Niemand luisterde Prince, maar nu komen alle sensatiezoekers uit holen en gaten gekropen om zo interessant mogelijk hun ervaringen met de muziek van deze man met anderen te delen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:11 schreef FlyDutchMan het volgende:
Niemand luisterde nog naar Prince, maar nu die dood is zullen er wel weer flink wat van zijn werken verkocht worden.
Nog nooit van Prince gehoord hebben is wel opmerkelijk trouwens.
Pics van melissa_girl_1998 ?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een jonge bloem
Johan Cruijff. Praat ineens niemand meer over.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:15 schreef misterxvany het volgende:
En Prince is nu de zoveelste beste artiest ever. Michael Jackson anyone? Of David Bowie?
twitter:BoogerdLive twitterde op donderdag 21-04-2016 om 21:09:59Mijn zoon is geboren op dezelfde dag als Prince #7juni! Mijn mamma haar verjaardag is vandaag 21 april de sterfdag van #prince! Vreemd reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
BN'ers hebben anders vaak hele opwindende mededelingen hoor
https://twitter.com/BoogerdLive/status/723227300070875136
'Mamma'quote:Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
BN'ers hebben anders vaak hele opwindende mededelingen hoor
https://twitter.com/BoogerdLive/status/723227300070875136
quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had serieus nog nooit van Prince gehoord. Toen iemand me zojuist een nummer liet horen klonk het enigszins bekend maar het is niet dat ik er tig albums van in de kast heb liggen.
Ik ga niet in duscussie over je muzieksmaak, die mag je lekker zelf bepalen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef de_boswachter het volgende:Alsof muziek zo belangrijk is
En mensen het dan ook raar vinden dat je deze vent amper kent hé
Hoe voelt dat nou, om de enige te zijn die hapt in een trol topic?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet in duscussie over je muzieksmaak, die mag je lekker zelf bepalen.
Ik ga je ook niet verwijten dat je Prince niet kent, immers als het van voor je tijd is kan ik me daarbij iets voorstellen.
Ik ga je alleen even uitleggen tegen wat voor achtergrond je hem moest zien, stel je het volgende voor:
Je hebt geen internet, geen downloadbare muziek, geen digitale geluidsdragers met uitzondering van mischien de CD.
Je hebt alleen de televisie, op deze televisie heb je slechts drie Nederlandse zenders, denk de commerciëlen dan maar even weg.
Als je verbeeldingskracht dit toelaat en je hebt dit beeld mag je de radio en de fysieke muziekwinkels en dan nog bij doen.
Goed, het volgende.
Dit alles vormt dus je hele toegang tot muziek.
Er zijn op die drie zenders slechts twee of drie muziekprogramma's die je op de hoogte houden van de nieuwste muziek, muzieknummers en de artiesten.
Je klaagt hier ook niet over want je weet niet beter.
Deze programma's hebben een presentator die de videoclips aan elkaar lult.
Wil je de muziek thuis af horen? dan zul je af moeten wachten tot het op de radio komt of als de sodemieter naar de platenzaak moeten gaan voor het uitverkocht is.
Het punt van dit alles is dat iemand in dit digitale tijdperk zich op deze manier dan een voorstelling moet maken van de toegankelijkheid tot muziek, de status van de ster en de basis die hiermee gelegd word voor de populariteit.
Dit in tegenstelling tot de overvloed aan toegang en beschikbaarheid van vandaag de dag.
Wat vandaag bestaat heeft zijn oorsprong wel te danken aan de grondleggers zoals MJ, madonna en Prince.
Voor iemand die de tijd niet bewust heeft mee gemaakt een hele tour van verbeelding, voor hen die het wel hebben meegemaakt één en al herkenning.
Omdat er ondanks een niet serieuze TS mischien nog mensen zijn die er serieus over willen discussiëren.quote:
Ik reageer niet op de trol, ik reageer op iedereen die serieus post of die dat nog wil gaan doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef Nachtwens het volgende:
Hoe voelt dat nou, om de enige te zijn die hapt in een trol topic?
Vind ik ook. Michael Jackson (zoals sommige anderen hier aanhalen) vind ik een ander verhaal. Die man heeft decennialang hits uitgebracht. De rechtmatige koning van pop, wiens muziek verscheide generaties heeft geraakt. Michael Jackson was een legende. Prince was wel cool.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef Mark031 het volgende:
Prince heeft maar een paar liedjes gemaakt die heel populair waren in de jaren 80. Maar om hem nou een legende te noemen om die paar succesvolle liedjes?![]()
De enige reden dat mensen hem onthouden is om zijn aparte verschijning en gedrag.
Waaaaaaaaaaaaaaaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
BN'ers hebben anders vaak hele opwindende mededelingen hoortwitter:BoogerdLive twitterde op donderdag 21-04-2016 om 21:09:59Mijn zoon is geboren op dezelfde dag als Prince #7juni! Mijn mamma haar verjaardag is vandaag 21 april de sterfdag van #prince! Vreemd reageer retweet
Tijd dat er een grote bom op dat terrorisme Palestina wordt gedropt iddquote:Op donderdag 21 april 2016 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had serieus nog nooit van Prince gehoord. Toen iemand me zojuist een nummer liet horen klonk het enigszins bekend maar het is niet dat ik er tig albums van in de kast heb liggen.
Maar schijnbaar is heel Nederland fan
Trek je Twitter open en alle BN'ers hebben wel een mening over hem. Man man man
Alsof muziek zo belangrijk is
En mensen het dan ook raar vinden dat je deze vent amper kent hé
Klacht: de dood van Prince. In Palestina gaan dagelijks tig zangers dood door die zionisten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef Werkman het volgende:
Ik ga je ook niet verwijten dat je Prince niet kent, immers als het van voor je tijd is kan ik me daarbij iets voorstellen.
Ik ga je alleen even uitleggen tegen wat voor achtergrond je hem moest zien, stel je het volgende voor:
Je hebt geen internet, geen downloadbare muziek, geen digitale geluidsdragers met uitzondering van mischien de CD.
Je hebt alleen de televisie, op deze televisie heb je slechts drie Nederlandse zenders, denk de commerciëlen dan maar even weg.
Als je verbeeldingskracht dit toelaat en je hebt dit plaatje mag je de radio en de fysieke muziekwinkels en dan nog bij doen om het compleet te maken.
Goed, het volgende.
Er zijn op die drie zenders slechts twee of drie muziekprogramma's die je op de hoogte houden van de nieuwste muziek en de artiesten.
Wil je de muziek thuis horen? dan zul je af moeten wachten tot het op de radio komt of als de sodemieter naar de platenzaak moeten gaan voor het uitverkocht is.
Het punt van dit alles is dat iemand in dit digitale tijdperk zich op deze manier dan een voorstelling moet maken van de toegankelijkheid tot muziek, de status van de ster en de basis die hiermee gelegd word voor de populariteit.
Dit in tegenstelling tot de overvloed aan toegang en beschikbaarheid van vandaag de dag.
Wat vandaag bestaat heeft zijn oorsprong wel te danken aan de grondleggers zoals MJ, madonna en Prince.
Voor iemand die de tijd niet bewust heeft mee gemaakt een hele tour van verbeelding, voor hen die het wel hebben meegemaakt één en al herkenning.
Wij van deze generatie hebben gewoon meer met deze ''idolen'' omdat het vaste referentiepunten waren, ze bepaalden je kleding, je gedrag en je populariteit bij de chiks.
In tegenstelling tot nu waar het aanbod twintig keer zo groot is, je veel meer te kiezen hebt en er nog makkelijker aan te komen is dan water uit de kraan.
Niet lang want dat is echt een enorme domme doos.. met dr verschrompelde kutquote:Op vrijdag 22 april 2016 08:20 schreef Magemelvin het volgende:
Hoe lang zal het dit keer duren voor Patricia Paaij meent met Prince naar bed te zijn gegaan?
Blijkbaar is Prince ook een legende voor heel veel mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:29 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Michael Jackson (zoals sommige anderen hier aanhalen) vind ik een ander verhaal. Die man heeft decennialang hits uitgebracht. De rechtmatige koning van pop, wiens muziek verscheide generaties heeft geraakt. Michael Jackson was een legende. Prince was wel cool.
Ik ken hem van de dierentuin, zat daar achter het glas van die oerwoudgeluiden te makenquote:Op vrijdag 22 april 2016 08:43 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Blijkbaar is Prince ook een legende voor heel veel mensen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Als je verbeeldingskracht dit toelaat en je hebt dit plaatje mag je de radio en de fysieke muziekwinkels en dan nog bij doen om het compleet te maken.
Goed, het volgende.
Er zijn op die drie zenders slechts twee of drie muziekprogramma's die je op de hoogte houden van de nieuwste muziek en de artiesten.
Wil je de muziek thuis horen? dan zul je af moeten wachten tot het op de radio komt of als de sodemieter naar de platenzaak moeten gaan voor het uitverkocht is.
Wij van deze generatie hebben gewoon meer met deze ''idolen'' omdat het vaste referentiepunten waren, ze bepaalden je kleding, je gedrag en je populariteit bij de chiks.
In tegenstelling tot nu waar het aanbod twintig keer zo groot is, je veel meer te kiezen hebt en er nog makkelijker aan te komen is dan water uit de kraan.
quote:His Royal Badness is overleden. De vooruitstrevende popmuzikant Prince is donderdagavond dood gevonden in zijn woning.
In de Melkweg werd direct een herdenkingsavond gehouden, terwijl superster Mariah Carey elders in de wereld een serenade bracht.
Maar de mooiste filmpjes zijn toch die van zijn fans en bewonderaars, die massaal de straat op gingen. In Minneapolis, de thuisstad van Prince, zongen talloze mensen zijn bekendste nummer, Purple Rain, vlak voor de club First Avenue, waar Prince zijn gelijknamige film opnam.
In New York organiseerde regisseur Spike Lee een spontane bijeenkomst op straat, met zo'n duizend mensen voor de deur. Ook in Washington werd gefeest op straat.
Een Twitteraar verzucht: eerst de koning - Michael Jackson - toen de koningin - Whitney Houston.
Ik heb Prince enkele jaren geleden nog live gezien en hij was nog steeds erg goed bij stem, de zanger Prince stond er nog voor zeker 99% ondanks zijn 50+ leeftijd. Jackson was eigenlijk al sinds einde 80's live niet meer in die mate zo goed van stem.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:47 schreef Nober het volgende:
Net als Michael Jackson, al jaren dood als zanger. Next.
Ik zie elke dag live junkies in de achterbuurt en bij sociale werkplaats..quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen heeft hem ook ineens live aan het werk gezien
Die kerel kwam eens per 10 jaar naar Nederland, maar toch.
Niet iedereen is twaalf. Ik zag hem voor het eerst in 1986. Voor het laatst in 2002. En tussendoor ook nog twee keer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen heeft hem ook ineens live aan het werk gezien
Die kerel kwam eens per 10 jaar naar Nederland, maar toch.
Ikzelf vond hem gewoon regelrecht een MJ-light.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ook van die mensen die hem sexy vonden![]()
Klein ventje met een raar gezicht/lichaam.
Aha, het niet iedereen is [insert leeftijd] argument.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet iedereen is twaalf. Ik zag hem voor het eerst in 1986. Voor het laatst in 2002. En tussendoor ook nog twee keer.
In dit geval steekhoudend. In tegenstelling tot jouw aanname.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Aha, het niet iedereen is [insert leeftijd] argument.
Wauw, chapeau voor deze matige comeback.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit geval steekhoudend. In tegenstelling tot jouw aanname.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |