En terecht, vond het op de Nederlandse TV maar wat matjes, Pauw zelf maar een item van gemaakt in plaats van de hele uitzending.quote:
haha ja, dat is mij ook overkomen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:34 schreef Daarnaast het volgende:
verdomme kom net achter dat tracy chapman een vrouw is, dacht altijd dat ze man was.
Zelfs al zou het zo zijn: gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die vernietigd moesten worden zou Prince komen te overlijden.
Dat is echt onzin. Sowieso kan nu niemand meer bij die opnames tot alles geïnventariseerd is en als er in z'n testament staat dat alles vernietigd moet worden dan zal de notaris er op toezien dat dat gebeurt. Niemand kan zomaar wat nummers uitbrengen als die daar geen toestemming voor heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zo zijn: gaat niet gebeuren denk ik.
Iemand zal daar geld uit willen slaan.
Bob George.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh en The Black Album, dat was ook zo vet toen. Volgens mij kon je die later gewoon kopen (of niet?), maar in eerste instantie alleen via duistere bootlegs of zo.
Als ik heel eerlijk ben had ik niet zoveel met zijn muziek. Paar leuke nummers, maar dat was het ook. Waarschijnlijk toch drugs in het spel. Prince leek mij niet zo'n drugsgebruiker dus ik kijk hier van op. Ik zou eerder zo'n bericht verwachten over George Michael die al vaker dicht tegen de dood aanzat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:36 schreef Pielemenneke het volgende:
Prince & the Revolution was geniaal, anders dan het gangbare, veel mooie platen gemaakt.
Daarna met the New Power Generation werd het naar mijn mening wat minder.
Neemt niet weg dat Prince een muzikaal talent was en ook voor andere artiesten veel betekend heeft.
Als je het vergelijkt met de materie die tegenwoordig voor muziek doorgaat .....
Dat is echt een beetje onzin. Het zijn nu toevallig Prince en David Bowie in korte tijd. En dat zijn echt hele grote en bijzondere artiesten. Maar verder is dat toch helemaal niet geweest?quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:00 schreef Opkloter het volgende:
Een groot verlies natuurlijk.
Wel typisch dat elke keer wanneer er een bekende acteur of artiest komt te overlijden, dat hij/zij toch wel echt de beste, meest geweldige en tevens king of pop/rocknroll/jazz/disco etc. is. Lijkt een beetje op die bandjes bij DWDD die één dag de beste band van Nederland en het universum zijn, en daarna de volgende dag is dat weer een ander bandje.
Ik ben meer van het Bowie kamp, maar smaken verschillen uiteraard.
PS. het is niet RIP maar Sterkte voor de nabestaande, niet RIP aan de nabestaande of RIP nabestaande![]()
Het is RIP Prince
quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is echt een beetje onzin. Het zijn nu toevallig Prince en David Bowie in korte tijd. En dat zijn echt hele grote en bijzondere artiesten. Maar verder is dat toch helemaal niet geweest?
Ik ben niet zo van de muziekkampen. Muziek verbroedert.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:00 schreef Opkloter het volgende:
quote:PS. het is niet RIP maar Sterkte voor de nabestaande, niet RIP aan de nabestaande of RIP nabestaande![]()
Wat snap je niet? Dat jij zegt dat iedere artiest die overlijdt de beste etc. is , dat vind ik onzin. Toen Lemmy overleed hoorde je daar helemaal niet zo veel over. Maar bij Bowie en Prince wel natuurlijk, want ze zijn ook de beste.quote:
Ik deel je ergernis wel een beetje, in die zin dat DWDD heel krampachtig zoekt naar gemeenschappelijke kennis en waardering in een versnipperd medialandschap. En dan komen dus niet speciale gasten voorbij, maar de usual suspects die Prince natuurlijk ook fantastisch vonden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:00 schreef Opkloter het volgende:
Een groot verlies natuurlijk.
Wel typisch dat elke keer wanneer er een bekende acteur of artiest komt te overlijden, dat hij/zij toch wel echt de beste, meest geweldige en tevens king of pop/rocknroll/jazz/disco etc. is. Lijkt een beetje op die bandjes bij DWDD die één dag de beste band van Nederland en het universum zijn, en daarna de volgende dag is dat weer een ander bandje.
PS. het is niet RIP maar Sterkte voor de nabestaande, niet RIP aan de nabestaande of RIP nabestaande![]()
Het is RIP Prince
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |