SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Programma van vandaag
06:50 - 17:00 DJ Muis speelt Gup
17:00 - 18:00 DJ Karzai - Irie Reggae Music, Mon
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Deuntjes Voor Onder Het Eten
20:00 - 22:00 DJ Symph's alle vissen zwemmen in het water
Ah!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow en dan neemt Mad het over.Ik schrok al.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt voor het luisteren mensen!
Jij bedankt voor de tunes broer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En jij weer thx voor de tunes, man!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, maar daarom mag ik je toch wel bedanken voor je werk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je was Prince aan het luisteren!
Geen enkel probleem mèn! Hell, ik zou je mengpaneel nog kopen indien noodzakelijk.quote:
Dat mag, maar waarom zou je als je niet weet hoe het klonk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar daarom mag ik je toch wel bedanken voor je werk?
Whehehe!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mèn! Hell, ik zou je mengpaneel nog kopen indien noodzakelijk.![]()
OK, bij deze trek ik mijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat mag, maar waarom zou je als je niet weet hoe het klonk?
Ik ben weer lekker uit m'n plaat gegaan hoor...Dit had ik eigenlijk liever gedaan ipv dat vreselijke stijldansen.quote:
OMG! Hou alsjeblieft op.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:28 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker uit m'n plaat gegaan hoor...Dit had ik eigenlijk liever gedaan ipv dat vreselijke stijldansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |