quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
20 minuten past niet op een single.
Komt er weer een binnen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
20 minuten past niet op een single.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:31 schreef Annagh het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, welterusten
Trusten...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:31 schreef Annagh het volgende:
Trusten, zus!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:31 schreef Annagh het volgende:
Muts?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb 'm een keer live gezien ergens beginjaren 80 maar was nogal druk met anderen dingen toen.
Ik weet wel een truc, draai je songs gezongen door andere artiesten van 'm.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik R49 niet failliet wil hebben, draai ik slechts de maximaal 3 toegestane songs van hem.
Maar ik zou heel graag dat hele concert van New York 2010 uit willen zenden...
Snap ik, maar ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet wel een truc, draai je songs gezongen door andere artiesten van 'm.
Bij overlijden van muzikanten wordt er een oogje dichtgeknepen als iemand een ode wil brengen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik R49 niet failliet wil hebben, draai ik slechts de maximaal 3 toegestane songs van hem.
Maar ik zou heel graag dat hele concert van New York 2010 uit willen zenden...
Hallo!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij overlijden van muzikanten wordt er een oogje dichtgeknepen als iemand een ode wil brengen.
In dit geval ging het om een heel oog wat ik niet in mijn bezit had.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij overlijden van muzikanten wordt er een oogje dichtgeknepen als iemand een ode wil brengen.
Bij Lee Perry doe ik gewoon 24u.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit is getaped door een vriend van me in Madison Square Garden, ik heb het nooit mogen verspreiden of in het openbaar laten horen van hem. Maar dit is een uitzondering, vind ik...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft![]()
![]()
![]()
wel een bijzondere uitvoeing dit
Bij Mad Professor een maand nonstop.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Lee Perry doe ik gewoon 24u.
Jep.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is getaped door een vriend van me in Madison Square Garden, ik heb het nooit mogen verspreiden of in het openbaar laten horen van hem. Maar dit is een uitzondering, vind ik...
een van de vetste gitaarsolo's ooitquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is getaped door een vriend van me in Madison Square Garden, ik heb het nooit mogen verspreiden of in het openbaar laten horen van hem. Maar dit is een uitzondering, vind ik...
Nooit op deze manier...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die paarse regen heb ik te vaak gehoord op zowat elke feestje waar ook steevast dat gehaktbrood voorbij kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |