw. Vraag me niet hoeveel TV's maar dit is geen gelegenheidsdiefstal.
pi_161619339
Je doet gekke dingen als je naar veiligheid opzoek bent.
pi_161619351
De grote vraag is natuurlijk wel wat er klopt van dit verhaal. De Telegraaf beweert dat het waar is, de DJI ontkent. En beide kanten aan dit verhaal zijn niet te verifieren door de lezer.
pi_161619426
In Duitsland waren in de azc's toch ook al tv's gejat? Gedemonteerd van de muur en in een doos naar het thuisland gestuurd. Meende dat ze dat postpakket onderschept hadden... Dit verbaasd me ook niets..
  vrijdag 22 april 2016 @ 08:18:32 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_161619455
Was toch al lang bekend dat het vooral kansloze asielzoekers uit de Balkan zijn die dit doen? Die komen asiel aanvragen, even op rooftocht (zijn toch nagenoeg onschendbaar) en dan met de oprotpremie terug naar bijv. Albanië.
pi_161619468
Maar ze waren toch een aanwinst voor het land? Toch hoog opgeleid Rutte en Samsom??? Rutte???? Samsom???? Hallo??????
pi_161619474
edit: blijf eens weg met je baggerzooi

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 22-04-2016 09:54:57 ]
pi_161619802
Oppakken en meteen het land uitzetten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161619844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 08:19 schreef juliusceasar het volgende:
Maar ze waren toch een aanwinst voor het land? Toch hoog opgeleid Rutte en Samsom??? Rutte???? Samsom???? Hallo??????
Rutte deelt medailles uit aan Wir schaffen Das Merkel en is niet bereikbaar voor commentaar. Samson schijnt enkele 'vluchtelingen' van het vliegtuig aan het halen zijn.
pi_161620081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 07:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik vind dit toch anders een behoorlijk schandalig verhaal. Asielzoekers of niet.
Mee eens.
Ook in moeilijke tijden.
pi_161621880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 07:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Er zaten 1200 migranten in dat gebouw. Vraag me niet hoeveel TV's maar dit is geen gelegenheidsdiefstal.
Nee je moet ze geen gelegenheid geven, of verwacht je van mensen die totaal geen normen en waarden kennen dat ze van je spullen afblijven?
pi_161623886
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 april 2016 08:18 schreef Twiitch het volgende:
Was toch al lang bekend dat het vooral kansloze asielzoekers uit de Balkan zijn die dit doen? Die komen asiel aanvragen, even op rooftocht (zijn toch nagenoeg onschendbaar) en dan met de oprotpremie terug naar bijv. Albanië.
_O_ _O_ _O_
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161624145
quote:
Sad but true. En ze doen het imago van "echte" asielzoekers uit oorlogsgebieden enorm veel schade.
pi_161624221
Sja waarom krijgen ze dan ook geen huis auto en uitkering?
pi_161624267
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:59 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Sad but true. En ze doen het imago van "echte" asielzoekers uit oorlogsgebieden enorm veel schade.
Er zijn er ook genoeg die wel asiel menen te moeten krijgen, niet iedereen uit de Balkan komt op rooftocht. Buiten dat valt de oprotpremie ookwel mee.
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161624353
Wie zaten er in hemelsnaam in dat pand dan? Ali Baba en de 40 rovers?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:12:28 #27
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161624432
quote:
dit beeld wordt echt in zijn geheel niet herkend
Logisch, omdat ze weg (moeten) kijken van wat ali baba en z'n rovers doen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:12:49 #28
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161624440
Verwachten die lui zich hier beschaafd gedragen is nogal naief natuurlijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_161624536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:08 schreef Hathor het volgende:
Wie zaten er in hemelsnaam in dat pand dan? Ali Baba en de 40 rovers?
Ik was vorige week in de lidl (jaja) en dacht nog welja kijk ome agent is er ook. Hij stond met de bedrijfsleider te praten gewoon in 1 van de gangpaden. Dus ving op dat er van alles gejat werd door mensen uit het AZC. En het was nogal een terugkomend probleem. Die bedrijfsleider klonk nogal wanhopig en gefrustreerd.
pi_161625048
Je verwacht het niet.
Ура для россии
pi_161625357
pi_161625606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik was vorige week in de lidl (jaja) en dacht nog welja kijk ome agent is er ook. Hij stond met de bedrijfsleider te praten gewoon in 1 van de gangpaden. Dus ving op dat er van alles gejat werd door mensen uit het AZC. En het was nogal een terugkomend probleem. Die bedrijfsleider klonk nogal wanhopig en gefrustreerd.
Die bedrijfsleider moet niet zo zaniken,die arme hoogopgeleide tandartsen en apothekers weten vast niet dat je hier niet gratis mag winkelen.. ;)
pi_161625972
Wie wil dat nu niet. Kosteloos een compleet nieuwe inrichting krijgen van een groep hoogopgeleide welwillende binnenhuisarchitecten.
  vrijdag 22 april 2016 @ 14:27:43 #34
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161625997
Mijn hemel dan ben je echt alle schaamte voorbij, wat een tuig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161626570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 06:59 schreef zeer het volgende:
'Goed ingevoerde bronnen meldden eerder aan De Telegraaf'

Fijn dat we nu ook fictie mogen posten in NWS.
Jorn twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 14:51:09 Dijkhoff geeft toe: asielopvang werd geplunderd. Dat dit door VenJ bij herhaling werd ontkend was fout, volgens hem https://t.co/reRVhPl9ws reageer retweet
pi_161626796
Het zoveelste bewijs dat we hier niet te maken hebben met vluchtelingen maar gewoon ordinaire uitkeringseisers.
  vrijdag 22 april 2016 @ 15:18:38 #37
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_161626993
Poging tot doofpot was een misverstand. :N
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_161627332
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:18 schreef damian5700 het volgende:
Poging tot doofpot was een misverstand. :N
Jaaa, haha, ik lees het.
Sukkels.
  vrijdag 22 april 2016 @ 15:43:33 #39
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161627529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 15:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zoveelste bewijs dat we hier niet te maken hebben met vluchtelingen maar gewoon ordinaire uitkeringseisers.
En het zoveelste bewijs dat bij incidenten met asielzoekers alles is geoorloofd om de waarheid onder het tapijt te vegen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161627903
quote:
Ja, in Duitsland was in 2015 het aantal Syriërs de grootste groep asielzoekers (160.000), daarna kwam Albanië (55.000) en Kosovo (37.000).
Meer dus dan uit Afghanistan en Irak (beide 32.000).

Sinds die Turkijedeal zijn de meeste asielzoekers die wekelijks naar Nederland komen ook uit Albanië. De kans op een verblijfsvergunning is klein, maar recht op opvang hebben ze wel gedurende de procedures.
pi_161628485
quote:
Ja, lekker klagen over het aantal topics in plaats van het echte probleem onder ogen zien. Zo kennen we jullie weer. ^O^
  vrijdag 22 april 2016 @ 17:11:31 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_161629484
Omdat onze EU leiders geen ruggengraat hebben laten ze allerlei volk binnen wat hier niks te zoeken heeft. Ipv zelf de klaplopers subiet uit te zetten laten ze onbetrouwbare partners zoals Erdogan vuile handen maken. En als er toch problemen ontstaan die ze zelf hebben veroorzaakt (alle ongeregeldheden in de opvangcentra) schuiven ze dat angstvallig onder het tapijt om hun eigen falen te verdoezelen.
pi_161629644
Incidentje.

Dossiernummer D66-2016-04.129.848
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 22 april 2016 @ 17:20:57 #44
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161629667
Ach ik hoor ook steeds meer mensen klagen die ook werken met opvang van dat soort mensen , maar allemaal komen ze nu van de koude kermis thuis en hebben eigenlijk wel genoeg gezien wat betreft het falen van de hulp aan dat soort mensen , van handtastelijkheden tot aan het niet gewenst zijn van de goederen die ze krijgen.
Om nog maar niet te spreken over de valse aangiftes en valse benamingen van die mensen , sommige heten elke dag anders omdat het niet controleerbaar is , geen papieren of wat dan ook , ze schuiven alles maar op de hulp af

keer op keer hoor ik de zelfde verhalen en ook als ze dan weg zijn dat van de mooi ingericht huis , of opvang eigenlijk niets meer herbruikbaar is , gewoon uitgeleefd en gewoon alles kaal achter gelaten

dit verhaal waar de TS mee gestart is dat is niet maar even een gevalletje op zich , overal waar ze komen komen de zelfde klachten naar buiten , tot dat straks niemand meer wil helpen of omdat de pleuris is uitgebroken .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_161629841
Albanezen zouden eigenlijk ook al meteen bij de grens opgevangen moeten worden en onmiddellijk de toegang moeten worden geweigerd, met uitzondering van Dua Lipa is er nog nooit iets positiefs uit die pauperzooi gekomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 22 april 2016 @ 17:32:03 #46
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_161629921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:28 schreef Hathor het volgende:
Albanezen zouden eigenlijk ook al meteen bij de grens opgevangen moeten worden en onmiddellijk de toegang moeten worden geweigerd, met uitzondering van Dua Lipa is er nog nooit iets positiefs uit die pauperzooi gekomen.
Bij se grens weigeren is nogal lastig, ze kunnen immers met paspoort gewoon naar Nederland reizen.

Wat ik niet begrijp is waarom ze een 'asielaanvraag' van een Albanees überhaupt in behandeling nemen. Zouden ze dat ook doen als het een Belg of een Duitser was die asiel aanvraagt? Geloof er niks van. Gewoon vijf minuten voor de vorm laten wachten en subiet de deur wijzen zonder zakgeld.
pi_161630369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:20 schreef RAVW het volgende:
Ach ik hoor ook steeds meer mensen klagen die ook werken met opvang van dat soort mensen , maar allemaal komen ze nu van de koude kermis thuis en hebben eigenlijk wel genoeg gezien wat betreft het falen van de hulp aan dat soort mensen , van handtastelijkheden tot aan het niet gewenst zijn van de goederen die ze krijgen.
Om nog maar niet te spreken over de valse aangiftes en valse benamingen van die mensen , sommige heten elke dag anders omdat het niet controleerbaar is , geen papieren of wat dan ook , ze schuiven alles maar op de hulp af

keer op keer hoor ik de zelfde verhalen en ook als ze dan weg zijn dat van de mooi ingericht huis , of opvang eigenlijk niets meer herbruikbaar is , gewoon uitgeleefd en gewoon alles kaal achter gelaten

dit verhaal waar de TS mee gestart is dat is niet maar even een gevalletje op zich , overal waar ze komen komen de zelfde klachten naar buiten , tot dat straks niemand meer wil helpen of omdat de pleuris is uitgebroken .
Ik ken de verhalen ook. Ik geloof best dat het niet overal een drama is, en dat het sterk afhankelijk is van de afkomst van de asielzoekers, of het om AMA's, gezinnen of enkel volwassen mannen gaat en het aantal dat wordt opgevangen op de locatie.

Er zijn medewerkers/vrijwilligers die ondanks wat ze zelf meemaken aan agressie, 'handtastelijkheden' of ander ongewenst gedrag, blijven geloven in hun 'doel' en het blijven vergeten en vergeven.
Ik denk dat ze in Den Haag blij mogen zijn met die mensen, ik zou het na enkele dagen al gehad hebben.
  vrijdag 22 april 2016 @ 17:57:19 #48
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161630410
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er zijn medewerkers/vrijwilligers die ondanks wat ze zelf meemaken aan agressie, 'handtastelijkheden' of ander ongewenst gedrag, blijven geloven in hun 'doel' en het blijven vergeten en vergeven.
Ik denk dat ze in Den Haag blij mogen zijn met die mensen, ik zou het na enkele dagen al gehad hebben.
Er zijn er ook zat die de rug hebben toegekeerd en dit ook zullen blijven doen , er komt steeds meer weerstand tegen over dat soort mensen , de hulpverleners houden dit niet vol , zo lang het maar van 1 kant moet blijven komen , wat dus de normaal denkend mens al jaren loop te roepen dat het integratie gewoon een groot probleem is bij diverse bevolkingen.

tolerant blijven tegen over mensen die intolerant zijn en ook zullen blijven , dan zullen de goede straks de dupe zijn van alles .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:25:19 #49
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161630993
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 17:57 schreef RAVW het volgende:

[..]

Er zijn er ook zat die de rug hebben toegekeerd en dit ook zullen blijven doen , er komt steeds meer weerstand tegen over dat soort mensen , de hulpverleners houden dit niet vol , zo lang het maar van 1 kant moet blijven komen , wat dus de normaal denkend mens al jaren loop te roepen dat het integratie gewoon een groot probleem is bij diverse bevolkingen.

tolerant blijven tegen over mensen die intolerant zijn en ook zullen blijven , dan zullen de goede straks de dupe zijn van alles .
Ik heb hier weken geleden berichtgeving over een onderzoek van gezien. Conclusie was dat contact met asielzoekers ervoor zorgt dat de mening over asielzoekers rap naar het negatieve wordt bijgesteld.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:40:40 #50
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161631358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik heb hier weken geleden berichtgeving over een onderzoek van gezien. Conclusie was dat contact met asielzoekers ervoor zorgt dat de mening over asielzoekers rap naar het negatieve wordt bijgesteld.
ja maar hoe lang houden ze dat vol als er straks alles vrij komt het is al jaren een probleem , ze kunnen niet weg blijven kijken , de verhalen van de vrijwilligers komen nu ook veel meer naar buiten , ook mensen die gelukzoekers in huis hebben genomen , hebben vele al spijt dat ze het gedaan hebben.

Vele vragen zich af hoe het er van gekomen is dat ze een veel te positief beeld hebben gehad van die mensen en vaak de negatieve verhalen ook al bekent waren maar altijd genegeerd zijn geweest ....

nu zien vele met hun eigen ogen dat de werkelijkheid wel een heel stuk negatiever is dan dat ze zelf verwacht hadden , en het probleem is , als ze hun verhaal willen doen worden ze bij veel instellingen en bij helaas nog veel mensen mond dood gemaakt.
Af gedaan als maar 1 op zichzelf staand iets ...... terwijl die mensen al diverse opvang van binnen gezien hebben ..
ik houd mij er ook afzijdig van omdat ik ook weet dat hier in Nederland mensen ook nog hulp nodig hebben en die ook al jaren aan de bel trekken voor hulp , nooit is er geld of hulp ....

moet je nu eens kijken hoe veel er aan hulp geboden word voor "vreemde"
geld lijkt ineens niet meer het probleem te zijn ......

punt twee wat als er straks een oorlog uit breekt wil ik niet net zo als na de WW2 beschouwd worden als landverrader om dat je hulp aan dat soort mensen heb gegeven ..... dus je bent straks medeplichtig aan de problemen die hier komen en daar houd ik me liever afzijdig van.

je weet nooit wat te toekomst brengt en wat er nog gaat komen , ik wil ook niet op me geweten hebben als straks van iemand te horen krijgt dat zijn of haar dochter is verkracht of zoon is vermoord door iemand die ik geholpen zou hebben .... moet er niet aan denken

het zijn niet allemaal van die lieve mensen en er lopen er zat die er de verkeerde bedoelingen er bij hebben ...
pi_161631678
Een beetje begrip voor die tere arme zieltjes zou wel op zijn plaats zijn. Die jongens kennen het begrip 'eigendom' niet, het is aan ons om ze dit bij te brengen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:53:46 #52
452947 frietenstamp
pi_161631692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

het zijn niet allemaal van die lieve mensen en er lopen er zat die er de verkeerde bedoelingen er bij hebben ...
Met een beetje mensenkennis pik je de "goeie" er zo uit. Je zou gerust de NOS aan de grens kunnen zetten. Die hebben zich daarin gespecialiseerd, om net die ene toffe gast voor de camera te trekken en de rest buiten beeld te houden.
  vrijdag 22 april 2016 @ 18:55:30 #53
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161631728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Met een beetje mensenkennis pik je de "goeie" er zo uit. Je zou gerust de NOS aan de grens kunnen zetten. Die hebben zich daarin gespecialiseerd, om net die ene toffe gast voor de camera te trekken en de rest buiten beeld te houden.
LOL daar heb je wel gelijk in :) die hebben daar wel oog voor . en ook als ze het dan hebben over veel kinderen die mee komen , dan moet je niet inzoomen op allleen mannen die staan te schreeuwen dat ze RECHTEN hebben ... maar ik hoor ze nooit over hun PLICHTEN :P
  vrijdag 22 april 2016 @ 19:03:12 #54
452947 frietenstamp
pi_161631934
Ik verwacht dat we in Europa wel richting een soort apartheidsstelsel gaan. Artsen, hulpverleners, leraren, ondernemers, op een gegeven moment is je grens bereikt en ga je deurbeleid invoeren.
pi_161632048
Die mensen komen uit de Sahara. Die hebben nog nooit een gebouw gezien. Laat staan een televisie. Over blote vrouwen nog maar te zwijgen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_161632059
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:53 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

_O- De NOS en JOOP die langs de grens gaan paraderen..
pi_161632089
Dat ze die paar tv's jatten, lekker boeiend. Zelfs nog begrijpelijk, maar dat verzwijgen, daar irriteer ik me zo aan, dan komen toch de vragen van wat verzwijgen ze nog meer bij me naar boven.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161633259
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:07 schreef Sigaartje het volgende:
Die mensen komen uit de Sahara. Die hebben nog nooit een gebouw gezien. Laat staan een televisie. Over blote vrouwen nog maar te zwijgen.
Mensen die nog nooit een televisie hebben gezien, kunnen echt geen vele duizenden euro's betalen om een boottochtje van 20min te maken hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')