Zit nu te kijken.quote:
Ja.Ik heb ze allebei en nog veel meerquote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh en The Black Album, dat was ook zo vet toen. Volgens mij kon je die later gewoon kopen (of niet?), maar in eerste instantie alleen via duistere bootlegs of zo.
Ik zit wat dichterbij maar ik ga ook niet, heb voor mijn gevoel weinig te zoeken daar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zit nu te kijken.
Zit er ook aan te denken om naar de Melkweg te scheuren, deuren gaan open vanaf 12 en het is gratis. Komt een live band en DJ die gaan Prince eren.
maar aan de andere kant, een hoop gedoe.. En dan zal het er straks geen doorkomen aan zijn
Ja ik ook, ik vind Prince een waanzinnige artiest, maar ik ken nou ook weer niet zóveel van hem dat ik zeg, ja.. Hier ga ik heen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zit wat dichterbij maar ik ga ook niet, heb voor mijn gevoel weinig te zoeken daar.
Prince ken ik van mijn moeder. En Whitney was geil. Prince niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Whitney Houston zelfs maar durven te vergelijken met Prince
Ik ken alles van Prince, vele concerten gezien. Toch hoef ik niet naar de Melkweg.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik vind Prince een waanzinnige artiest, maar ik ken nou ook weer niet zóveel van hem dat ik zeg, ja.. Hier ga ik heen.
Hadden ze dat toentertijd met James Brown of MIchael Jackson dan zou ik zeggen ik ga er heen..
Ook mede omdat ik James Brown live heb gezien, Michael Jackson live zou gaan zien, en bij Prince eigenlijk zoiets had van, ik ken niet zoveel van hem dus hoef hem niet zonodig live te zien (En dan overlijd ie en krijg je spijt)
Ergens zou ik er graag heen willen, maar wat ik al zei.. Er is volgens mij geen doorkomen aan daar, parkeren zal ook wel een hel worden. Dan blijf ik liever thuis en zet ik de 3121 even op straks.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ken alles van Prince, vele concerten gezien. Toch hoef ik niet naar de Melkweg.
Album #38 zou dit jaar uitkomen.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:48 schreef Red_85 het volgende:
Dwerg met een gitaar en een ongekend gevoel voor muziek.
Zo vroeg, zo zonde.
Gelukkig hebben we de platen nog. En dat zijn er een paar...
Ik ook. Hopelijk kan ik een beetje slapenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Met een diepe buiging voor Prince ben ik weg hier.
38 albums in 38 jaarquote:Op donderdag 21 april 2016 23:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Album #38 zou dit jaar uitkomen.
Elk album had minimaal 3 goede nummers.
Hopelijk overleeft Paisley Park het.
En hopelijk worden de vele losse nummers en albums en video's die in de kluis liggen uitgegeven
Ik dacht dat die vernietigd moesten worden zou Prince komen te overlijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Album #38 zou dit jaar uitkomen.
Elk album had minimaal 3 goede nummers.
Hopelijk overleeft Paisley Park het.
En hopelijk worden de vele losse nummers en albums en video's die in de kluis liggen uitgegeven
twitter:PaulMcCartney twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 00:03:01Saddened by Prince's death. Proud to have seen in the New Year with him. He seemed fine and played brilliantly funky music. reageer retweet
En dan deze reactie daar op:twitter:PaulMcCartney twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 00:03:44God bless this creative giant. Thanks Prince. Love X Paul reageer retweet
Indeed.twitter:IntlPlaywright twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 00:05:04@PaulMcCartney Promise us you are eating well, getting plenty of rest, and taking your vitamins! The world couldn't take losing you too. 😢 reageer retweet
Ook een mooie herinnering!quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:07 schreef cofox het volgende:
Ik moet bekennen dat ik voor het eerst heb gemasturbeerd op Purple Rain ik zal dat nooit vergeten!!
Prince is een legende R.I.P.
Dat heb ik nog nooit gehoord, maar ik zal er niet van opkijken als het waar blijkt te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die vernietigd moesten worden zou Prince komen te overlijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |