Purito en Gasparotto verkennen een klimmetje. Mama miatwitter:katushacycling twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 18:34:35#LBL @PuritoRodriguez checks a new climb Côte de la Rue Naniot together with Enrico Gasparotto. You must see it!https://t.co/DLZhRb3f9S reageer retweet
Zo wat een kloteding.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:56 schreef Mykonos het volgende:
Purito en Gasparotto verkennen een klimmetje. Mama miatwitter:katushacycling twitterde op vrijdag 22-04-2016 om 18:34:35#LBL @PuritoRodriguez checks a new climb Côte de la Rue Naniot together with Enrico Gasparotto. You must see it!https://t.co/DLZhRb3f9S reageer retweet
Zijn de renners en ploegleiders al aan aan het zeuren dat de koers gecanceld moet worden.quote:Vooruitzichten voor zondag
Zondag wordt een gure en zeer wisselvallige dag met al van in de ochtend buien die vanuit de Noordzee het land binnen trekken. Naast regen kan daar soms ook natte sneeuw of korrelhagel uitvallen en in de Ardennen worden dat echt winterse buien met smeltende sneeuw of sneeuw. Daar bovenop staat er een strakke noord tot noordwestenwind. In het binnenland waait die matig tot vrij krachtig met pieken tot 50 km/h, aan de kust vrij krachtig tot krachtig met stoten tot 60 km/h. Bij dit alles blijven de temperaturen zeer ondermaats met maxima van 4 tot 8 of 9 graden.
quote:De eerste honderd kilometer van de Gold Race? Schrappen!
Ik gaapte me een kaakverrekking.
Ik pulkte in mijn neus. Ik las de krant nog een keer van voren naar achteren en van achteren naar voren. Ik slenterde een rondje. Ik krabde aan mijn kont. En daarna begon ik weer van voren af aan.
De Amstel Gold Race en de Waalse Pijl: ze waren saaaaaaaaaier dan saaaaaaaaai. Het duurde en het duurde, en er gebeurde niets. Het was maar goed dat Herbert Dijkstra geen commentaar hoefde te geven; die zou alle kastelen uit zijn Grote Kastelenboek al na een half uur hebben doorgenomen. Het was als kijken naar groeiend gras, of naar de bodem van je limonadeglas op de verjaardag van je oudtante. Het was als de zoveelste tien kilometer op een willekeurig schaatstoernooi, waar je ronde na ronde naar Dieter Klautenbauter tegen Deuter Bautenklauter kijkt, terwijl de zondagmiddag strandt in stroperigheid.
Zowel de Amstel Gold Race als de Waalse Pijl verliep precies hetzelfde als het jaar ervoor en de jaren daarvoor. Fränk Schleck kreeg het zelfs voor elkaar om hetzelfde sleutelbeen te breken bij dezelfde valpartij als vorig jaar. De tv-kijkers, die vijf minuten voor het einde inschakelden, misten niets.
Het is de laatste jaren steeds hetzelfde: in de keienklassiekers wordt er gekoerst met het mes tussen de tanden, in de heuvelklassiekers wordt er gereden met een rekenmachientje. En ik snap het nog ook, vanuit het standpunt van de renners. Ze blijven zitten waar ze zitten omdat de niveauverschillen zijn zó klein zijn geworden en het zó moeilijk is om weg te rijden uit een peloton. Maar het maakt de koers er niet leuker op om naar te kijken. En dat is een probleem voor een sport die afhankelijk is van tv-kijkers, want die kijkers zijn de belangrijkste reden dat sponsoren überhaupt betalen om renners van A naar B te laten rijden.
Wielrennen zit vast in zijn eigen verleden. De renners rijden over dezelfde parcoursen, met dezelfde regels, als vijftig jaar terug. Ik zou zeggen: schrap de eerste honderd kilometer van de Waalse Pijl en de Gold Race. Niemand die ze mist en het zorgt ervoor dat de renners in de finale een stuk frisser zijn - en dus eerder in staat om te demarreren. En waarom rijden ze nog steeds met van die enorme ploegen? Acht man? Dat zijn zeven knechten voor elke kopman. Die rijden elk gat dicht. Schrrrrappen! Vijf of zes man per ploeg is meer dan genoeg. Radiocommunicatie met de ploegleiderswagen? Kan weg. Laat de renners de tactiek zelf maar uitzoeken. Voor de veiligheid kunnen ze ook in verbinding staan met de jurywagen.
Verder graag invoeren, met spoed: minicameraatjes in elke fiets, zodat we live in het peloton mee kunnen kijken. Microfoontjes erbij voor het geluid en gps-chips zodat we onze favoriete renners van seconde tot seconde kunnen volgen. O ja, en een tussensprint halverwege, waar een sloot WorldTour-punten te verdienen zijn. Of schaf die punten helemaal af; rijdt er ook niemand meer voor de zesde plek.
En als dat allemaal niet werkt, dan kunnen we altijd nog een stel windturbines langs de kant van de weg zetten. Niets is zo mooi als een peloton spartelende renners dat uiteengereten wordt door zijwind. Als de bergjes niet voor schifting zorgen, dan doet de wind het wel.
Ik zou bijna zeggen: die waaier komt er.
AD
Dat gezegd hebbende, de laatste lus in de AGR maakt het voor aanvallers heel lastig om vooruit te blijven. De wegen voorafgaand aan de Cauberg lenen zich er niet voor om in de aanval te gaan, aangezien je bijna continue in het zicht blijft van de achtervolgers.quote:e interviewer stelde vervolgens voor om de één voor de ander te laten rijden. “Maar dat is aan de ploegleiders, dat is hun taak”, pareert Matthews. “Het is niet aan ons om dat besluit te nemen. Dat is waarom we een ploegleider hebben in de wedstrijd, om ons te vertellen wat te doen, en daar houden we ons dan aan. Als je van de ploegleider de kans krijgt om voor eigen kans te gaan, ga je daar niet op terugkomen en je eigen kans weggooien, zeker niet gezien we allebei ‘winnaars’ zijn.”
Van renners als Sagan en Cancellara kan ik juist nooit genoeg krijgen. Die doen zo goed als alles op eigen kracht, vallen aan en geven een koers kleur.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:12 schreef danos het volgende:
Qua parcours blijft dit een van mijn favoriete klassiekers. Ook wel weer ff genoeg Sagan, Cancellara en consorten gezien.
twitter:NOSwielrennen twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 13:12:01Van der Poel: geen Nederlandse opvolger in LBL dit jaar https://t.co/ej6zjAd44z reageer retweet
Daar sla je dan de Waalse Pijl voor overtwitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 15:24:22Bauke Mollema heeft kasseienklim op 3 km van finish niet verkend maar wel goed op YouTube bestudeerd! #LBL reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:31 schreef showtimer het volgende:
Daar sla je dan de Waalse Pijl voor overtwitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 15:24:22Bauke Mollema heeft kasseienklim op 3 km van finish niet verkend maar wel goed op YouTube bestudeerd! #LBL reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu maar hopen dat de weersvoorspellingen uitkomen. Dan wordt het echt episch met sneeuw in de Ardennen.
Dit is dus de laatste klim van morgen? Genot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:56 schreef Mykonos het volgende:
op 4 kilometer van de aankomst. Na de saint-nicolas.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is dus de laatste klim van morgen? Genot.
zijstraatje van de laatste hellende strook richting finishquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
op 4 kilometer van de aankomst. Na de saint-nicolas.
Hele saaie wedstrijd, maar zo'n wedstrijd vergeet je nooit meer. Dit was de complete uitslag:quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:08 schreef Wombcat het volgende:
LBL in 1980 heb ik niet gezien, maar eerlijk gezegd lijkt het me ook een saaie wedstrijd om te zien. Met 80 km te gaan rijdt Hinault weg en bouwt een steeds grotere voorsprong op.
Episch verhaal is het natuurlijk wel, maar niet een echt boeiende wedstrijd.
Valt toch wel mee, redoute, roche aux faucons en st. Nicholas zijn allemaal zwaarderquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:56 schreef Mykonos het volgende:
quote:10:16
Off go the riders
The riders have just left the Place Saint-Lambert in the centre of Liège and will be covering a distance of 6.8kms before reaching km 0, the official start of this 102nd edition.
Weather info
At the start in Liège the temperature is of 1C°. Snow was noticed on the course but nothing too serious. The rain has stopped falling but should return throughout the race.
twitter:wielerfotosnl twitterde op zondag 24-04-2016 om 10:34:28Snow near La Roche at the route #LBL https://t.co/nERoE6y99a reageer retweet
quote:10:51
First breakaway
Seven men have managed to break away from the pack: Brutt (TNK), Tiralongo (AST), Edet (COF), Benedetti (BOA), De Gendt (LTS) and De Marchi (BMC)
Jammer dat de Saint Roch nooit live in beeld komt.quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
#opendeurtweettwitter:NOSwielrennen twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 13:12:01Van der Poel: geen Nederlandse opvolger in LBL dit jaar https://t.co/ej6zjAd44z reageer retweet
quote:Aanpassing tussen kilometer 45 en 75 De wedstrijdleiding grijpt een eerste keer in: vanaf kilometer 45 wordt het parcours een stukje aangepast. De renners zullen in de vallei blijven en laten enkele hellende stroken door de slechte weersomstandigheden links liggen.
Tot 2014 reden ze altijd door het dal.quote:
Maar ze snijden volgens mij wel een behoorlijk stuk af op deze manier.quote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tot 2014 reden ze altijd door het dal.
Is pas vanaf vorig jaar dat ze iets westelijker rijden. Dus qua zwaarte zal het niet veel uitmaken.
Ik moet ook gewoon naar school of werk als het hard regent, hagelt of sneeuwt.quote:Op zondag 24 april 2016 11:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
terwijl je vanmiddag onder een dekentje de koers bekijkt voor de tv
250km elke dag?quote:Op zondag 24 april 2016 11:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon naar school of werk als het hard regent, hagelt of sneeuwt.
kilometers blijven gelijk als ik zo snel even op google maps kijkquote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar ze snijden volgens mij wel een behoorlijk stuk af op deze manier.
In Colombia is dat naast de deur natuurlijk.quote:
Wat een enge UI heeft die gozer he? Walgelijk.quote:
Je mag Mani een bedank-kaartje sturen.quote:Op zondag 24 april 2016 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een enge UI heeft die gozer he? Walgelijk.
wat voor weddenschapje heb je verloren?quote:Op zondag 24 april 2016 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je mag Mani een bedank-kaartje sturen.
Geen, maar Henao mocht niet starten in de Waalse Pijl en wij hadden een weddenschap staan dat hij top-3 zou rijden. Echter is er jaren geleden al een voorwaarde gesteld dat de renner(s) in kwestie ook daadwerkelijk moet(en) starten, anders kwam de weddenschap te vervallen. Helaas ging Mani een beetje zielig doen en heeft hij mij alsnog deze UI aangesmeerd.quote:Op zondag 24 april 2016 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat voor weddenschapje heb je verloren?
Heb je geen ruggengraat getoond?quote:Op zondag 24 april 2016 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen, maar Henao mocht niet starten in de Waalse Pijl en wij hadden een weddenschap staan dat hij top-3 zou rijden. Echter is er jaren geleden al een voorwaarde gesteld dat de renner(s) in kwestie ook daadwerkelijk moeten starten, anders kwam de weddenschap te vervallen. Helaas ging Mani een beetje zielig doen en heeft hij mij alsnog deze UI aangesmeerd.
Zodra Henao is vrijgepleit neemt Mani een Gerrans UI. De kans daarop is zo'n 100%.quote:Op zondag 24 april 2016 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je geen ruggengraat getoond?
Kuch mietje kuch.
Die regel is bedoeld voor pech. Niet voor junks die niet van de spuit af kunnen blijven.quote:Op zondag 24 april 2016 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen, maar Henao mocht niet starten in de Waalse Pijl en wij hadden een weddenschap staan dat hij top-3 zou rijden. Echter is er jaren geleden al een voorwaarde gesteld dat de renner(s) in kwestie ook daadwerkelijk moet(en) starten, anders kwam de weddenschap te vervallen. Helaas ging Mani een beetje zielig doen en heeft hij mij alsnog deze UI aangesmeerd.
Slimme tactiekquote:Op zondag 24 april 2016 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zodra Henao is vrijgepleit neemt Mani een Gerrans UI. De kans daarop is zo'n 100%.
Dat is nooit afgesproken. Niet starten was de afspraak. Niet starten = niet starten, ongeacht de reden.quote:Op zondag 24 april 2016 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die regel is bedoeld voor pech. Niet voor junks die niet van de spuit af kunnen blijven.
Mani ís een enge eigenschap.quote:Op zondag 24 april 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani buigt graag de regeltjes om. Dat vind ik een enge eigenschap.
Deze redenatie is alleen weggelegd voor de allergrootste autisten.quote:Op zondag 24 april 2016 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is nooit afgesproken. Niet starten was de afspraak. Niet starten = niet starten, ongeacht de reden.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:45:59Parcours LBL aangepast omdat sneeuw blijft liggen. #LiegeBastogneLiege #LBL https://t.co/vXrLvtQdKn reageer retweet
Zeg je dit ook tegen je werkgever als je een contract getekend hebt?quote:Op zondag 24 april 2016 11:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze redenatie is alleen weggelegd voor de allergrootste autisten.
twitter:SvenSpoormakers twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:39:05Als ze vandaag het Extreme Weather Protocol laten gelden, kijk ik nooit meer naar de koers #LBL #pussies reageer retweet
Pak 'm, Pat.twitter:PatLefevere twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:48:06@SvenSpoormakers Daar ligt ook niemand wakker van https://t.co/3rzYEwIf4N reageer retweet
Als ik onder werktijd een flinke spuit heroïne in mijn arm zet verwacht ik ook geen compassie. Maar dat hoeft ook niet specifiek in een contract te worden opgenomen omdat het zo vanzelfsprekend is.quote:Op zondag 24 april 2016 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg je dit ook tegen je werkgever als je een contract getekend hebt?
quote:Op zondag 24 april 2016 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Chef Sport van HLN:twitter:SvenSpoormakers twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:39:05Als ze vandaag het Extreme Weather Protocol laten gelden, kijk ik nooit meer naar de koers #LBL #pussies reageer retweet
Pak 'm, Pat.twitter:PatLefevere twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:48:06@SvenSpoormakers Daar ligt ook niemand wakker van https://t.co/3rzYEwIf4N reageer retweet
Jij was erbij toen hij de spuit in zijn arm zette?quote:Op zondag 24 april 2016 11:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik onder werktijd een flinke spuit heroïne in mijn arm zet verwacht ik ook geen compassie.
Wow.quote:Op zondag 24 april 2016 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Chef Sport van HLN:twitter:SvenSpoormakers twitterde op zondag 24-04-2016 om 11:39:05Als ze vandaag het Extreme Weather Protocol laten gelden, kijk ik nooit meer naar de koers #LBL #pussies reageer retweet
Hoogerland gaat weer in de patat?quote:Op zondag 24 april 2016 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Hecke en Hoogerland gaan op jacht naar de kopgroep, gezellig.
Halve minuut voorsprong op het peloton terwijl de kopgroep 8'30 van Sjonnie weg is, genot.quote:Op zondag 24 april 2016 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoogerland gaat weer in de patat?
Je verwacht het niet zeg.
Zeg dat maar niet op CN, dan heb je een paar moraalridders op je dak.quote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Extreme Weather Protocol is de verZwedisering van het wielrennen. Optyfen daarmee.
Hij blijft een beetje verstandelijk beperkt, onze Sjonnie.quote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halve minuut voorsprong op het peloton terwijl de kopgroep 8'30 van Sjonnie weg is, genot.
Mani werd daar toch al niet serieus genomen.quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet op CN, dan heb je een paar moraalridders op je dak.
Nominee for worst post of the year.quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani werd daar toch al niet serieus genomen.
Goed plan.quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet op CN, dan heb je een paar moraalridders op je dak.
Henao doet niet aan spuiten in z'n arm zetten, hij leeft en traint gewoon op hoogte.quote:Op zondag 24 april 2016 11:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik onder werktijd een flinke spuit heroïne in mijn arm zet verwacht ik ook geen compassie. Maar dat hoeft ook niet specifiek in een contract te worden opgenomen omdat het zo vanzelfsprekend is.
Die paar politiek correcte wegkijkers neemt niemand serieus.quote:Op zondag 24 april 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani werd daar toch al niet serieus genomen.
Net als iedereen. Dat betekent niet automatisch dat je bloedpaspoort op een skischans lijkt.quote:Op zondag 24 april 2016 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Henao doet niet aan spuiten in z'n arm zetten, hij leeft en traint gewoon op hoogte.
Misschien is dat bij hen ook wel het geval, weet jij veel. Henao hoefde niet uit koers genomen te worden, dat is gewoon een protocol dat ze bij Sky toepassen en bij Acqua e Sapone wellicht niet.quote:Op zondag 24 april 2016 11:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net als iedereen. Dat betekent niet automatisch dat je bloedpaspoort op een skischans lijkt.
De UCI haalt hem nu zelf uit koers. Bij welke renners is dat nog meer gebeurd?quote:Op zondag 24 april 2016 11:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien is dat bij hen ook wel het geval, weet jij veel. Henao hoefde niet uit koers genomen te worden, dat is gewoon een protocol dat ze bij Sky toepassen en bij Acqua e Sapone wellicht niet.
Sky haalde hem uit koers.quote:Op zondag 24 april 2016 11:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De UCI haalt hem nu zelf uit koers. Bij welke renners is dat nog meer gebeurd?
Nee, dat is gewoon iets van Sky zelf. Zo lang het onderzoek loopt, mocht Henao gewoon koersen.quote:
quote:Henao wordt niet verdacht van dopinggebruik, maar het CADF wil wel graag de bloedwaarden van de Colombiaan tussen augustus 2011 en juni 2015 tegen het licht houden. Sky en Henao werken daaraan mee. De Colombiaan, die dit jaar uitstekend reed, is zolang uit koers. Het wielerteam benadrukt dat dat niet verplicht is, maar beleid bij Sky.
Ja misschien bij Gazprom ofzo.quote:Op zondag 24 april 2016 12:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon iets van Sky zelf. Zo lang het onderzoek loopt, mocht Henao gewoon koersen.
quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen jullie die onzin discussie over een weddenschap lekker via PM voeren.
Sjonniequote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwsflits: Hoogerland en Van Hecke weer gegrepen.
Zegt niks, 2/3de van de hoogtemeters zit in niet gecategoriseerde klimmenquote:Op zondag 24 april 2016 11:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, alle 10 de gecategoriseerde klimmen staan nog
route nu dus 248km ipv 253kmquote:Op zondag 24 april 2016 11:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar ze snijden volgens mij wel een behoorlijk stuk af op deze manier.
Ik heb een minuutje gekeken, waarvan hij hoogstens 20 tellen in beeld staat en dan kom je al op 20-25 keer uitquote:Op zondag 24 april 2016 13:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe vaak knippert hij per seconde met zijn ogen?
Hij lijkt ook heel erg op een mol. Net als Frits Barend.quote:Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb een minuutje gekeken, waarvan hij hoogstens 20 tellen in beeld staat en dan kom je al op 20-25 keer uit
was vorig jaar toch al verkocht?quote:Op zondag 24 april 2016 13:12 schreef Evertjan het volgende:
Herman de Wielerman bij de finishlijn![]()
Zou dat ene huis nog te koop staan???
dat zou best kunnen ik weet dat deMart er vroeger altijd grapjes over maaktequote:Op zondag 24 april 2016 13:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
was vorig jaar toch al verkocht?
Ik zie ook geen te koop bord meer in 2013 staan
https://goo.gl/maps/GM6nd7fG5AA2
Staat dat op je bloedzak ja?quote:
Ja, iedereen dacht dat die van Mooie Mario waren. Wat een sukkels haha.quote:
Natuurlijk wel, maar het is ook gelijk het voorstellen aan het publiek hè.quote:Op zondag 24 april 2016 13:49 schreef Szura het volgende:
Blijft toch een gedoe, dat intekenen voor de koers. Kan dat anno 2016 nou niet anders...
hadden ze in de tour afgelopen jaar niet een touchscreen?quote:Op zondag 24 april 2016 13:49 schreef Szura het volgende:
Blijft toch een gedoe, dat intekenen voor de koers. Kan dat anno 2016 nou niet anders...
Ook zonder regen ging het in het verleden beterquote:Op zondag 24 april 2016 13:52 schreef franklop het volgende:
huh in het verleden ging het toch stuk beter qua resultaten van TJ-Butcher in de regen?
blote beentjes zelfsquote:Op zondag 24 april 2016 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Betancur is hier wel in het voordeel met die extra speklaag.
lijkt me bs?twitter:BMCProTeam twitterde op zondag 24-04-2016 om 14:12:12#LBL We're hearing reports that around 100 riders have abandoned the race. At this stage all of our riders are still racing reageer retweet
Doet me denken aan het NK van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 24 april 2016 14:16 schreef showtimer het volgende:
lijkt me bs?twitter:BMCProTeam twitterde op zondag 24-04-2016 om 14:12:12#LBL We're hearing reports that around 100 riders have abandoned the race. At this stage all of our riders are still racing reageer retweet
Toen Rabo weer een voorstellinkje koersinzicht weggaf.quote:Op zondag 24 april 2016 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het NK van een paar jaar geleden.
Waren toen gewoon op waarde geklopt.quote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen Rabo weer een voorstellinkje koersinzicht weggaf.
Toch knap dat die in 2009 voor het laatst wonnenquote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen Rabo weer een voorstellinkje koersinzicht weggaf.
Als je op waarde geklopt wordt door een renner die helemaal alleen start doe je toch echt iets verkeerd.quote:
Niet op zo'n parcours.quote:Op zondag 24 april 2016 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je op waarde geklopt wordt door een renner die helemaal alleen start doe je toch echt iets verkeerd.
en hier is?quote:Op zondag 24 april 2016 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah de buitjes komen hier nu ook langs
Dus nietquote:Op zondag 24 april 2016 14:16 schreef showtimer het volgende:
Toch knap, een winkelwagentje duwen door de sneeuw.quote:Op zondag 24 april 2016 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Die stijl jongens, die stijl. Kotsen.
Proesttwitter:paddyfletch twitterde op zondag 24-04-2016 om 14:46:32There was no extreme weather protocol meeting for #LBL as rider rep Kristof Vandewalle was ill. Details here: https://t.co/xAofiTG6jJ reageer retweet
quote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Steven184 het volgende:
Proesttwitter:paddyfletch twitterde op zondag 24-04-2016 om 14:46:32There was no extreme weather protocol meeting for #LBL as rider rep Kristof Vandewalle was ill. Details here: https://t.co/xAofiTG6jJ reageer retweet
Waarom maken ze Don Lefevere dan ook niet de rep.quote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Steven184 het volgende:
Ik snap het niet.quote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Steven184 het volgende:
Uitstekende aanwinst.quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Potverdikke, Alexey Vermeulen moet lossen.
IJzersterke scouting wel bij Lotto Djumbo.quote:
Lutsenkogod zou bij TLJ een topper zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 14:53 schreef Spuugdraadje het volgende:
Vermeulen is voor TLJ gewoon wat elke willekeurige Kazak voor Astana is
Lutsenko als uitzondering uiteraardquote:Op zondag 24 april 2016 14:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lutsenkogod zou bij TLJ een topper zijn.
maar ze maken dadelijk nog een 180 graden draai richting Rossier.quote:Op zondag 24 april 2016 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze rijden nu in de richting van een pittig hagelbuitje.
Zo'n LollerYank zou nog wel grappig zijn, Tom Zirbel of zo.quote:Op zondag 24 april 2016 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IJzersterke scouting wel bij Lotto Djumbo.
Fred Rodrigwes.quote:Op zondag 24 april 2016 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo'n LollerYank zou nog wel grappig zijn, Tom Zirbel of zo.
Ik dacht dat jij die UI maar 2 weken hoefde?quote:Op zondag 24 april 2016 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Preben van Hecke heeft een gigantisch spraakgebrek.
Ik ben pas vijf dagen ver.quote:Op zondag 24 april 2016 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die UI maar 2 weken hoefde?
Voelen vijf dagen als twee weken?quote:Op zondag 24 april 2016 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die UI maar 2 weken hoefde?
quote:Op zondag 24 april 2016 12:03 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen jullie die onzin discussie over een weddenschap lekker via PM voeren.
Dit dusquote:Op zondag 24 april 2016 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke dag José Been voelt als een eeuwigheid
we hadden in Parijs roubaix toch prachtige koers?quote:
Wat gezellig dat hij ook meerijdt in Romandië.quote:Op zondag 24 april 2016 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Bananito nog altijd zonder beenwarmers, wat een atleet.
Regenedities zijn leuker. Met z'n allen de grachten in glibberen.quote:Op zondag 24 april 2016 15:06 schreef franklop het volgende:
[..]
we hadden in Parijs roubaix toch prachtige koers?
ja leuk inderdaad sporters blessures te zien oplopen voor jouw entertainmentquote:Op zondag 24 april 2016 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Regenedities zijn leuker. Met z'n allen de grachten in glibberen.
Als een glijbaan de kasseitjes op.quote:Op zondag 24 april 2016 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook om 16h40 in Ans een dikke sneeuwbui volgen buienrader.be
maar dan hadden we het dit jaar toch niet nodig. Had liever vorige week dit weer gehad ookquote:Op zondag 24 april 2016 15:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Regenedities zijn leuker. Met z'n allen de grachten in glibberen.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 24-04-2016 om 15:10:34Als ik Tom Dumoulin was, dan zat ik handenwrijvend voor de tv. Hier gaan sommigen in de Giro nóg last van hebben. #LBL reageer retweet
ja leuk inderdaad sporters ziektes te zien oplopen voor zijn entertainmentquote:Op zondag 24 april 2016 15:14 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 24-04-2016 om 15:10:34Als ik Tom Dumoulin was, dan zat ik handenwrijvend voor de tv. Hier gaan sommigen in de Giro nóg last van hebben. #LBL reageer retweet
Hinault verloor de Tour in Luik dus wie weet.quote:Op zondag 24 april 2016 15:14 schreef Evertjan het volgende:
Wat valt die man hier door de mand zeg.quote:Op zondag 24 april 2016 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
ja leuk inderdaad sporters ziektes te zien oplopen voor zijn entertainment
Gelukkig heeft Bauke op YouTube bekeken hoe het erbij ligtquote:
ook nog gereden hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 15:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bauke op YouTube bekeken hoe het erbij ligt
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 24-04-2016 om 15:15:54Het sneeuwt bij de finish. Er zitten toeschouwers in een zelfgebouwde iglo. reageer retweet
twitter:classicomano twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:26:04@thijszonneveld Kap eens met die theatrale tweets. reageer retweet
Hier klopt iets niet met de tijd.quote:Op zondag 24 april 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 24-04-2016 om 15:15:54Het sneeuwt bij de finish. Er zitten toeschouwers in een zelfgebouwde iglo. reageer retweet
twitter:classicomano twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:26:04@thijszonneveld Kap eens met die theatrale tweets. reageer retweet
Wat een leuk rijmpje van jou.quote:Op zondag 24 april 2016 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voeckler gaat rechtdoor naar school en kantoor.
Ik ben nog steeds relevant.quote:Op zondag 24 april 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Gadverdamme!! Hoe durf je nu op de man te spelen! Misselijk...quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
quote:Op zondag 24 april 2016 15:14 schreef Evertjan het volgende:
Thijs heeft gewoon gelijk:quote:Op zondag 24 april 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
(En ik heb hiervoor niets hoeven aanpassen)twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Dat was wel een legendarische tweet.quote:Op zondag 24 april 2016 15:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thijs heeft gewoon gelijk:(En ik heb hiervoor niets hoeven aanpassen)twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
wat een lelijke broekjes.quote:
Nee jou'n UI is leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Szura het volgende:
Kunnen jullie dat crackhoofd hier weghouden aub? Dank.
quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Szura het volgende:
Wie?quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat ie is gemaakt door Rik Elfrinkquote:Op zondag 24 april 2016 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die foto is duidelijk genomen met een aardappel.
Alle ballen op Tim.quote:Op zondag 24 april 2016 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Gallopin gevallen en opgegeven. Aderlating voor Lotto.
Hoogerland is wel in actie geweest.quote:
Die had hier toch niks klaargespeeld, aankomst bergop is voor hem niet heel gunstig.quote:Op zondag 24 april 2016 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Gallopin gevallen en opgegeven. Aderlating voor Lotto.
Aankomst is niet bergopquote:Op zondag 24 april 2016 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had hier toch niks klaargespeeld, aankomst bergop is voor hem niet heel gunstig.
Niet meer nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |