abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161613581
Ik had serieus nog nooit van Prince gehoord. Toen iemand me zojuist een nummer liet horen klonk het enigszins bekend maar het is niet dat ik er tig albums van in de kast heb liggen.

Maar schijnbaar is heel Nederland fan :')
Trek je Twitter open en alle BN'ers hebben wel een mening over hem. Man man man :')

Alsof muziek zo belangrijk is :')
En mensen het dan ook raar vinden dat je deze vent amper kent hé :')

Klacht: de dood van Prince. In Palestina gaan dagelijks tig zangers dood door die zionisten.
U MAD?
pi_161613605
wie?
pi_161613623
Prins pils?
pi_161613681
Niemand luisterde nog naar Prince, maar nu die dood is zullen er wel weer flink wat van zijn werken verkocht worden.

Nog nooit van Prince gehoord hebben is wel opmerkelijk trouwens.
pi_161613732
TS kent alleen maar Stacey
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_161613751
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef FlyDutchMan het volgende:
Niemand luisterde nog naar Prince, maar nu die dood is zullen er wel weer flink wat van zijn werken verkocht worden.

Nog nooit van Prince gehoord hebben is wel opmerkelijk trouwens.
Niemand luisterde Prince, maar nu komen alle sensatiezoekers uit holen en gaten gekropen om zo interessant mogelijk hun ervaringen met de muziek van deze man met anderen te delen.
Hoe vreemder de quote hoe groter de e-pener.
U MAD?
pi_161613758
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef FlyDutchMan het volgende:
Niemand luisterde nog naar Prince
:')
pi_161613783
ken ik niet :@
pi_161613801
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:14 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
ken ik niet :@
Jij bent dan ook nog een jonge bloem
pi_161613818
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Jij bent dan ook nog een jonge bloem
Pics van melissa_girl_1998 ?
pi_161613835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Pics van melissa_girl_1998 ?
Zijn voor privegebruik
pi_161613837
En Prince is nu de zoveelste beste artiest ever. Michael Jackson anyone? Of David Bowie? :')
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  donderdag 21 april 2016 @ 22:16:14 #13
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161613844
Nou Prince is wel een serieus hele bekende, en grote popartiest. Maar ondanks dat alles ken ik z'n werk ook nauwelijks en heeft 't me nooit echt aangetrokken of zo.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161613854
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Zijn voor privegebruik
:{
pi_161613866
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef misterxvany het volgende:
En Prince is nu de zoveelste beste artiest ever. Michael Jackson anyone? Of David Bowie? :')
Johan Cruijff. Praat ineens niemand meer over.
Uit het oog uit het hart.
U MAD?
  donderdag 21 april 2016 @ 22:17:00 #16
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_161613871
BN'ers hebben anders vaak hele opwindende mededelingen hoor
BoogerdLive twitterde op donderdag 21-04-2016 om 21:09:59 Mijn zoon is geboren op dezelfde dag als Prince #7juni! Mijn mamma haar verjaardag is vandaag 21 april de sterfdag van #prince! Vreemd reageer retweet
pi_161613886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
https://twitter.com/BoogerdLive/status/723227300070875136
:D :|W
pi_161613908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
https://twitter.com/BoogerdLive/status/723227300070875136
'Mamma'

:')
U MAD?
  donderdag 21 april 2016 @ 22:18:54 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_161613944
HET KOMT WEL ERG DICHTBIJ ZO!
pi_161615377
Terechte klacht !

_O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_161616462
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had serieus nog nooit van Prince gehoord. Toen iemand me zojuist een nummer liet horen klonk het enigszins bekend maar het is niet dat ik er tig albums van in de kast heb liggen.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef de_boswachter het volgende:Alsof muziek zo belangrijk is :')
En mensen het dan ook raar vinden dat je deze vent amper kent hé :')
Ik ga niet in duscussie over je muzieksmaak, die mag je lekker zelf bepalen.
Ik ga je ook niet verwijten dat je Prince niet kent, immers als het van voor je tijd is kan ik me daarbij iets voorstellen.
Ik ga je alleen even uitleggen tegen wat voor achtergrond je hem moest zien, stel je het volgende voor:

Je hebt geen internet, geen downloadbare muziek, geen digitale geluidsdragers met uitzondering van mischien de CD.
Je hebt alleen de televisie, op deze televisie heb je slechts drie Nederlandse zenders, denk de commerciëlen dan maar even weg.
Als je verbeeldingskracht dit toelaat en je hebt dit plaatje mag je de radio en de fysieke muziekwinkels en dan nog bij doen om het compleet te maken.

Goed, het volgende.
Dit alles vormt dus je hele toegang tot muziek.
Er zijn op die drie zenders slechts twee of drie muziekprogramma's die je op de hoogte houden van de nieuwste muziek en de artiesten.
Je klaagt hier ook niet over want je weet niet beter.
Deze programma's hebben een presentator die de videoclips aan elkaar lult.
Wil je de muziek thuis horen? dan zul je af moeten wachten tot het op de radio komt of als de sodemieter naar de platenzaak moeten gaan voor het uitverkocht is.

Het punt van dit alles is dat iemand in dit digitale tijdperk zich op deze manier dan een voorstelling moet maken van de toegankelijkheid tot muziek, de status van de ster en de basis die hiermee gelegd word voor de populariteit.
Dit in tegenstelling tot de overvloed aan toegang en beschikbaarheid van vandaag de dag.
Wat vandaag bestaat heeft zijn oorsprong wel te danken aan de grondleggers zoals MJ, madonna en Prince.
Voor iemand die de tijd niet bewust heeft mee gemaakt een hele tour van verbeelding, voor hen die het wel hebben meegemaakt één en al herkenning.

Wij van deze generatie hebben gewoon meer met deze ''idolen'' omdat het vaste referentiepunten waren, ze bepaalden je kleding, je gedrag en je populariteit bij de chiks.
In tegenstelling tot nu waar het aanbod twintig keer zo groot is, je veel meer te kiezen hebt en er nog makkelijker aan te komen is dan water uit de kraan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Werkman op 21-04-2016 23:42:00 ]
pi_161616627
Serieus reageren op de OP :D
  donderdag 21 april 2016 @ 23:42:24 #23
453178 Nachtwens
Viezûh kottik
pi_161616651
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef Werkman het volgende:

[..]

[..]

Ik ga niet in duscussie over je muzieksmaak, die mag je lekker zelf bepalen.
Ik ga je ook niet verwijten dat je Prince niet kent, immers als het van voor je tijd is kan ik me daarbij iets voorstellen.
Ik ga je alleen even uitleggen tegen wat voor achtergrond je hem moest zien, stel je het volgende voor:

Je hebt geen internet, geen downloadbare muziek, geen digitale geluidsdragers met uitzondering van mischien de CD.
Je hebt alleen de televisie, op deze televisie heb je slechts drie Nederlandse zenders, denk de commerciëlen dan maar even weg.
Als je verbeeldingskracht dit toelaat en je hebt dit beeld mag je de radio en de fysieke muziekwinkels en dan nog bij doen.

Goed, het volgende.
Dit alles vormt dus je hele toegang tot muziek.
Er zijn op die drie zenders slechts twee of drie muziekprogramma's die je op de hoogte houden van de nieuwste muziek, muzieknummers en de artiesten.
Je klaagt hier ook niet over want je weet niet beter.
Deze programma's hebben een presentator die de videoclips aan elkaar lult.
Wil je de muziek thuis af horen? dan zul je af moeten wachten tot het op de radio komt of als de sodemieter naar de platenzaak moeten gaan voor het uitverkocht is.

Het punt van dit alles is dat iemand in dit digitale tijdperk zich op deze manier dan een voorstelling moet maken van de toegankelijkheid tot muziek, de status van de ster en de basis die hiermee gelegd word voor de populariteit.
Dit in tegenstelling tot de overvloed aan toegang en beschikbaarheid van vandaag de dag.
Wat vandaag bestaat heeft zijn oorsprong wel te danken aan de grondleggers zoals MJ, madonna en Prince.
Voor iemand die de tijd niet bewust heeft mee gemaakt een hele tour van verbeelding, voor hen die het wel hebben meegemaakt één en al herkenning.
Hoe voelt dat nou, om de enige te zijn die hapt in een trol topic? :')
"Never forget what you are.
The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you."
-- Tyrion Lannister
pi_161616691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
Serieus reageren op de OP :D
Omdat er ondanks een niet serieuze TS mischien nog mensen zijn die er serieus over willen discussiëren.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef Nachtwens het volgende:
Hoe voelt dat nou, om de enige te zijn die hapt in een trol topic? :')
Ik reageer niet op de trol, ik reageer op iedereen die serieus post of die dat nog wil gaan doen.
Vaak ontstaan uit troltopics toch serieuze discussies, daarom.
En vergis je niet, ik ken boswachter inderdaad al langer als vandaag.
pi_161616811
Net als Michael Jackson, al jaren dood als zanger. Next.
pi_161616829
Prince heeft maar een paar liedjes gemaakt die heel populair waren in de jaren 80. Maar om hem nou een legende te noemen om die paar succesvolle liedjes? :')

De enige reden dat mensen hem onthouden is om zijn aparte verschijning en gedrag.
pi_161618264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef Mark031 het volgende:
Prince heeft maar een paar liedjes gemaakt die heel populair waren in de jaren 80. Maar om hem nou een legende te noemen om die paar succesvolle liedjes? :')

De enige reden dat mensen hem onthouden is om zijn aparte verschijning en gedrag.
Vind ik ook. Michael Jackson (zoals sommige anderen hier aanhalen) vind ik een ander verhaal. Die man heeft decennialang hits uitgebracht. De rechtmatige koning van pop, wiens muziek verscheide generaties heeft geraakt. Michael Jackson was een legende. Prince was wel cool.
  vrijdag 22 april 2016 @ 07:48:19 #28
365892 CF87
I love Mustafa
pi_161619225
Ik ken ook geen junks..
Vroeger was er waarschijnlijk amper fatsoenlijke muziek dus dan doe je het al loser al gauw goed.
pi_161619235
Prince :').
Irritante muziek die nog irritanter wordt omdat iedereen meeblért.
  vrijdag 22 april 2016 @ 08:13:50 #30
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161619422
Kiss is tenenkrommend. Dat piepstemmetje :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')